@Charllize (10.04.2023 15:34): Čo si, srdce to trhalo, veď to boli chúdence obete. Pokojne si nacvičovali v pančuškách a tangáčoch svoje spiny na kópii a nikoho neotravovali, kým ich neprišla vyvraždiť partička otravných adolescentov :D
Diskuze
@Ebb (10.04.2023 14:40): No vzhledem k tomu ze jsi ty stripterky pozabijel může to v rámci konečného vyznění vyjít pro tebe i tak dobře ne? :)
@Charllize (10.04.2023 14:10): No v podstate hej, veď 70% je celkom slušné. Za zmienku tie boss-striptérky ale stáli :)
@Ebb (komentář): Ty si večně nespokojný Ebbe. Šak zrovna Code Vein má perfektný editor postavy kde si možeš urobiť postavu podla svojich preferencii a potom pozerať celů hru na krásne mužské pozadie :)
@Ebb (10.04.2023 12:47): Výzkumům, že hry hraje 50% mužů a 50% žen věřím no, jenže to se bere jako celek. Jsem si jistý, že takové Animal Crossing nebo The Sims hraje klidně i 70% žen. U Souls her nebo stříleček bych se však vsadil, že ženy netvoří ani 20% zákazníků. Za ženu v Mass Effectu hrálo 18% hráčů, za Kassandru v AC hrálo jen 30% hráčů a to napříč tomu, že Kassandra měla masivní marketingovou kampaň a byla prezentována jako hlavní postava.
Hele z mé strany asi k tomu nemám moc co říct už. Já jsem jako správný skeptik přesvědčen, že firmy, ať už herní nebo filmové, činí dle pravidel kapitalismu. To vysvětluje, proč většina akčních her (které najdou víc zákazníků mezi muži), mají mužskou hlavní postavu a celkově scénář a design je uzpůsoben spíše tomu "mačo" stylu. Hráči totiž rádi hrají hry, kde se mohou do své postavy vžít a ztotožnit se s ní.
Ostatně běžné složení takového herního (západního) obsazení je hlavní postava běloch, mezi sidekicky žena, následně černoch nebo asiat. V posledních letech se sem tam objeví nějaká postava, kde je lehký náznak, že není hetero. Majorita (bilý heterosexuální muž) je uspokojena, ženy a rasové menšiny vemou hru na milost, protože jsou reprezentovány a lehká zmínka gay postavy usokojí LGBT komunitu, ale zároveň úplně nenaštve homofoby. Nikdo nemůže tvůrce nařknout z xenofobie, prodejní potenciál má hra u všech skupin hráčů, ale s fokusem na tu nejpočetnější, všichni jsou spokojeni, vydavatel i vývojář vydělá a jedeme repete. Akorát tvůrčí svoboda nejspíš v celém tom procesu často utrpěla...
Cenzuře LGBT tematiky věřím, ostatně ve velká části zemí je to trestný čin furt, ale nemyslím si, že je tohle problém západní společnosti. Tady se imo prostě jede tvrdý kapitalismus a všechno, kde se točí takové prachy jako v AAA vývoji, je jen kalkul. Já bych se klidně vsadil, že každá druhá západní firma, co si v červnu dává duhu na profilovku, má vedení plné homofobů, ale osobní zisk je nad osobní přesvědčení.
Já bych ti samozřejmě přál, abys byl v budoucnu s herní diverzitou spokojený, ostatně pokud něco na hrách fakt nesnáším, tak je to ta toxická maskulinita všude, což se teda v posledních letech zlepšuje, ale zároveň si nemyslím, že by měl někdo omezovat tvůrčí záměr. Na západě se tak děje, v Japonsku (doufám) stále ještě nikoliv a styl hry se uzpůsobuje fantazii tvůrců, nikoliv kapitalismu. Ostatně s jejich rozpočty, kde je hra komerční úspěch při půl mega prodaných, to dává smysl ještě.
Hele z mé strany asi k tomu nemám moc co říct už. Já jsem jako správný skeptik přesvědčen, že firmy, ať už herní nebo filmové, činí dle pravidel kapitalismu. To vysvětluje, proč většina akčních her (které najdou víc zákazníků mezi muži), mají mužskou hlavní postavu a celkově scénář a design je uzpůsoben spíše tomu "mačo" stylu. Hráči totiž rádi hrají hry, kde se mohou do své postavy vžít a ztotožnit se s ní.
Ostatně běžné složení takového herního (západního) obsazení je hlavní postava běloch, mezi sidekicky žena, následně černoch nebo asiat. V posledních letech se sem tam objeví nějaká postava, kde je lehký náznak, že není hetero. Majorita (bilý heterosexuální muž) je uspokojena, ženy a rasové menšiny vemou hru na milost, protože jsou reprezentovány a lehká zmínka gay postavy usokojí LGBT komunitu, ale zároveň úplně nenaštve homofoby. Nikdo nemůže tvůrce nařknout z xenofobie, prodejní potenciál má hra u všech skupin hráčů, ale s fokusem na tu nejpočetnější, všichni jsou spokojeni, vydavatel i vývojář vydělá a jedeme repete. Akorát tvůrčí svoboda nejspíš v celém tom procesu často utrpěla...
Cenzuře LGBT tematiky věřím, ostatně ve velká části zemí je to trestný čin furt, ale nemyslím si, že je tohle problém západní společnosti. Tady se imo prostě jede tvrdý kapitalismus a všechno, kde se točí takové prachy jako v AAA vývoji, je jen kalkul. Já bych se klidně vsadil, že každá druhá západní firma, co si v červnu dává duhu na profilovku, má vedení plné homofobů, ale osobní zisk je nad osobní přesvědčení.
