@
Tarhiel (17.02.2021 10:21): Píše, že za tím tuší hloubku, že by to mohla být docela jiná hra, kdyby si vybrala jinou
life path. Dále tam také píše:
„Moje část, která ve hrách všechno plní na 100 %, hodně trpěla, ale jiná část, která miluje rozhodnutí se skutečnými důsledky, si to neskonale užívala.“
My ale už víme, že většina questů se odehraje vždy stejně, bez ohledu na „rozhodnutí“,
life path, build, přičemž
life path, build možnosti jsou často modré, a když už jsou žluté, tak struktura je většinou následující: 1) udělám to 2) nechci, ale udělám to 3) jsem nomád, udělám to NEBO 1) udělám to 2) nechci, ale udělám to 3) jsem netrunner, udělám to.
Dokonce mi přijde, že je to natolik nahodilé, že i pro role-playing je to málo, tj. občas si můžeš hrát na nomáda, občas ne.
Nejpropracovanější je bez debat
The Pickup, který dostaneš hned na začátku, namlsá tě, abys posléze zjistil, že už nic podobného v té hře nezažiješ, byť si při prvním průchodu stokrát řekneš, to by mě zajímalo, co by se stalo, kdybych se rozhodl jinak, při druhém průchodu zjistíš, že to buď znamená, že už další questy nedostaneš, nebo většinou že se ani nijak jinak rozhodnout nemůžeš, či že se prostě nic nestane.
W3 byl komplexnější hrou.
Jen pro upřesnění, slovem „mělký“ se nevyjadřuji ke kvalitě, ale ke komplexnosti questů, a také nehodnotím, jestli je to dobře, nebo špatně, jen že nenabízí tolik možností, jak by se mohlo třeba zdát.
Vlastně poslední dobou přemýšlím, co z téhle hry vlastně dělá RPG…