Hra je freeware. Odkaz např. v sekci Ostatní, kde je ten neoficiální patch, strana 1. Mohl bych to někdy zkusit.
Diskuze
@Walome (26.08.2024 18:58): Přesně tak.
@Malignus (24.08.2024 10:11): hrat to furt pujde, ne? Jen si to nekoupis.
@Naginata (24.08.2024 10:08): Díky za info. Naštěstí mám první díl i na Level DVD. :-)
@Bodkin (08.09.2017 12:24): No more
Hry budou za týden odstraněny z prodeje, tak je kupte dokud můžete.
https://gg.deals/deal/the-suffering-game ... w-with-up-to-61-off/
Hry budou za týden odstraněny z prodeje, tak je kupte dokud můžete.
https://gg.deals/deal/the-suffering-game ... w-with-up-to-61-off/
nevim jak vam ale tato hra me defaultne jede otresne, pada to porad a kdyz ne tak se to neuveritelne seka, nepomohl ani unoffical patch, ten vyresil jen padani...... ale podarilo se me to vyladit tak ze to jede plynule az sem nechapal ten rozdil oproti defaultu, ale navod neprozradim :)
no akorat nevim jesi to hrat 1st person nebo 3rd, zbytecne dilema, ktere me srotuje v hlave..... jak ste to vyresili?
no akorat nevim jesi to hrat 1st person nebo 3rd, zbytecne dilema, ktere me srotuje v hlave..... jak ste to vyresili?
@Walome (30.09.2022 07:10): Přesně...
O alternativním začátku vím, ten má taky grády :)
O alternativním začátku vím, ten má taky grády :)
@John Mirra (komentář): ja to tehdy hral se sluchatkama v noci - a ano doslova jsem vyskakoval leknutim.
btw dej si new game je tam fajn easter egg
btw dej si new game je tam fajn easter egg
GOGed! Kůůl!
Jack Dark: Nevím, jestli je dvojka kratší. Ona ani jednička nebyla moc dlouhá, možná to vyjde tak nastejno plus minus.
Osobně se mi jednička líbila o dost více a hodnocením bych šel i k té sedmdesátce, zatímco u dvojky jsem dal těch 50, protože 40 nedávám a 30 je zase moc málo :-)
Na druhou stranu jsem jedničku hrál ještě méně zkušený a dvojku jsem hrál v době, kdy už jsem měl za sebou spoustu moderních her.
Ale tak být tebou, tak to zkusím. Nechci zase tvrdit, že to je paskvil a hrát si nekompromisního kritika (jako to tu někteří dělají). Třeba tě to chytne, konec konců Bodkinovi se líbila více, jak to tak vypadá.
Osobně se mi jednička líbila o dost více a hodnocením bych šel i k té sedmdesátce, zatímco u dvojky jsem dal těch 50, protože 40 nedávám a 30 je zase moc málo :-)
Na druhou stranu jsem jedničku hrál ještě méně zkušený a dvojku jsem hrál v době, kdy už jsem měl za sebou spoustu moderních her.
Ale tak být tebou, tak to zkusím. Nechci zase tvrdit, že to je paskvil a hrát si nekompromisního kritika (jako to tu někteří dělají). Třeba tě to chytne, konec konců Bodkinovi se líbila více, jak to tak vypadá.
Dvojka je o něco kratší než jednička.
Pivo: Koukám že jsi druhý díl taky dohrál, nevíš jak je zhruba dlouhá herní doba? Přesto ale to tvé hodnocení říká že jsi moc nadšený nebyl :D
Jack Dark: No, to jenom když se objevilo více efektů, jinak to bylo i celkem hratelné, ale furt pomalé a s odezvou po zmáčknutí klávesy :-)
Ty snímky čistě odhaduju, upřímně jsem FRAPS nezapínal, ale jinak to těch 20 mít mohlo a někdy to jelo i naprosto plynule. Nejhorší byl ten konec s těma ohnivýma mrchama, ten oheň mi ždímal hardware, jak mohl a já měl dost problém ty rychlé kundy zaměřit :-D
Ty snímky čistě odhaduju, upřímně jsem FRAPS nezapínal, ale jinak to těch 20 mít mohlo a někdy to jelo i naprosto plynule. Nejhorší byl ten konec s těma ohnivýma mrchama, ten oheň mi ždímal hardware, jak mohl a já měl dost problém ty rychlé kundy zaměřit :-D
Pivo: Tak hrát hru s počtem snímků okolo deseti tomu říkám masochismus :D
Co se dvojky týče:
1)Graficky mi to přišlo horší, šedivější, i když tam byly pokročilejší efekty (které tu grafiku z celkového pohledu nezachránily)
2)Zbraně už si moc nepamatuju :-)
3)Jo, určité momenty tam nebyly špatné, ale jinak mi to přišlo atmosfericky slabší. Věznice prostě měla větší kouzlo než město zamořené nestvůrami a armádou, co po vás jde taky.