Já bych ti samozřejmě přál, abys byl v budoucnu s herní diverzitou spokojený, ostatně pokud něco na hrách fakt nesnáším, tak je to ta toxická maskulinita všude, což se teda v posledních letech zlepšuje, ale zároveň si nemyslím, že by měl někdo omezovat tvůrčí záměr. Na západě se tak děje, v Japonsku (doufám) stále ještě nikoliv a styl hry se uzpůsobuje fantazii tvůrců, nikoliv kapitalismu. Ostatně s jejich rozpočty, kde je hra komerční úspěch při půl mega prodaných, to dává smysl ještě.
@Fritol (10.04.2023 12:05): Kreatívna sloboda bola naopak celá desaťročia cenzurovaná proti queer a ženám. Queer postavy prakticky neexistovali vo filmoch a v knihách do 80-tich rokov, producenti a vydavateľstvá všetko blokovali, a to, čo sa teraz deje je v skutočnosti odbúravanie cenzúry.
Naozaj neviem odkiaľ máš info, ale hry hrá cca 50% hráčov a 50% hráčiek (na toto je fakt more výskumov). Dokonca aj v Bandai Namco (podľa ich výročnej správy) pracuje už takmer štvrtina žien v senior poziciách (a viac na nižších pozíciách), čiže vrátane design teamu a niekto musel viackrát poukázať na tento problém a navrhnúť aj sexualizovaných mužských bossov - aby sa to vyrovnalo - pričom všetky takéto snahy musel CEO alebo Chief Designer aktívne blokovať a cenzurovať. A toto sa z histórie deje neustále. Už sme fakt zabudli ako fungoval Blizzard, kde sa aktívne cenzurovali všetky snahy design oddelenia vložiť do hry napr queer postavy?
Okrem toho bavíme sa akoby len straight ženy a gayovia mali mať takýto nápad. Prečo by sa chceli aktívne oberať o značný segment na trhu - aj keby u nich pracovali len straight muži? To chcú tvrdiť, že ich straight grafici nevedia nakresliť a rozpohybovať sexy mužskú postavu? Imho, tu práve ešte stále úraduje cenzúra, ktorá je historicky veľmi spätá s celým týmto priemyslom.
Naozaj neviem odkiaľ máš info, ale hry hrá cca 50% hráčov a 50% hráčiek (na toto je fakt more výskumov). Dokonca aj v Bandai Namco (podľa ich výročnej správy) pracuje už takmer štvrtina žien v senior poziciách (a viac na nižších pozíciách), čiže vrátane design teamu a niekto musel viackrát poukázať na tento problém a navrhnúť aj sexualizovaných mužských bossov - aby sa to vyrovnalo - pričom všetky takéto snahy musel CEO alebo Chief Designer aktívne blokovať a cenzurovať. A toto sa z histórie deje neustále. Už sme fakt zabudli ako fungoval Blizzard, kde sa aktívne cenzurovali všetky snahy design oddelenia vložiť do hry napr queer postavy?
Okrem toho bavíme sa akoby len straight ženy a gayovia mali mať takýto nápad. Prečo by sa chceli aktívne oberať o značný segment na trhu - aj keby u nich pracovali len straight muži? To chcú tvrdiť, že ich straight grafici nevedia nakresliť a rozpohybovať sexy mužskú postavu? Imho, tu práve ešte stále úraduje cenzúra, ktorá je historicky veľmi spätá s celým týmto priemyslom.
@Ebb (10.04.2023 11:47): Character designeři hrají v japonském prostředí mnohem větší roli, než si myslíš. JRPG hráči dokonce hrají určité hry jen pro to, kdo navrhoval postavy. Navíc japonská studia nefungují jako ta západní. Nikdo jim tam nenutí žádné kvóty na ženy a podobné blbosti, stejně tak tam hru nevytváří 5 studií s 1000 zaměstnanci jak v Ubisoftu nebo EA. Stačí se podívat na nějaký stream Microsoftu nebo Ubi za posledních pár let, ti se mohou přetrhnout v tom, aby ukázali co největší diverzitu. Já neříkám, že to je špatně, ale trochu to smrdí tím, že se zaměstnávají lidi dle "jinakosti" než dle jejich reálných schopností. Ale to už je jejich boj. Mně, jako hráči, to je jedno, pokud mi dodají kvalitní hru.
Do Japonska tohle ještě nepřišlo. No napříč tomu nejvíc LGBT her vzniká právě v Japonsku, takže je blbost je nařknout ze sexismu. Myslím, že máš trochu zkreslené představy o tom, kolik gay herních vývojářů na AAA úrovni existuje, aby mohli svoje představy promítat do her (a ještě míň jich bude scénáristy, character designery). Jestli ono to taky nebude tím, že každé studio s 50-100 zaměstnanci nemůže prostě najít gay vývojáře i kdyby nutně chtělo (což nejspíš nechtějí, protože víc než jejich sexuální orientace je zajímá jejich skill). Ostatně o tomhle mluvil i Vávra, že v česku není možné najít dostatek schopných vývojářů a teď si představ, že už tak bídný výběr by ještě musel zúžit dle toho, zda jsou ti vývojáři gay (a to podle zákona by se vůbec zaměstnavatel na sexuální orientaci neměl ptát myslím) nebo ženy. A to je u nás 5,5 studií, v Japonsku jich je milion.
