Jj, koukal jsem na Gmana a taky jsem hleděl, že už to vyšlo. Jsem si mylsel, že to zdaleka není hotové.
Diskuze
@Paliason (24.04.2024 12:36): Jojo. Co jsem koukal zatím pár videorecenzí, tak jsme se posunuli z Duke3D do Half-Life střílečky.
@Paliason (24.04.2024 12:36): Si robíš srandu, oni to už vydali, tak rýchlo? :O
Phantom Fury je vonku! Prvá hodina ,čo som stihol zahrať, ma dokázala navnadiť. Podstata starých FPS-iek je dobre zachytená, čo je dobré znamenie. Z môjho pohľadu sa to hrá lepšie než Ion Fury.
@Garret (22.10.2023 15:38): je to jen jedna vehicle mise... je trochu delší, ale dá se přežít... Po ní už pak žádný vehicles nejsou :)
@Jack_Dark (22.10.2023 14:42): hele já bych ti ten Hrot poslal, ale ty furt čekáš na tu konzolovou verzi...
k Aftershocku - jsem kousek za půlkou a spíše se k tomu musím nutit, jízda na vznášedle to dost kazí. navíc jsou tam stejné problémy, jako v původní hře, např. respawn úplně na palici...
k Aftershocku - jsem kousek za půlkou a spíše se k tomu musím nutit, jízda na vznášedle to dost kazí. navíc jsou tam stejné problémy, jako v původní hře, např. respawn úplně na palici...
@Garret (22.10.2023 13:11): Ještě horší jedna hvězda nebo hůř? Ach jo takhle to Hrotit!
@Jack_Dark (22.10.2023 11:57): neřekl bych, že je to lepší než původní hra, spíše naopak :)
@Jack_Dark (22.10.2023 11:57): je to kratší a údernější, než původní hra.
@Garret (22.10.2023 11:40): A baví tě to? Bude to navíc než jen 2 hvězdy jak pro původní hru? Dřív jsem se na hru chystal ale tvůj koment mě nějak odradil...
@Tarhiel (22.10.2023 01:46): pecka, díky. brzy to budu mit dohrané
@Garret (20.10.2023 12:41): Návrh zaslaný ;)
@Tarhiel (20.10.2023 01:05): já nechci. ale nemám žádnou výmluvu ;)
@Garret (19.10.2023 20:34): Ja som chel, ale kvôli pracovným povinnostiam som sa k tomu nedostal - a neskôr na to aj zabudol.
Ak chceš, pokojne ho pridaj. Teraz by som sa k tomu skôr ako budúci týdeň nedostal.
Ak chceš, pokojne ho pridaj. Teraz by som sa k tomu skôr ako budúci týdeň nedostal.
ten Aftershock tady nebude nikdo přidávat?
Tak zatiaľ to vyzerá, že si kritiku dema zobrali k srdcu :)
- Enemy voice lines are still in the process of being cut and will be present in the full game.
- Auditory hit feedback and gibbing sounds are still worked on and muted on purpose in the demo.
- Full-gibbing enemies when doing over a certain damage threshold was not implemented in time for the demo. It is now.
- Insta-use arm punch (instead of manual equip) and targeting towards the center of mass are being worked on and refined.
- Enemy voice lines are still in the process of being cut and will be present in the full game.
- Auditory hit feedback and gibbing sounds are still worked on and muted on purpose in the demo.
- Full-gibbing enemies when doing over a certain damage threshold was not implemented in time for the demo. It is now.
- Insta-use arm punch (instead of manual equip) and targeting towards the center of mass are being worked on and refined.
@leebigh (01.10.2023 16:47): jo no. Zatím jsem viděl půlku a množství titulů je neskutečné:). Pocitově tak dvakrát tolik než loni.
@Hitsuran (01.10.2023 23:31): Tak jest, ale beriem to ako hru v rannej fázi vývoja, tam sa toho ešte veľa zmení do vydania. Ale na ten Aftershock sa teším ako malé dieťa.