4)A pokud ho hra celkově tolik nezaujala, tak to i rychle zapomene :-)
Jinak k obtížnosti. Jedničku jsem hrál na slabém PC a dost zpomaleně (snad i 10 fps místy) s odezvou na zmáčknutí klávesy a pro jistotu na nejlehčí obtížnost. Dvojku jsem hrál na střední, ale plynule bez cukání či zpomalení na lepší sestavě a těžké mi to nějak nepřišlo (i když místy lehounce přituhlo), ale porovnávat obtížnost obou dílů si asi nemůžu dovolit :-D
1)Graficky mi to přišlo horší, šedivější, i když tam byly pokročilejší efekty (které tu grafiku z celkového pohledu nezachránily)
2)Zbraně už si moc nepamatuju :-)
3)Jo, určité momenty tam nebyly špatné, ale jinak mi to přišlo atmosfericky slabší. Věznice prostě měla větší kouzlo než město zamořené nestvůrami a armádou, co po vás jde taky.
4)A pokud ho hra celkově tolik nezaujala, tak to i rychle zapomene :-)
Jinak k obtížnosti. Jedničku jsem hrál na slabém PC a dost zpomaleně (snad i 10 fps místy) s odezvou na zmáčknutí klávesy a pro jistotu na nejlehčí obtížnost. Dvojku jsem hrál na střední, ale plynule bez cukání či zpomalení na lepší sestavě a těžké mi to nějak nepřišlo (i když místy lehounce přituhlo), ale porovnávat obtížnost obou dílů si asi nemůžu dovolit :-D
Walome: Tak to se mi stává občas taky, že u hry i křičím (komentuju). :D Zrovna u téhle jsem si taky slušně popovídal. Ale nejvíc ze všech jsem kecal u Resident Evilu. Hlášky tupu "Proč už nechceš konečně chcípnout, ty svině?!" byly úplně běžné. :D
Co se dvojky týče:
1)Mnohem hezčí.
2)Přešla na systém - 2 zbraně musí stačit.
3)O něco lepší atmosféra.
4)Člověk se dozví, jak to dopadlo/začalo :)
Líbilo se mi to, i když jsem si dlouho a bolestně zvykal na bod 2 a zbraně obecně. A na normal mi to přišlo hrozně těžké, mnohem těžší než jednička.
1)Mnohem hezčí.
2)Přešla na systém - 2 zbraně musí stačit.
3)O něco lepší atmosféra.
4)Člověk se dozví, jak to dopadlo/začalo :)
Líbilo se mi to, i když jsem si dlouho a bolestně zvykal na bod 2 a zbraně obecně. A na normal mi to přišlo hrozně těžké, mnohem těžší než jednička.
John: Tak ale jestli má podobnou atmosféru a drží se konceptu z jedničky tak to určitě zkusím.
Dvojka měla taky silný momenty (tlustej chlápek v kabátě, co fakt hrozně hrozně moc nenáviděl ženy), ale je pravda, že už to bylo takové "vyvařené"... ale jen trochu, bavila mě i tak :)
Alternativní prolog byl SUPER!
Alternativní prolog byl SUPER!
Demo (myslím), ale to mě nezaujalo.
Walome: Zkoušel jsi druhý díl?