Takže ano, vedoucí vývoje studia o 100 zaměstnancích se pravděpodobně oblklopí heterosexuálními muži, protože herní branže nabízí z drtivé většiny heterosexuální muže. Kor v Japonsku. A heterosexuální muži chtějí vidět ve hrách kozaté holky. A heterosexuální muži, kteří chtějí vidět ve hrách kozaté holky, a zároveň vyvíjejí hry, chtějí vyvíjet hru s kozatými holkami. Je to naprosto logické a nemá to nic společného se sexismem ani homofobii.
Do Japonska tohle ještě nepřišlo. No napříč tomu nejvíc LGBT her vzniká právě v Japonsku, takže je blbost je nařknout ze sexismu. Myslím, že máš trochu zkreslené představy o tom, kolik gay herních vývojářů na AAA úrovni existuje, aby mohli svoje představy promítat do her (a ještě míň jich bude scénáristy, character designery). Jestli ono to taky nebude tím, že každé studio s 50-100 zaměstnanci nemůže prostě najít gay vývojáře i kdyby nutně chtělo (což nejspíš nechtějí, protože víc než jejich sexuální orientace je zajímá jejich skill). Ostatně o tomhle mluvil i Vávra, že v česku není možné najít dostatek schopných vývojářů a teď si představ, že už tak bídný výběr by ještě musel zúžit dle toho, zda jsou ti vývojáři gay (a to podle zákona by se vůbec zaměstnavatel na sexuální orientaci neměl ptát myslím) nebo ženy. A to je u nás 5,5 studií, v Japonsku jich je milion.
Takže ano, vedoucí vývoje studia o 100 zaměstnancích se pravděpodobně oblklopí heterosexuálními muži, protože herní branže nabízí z drtivé většiny heterosexuální muže. Kor v Japonsku. A heterosexuální muži chtějí vidět ve hrách kozaté holky. A heterosexuální muži, kteří chtějí vidět ve hrách kozaté holky, a zároveň vyvíjejí hry, chtějí vyvíjet hru s kozatými holkami. Je to naprosto logické a nemá to nic společného se sexismem ani homofobii.
@Fritol (10.04.2023 08:49): Takéto hry predsa nie sú už dávno robené jedným človekom. To nie je znakom kreatívnej slobody, keď si svoje sexuálne predstavy vybíja len vrchný dizajnér. Ma tam okolo seba tím dizajnérov a to, že su v hre len polonahé ženy a nie muži znamená len toľko že buď sa obklopil len ľuďmi s rovnakým myslením alebo jeho straight ženy kolegyne či gay kolegovia nemohli prispiet do hry svojou kreatívnou troškou, alebo prípadne im bola nanútena predstava z hora, pričom v oboch prípadoch to prave svedčí o istom politickom sexistickom rozmere a potlačení kreatívnej slobody za čo mám ja všetko právo hru kritizovať.
@Ebb (komentář): Rozdíl mezi průměrnou japonskou a západní hrou je takový, že japonský designer si hru udělá tak, jak si ji vymyslel ve své fantazii. Západní designer ji udělá tak, jak mu to parta kravaťáků poručí dle průzkumu trhu. To jen k tvému prvnímu odstavci.
Japonský vývoj AA(A) her je snad jediný, který se nesnaží zavděčit každé skupině hráčů jen pro prachy. Protože pokud si myslíš, že heterosexuální vývojář přidá do své hry namakaného twinka čistě ze své vlastní iniciativy, tak si naivní. A nevypovídá to o tom daném vývojáři to, že je sexista nebo homofob, prostě jen přidá do své hry to, co se jemu samotnému líbí. Od západních vývojářů je tohle všechno většinou čistý kalkul, nikoliv tvůrčí svoboda.
Japonský vývoj AA(A) her je snad jediný, který se nesnaží zavděčit každé skupině hráčů jen pro prachy. Protože pokud si myslíš, že heterosexuální vývojář přidá do své hry namakaného twinka čistě ze své vlastní iniciativy, tak si naivní. A nevypovídá to o tom daném vývojáři to, že je sexista nebo homofob, prostě jen přidá do své hry to, co se jemu samotnému líbí. Od západních vývojářů je tohle všechno většinou čistý kalkul, nikoliv tvůrčí svoboda.
@Charllize (22.03.2023 12:17): Z poslední doby jediná soulsovka co mě láká.
@Fritol (22.03.2023 09:47): Když to připomínají možná bude dvojka. Za mne možná nejpovedenější souls klon.
@Kejtee (12.02.2021 21:32): Když ty dlc jsou ve slevě tak bych je klidně vzal, protože proč ne. Nejlépe když je ve slevě seasson pass. Já ho kupoval asi za 250 korun, takže to cenově zhruba odpovídá tomu co nabízí. Ale já nemám rad když mě nějaká hra zajímá a nemám ji komplet, což nemusí být tvůj případ :)
Na deluxe edici za 90 euro bych se ale skutečně vykašlal .
Na deluxe edici za 90 euro bych se ale skutečně vykašlal .
@HolyMeatball (12.02.2021 21:21): maju to riadne vyspekulovane. Nebola by som proti,keby to slo este nizsie. :)
@Kejtee (12.02.2021 21:14): :O To jsem si musel vyhledat, koukám že tento rozdíl platí skrz slevu do 25.2. a pak se cena standardní verze vrací na standardní cenovku necelé dvojky, což je komedie sama o sobě, nicméně pak tam bude ten rozdíl opět okolo 10€, což už vcelku rozumné. V prvé řadě by se ale standardní cena obou edic měla opravdu už ukrutně snížit. :D
@HolyMeatball (12.02.2021 21:07): dakujem, momentalne je ta cena brutalne rozdielna, normalna hra na ps4 za 20 eur,ta deluxe 90 eur. Este sa to nechystam kupovat, ale je lepsie mat info dopredu.