Toľko dobrých hier teraz vyšlo, že neviem čo skôr od radosti: System Shock Remake, Cyberpunk 2077 2.0 + Phantom Liberty, After Shock, v blízkej budúcnosti snáď aj System Shock 2:EE - som spokojný ako prasnica v žite :)
Toľko dobrých hier teraz vyšlo, že neviem čo skôr od radosti: System Shock Remake, Cyberpunk 2077 2.0 + Phantom Liberty, After Shock, v blízkej budúcnosti snáď aj System Shock 2:EE - som spokojný ako prasnica v žite :)
@Tarhiel (01.10.2023 19:56): Celkově by to chtělo i menší destrukci, okolí krom střev a krve by to chtělo i vykřiky agonie a daleko lepší ozvučení, chybí mi tam taková ta fakt epesní akční atmoška, přišlo mi to spíš jako low poly COD.
@Hitsuran (01.10.2023 15:37): Hej, to už sme im viacerí hovorili, že tie zbrane "nemajú ráz" + chýbajú mi tam blood decals + gibs (krv a brutalita).
@Paul (01.10.2023 10:00): Podľa mňa všetky tieto naťahované projekty konečne po korone doťahujú do konca, lebo už sa im to dá a mali ich veľa načatých.
A veľmi ma to teší, že všetky hry, na ktoré som sa tešil, vyjdú v krátkom časovom rozostupe po sebe + oznámili aj DLC pre Prodeus a vypadá parádne :)
A veľmi ma to teší, že všetky hry, na ktoré som sa tešil, vyjdú v krátkom časovom rozostupe po sebe + oznámili aj DLC pre Prodeus a vypadá parádne :)
@Feidias (01.10.2023 15:09): možná díky té prezentaci Realms Deep ;-)
@Tarhiel (01.10.2023 05:53): Heh, zrovna jsem si včera říkal, že bych si mohl původní Ion Fury zase zopakovat, tak teď k tomu budu mít o to větší důvod a hned můžu navázat datadiskem, super :).
@Paul (01.10.2023 10:00): Demo nic moc, asi něšťastně zvolenej level i když celkově pocit ze střelby taky slabota.
Proč všechny dlouho očekávané záležitosti vychází teď najednou?:)
@Tarhiel (01.10.2023 05:53): to snad není možný, člověk na to čeká čtyři roky a oni to nakonec vydají v pondělí...
No konečne - a hneď zajtra! :D
@Isair (08.07.2021 17:01): Duke měl ty dementní sebevražedné drony
Koupil jsem teď v akci a jsem z toho nadšený! 96 mb download LOL
Taky porad muzete koupit za par supu kolekci bumrsutru na humblbundleu.
zanedlouho vychází datadisk Aftershock, tak kdybyste si předtím někdo chtěli zahrát i původní hru, napište mi do pošty
edit: udáno
edit: udáno
@Paliason (08.07.2021 13:01): Je pravda, že skoro každá buildovka (snad krom Duke Nukema) měla nějakého otravného nepřítele, v Shadow Warriorovi to byly vosy, v Redneck Rampage komáři, v Bloodovi škrtící ruka nebo občas ty lítající zmetci (Gargoyle), kteří se drželi kolikrát příliš vysoko mimo dosah střelby a kroužili tam jak poťapaní.
S tím Uzi máš pravdu, také mi nějak k srdci nepřirostl, ani se mi moc nelíbilo, jak zapaloval nepřátele, nemělo to ten správný "feel", jako když je normálně odbouchneš.
S tím Uzi máš pravdu, také mi nějak k srdci nepřirostl, ani se mi moc nelíbilo, jak zapaloval nepřátele, nemělo to ten správný "feel", jako když je normálně odbouchneš.
@Tarhiel (28.04.2021 23:20):
Nejaké malé potešenie to vo mne vzbudilo, to nemám problém priznať. Ale uvidíme, čo tam vymyslia. Už sa radšej nebudem tak radovať ako minule, aby som nebol sklamaný zas. Hlavne sa obávam, aby sa znova nedostavil pocit, že sa do toho od polky musím núťiť hrať nasilu.
@Isair (25.09.2020 06:40):
"Pocit ze střelby však možná nejlepší ze všech build engine her..."
Pocit strelby dobrý, hlavne revolver a brokovnica boli moje najoblúbenejšie. Strelba z UZI samopalov ale naopak nič moc, slabá, taká neuspokojivá. Neviem, moc som ich koli tomu nevyužival. To v Shadow Warrior, s dvoma uzinami keď si nabehol do miestnosti, tak vačšina nepriatelov si ani neprdla. Tam mali lepśí feeling a zastavovací účinok.
"...pavoučci a droni jsou pak extrémně zrychlení a není vůbec zábavné s nimi bojovat."