Dobrý koment - a to, že hra ztrácí ke konci atmosféru je velká pravda. Jakmile člověk vyleze ven, je to procházka zahradou :) Doslova.
edit: Zkoušeli jste někdo ten easter egg (prolog)?
další edit: Já u téhle hry i křičel - byl jsem večer sám doma, sluchátka na uších (sebevražda) a ze všech stran/stěn se na mě valily klucí s čepelama. Já tam stál, držel tlačítko myši, samopal řval, já byl celý od krve a řval jsem "svině, svině!"... jo, to se mi u her stane málokdy.
edit: Zkoušeli jste někdo ten easter egg (prolog)?
další edit: Já u téhle hry i křičel - byl jsem večer sám doma, sluchátka na uších (sebevražda) a ze všech stran/stěn se na mě valily klucí s čepelama. Já tam stál, držel tlačítko myši, samopal řval, já byl celý od krve a řval jsem "svině, svině!"... jo, to se mi u her stane málokdy.
Nejlepší atmosféra byla tenkrát když jsem to hrál v noci sám doma a byla bouřka to bylo to právé :D
Jo, tak tuhle hru jsem v noci hrál max. 30 minut v kuse, víc se to nedalo :D Atmosféra jak z Alien vs. Predator za mariňáka.
Nejvíc mě dostal boss Hermes, ten měl úplně dokonalej dabing :) "He needed to go. He was not interesting enough... not like you."
Nejvíc mě dostal boss Hermes, ten měl úplně dokonalej dabing :) "He needed to go. He was not interesting enough... not like you."
Jumas: Díky, rozhodně doporučuji i když po dohrání pak člověk to skřípění čepelí Slayrů občas slyší před spaním :D
Jack_Dark: Parádní komentář. Úplně mě nutí ke znovuzahrání.
Oba díly za 47 Kč zde.
Konec závisí jen na úmrtnosti spolubojovníků, když je zabijíš - špatnej, když ti je sem tam zabijou - neutral a když je zachráníš (nebo dovedeš kam máš) - dobrej!
Konce závisí hlavně na tom, jak moc používáš proměnu - dobrý konec = prakticky nikdy (pokud si dobře vzpomínám).
Je to možné a na tak starou hru i docela pravděpodobné, ale i tak hra obsahovala nějaké bugy. Myslím, že třeba vypadnutí animace nebo nějakého skriptu.
Ale kdyžtak přemýšlím a hodně tápám v minulosti, tak občas se tam možná v nějakých dialozích stala i nějaká ta chyba.
Ale kdyžtak přemýšlím a hodně tápám v minulosti, tak občas se tam možná v nějakých dialozích stala i nějaká ta chyba.
Jak jsem řekl, hraju (hrál jsem) na sedmičkách. Nedivil bych se, kdyby to bylo tím.
Myslel jsem nervy spojené pouze s ukládáním. A bugy tam jsou docela dost, ale zvuk mi šel v pohodě. Myslím, že mi téměř vůbec nevypadával.
Tak to zas ne, jenom jsem uznal, že jsem si hru sám stěžoval. To, že byla kolikrát kurevsky nefér, že je zabugovaná (nebo aspoň moje verze nebo či já vím), že vypadávají zvuky a to až moc často, díky čemuž jsem kolikrát nevěděl o tom, kdo nebo co se pohybuje za mnou (za čož hra zřejmě taky nemůže, ale já taky ne), to s ukládáním nemá nic společnýho.
V nejedné hře jsem narazil na to, že tam byla možnost "uložit", ale fungovalo to na principu potvrzování checkpointů (ale je to více u novějších her, než je Suffering). Možná tohle na tebe nějak podvědomě zapůsobilo a proto sis myslel to, co sis myslel. Ale vždycky si to jde ověřit a většinou tě na to pouhé potvrzování checkpointů hra sama upozorní.
No, co hru si dohrál a uznal jsi, že za ty nervy si můžeš sám a ne vývojáři :-)
No, co hru si dohrál a uznal jsi, že za ty nervy si můžeš sám a ne vývojáři :-)
No. Tak já hrál poprvé na medium a docela si stojím za tím, že zrovna u téhle hry to nebyla nejslavnější volba. I když, vědět o tom ukládání, možná mluvím úplně jinak.