@Tulareanus (12.02.2021 21:03): Nevím, jaký tam je teď cenový rozdíl, ale jak říká Tul, DLC jsou pár minut většinově recyklovaného obsahu + jeden nový boss. Vážou se na to i nové kódy krve a zbraně atd., ale to jsou všechno věci, které by tě mohly zajímat jen v případě zájmu o NG+. A taky jsou čirý gameplay, s příběhem nemají nic společného.
@Tulareanus (12.02.2021 21:03): hej, ty stihas odpovedat ked streamujes? :) ale dakujem
@Kejtee (12.02.2021 20:59): Čo som čítal, keď som si sám vyberal, tak tie veci navyše vrátane dlc sú o ničom a len na pár minút.
Chcem sa opytat ci sa oplati kupovat tu deluxe ediciu alebo staci normalna hra? Neviem nakolko je ten obsah naviac atraktivny. Ma niekto skusenost?
@Charllize (23.11.2020 17:47): Možná, nicméně mám "souls" dost na nějakou dobu, teď zas něco trochu jednoduššího radši. :D Možná někdy prubnu Demon's Souls remake, ale jako prioritu to nevidím. :D
@Fritol (23.11.2020 17:37): fajn, ja taky vetsinou mel Yakuma. kazdopadne kdyz se ti to podarilo dohrat tak bys mozna byl i schopnejsi u DS, coz? :)
@Charllize (23.11.2020 17:34): Většinu hry Yakuma, protože dobře tankoval a mohl jsem nechat nepřátele soustředit se na něj. U bossů jsem ho občas vyměnil za Miu když jsem potřeboval ranged a posledního bosse jsem odehrál s Io.
@Fritol (23.11.2020 14:32): koho si tahal s sebou?
@Phoenix (23.11.2020 11:56): solo to je v dost okamzicich oser, treba ambush eventy jsou casto peklicko solo.
Ale da se to, ja nektere casti hry solo delal, ale zaroven musim rict ze jsem si pak zase partaka rad vzal. Je to takove divne, solo to casto az moc tlaci na pilu a ve dvou je to zas casto az moc snadne.
@Phoenix (23.11.2020 11:56): solo to je v dost okamzicich oser, treba ambush eventy jsou casto peklicko solo.
Ale da se to, ja nektere casti hry solo delal, ale zaroven musim rict ze jsem si pak zase partaka rad vzal. Je to takove divne, solo to casto az moc tlaci na pilu a ve dvou je to zas casto az moc snadne.
Tak jo, hotovo. Poslední dva boss fighty byly fakt meh. 20x to člověk zkouší a nedaří se pak to dá celkem v pohodě. Děsně záleží jak se zrovna v daný pokus bude ten boss chovat...
Jinak překvapivě dobré, má to fajn atmosféru, z rubání řadových nepřátel má člověk docela uspokojivý pocit a prostředí ve výsledku není tak stereotypní jak mi z gameplayů dřív přišlo. Mimo některé boss fighty to však sráží hlavně příběh a věci s ním spojené. Tzn příběh jako takový stojí za vyliž a vzpomínky, co člověk musí sbírat různě po mapách a pak se tam procházet a poslouchat, jsou tak děsně otravná nuda, že i když jsem měl posbírané snad všechny, tak jsem se na ně stejně vykašlal. Možná to nějak ovlivňovalo zakončení příběhu, ale co už... meh.
A postavy jsou děsně nevyužité. V podstatě tam nikdo nevyčnívá povahově, společník furt něco mele, ale neřekne nic zajímavého. Tady úplně propásli příležitost na nějaké vtípky na odlehčenou nebo něco. Škoda.
Ve výsledku jsem spokojený ale, jak jsem tomu před vydáním nevěřil, tak jsem vlastně mile překvapen. Už se těším na Scarlet Nexus.
Jinak překvapivě dobré, má to fajn atmosféru, z rubání řadových nepřátel má člověk docela uspokojivý pocit a prostředí ve výsledku není tak stereotypní jak mi z gameplayů dřív přišlo. Mimo některé boss fighty to však sráží hlavně příběh a věci s ním spojené. Tzn příběh jako takový stojí za vyliž a vzpomínky, co člověk musí sbírat různě po mapách a pak se tam procházet a poslouchat, jsou tak děsně otravná nuda, že i když jsem měl posbírané snad všechny, tak jsem se na ně stejně vykašlal. Možná to nějak ovlivňovalo zakončení příběhu, ale co už... meh.
A postavy jsou děsně nevyužité. V podstatě tam nikdo nevyčnívá povahově, společník furt něco mele, ale neřekne nic zajímavého. Tady úplně propásli příležitost na nějaké vtípky na odlehčenou nebo něco. Škoda.
Ve výsledku jsem spokojený ale, jak jsem tomu před vydáním nevěřil, tak jsem vlastně mile překvapen. Už se těším na Scarlet Nexus.
@Fritol (23.11.2020 10:52): Souhlas a souhlas. Chodím s parťákem a kolikrát nechápu, jakou rychlostí boss přesměruje útok z parťáka na mě.
Netuším, ale odhadem bych mohl být už v druhé půlce a nepřátelé jsou mnohem menší problém, než na začátku. Druhýho bosse ve hře jsem dělal skoro hodinu. Dneska jsem dal Queen´s Knighta a Ribcage na první pokus.