To musela byť otrava totálna, mňa tí pavúci, srali už na Hard. Často ku mne nepozorovane priliezli, začali skákať ten "odzemok" a ja v panike pálim 5x posebe do prázdna jak chuj, lebo tesne predtým vyskočil. Ale zase Ion Fury nieje jediná hra s takýmito otravami, horšími než otlaky na päte. Napr. datadisk Q2:Ground Zero, alebo datadisk Sin:Wages of Sin - rovnako debilné pavúky :)
Nejaké malé potešenie to vo mne vzbudilo, to nemám problém priznať. Ale uvidíme, čo tam vymyslia. Už sa radšej nebudem tak radovať ako minule, aby som nebol sklamaný zas. Hlavne sa obávam, aby sa znova nedostavil pocit, že sa do toho od polky musím núťiť hrať nasilu.
@Isair (25.09.2020 06:40):
"Pocit ze střelby však možná nejlepší ze všech build engine her..."
Pocit strelby dobrý, hlavne revolver a brokovnica boli moje najoblúbenejšie. Strelba z UZI samopalov ale naopak nič moc, slabá, taká neuspokojivá. Neviem, moc som ich koli tomu nevyužival. To v Shadow Warrior, s dvoma uzinami keď si nabehol do miestnosti, tak vačšina nepriatelov si ani neprdla. Tam mali lepśí feeling a zastavovací účinok.
"...pavoučci a droni jsou pak extrémně zrychlení a není vůbec zábavné s nimi bojovat."
To musela byť otrava totálna, mňa tí pavúci, srali už na Hard. Často ku mne nepozorovane priliezli, začali skákať ten "odzemok" a ja v panike pálim 5x posebe do prázdna jak chuj, lebo tesne predtým vyskočil. Ale zase Ion Fury nieje jediná hra s takýmito otravami, horšími než otlaky na päte. Napr. datadisk Q2:Ground Zero, alebo datadisk Sin:Wages of Sin - rovnako debilné pavúky :)
Tedy ale kam všude jsou schopni vývojáři nasázet secrety, nad tím se nestačím podivovat :), tam kde by hráč nějaké modernější střílečky čekal minimálně 5 neviditelných zdí či grafické glitche při skoku do míst, se kterými autoři nepočítali, je v Ion Fury secret location :). Z těch zajímavějších jsem zatím našel Companion Cube a falešný cake z Portalu.
Každopádně je to velmi dobré, tohle si na oldschool střílečku nehraje, tohle jí opravdu je (a nenapomáhá tomu jen použitý Build engine), kdyby to vyšlo v dobách po boku Shadow Warriora, Duka 3D, asi by se nikdo příliš nepodivoval.
Byť tedy souhlasím s některými výtkami, jako jsou občas nezáživné lokace, které jsou však jako na houpačce prokládané naopak naprosto excelentními a designově nápaditými a detailními. Či třebas zmiňovaná slabší paleta nepřátel, která by možná ani nebyla z nejhorších, ono druhů nepřátel není tak málo, ale asi jde i o jejich použití a dávkování a zatím většinu hry bojuji opravdu především se třemi druhy panáků, jen zřídkakdy proloženými někým zajímavějším.
Pocit ze střelby však možná nejlepší ze všech build engine her, čemuž trochu napomáhají i "hit zóny" (resp. jde dát nepřátelům alespoň head shot).
Rozehráno na Ultra Viscera, nejdříve jsem to zkoušel na Maximum Fury, to však příliš nedoporučuji (minimálně ne na první hraní), nepřátelé jsou totiž tak o 100% zrychlení a stejně tak veškeré jejich střely, nadto jsou ukrutně přesní, čili to dost mění styl gameplaye a místo nějakého klasického skill vyhýbání se střelám, jako v jiných oldschool střílečkách, se pak souboje zvrhávají v krčení se někde za rohem a postupném odstraňování nepřátel z dálky. Má to zkrátka dost odlišný charakter, pavoučci a droni jsou pak extrémně zrychlení a není vůbec zábavné s nimi bojovat. S Ultra Viscera ale spokojenost.
Není to tak dobré jako Duke 3D nebo Blood, ale rozhodně to příliš nezaostává.
Každopádně je to velmi dobré, tohle si na oldschool střílečku nehraje, tohle jí opravdu je (a nenapomáhá tomu jen použitý Build engine), kdyby to vyšlo v dobách po boku Shadow Warriora, Duka 3D, asi by se nikdo příliš nepodivoval.
