Já jsem koukal na videa a jsem z toho takový rozpačitý. Grafická stylizace mi obecně nevadí, ale právě třeba ty detaily, odkud vycházejí šípy z jednotek, což má AoE2 DE mnohem lépe zvládnuté. Nebo přemrštěné kouřové efekty.
A pak už ty imo překonané věci, že třeba tu obléhací techniku nikdo neobsluhuje, tu bych klidně volil, aby daná jednotka rovnou zábírala více v populačním limitu anebo aby ji třeba obsluhovali vesničané/vojáci. Přijde mi to jako promarněná příležitost pro nějakou další vrstvu hratelnosti. Zatímco ty grafické chyby se ještě vychytat dají, tohle už nejspíše překopávat nebudou.
Naproti tomu ten sound design je podle videí opravdu povedený, vojáci v bitvách řvou atd. Plus, pokud jsem to správně pochopil, v průběhu jednotlivých věků se i jazyk jednotek postupně mění a přibližuje současné mluvě daných národů, což mi připadá jako naprosto skvělý, ale taky maniakální detail v kontrastu třeba s tou grafikou.
Jinak Relic jsem měl kdysi rád kvůli Homeworldům, jenže tu nutno podotknout, že jádro původního týmu už je dávno v Blackbird Interactive. Těm bych se to svěřit nebál (za předpokladu, že mají dostatečnou manpower).
A taky škoda, že na tom asi nedělá nikdo z původních Ensemble/Forgotten Empires - připadá mi, že takhle Relic zbytečně ztrácel čas vynalézáním kola.
@
koudy_cz (27.09.2021 00:47): Jen do toho. :-)