Netuším, ale odhadem bych mohl být už v druhé půlce a nepřátelé jsou mnohem menší problém, než na začátku. Druhýho bosse ve hře jsem dělal skoro hodinu. Dneska jsem dal Queen´s Knighta a Ribcage na první pokus.
@Phoenix (23.11.2020 11:56): Ber to tak, že já nejsem schopný hrát Souls hry a tohle jsem prošel vesměs bez záseků, takže je otázkou, jak moc "souls" to vlastně s tím parťákem je. Většinu bossů, když jsem je nedal na první pokus, tak jsem je zvládl třeba na třetí.
Zasekl jsem se jen u těch zmíněných dvou bossů najednou a taky teď u toho předposledního, protože mě prostě pokaždé sejme jedním hitem v druhé fázi. Když jsem koukal jak ho dávají lidi na youtube, tak jim ten podělaný útok co mě vůbec nestihne udělat. :D
Nicméně tam máš možnost solovat a na bosse si kdyžtak vzít parťáka. Není to tak, že by ses ho pak už nezbavil. Osobně bych asi taky velkou část lokací zvládl i solo, paradoxně mi druhá polovina přišla lehčí jak je člověk naexpený a má lepší vybavení. Myslím, že pro tebe to nebude tak velký problém. Akorát ti bossové jsou někdy tou randomovitostí fakt voser, to musím souhlasit s bukrrem, že jim chybí "preciznost a přehlednost".
Zasekl jsem se jen u těch zmíněných dvou bossů najednou a taky teď u toho předposledního, protože mě prostě pokaždé sejme jedním hitem v druhé fázi. Když jsem koukal jak ho dávají lidi na youtube, tak jim ten podělaný útok co mě vůbec nestihne udělat. :D
Nicméně tam máš možnost solovat a na bosse si kdyžtak vzít parťáka. Není to tak, že by ses ho pak už nezbavil. Osobně bych asi taky velkou část lokací zvládl i solo, paradoxně mi druhá polovina přišla lehčí jak je člověk naexpený a má lepší vybavení. Myslím, že pro tebe to nebude tak velký problém. Akorát ti bossové jsou někdy tou randomovitostí fakt voser, to musím souhlasit s bukrrem, že jim chybí "preciznost a přehlednost".
@Fritol (23.11.2020 10:52): Ty, poslouchej, já to ještě nehrál, chtěl jsem to sólovat ... a poslední příspěvky mě poněkud ... demotivují :-))
@bukrrCZ (23.11.2020 09:32): No v podstatě máš recht. Akorát bych neřekl, že jim ta animace chybí, ale že je příliš rychlá na to, abys mohl reagovat. Reagovat v podstatě můžeš jen s rychlou classou která umi dash a někdy ani s tou ne.
Co mě teda osobně nejvíc vadí je, že ti bossové podvádí. Velmi rychle útok přesměrují na mě, i když jsem z dosahu a taky že zásah je někdy úplně random. Kolikrát jsem v kotoulu a stejně mě sejme a na druhou stranu někdy jsem v animace obyčejného útoku a mině mě... nechápu.
Teď se snažím sejmout předpolsedního bosse a už mě to teda pěkně sere. :D
Co mě teda osobně nejvíc vadí je, že ti bossové podvádí. Velmi rychle útok přesměrují na mě, i když jsem z dosahu a taky že zásah je někdy úplně random. Kolikrát jsem v kotoulu a stejně mě sejme a na druhou stranu někdy jsem v animace obyčejného útoku a mině mě... nechápu.
Teď se snažím sejmout předpolsedního bosse a už mě to teda pěkně sere. :D
@bukrrCZ (23.11.2020 09:32): "Wannabe souls hry zapomínají na jistou preciznost a přehlednost. "
100x ano!
100x ano!
@Fritol (23.11.2020 06:14): Právě že několika bossům chybí animace, který tě "upozorní" na útok. To, že jedou svoje útoky random přijde špatně tedy asi jenom mně.
Snad u žádnýho bosse jsem si nemohl říct "jo, tenhle byl docela fajn", vždycky mi to tam dosrala buď kamera (kdy s většíma či levitujícíma bossama má problém na jejich sledování) nebo hitboxy, který fungují jak chtějí a to ne jen u bossů.
Wannabe souls hry zapomínají na jistou preciznost a přehlednost. To se mi u Code Vein taky nedostává. Ale to už jsou jiný problémy, který s tím mám.
Snad u žádnýho bosse jsem si nemohl říct "jo, tenhle byl docela fajn", vždycky mi to tam dosrala buď kamera (kdy s většíma či levitujícíma bossama má problém na jejich sledování) nebo hitboxy, který fungují jak chtějí a to ne jen u bossů.
Wannabe souls hry zapomínají na jistou preciznost a přehlednost. To se mi u Code Vein taky nedostává. Ale to už jsou jiný problémy, který s tím mám.
@Fritol (23.11.2020 06:14): ony ty boss fighty jsou jednou nahore a jednou dole. Ale minimalne jsou ty bossaci hezky udelany. A jo par z nich bez pomocnika by stalo dost nervu. Treba ty dve yeti opice v deepths
@bukrrCZ (23.11.2020 04:07): A co je na nich špatně? Mají určitou sadu útoků, které jdou rozeznat dle animace. Nejedou sice v nějaké smyčce, takže se nedá zapamatovat, co v který čas udělá nebo to předvídat, ale není to nic nezvladatelné.