Byť tedy souhlasím s některými výtkami, jako jsou občas nezáživné lokace, které jsou však jako na houpačce prokládané naopak naprosto excelentními a designově nápaditými a detailními. Či třebas zmiňovaná slabší paleta nepřátel, která by možná ani nebyla z nejhorších, ono druhů nepřátel není tak málo, ale asi jde i o jejich použití a dávkování a zatím většinu hry bojuji opravdu především se třemi druhy panáků, jen zřídkakdy proloženými někým zajímavějším.
Pocit ze střelby však možná nejlepší ze všech build engine her, čemuž trochu napomáhají i "hit zóny" (resp. jde dát nepřátelům alespoň head shot).
Rozehráno na Ultra Viscera, nejdříve jsem to zkoušel na Maximum Fury, to však příliš nedoporučuji (minimálně ne na první hraní), nepřátelé jsou totiž tak o 100% zrychlení a stejně tak veškeré jejich střely, nadto jsou ukrutně přesní, čili to dost mění styl gameplaye a místo nějakého klasického skill vyhýbání se střelám, jako v jiných oldschool střílečkách, se pak souboje zvrhávají v krčení se někde za rohem a postupném odstraňování nepřátel z dálky. Má to zkrátka dost odlišný charakter, pavoučci a droni jsou pak extrémně zrychlení a není vůbec zábavné s nimi bojovat. S Ultra Viscera ale spokojenost.
Není to tak dobré jako Duke 3D nebo Blood, ale rozhodně to příliš nezaostává.
@Charllize (07.09.2020 12:20): YES!
Ja som to tušil, že neostane len pri základnej hre, očividne to bol úspech, tešinger jak malé decko! :)
Ja som to tušil, že neostane len pri základnej hre, očividne to bol úspech, tešinger jak malé decko! :)
Dohraté na predposlednú obtiažnosť. Mám z toho rozporuplné pocity a prevláda sklamanie.
Som pritom cielovka - Duke, Blood, Shadow a Redneck mám veľmi rád a všetky som v minulosti dohral viacero-krát.
Nadšenie mi vydržalo prvé dve zóny. V druhej polovici už som bol z tých nezáživných levelov úplne znudený a prial si, nech už je koniec. Tie velké mapy mi pripadali trochu preplácané, nesúdržné. Prvé zóny v meste sú ešte celkom zábavné, ale druhá polka, to boli nudné kanále, podzemné chodby, nenápadité oblasti, a ešte nudnejšie laboratória. Sem tam super osvieženie napr. misia vo vlaku, malý úsek vonku v prírode, alebo aj to velké sídlo bolo dobré.
Nepriatelia jednoznačne najnudnejší zo všetkých Build-hier. Najviac z celej hry išli po mne 3 druhy podobných panákov + dotieraví robo-pavúci. A ešte riadne otravní!!!. Pavúkov a maníkov s kušami schovaných v tme som preklínal, no hrúza. Velmi slabá invencia celkovo.
Zbraní je málo a chýbali mi tam nejaké špeciálne kúsky, nejaká experimentálna zbraň na osvieženie. Z toho mála čo tam je mi prišli napr. tie míny totálne zbytočné. A rotačný gulomet síce silný, lenže hráč môže niesť len 250 nábojov, a to je za pár sekúnd preč pri tej kadencii. Velmi málo munície som do neho nachádzal, som si ho proste moc neužil.
Finálna aréna bez bossa mi tiež celkový dojem nezlepšila. Záverečna animačka žiadna, 3 obrázky a suchý koniec, slabota.
Celkovo hodnotím hru ako trochu lepší priemer. Zhodou okolností som dohral súbežne aj remaster Blood (Fresh Supply) a na ten sa Ion Fury v podstatných aspektoch nechytá. Blood má lepšie levely, nepriatelov aj zbrane. Jeho parťáci Duke, Shadow aj Redneck sú na tom rovnako dobre. Všetko hry ktoré majú vlastný xicht a originalitu.
Som pritom cielovka - Duke, Blood, Shadow a Redneck mám veľmi rád a všetky som v minulosti dohral viacero-krát.
Nadšenie mi vydržalo prvé dve zóny. V druhej polovici už som bol z tých nezáživných levelov úplne znudený a prial si, nech už je koniec. Tie velké mapy mi pripadali trochu preplácané, nesúdržné. Prvé zóny v meste sú ešte celkom zábavné, ale druhá polka, to boli nudné kanále, podzemné chodby, nenápadité oblasti, a ešte nudnejšie laboratória. Sem tam super osvieženie napr. misia vo vlaku, malý úsek vonku v prírode, alebo aj to velké sídlo bolo dobré.