Vím, že položka Save Game není skrytá, ale měl jsem právě celou dobu za to, že pouze slouží k potvrzení oných checkpointů (nevím proč), a pak jsem na to holt úplně zapoměl (nevím proč). Takže vlastně jsem manuálně savoval akorát na začátcích levelů, abych přiště vůbec pokračoval odtamaď. Když nad tím tak přemejšlím, taky mi to moc smysl nedává. Jak říkám, jsem chuj.
Vím, že položka Save Game není skrytá, ale měl jsem právě celou dobu za to, že pouze slouží k potvrzení oných checkpointů (nevím proč), a pak jsem na to holt úplně zapoměl (nevím proč). Takže vlastně jsem manuálně savoval akorát na začátcích levelů, abych přiště vůbec pokračoval odtamaď. Když nad tím tak přemejšlím, taky mi to moc smysl nedává. Jak říkám, jsem chuj.
Poprvé - Easy. Podruhé - Medium. Potřetí - Hard.
Quicksave tam možná taky půjde nějak zprovoznit, ale ta položka "Save game" není tak moc skrytá a jde si jí moc dobře všimnout :-)
Aha. A povíš mi, na jakou obtížnost si teda hrál prvně?
EDIT: Já jsem chuj! Já jsem si tu hru stěžoval sám! Až teď jsem se dověděl, že je možný ukládat kdekoliv kdykoliv...KURVA! A já se celou hru spolíhám jenom na checkpointy! No...stejně si myslím, že checkpointy by se zásadně měly zapisovat, a že když už jde ukládat kdykoliv, tak s quicksavem.
EDIT: Já jsem chuj! Já jsem si tu hru stěžoval sám! Až teď jsem se dověděl, že je možný ukládat kdekoliv kdykoliv...KURVA! A já se celou hru spolíhám jenom na checkpointy! No...stejně si myslím, že checkpointy by se zásadně měly zapisovat, a že když už jde ukládat kdykoliv, tak s quicksavem.
Easy - Dobrý konec. Medium - Neutrální konec. Hard - Špatný konec. :-)
No, ten závěrečný pokec mi taky nepřišel moc...negativní.
A na jakou obtížnost si hrál?
EDIT: Tak jsem trochu zagooglil, a nakonec se mi dostalo neutrálního konce. To přesně jsem chtěl nejmíň, ale budíž. :D
A na jakou obtížnost si hrál?
EDIT: Tak jsem trochu zagooglil, a nakonec se mi dostalo neutrálního konce. To přesně jsem chtěl nejmíň, ale budíž. :D
Vždycky se na lodi dostane z ostrova, ale závěrečný pokec je jiný. :-)
Jinak já toho závěrečnáka dal na počtvrtý, když jsem to hrál poprvé. Nepřišel mi až tak těžkej.
Jinak já toho závěrečnáka dal na počtvrtý, když jsem to hrál poprvé. Nepřišel mi až tak těžkej.
Teď jsem asi něco nepochopil. když se Torque z ostrova dostane na té lodi, to je dobrý konec? Potom to nechápu, všechny jsem nemilosrdně zabíjel a nikomu nepomáhal, chtěl jsem špatnej konec. 0_o
Tak jo. Právě mě ta hra nasrala tak, že silně zvažuju možnost jí nedohrát. Poslední level, dokulhám se k tomu poslednímu bossu, několikrát to opakuju protože ten zmrd je kurva nesmrtelnej a do nekonečna se mi prostě nedaří se vyhýbat těm jeho ohnivým útokům, už tak nadávám na skutečnost, že ti píčusové tvůrci nemohli mrdnout jeden checkpoint ještě aspoň před toho obříka a nutí mě tak při každým pokusu opakovat i ten vopruz s mou zmutovanou formou...no a když už mám dost, vypnu hru, pak jí zase zapnu, dám continue, a jsem na začátku toho zkurvenýho levelu?! To je The Suffering další hra, ve které se checkpointy nemůžou zapisovat samy?! Kurevskej rage.