Mně osobně přišel velmi špatný jen souboj s Blade Bearer a Cannoneerem, protože se nedalo vůbec stíhat sledovat oba dva naráz a přišlo mi to jako trochu "uměle" vytvořena obtížnost množstvím prostě. V tom jsem nechal tak 15 pokusů. Nedovedu si představit je ale sejmout solo, to bez parťáka prostě nešlo.
Každopádně už to mám skoro dohrané. Myslím, že to dnes nebo zítra dorazím.
Mně osobně přišel velmi špatný jen souboj s Blade Bearer a Cannoneerem, protože se nedalo vůbec stíhat sledovat oba dva naráz a přišlo mi to jako trochu "uměle" vytvořena obtížnost množstvím prostě. V tom jsem nechal tak 15 pokusů. Nedovedu si představit je ale sejmout solo, to bez parťáka prostě nešlo.
Každopádně už to mám skoro dohrané. Myslím, že to dnes nebo zítra dorazím.
Horší boss fighty jsem zažil snad jen u Alien Rage. A jo, jsou tak špatný, že je klidně přirovnám k těm z polský béčkový střílečky.
@SilentWolf (03.11.2020 14:39): tak ja te nenutim to hrat, jen rikam ze to spatne urcite neni. Pro mne mnohem lepsi nez Sekiro, kde ja proste ten souls styl moc nevidim, spis v tom vidim Ninja Gaiden kombinovane s Tenchu.
Tsushimu jsem uplne minul a u Nioh 2 ztratil cest i nervy po tretim bosakovi, zatim, ale jeste ho hrat budu:)
Tsushimu jsem uplne minul a u Nioh 2 ztratil cest i nervy po tretim bosakovi, zatim, ale jeste ho hrat budu:)
@Charllize (03.11.2020 13:58): No jako ne, já to mám fakt s těmi hrami takové, že bych byl asi kritičtější než obvykle. :D Nebudeme pokoušet.
Nebaví mě moc ani Tsushima, ale hraji to teď čistě jen jako výplň času. A to byla obecně hodně kladně přijatá hra.
Možná bych dojel DLC do Controlu, ale přišel jsem o sejv. To je jedna z mála her co mě fakt chytla. Ale ani tohle, ani Mortal Shells, ani Sekiro (třeba si ho dohrát konečné), ani Nioh 1/2. Vůbec neláká. :D Chce to tu novou konzoli ať jsem zas na chvíli kid in da shop.
Nebaví mě moc ani Tsushima, ale hraji to teď čistě jen jako výplň času. A to byla obecně hodně kladně přijatá hra.
Možná bych dojel DLC do Controlu, ale přišel jsem o sejv. To je jedna z mála her co mě fakt chytla. Ale ani tohle, ani Mortal Shells, ani Sekiro (třeba si ho dohrát konečné), ani Nioh 1/2. Vůbec neláká. :D Chce to tu novou konzoli ať jsem zas na chvíli kid in da shop.
@SilentWolf (03.11.2020 11:41): ta hra nema zas tak uplne strasnou story jak by se mohlo zdat, myslim ze se to da treba srovnat s libovolnym dilem DMC, jen bez macho prvku :) Dokonce znam lidi co to dost zerou, pac zadnou hru o krvesajich v anime provedeni nemeli ani nepamatuji.
Jinak to ze to je horsi nez DS je jasne, ale podle me ne zas az tak o moc. Combat je trosicku clunky a rozvoj postavy je na tenhle typ hry mozna az moc komplikovany (me to nevadilo).
Koneckoncu se to libilo i masovy kulicce, ktery tyhle hry hraje jak o zivot :)
Jinak to ze to je horsi nez DS je jasne, ale podle me ne zas az tak o moc. Combat je trosicku clunky a rozvoj postavy je na tenhle typ hry mozna az moc komplikovany (me to nevadilo).
Koneckoncu se to libilo i masovy kulicce, ktery tyhle hry hraje jak o zivot :)
@SilentWolf (03.11.2020 11:41): Tak chcel som dačo soulslike, dúfam, že ma boj bude baviť, nekupoval som to kvôli príbehu. :)
@Tulareanus (02.11.2020 22:27): to je škoda. Na potkání to nedoporučuji, ale minimálně pro mě to byl velmi silný zážitek. U Code Vein právě pochybuji, že to má cokoliv nabídnout. Ale tak třeba jo. :)
Chlapci, ešte že vás mám, čo by som si bez vás počal. :)
@Fritol (02.11.2020 22:29): Nenervuj ho.... ja uz ho strasil vcera :D
@Tulareanus (02.11.2020 22:27): V pátek v Humbele Monthly!
@SilentWolf (02.11.2020 22:05): Zvažujem, keby bolo v halloweenskej akcii, tak by som bral nier automata radšej ako code vein. :)
@Tulareanus (02.11.2020 21:58): Nier Automata nezvažuješ? Když už jsme u toho hentai. :D
@Sadako (02.11.2020 19:33): ja som v tom tiez stravila dlhu dobu. Mna vzdy bavi si vytvarat postavu :) tak isto aj v dragon age alebo mass effect :)
Ale ja som si to kúpil, aby som posekal nejaké potvorky, nie aby som z toho robil hentai simsov. :( :(
Pfff, v editoru se pochopitelně dá dlouze a důkladně vyhrát i s mužskou postavou, cca dvě hodiny mi sežral jenom první pokus.
