Zeptam se narovinu. Dá se tahle hra hrát nějak rozumně v multiplayeru po LANU a nebo to jde pouze přes oficiální online servery?
Diskuze
@SimonEndt (komentář): Snad jen, že ten odkstaveče ohledně konce bych ponechal je jako "Jo a ten konec, málem bych zapomněl. Konec je ... " a zbytek bych označil jako Spoiler, když už tady to tlačítko máme :)
Zdá se, že nemám. Trochu mě to zarazilo.
Jdu si přečíst Bez Výčitek. To má s Clancym společného i něco jiného než jméno.
Jdu si přečíst Bez Výčitek. To má s Clancym společného i něco jiného než jméno.
Nemáš rád nezničitelné helikoptéry a nesmyslné bosse? :)
Jo, ten závěr byl vyloženě po úroveň celé hry, která už sama o sobě obsahuje dost kiksů (nikdy nezapomenu na ženskou stojící ve vratech fungující jako dokonalá závora).
Jo, ten závěr byl vyloženě po úroveň celé hry, která už sama o sobě obsahuje dost kiksů (nikdy nezapomenu na ženskou stojící ve vratech fungující jako dokonalá závora).
Co to k sakru bylo na tom konci? Já si říkal jak pěkná, šedá, nudná a nenápaditá hra to je, ukázkových 50%, nikoho neurazí a BÁC. Ten konec mě urazil! :-D
Od Clancyho jsem přečetl 2 knížky a vždycky jsem se dobře bavil. Koho baví špionáže, spiknutí a to vše v uvěřitelných, (vlastně reálných) podmínkách, pak doporučuji. Sám se teď divím, že něco od něj zase nečtu, budu to muset napravit.
Hmmm, zapical jsem si z MP9 a dostal chuť přečíst si něco od Clancyho. Mise splněna, zdá se :-D
Taková drobnost: Jak se sakra nasazují na zbraně tlumiče? Při výběru výbavy nikde nejsou a ani pod interaktivním menu výběru zbraní nikde nic není (na konzolích je to prý pod tímto menu).
Edit: Tak nic, ono to je pod tlačítkem na reload.
Edit: Tak nic, ono to je pod tlačítkem na reload.
NateLogan: Přesně tak to vidim i já. Je to prostě hra, která je veskrze úplně obyčejná, ale na druhou stranu se mi dobře hrála. Ten stereotyp mi vadil i nevadil. Speciální zásahové jednotky zase nemají kdovíjak zábavnou činnost, je to o drillu a stereotypu. Scénáře jsou prakticky pořád stejné a nějaké sci-fi jsem v tomto ohledu ani neočekával. Určitě by z toho šlo udělat o třídu lepší hru, ale to by museli vsadit na novou značku a ne pokračování. Jako datadisk by to bylo určitě vhodnější. Ale jako plnohodnotná hra se to příliš nepovedlo, vzhledem ke kopírování téměř všeho z prvního dílu. Každopádně jsem Vegas 2 dohrál velice rychle a s chutí, protože přiznejme si jednu věc - her z tohodle prostředí je strašně málo a já mám pro akce se speciálníma jednotkama docela slabost.
Vodny: No mě jenom trklo do očí při jedné přestřelce, že přesně tuhle oblast jsem už někde viděl... a bylo to právě v Vampire: The Masquerade - Bloodlines. Ale čert to vem, ani první R6ky neměly suprovou grafiku na svou dobu. Každopádně s těmi postavami souhlasím, vypadají pěkně, tedy členové týmu vypadají pěkně, ostatní postavy jsou celkem nic moc (http://www.xfire.com/screenshots/natelog ... 0e7c0a9eace169b5.jpg - jak na to tak koukám, tak kde jsou stíny?). Podle mě to strašně uspěchali vydání...
Zkrátka co mi vadí: Lineárnost, stereotipnost, AI nepřátel (než někdo vystřelí, tak přehlédnou i Hulka na tříkolce, jakmile ale někoho zmerčí, vídí líp jak Supermani... mimo to se chovají divně a tupě), skripty, respawny, leveldesign, zasekávání, přežité berličky vývojářů (postava blokující dvoumetrový průchod dokud nedomluví) a určitě by se toho našlo více.
