@Naginata (25.07.2023 15:07): U Super Metroida jsem teda na časový limit narazil až po sejmutí finálního bosse, kdy bylo třeba zdrhat pryč. Ale u Castlevanie mě iritovala časomíra, která skočina na začátku každého levelu. Už jen to, že jsou to jednotlivé levely bez back trackingu mi u těch starých Castlevanii vadilo.
Diskuze
@Ringo (25.07.2023 14:43): V Metorid je taky časový limit, ale ovlivňuje jen, jak bude vypadat Samus na koneční obrazovce. Super Metroid považuji za asi nejlepší SNES hru a pořád stojí za to hrát dnes.
Já vlastně z Castlevanie hrál i trochu první na NES a Dracula X Chronicles, ale bylo to tak těžké, že jsem to po jednom levelu vzdal :D
Já vlastně z Castlevanie hrál i trochu první na NES a Dracula X Chronicles, ale bylo to tak těžké, že jsem to po jednom levelu vzdal :D
@Charllize (25.07.2023 14:37): Jeden z důvodů, proč pro mě Castlevania série existuje až od dílu Syphony of the night :-)
Do té doby byl pro mě Super Metroid lepší. On sice level up nemá, ale taky nemá časový limit a netrpí až takovou arkádovitostí, jako první Castlevanie.
Do té doby byl pro mě Super Metroid lepší. On sice level up nemá, ale taky nemá časový limit a netrpí až takovou arkádovitostí, jako první Castlevanie.
@Naginata (25.07.2023 14:28): No protože nemá lvl up? Jiná filozofie hry. Ono se to hodí všechno do jednoho žánru metroidvania a pak zjistíš ze jsou mezi tema hrama dost rozdíly :)
@Charllize (25.07.2023 14:14): No Metroid takový problém nemá. :D
@Naginata (25.07.2023 14:04): Grind je gameplay mechanika která ti umožňuje posílit postavu aby jsi toho bosse dal, to je v pořádku :)
No teď jsem to začal hrát a nevím jestli byl dobrý nápad dát tohle jako první Castlevania hru, level design je občas matoucí, ovládání je křečovité a boss souboje jsou tak těžké, že grinding je víceméně povinný protože jinak se to nedá hrát. Drops je taky jediný způsob jak získat karty na dual stack systém, který výrazně pomáhá při boji.
Asi bych měl začít se SOTN nebo Aria of Sorrow a k tomuhle se vrátím později.
Asi bych měl začít se SOTN nebo Aria of Sorrow a k tomuhle se vrátím později.