@Tulareanus (02.11.2020 09:56): To ten editor moc nevyuzijes. Ne ze by tam muzska postava nemela moznosti, ma je stejne, ale jaksi to neni pak ten pravy drive :D
@Fritol (02.11.2020 09:06): Jo jdu se tedy podivat a poslu svoji, lol
@Fritol (02.11.2020 09:06): Jo jdu se tedy podivat a poslu svoji, lol
@Tulareanus (02.11.2020 09:56): Hrát anime hry za chlapa? Co blbneš :(
@Fritol (02.11.2020 09:06): No takto, musím ťa sklamať, ale ja si vytvorím postavu chlapa, lebo v hrách, kde si vytváram postavu, sa vždy snažím akože roleplayovať za seba. :)
@Charllize (01.11.2020 17:00): Máš ji v chatu. :D
@Tulareanus (01.11.2020 19:56): Budem čekat i na tvou waifu!
@Tulareanus (01.11.2020 19:56): Budem čekat i na tvou waifu!
Inak aj ja som to teraz vzal v rámci halloween salu... akurát neviem, kedy sa k tomu ešte dostanem, ale asi aj pomerne skoro, lebo čuduj sa svete, stále mám chuť na niečo soulslike a keďže sekiro je stále príliš drahé...
@Charllize (01.11.2020 17:07): Beru na vědomí. :D
@Fritol (01.11.2020 17:04): Jasne. Doporucuju Yakuma, vydrzi nejvic a podle me da nejvic damage. A do spoileru ti dam jeste malou radu ktera ti mozna cele hrani ulehci.
Yakumo ma mec jako gift, ktery u nej muze vymenit za 50 tech bodu co dostavas za darky co postavam davas. jestli teda budes hrat s mecem. Ja ho pak mel celou hru prakticky. Ale samo uvidis, hraj dle sveho, ja spis jen tak na okraj, aby rec nestala.
Yakumo ma mec jako gift, ktery u nej muze vymenit za 50 tech bodu co dostavas za darky co postavam davas. jestli teda budes hrat s mecem. Ja ho pak mel celou hru prakticky. Ale samo uvidis, hraj dle sveho, ja spis jen tak na okraj, aby rec nestala.
@Charllize (01.11.2020 17:00): Tbh ani nevim kolik možností pro sdílení screenů na PS4 je, nepoužívám to. :D Pak na to mrknu.
Rozhodně s parťákem... mám trochu obavy, že to nedám ani s ním. Když mě tam na začátku nechal chvíli samotného, tak to byl solidní záhul. Já nikdy žádnou Souls hru nedohrál. V prvním DS jsem nechal 10 hodin než jsem to vzdal a od té doby se tomuhle žánru vyhýbám. Nebýt tam ten parťák tak to ani nekupuju. Dal mi malou naději, že bych to mohl zvládnout. :D
Rozhodně s parťákem... mám trochu obavy, že to nedám ani s ním. Když mě tam na začátku nechal chvíli samotného, tak to byl solidní záhul. Já nikdy žádnou Souls hru nedohrál. V prvním DS jsem nechal 10 hodin než jsem to vzdal a od té doby se tomuhle žánru vyhýbám. Nebýt tam ten parťák tak to ani nekupuju. Dal mi malou naději, že bych to mohl zvládnout. :D
@Fritol (01.11.2020 16:58): Jo dobrej napad, lepsi mozna do chatu, to je nejsnazsi?
Budes hrat solo nebo s partakem?
Budes hrat solo nebo s partakem?
@Charllize (01.11.2020 16:52): Případně ti to hodím na PS a označím tě tam, míň práce. :D
@Fritol (01.11.2020 16:44): No ja to prave taky nemam zaply, takze jsem se na to spis chtel ted hned vykaslat :)
Ale pak casem to sem dam..
Ale pak casem to sem dam..
@Charllize (01.11.2020 16:43): No můžu ti sem hodit screen až to zas zapnu. :D Klidně ukaž.
Ocásek taky ne, ale ouška jsou fajn. :D
Ocásek taky ne, ale ouška jsou fajn. :D
@Fritol (01.11.2020 16:34): Jo, editor je takova hra ve hre. I kdyz na kocici ouska a ocasek si nepotrpim.
Budeme si ukazovat postavy nebo na to kaslem ? :)
Budeme si ukazovat postavy nebo na to kaslem ? :)
Ten editor postav je boží. :D Takové detaily jako heterochromie jsem snad nikde neviděl ještě. Masakrovat to tam s růžovovlasou waifu s kočičími oušky je super. Jen škoda, že nemluví. V cutscénách to působí děsně...
@Kejtee (12.10.2020 10:02): Tobe urcite, jsi na tu stylizaci pozitivni, melo by se ti to libit, a s NPC partakem to neni takove sado maso..vetsinou :)
@Phoenix (12.10.2020 10:05): Jo, jsou kratka. Ja kupoval season pass za 269kc. Takze jedno DLC ani ne za stovku. Ono to pujde asi farmit vickrat ty DLC, je tam respawn bosse s nejakyma fíčurama navic :)
@Phoenix (12.10.2020 10:05): Jo, jsou kratka. Ja kupoval season pass za 269kc. Takze jedno DLC ani ne za stovku. Ono to pujde asi farmit vickrat ty DLC, je tam respawn bosse s nejakyma fíčurama navic :)
@Charllize (12.10.2020 09:51): Ta DLC jsou podle všeho krátká a na Steamu mají dost slabé hodnocení (já jsem rovnou kupoval Deluxe edici, abych nemusel řešit, kdy vyjde jaké DLC, ale nevím, jestli bych si je hned tak koupil sólo).
