Ok...zkusil jsem fheroes na obou kampaních, schválně jsem si bral horší scénáře (zrada, hrdina místo jednotek, artefakt místo armády do poslední mapy) a dal střední obtížnost. Technickou stránku a nové fičury musím pochválit, mají to fakt vymazlený, jediný co bych uvítal je možnost zrušení zprávy o ukončení kola s hrdinami, co mají ještě pohybové body.
AI je určitě upravená, v něčem lepší a v něčem horší.
V bojích třeba umí pozicovat jednotky, aby byly efektivnější (třeba draci zasahující dvě jednotky naráz atd), volí prioritnější jednotky k útoku, takže nezačíná likvidací střelců jako původní AI. Všiml jsem si scout hrdinů, kteří třeba používají více stacků těch samých jednotek.
Na mapě mi AI přijde otravnější. Například už se nedá plně použít strategie, kdy jste nechali nepřátelským hrdinou obsadit hrad, aby tam ponechal část své armády, protože to ne vždy udělá (asi to vyhodnocuje vzhledem k lokalitě a blízkosti vašich hrdinů).
Každopádně vanillu bez fheroes už teda hrát nebudu :)
AI je určitě upravená, v něčem lepší a v něčem horší.
V bojích třeba umí pozicovat jednotky, aby byly efektivnější (třeba draci zasahující dvě jednotky naráz atd), volí prioritnější jednotky k útoku, takže nezačíná likvidací střelců jako původní AI. Všiml jsem si scout hrdinů, kteří třeba používají více stacků těch samých jednotek.
Na mapě mi AI přijde otravnější. Například už se nedá plně použít strategie, kdy jste nechali nepřátelským hrdinou obsadit hrad, aby tam ponechal část své armády, protože to ne vždy udělá (asi to vyhodnocuje vzhledem k lokalitě a blízkosti vašich hrdinů).
Každopádně vanillu bez fheroes už teda hrát nebudu :)