Nepriatelia jednoznačne najnudnejší zo všetkých Build-hier. Najviac z celej hry išli po mne 3 druhy podobných panákov + dotieraví robo-pavúci. A ešte riadne otravní!!!. Pavúkov a maníkov s kušami schovaných v tme som preklínal, no hrúza. Velmi slabá invencia celkovo.
Zbraní je málo a chýbali mi tam nejaké špeciálne kúsky, nejaká experimentálna zbraň na osvieženie. Z toho mála čo tam je mi prišli napr. tie míny totálne zbytočné. A rotačný gulomet síce silný, lenže hráč môže niesť len 250 nábojov, a to je za pár sekúnd preč pri tej kadencii. Velmi málo munície som do neho nachádzal, som si ho proste moc neužil.
Finálna aréna bez bossa mi tiež celkový dojem nezlepšila. Záverečna animačka žiadna, 3 obrázky a suchý koniec, slabota.
Celkovo hodnotím hru ako trochu lepší priemer. Zhodou okolností som dohral súbežne aj remaster Blood (Fresh Supply) a na ten sa Ion Fury v podstatných aspektoch nechytá. Blood má lepšie levely, nepriatelov aj zbrane. Jeho parťáci Duke, Shadow aj Redneck sú na tom rovnako dobre. Všetko hry ktoré majú vlastný xicht a originalitu.
@leebigh (02.12.2019 18:52): jj z Litvy, tam se neplati clo :D
@Guldy (02.12.2019 17:17): mně přišel už 22. 11. Asi to posílají ve vlnách ... Taky ti to přišlo z Litvy ? :-)
Dnes mi prisel originalni big box. Pokud je tu vic lidi, kteri objednavali..
Tak po dohrání mám spíš rozporuplnější pocity. Čekal jsem prostě víc. Ty obrovské levely jsou sice fajn, ale já jsem spíš na uzavřenější, zato promyšlené mapy ( proto mě neskutečně bavila ta lokace panského sídla ). A ten konec už byl spíš natahování hrací doby. Závěrečný souboj byl pak fakt rozčarování, tuna nepřátel v aréně a házet bomby do otvoru? No, žádná nirvána.
@leebigh (18.09.2019 19:13): načetly se jen částečně, poslední fight tam započítaný není a je potřeba finální level dohrát znova. udělaly tam hromady gameplay změn a ta oprava framerate fakt funguje, což mě docela nasralo. pilo mi to krev celou dobu...
@Garret (18.09.2019 19:10): tak to si je taky musím načíst :-)
@leebigh (16.09.2019 23:22): achievementy se dočetly a mj. opravili i ten framepacing... sice pozdě, ale přece :-)
@Garret (16.09.2019 20:34): Jestli to dobře chápu, musíme počkat na nějaký patch. A snad se pak načtou automaticky. Jsem zvědav :-)
https://steamcommunity.com/app/562860/di ... n0WINzpv5IFNungulSiQ
https://steamcommunity.com/app/562860/di ... n0WINzpv5IFNungulSiQ
@leebigh (16.09.2019 11:54): hm, celý svět tam má 0%, tak je to asi fakt novinka. jsou to ale kokoti, že to tam nedali hned po vydání. potřetí to hrát nebudu a zpětně se to těžko dočte...
@Garret (16.09.2019 11:23): Zdá se že se už objevily, akorát se mi automaticky nezapočítaly. Doposud se nezobrazovaly vůbec.
tak dohráno podruhé, na nejtěžší obtížnost a tentokrát i se secret levelem (který je skvělý). až teď jsem si všiml, že mi vůbec nefungují achievementy :-)
@leebigh (07.09.2019 18:20): ten secret :-D
Tohle mě docela pobavilo :-)
https://m.youtube.com/watch?v=zrHv1YlB388
https://m.youtube.com/watch?v=zrHv1YlB388
je to špatný. hodně špatný... :-(
@pajmič (04.09.2019 15:55): Nejsi sám, taky mi chvíli trvalo než jsem na to přišel ;-)
Měním své předchozí stanovisko. S tou munici to nakonec není tak zlý. Ovšem ten bosák na střeše byl solidní vopruz. Asi po 20 minutách a deseti reloadech mi došlo, že ta mázlá textura na zemi je munice, která se dá sebrat jenom tehdy, pokud na ni stojíte a mačkáte "use" jak naprostej hnup. Jako by tam prostě nemohli dát spawnující se bednu přes kterou by stačilo přejít.