Nicméně už bych se do toho měl také pustit :-)
Nicméně už bych se do toho měl také pustit :-)
@Charllize (12.10.2020 09:51): Tiez sa raz na to chystam. Demo ma zaujalo a mam rad anime stylizaciu :) pockam si na nejaku peknu zlavu :)
Takze tu hru odporucas? :)
Takze tu hru odporucas? :)
Konecne jsem s tim pohnul. Po roce od vydani? :)
Za mne asi nejlepsi klon DS s vlastni tvari. Vubec mi to neprijde lacine ani beckove. Nakonec to nehraju solo jak jsem velkohube prohlasoval, toho umirani by pak bylo fakt zbytecne moc. Mam za sebou 8 bossu, tak pocitam ze budu nekde ke konci hry uz.
DLC mam koupene, ani mi nevadi ze to je kopirka asetu, hra mi totiz prijde dost kratka. ( 30 hodin momentalne, pocitam ze vic jak 40 - 45 z toho nebude, pro me kratke) Treba na pomery DS. Takze nejake rozsireni uvitam s otevrenou naruci.
Za mne asi nejlepsi klon DS s vlastni tvari. Vubec mi to neprijde lacine ani beckove. Nakonec to nehraju solo jak jsem velkohube prohlasoval, toho umirani by pak bylo fakt zbytecne moc. Mam za sebou 8 bossu, tak pocitam ze budu nekde ke konci hry uz.
DLC mam koupene, ani mi nevadi ze to je kopirka asetu, hra mi totiz prijde dost kratka. ( 30 hodin momentalne, pocitam ze vic jak 40 - 45 z toho nebude, pro me kratke) Treba na pomery DS. Takze nejake rozsireni uvitam s otevrenou naruci.
@Phoenix (22.05.2020 11:11): vypada to tak ze to je komplet. Kdyz bych se odrazil od ceny season passu a cen jednotlivych DLC, moc prostoru to cenove na dalsi nedava. (pokud neudelaji season pass 2 :)
@Charllize (21.05.2020 23:56): Já z tohoto důvodu čekám na první hraní, rád bych hrál kompletní hru.
Uz skoncily? DLC jsou vsechna? Dalsi nebudou? Hra je dokoncena?
Ted je season pass ze 350 korun ve sleve, ze bych to treba konecne dohral. Ono kdyz by to mozna clovek dohraval poprve ani by mu neprislo ze ty dlc jsou debilni :)
Ted je season pass ze 350 korun ve sleve, ze bych to treba konecne dohral. Ono kdyz by to mozna clovek dohraval poprve ani by mu neprislo ze ty dlc jsou debilni :)
Tak bohužel hledám do první výzvy něco jinýho, kdybych měl ohodnotit DLC složku samostatně, nejdu přes 10%, a po těch dohromady 5 hodinkách by mi to asi bylo docela trapné. :D
Hm, rozehráno a docela mě to chytlo. Jen se pořád nemůžu zbavit dojmu, že mi tam něco málo chybí. Jen nevím co :) JRPG klišé postavy, způsob vyprávění i příběh mi nevadi. Ba naopak. Mapy jsou skvěle nadesignovaný, záludný, těžký na orientaci, plný ukrytých zákoutí. Splnit je na 100% je u těch rozlehlejších docela oříšek.
Takže asi ten souboják? Je poměrně jednoduchý a jednotvárný. Jedinou výzvou pro mou vnadnou mágovou byla zatím vlčí žena :)
Takže asi ten souboják? Je poměrně jednoduchý a jednotvárný. Jedinou výzvou pro mou vnadnou mágovou byla zatím vlčí žena :)
Xem teda znovu projel celou hru, abych si s novou postavičkou prubnul ty DLCčka, a je to naozaj obžaloba. Hlavní boss toho prvního je pravděpodobně ten vůbec nejlepší v celé hře, což je super, ale krom něho jsou nepřátelé jen reskiny již zažitých, tak samo u toho druhého DLC. A má to i nové itemy a kódy krve a zbraně, ale všechno zamčeno za nákupním seznamem spešl podmínek, za jakých je třeba hlavního bossáka sundat. Což mi vzhledem k neexistující motivaci jet NG+ přijde jako vcelku zvláštní rozhodnutí.
V rámci season pass ok, ale neumím si představit, že dodatečně za 10€ kupuju hodinový content s převážně stejnými assety ze základní hry. :/
EDIT: Ololo, tak se ukázalo, že i ten skvělý unikátní nový boss je asset reuse z God Eatera. Tož je docela masakrálně drzý.
V rámci season pass ok, ale neumím si představit, že dodatečně za 10€ kupuju hodinový content s převážně stejnými assety ze základní hry. :/
EDIT: Ololo, tak se ukázalo, že i ten skvělý unikátní nový boss je asset reuse z God Eatera. Tož je docela masakrálně drzý.
A foto mod, pridali foto mod :)
podle me zadny velky expansion nebude, cena season passu je na to prilis nizka:) 650kc
Ale spis bych si tipnul ze bude dvojka..
podle me zadny velky expansion nebude, cena season passu je na to prilis nizka:) 650kc
Ale spis bych si tipnul ze bude dvojka..
@Phoenix (27.02.2020 17:28): je fakt, že jsem si od toho season passu sliboval trochu víc, než kosmetické blbosti a jednu novou depths mapu, které v samostatném prodeji vyjdou na 10€, ale tak drát do oka to není, a pořád se držím naděje, že bude i pořádný expansion. Jednou.