V jádru je to ale dobře zvládnutá obyčejná střílečka s trochou taktiky a nutnosti krytí. Škoda těch nedodělků okolo.
Zkrátka co mi vadí: Lineárnost, stereotipnost, AI nepřátel (než někdo vystřelí, tak přehlédnou i Hulka na tříkolce, jakmile ale někoho zmerčí, vídí líp jak Supermani... mimo to se chovají divně a tupě), skripty, respawny, leveldesign, zasekávání, přežité berličky vývojářů (postava blokující dvoumetrový průchod dokud nedomluví) a určitě by se toho našlo více.
V jádru je to ale dobře zvládnutá obyčejná střílečka s trochou taktiky a nutnosti krytí. Škoda těch nedodělků okolo.
Mě to nedá a trošku si dovolim oponovat. Grafika vůbec nevypadá zle, hlavně postavy jsou maximálně detailní. Nelze to samozřejmě srovnávat s Gears of War či UT3, ale to je známá věc, páč s UT3 enginem umí pracovat jen Epic. Každopádně za grafiku bych body nestrhával - spíše celkový koncept hry- skripty, opakující se prostředí či repetitivnost akce docela prudí. Každopádně je ale Vegas 2 dobrou hrou a pro toho kdo nehrál první díl jasná volba. Ještě přidám vlastní galerii z hraní: 85 screenshotů
Řemeslně je to zkrátka hodně špatně odvedená práce. Ještě že mě to stálo jenom těch 5 EURO... Prozatím nejhorší hra od Toma Clancyho, jakou jsem hrál.
PS: Teď zrovna zkouším dohrát Vampire: Bloodlines a přijde mi, že i hra s zmršeným Source enginem vypadá v mnoha věcech líp, než o 4 roky novější hra nové generace... Tedy alespoň podle celkového dojmu :-)
PS: Teď zrovna zkouším dohrát Vampire: Bloodlines a přijde mi, že i hra s zmršeným Source enginem vypadá v mnoha věcech líp, než o 4 roky novější hra nové generace... Tedy alespoň podle celkového dojmu :-)
Na me to pusobilo taky celkem mizerne... hlavne teda hnusne, nezajimave a porad o tom samem. Docela se divim ze to ma celych 81%
Tak mám za sebou tři mise a musim říct, že to je docela velký průser. Rozhodně na poměry předchozích dílů (bez prvního Vegase - ten jsem nehrál). Příšerná grafika, leveldesign, AI, bugy, nepřátelé se respawnují před očima (3 lvly a už jsem viděl 12 z ničeho nic se zhmotněných nepřátel, stačí se koukat nebo rozstřelit neprůhledné sklo před spuštěním skriptu).
Zatím doufám, že se autoři na začátku hry jen učili pracovat s Unreal 3.0 enginem :-). Ale asi jsem měl přiliš velká očekávání z pozitivních recenzí a doufal jsem v R6 stejného kalibru jako za dob Red Stromu...
PS: Také mi nevoní, že koncept levelů je navržen jako tunel... ale dejme tomu.
Zatím doufám, že se autoři na začátku hry jen učili pracovat s Unreal 3.0 enginem :-). Ale asi jsem měl přiliš velká očekávání z pozitivních recenzí a doufal jsem v R6 stejného kalibru jako za dob Red Stromu...
PS: Také mi nevoní, že koncept levelů je navržen jako tunel... ale dejme tomu.
NateLogan: Tohle je častý bug. Máš smůlu. Ne, teď vážně. Za sebe říkám, že tohle se mi nikdy nestalo. Jen občas se nějaký ten člen Duhy někde seknul, ale to s jistou dávkou tolerance jde přehlédnout.
Pozorování z první mise: Hned po 10 minutách hraní mi záhadně zmizeli před očima kolegové, ač rádiem na příkazy stále odpovídali (jen je neprováděli). Bez nich však nelze misi dokončit... je tohle častý bug nebo mam jen smůlu? :-)