Konec dobrý, všechno dobré. Druhá a třetí zóna byla co se munice týče nějaká divná, pak už problém nebyl. Každopádně mohla to být stovka, ale hra je plná drobných nedodělků. Jako třeba závěr. Super souboj s bossem, ale po něm následuje pět obrázků a nazdar. Žádné vysvětlení nic. Lenivci neschopní vypotit aspoň jednu větu.
Dneska jsem to dohral a na hodnoceni se nic nemeni. Tesim se na dalsi hru, kterou uz delaji. A s tou munici problem nenastal nikdy.
@leebigh (25.08.2019 00:36): Ano, to je vylozene debilni designerske rozhodnuti. V podstate tim hrace nuti hledat secrety. Ja jich behem hry nasel sotva nejakych 30 procent a to jsem je sice vylozene nehledal, ale koukal po nich. Kde vsude je poschovavali mi je zahadou. :)
Myslím Garrett tady psal že s rostoucí obtížnosti klesá počet munice. Já hraju na druhou a problém nemám, uvažuju že si to dam znovu, tak uvidím.
A secrety taky moc neřeším.
A secrety taky moc neřeším.
@Guldy (24.08.2019 22:40): Já být precizní jak robocop a stejně si nepřipadám, že by mi kapsy přetékaly municí.
@GodOfTheSick (24.08.2019 22:10): Ted me napadlo, nejsi nahodou u bosse na strese mrakodrapu? Tam totiz mas brat ammo z takovy bedny na zemi.
No snazim se byt precizni a strilim do nepratel efektivne, to znamena co vystrel, to hit. A minimum naboju je promrhano. Fakt se mi nestalo jeste ani jednou, ze bych nemel naboje. Mam problem vystrilet i jednotlivou zbran. A taky hodne smejdim, je toho strasne moc vsude poschovavanyho. A za treti mozna jeste tam figuruje to, ze na tu tezsi obtiznost v nejaky pravidelnosti chcipam a pak kazdou tu akci provedu vlastne jeste efektivneji.
No snazim se byt precizni a strilim do nepratel efektivne, to znamena co vystrel, to hit. A minimum naboju je promrhano. Fakt se mi nestalo jeste ani jednou, ze bych nemel naboje. Mam problem vystrilet i jednotlivou zbran. A taky hodne smejdim, je toho strasne moc vsude poschovavanyho. A za treti mozna jeste tam figuruje to, ze na tu tezsi obtiznost v nejaky pravidelnosti chcipam a pak kazdou tu akci provedu vlastne jeste efektivneji.
@Guldy (24.08.2019 22:02): A jak hraješ? Hledáš secrety? Mě to vždy na konci kola ukáže nalezeno 3/25 nebo 2/30, tak možná je to tím. Jinak taky jedu na druhou nejtěžší a 2/3 zóna byla kritická. Teď ve čtvrté je nábojů zatím dostatek.
Jsem ted u zombiku, chodi normalni i obrneny. A musim rict, ze me hra fakt hodne bavi. Akce a zabava je super, level design taky.. parkrat jsem se uz ztratil, coz je soucast "hry". Uz jsem slysel par hlasek, ze kterych by urcite SJW blaznili, jde o pomerne troufaly narazky/dvojsmysly, ale za me spokojenost.
@GodOfTheSick (24.08.2019 20:37): Hraju na druhou nejtezsi a tenhle problem jsem nikdy nemel, ani u bossu. Naopak pretekam ammem. Ale mozna to bude diky tomu, jak hraju. Za me vyvazeny a v poradku.
Jn, ja to radeji rozehral jen na druhou obtiznost a nikdy mi naboje nedosly.
@GodOfTheSick (24.08.2019 20:37): Jo, v tomto ohledu je to těžce nevyvážený, hlavně na těžší obtížnosti.
Jak mám zabít bosse, když nemám skoro vůbec žádné náboje? U prvního jsem si myslel, že je to náhoda, ale u druhého to samé. Přijdu k němu a prakticky všechny zbraně na nule. Tohle těžce nezvládli, hlavně že je všude plno lékárniček, které jsou k ničemu.
@Garret (21.08.2019 00:29): V plne hre jsou ty lokace ale implementovane do hry trochu jinak nez v te preview kampani, takze to neni zase az tak spatne. :)
@GodOfTheSick (21.08.2019 08:25): ne, ten byl až druhý. ale tu první kampaň jsem hrál 3x s tím, že se v plné hře neobjeví... přišlo mi divný, proč by se s tím srali, ale bral jsem to jako ochutnávku. no a teď ji mám hrát počtvrté.
@Garret (21.08.2019 00:29): Myslíš House of Horrors? No, já jsem ho schválně nehrál, abych si nezkazil překvapení, protože jsem s ním počítal v plné hře :-)
neměla ta část z early access být unikátní a v plné verzi se nevyskytovat? "Early Access owners will be granted immediate access to an exclusive multi-hour preview campaign". čemu nerozumím na slovu "exkluzivní"?
@pajmič (20.08.2019 17:43): Nebo třeba revolver v Half-Life, nebo brokáda, ty mají taky pěkně masitý zvuky.
@Guldy (20.08.2019 11:53): A môže používať záchod ako v Duke Nukem 3D? :)
@Guldy (20.08.2019 12:12):
@marwel (20.08.2019 12:18): Podľa mňa je najsmutnejšie, že pritom išlo o takú drobnú hlúposť ktorú by si väčšina hráčov aj tak nevšimne.. Developeri by mali hlavne počúvať fanúšikov a tých čo hru hrajú a nie nejakú malú skupinu hysterických bláznov, ktorí tú hru aj tak nekúpia. Najhorsšie je, že tým, že sa ospravedlnili a ustúpili skoro nič nevyriešili, pretože pre jednu malú skupinu stratili rešpekt a tá druhá nie je nikdy spokojná a bude naďalej obťažovať. Vávra konal správne, keď takýchto ľudí jednoducho ignoroval a aj tak jeho hra bola komerčný úspech.
Mne naozaj lezie na nervy táto súčasná kultúra, kde títo moderní hysterickí inkvizítori kedykoľvek môžu proti niekomu vytiahnúť niečo čo povedal v minulosti a použiť to proti nemu.
V ideálnom prípade by sa hráč mal rozhodovať, či kúpi hru podľa kvality,
@Paul (20.08.2019 12:43): Som zvedavý, ako dlho bude trvať, kým bude jeden z moderátorov osvedčený ako násilník a pedofil ako pri NeoGaf.
@Gordon (20.08.2019 15:56): Ja si hlavne pamätám zvuk zásobníku M1 Garand.
No a aby som hovoril aj o hre, tak som to skúšal chvíľu hrať, zatiaľ je to celkom zábava, ale postráda to šarm veľkej Build Engine trojice a zbraní tam mohlo byť viac.
@Guldy (20.08.2019 12:12):
@marwel (20.08.2019 12:18): Podľa mňa je najsmutnejšie, že pritom išlo o takú drobnú hlúposť ktorú by si väčšina hráčov aj tak nevšimne.. Developeri by mali hlavne počúvať fanúšikov a tých čo hru hrajú a nie nejakú malú skupinu hysterických bláznov, ktorí tú hru aj tak nekúpia. Najhorsšie je, že tým, že sa ospravedlnili a ustúpili skoro nič nevyriešili, pretože pre jednu malú skupinu stratili rešpekt a tá druhá nie je nikdy spokojná a bude naďalej obťažovať. Vávra konal správne, keď takýchto ľudí jednoducho ignoroval a aj tak jeho hra bola komerčný úspech.
Mne naozaj lezie na nervy táto súčasná kultúra, kde títo moderní hysterickí inkvizítori kedykoľvek môžu proti niekomu vytiahnúť niečo čo povedal v minulosti a použiť to proti nemu.
V ideálnom prípade by sa hráč mal rozhodovať, či kúpi hru podľa kvality,
@Paul (20.08.2019 12:43): Som zvedavý, ako dlho bude trvať, kým bude jeden z moderátorov osvedčený ako násilník a pedofil ako pri NeoGaf.
@Gordon (20.08.2019 15:56): Ja si hlavne pamätám zvuk zásobníku M1 Garand.
No a aby som hovoril aj o hre, tak som to skúšal chvíľu hrať, zatiaľ je to celkom zábava, ale postráda to šarm veľkej Build Engine trojice a zbraní tam mohlo byť viac.