Však to myslím tím "v klídku dorazit". ;) A to vyhýbání...kolikrát se stačilo obrátit na spolehlivý a poměrně tradiční neduh většiny her. Nevím, jak to pojmenovat, ale myslím tím schovávání se za jistými objekty, za kterými na tebe prostě nemůžou. V téhle hře jsem se úspěšně těm Infernám schoval za strom, za šutr, a dokonce i za nízkou ohradu, kterou by podle všeho měli velmi snadno přeletět nebo přes ní na mě alespoň házet ty svoje firebally NEBO vyvolat tu jejich zasranou explozi (především kvůli tomu je nesnáším). Ale ne, když jsem byl za ohradou, zmateně jen poletávaly poblíž a já je jen nehnutě sledoval a čekal, až se zpopelní, a pak je rozstřílel. Byl bych to čekání urychlil, ale munice byla fakt kritická (v Tommygunu mi zbylo pouhých dvacet nábojů).
j.calling: S tou mojí odezvou bylo to vyhýbání docela složité a zničit je, bylo prostě efektnější. Ale tu hromádku jsi musel též rozstřílet, ne? Jinak se zase zhmotnily, aspoň teda myslím. Hru jsem dohrál asi 3krát, ale už je to nějaký ten pátek a já už si přesně každý detail mezi všemi těmi hrami už moc nepamatuju.
Na co je zaměřovat, když stačí dostatečně dlouho pobíhat dokola a jakž takž úspěšně se jím vyhýbat. Na hromádku popelu se mění samy. Na jednu stranu to oceňuju, když kolem mě třeba lítají zrovna tři a ještě se tam promenáduje tak kovovej obřík s výbušnými krysami v žaludku, na stranu druhou je to jediný nepřítel, u kterého se na jeho padnutí dá jednoduše čekat a pak ho jen v klídku dorazit. Ale fakt si nestěžuju, kolikrát mi tahle skutečnost zachránila krk.
Poslední boss je nuda. Ale ty čarodějky jsou docela mrchy, já to ještě hrál na slabé sestavě, měl jsem odezvu 1 sekundu po zmáčknutí klávesy a sekalo se mi to. Docela fest problém je zaměřit.
No kurva, ty ohnivý čarodějnický svině jsou fakt vostrý. Poslední level, jsem moc zvědavej na posledního bosse.
Na nějaké technické problémy jsem nenarazil, ale hrál jsem kdysi na XP. W7 jsou bohužel trochu horší... Dost jsem začal uvažovat o VM s XP, potom co mi poprvé natvrdo zamrzl systém ve druhé mapě Warcraft 2 XD
Řekl si všecny bugy a chyby? Řekl. Já jenom říkám, že některé budou stěží zaviněné compem, na některé si nenarazil možná proto, že si měl trochu víc štěstí než já, no a ten zbytek...dokázal bych jakž takž pochopit, že za to fakt bude moct ten windows. Především ty zvuky. To by pak nebyla první hra, ve které mi vypadávaly zvuky právě kvůli mýmu OS.
Já měl na mysli "věčné vypadávání zvuků, záseky v objektech apod."...
To víš že jo. Už tak mě hra šíleně nervovala. Speedrun si neumím ani představit. I když jsem o tom v jednu chvíli uvažoval, ta hra má na speedrun potenciál jak kráva, nepřátelům se dá v mnohých situacích úplně vyhnout a možná by se našly i nějaké ty zkratky. Ale já je rozhodně hledat nebudu.
tak. a teď speedrun ;-)
Možná mám jenom osvícenou verzi. A neuměl bych si nijak zvlášť vysvětlit, jak by viditelnost konce mapy nebo záseky v objektech mohl zapříčinit můj comp. Co se zbytku týče, možná ta hra jenom není zcela kompatibilní se sedmičkama.
Já jsem žádné bugy a chyby, o kterých píšeš, nikdy nezaznamenal. Možná je chyba na tvém PC... :-/
Moje konfigurace:
ASUS A7V8X-X
Athlon XP 2400+
2GB PC3200 DDR
X1950Pro 512MB
Moje konfigurace:
ASUS A7V8X-X
Athlon XP 2400+
2GB PC3200 DDR
X1950Pro 512MB
Tak už mě čekají jen poslední dva levely. Kasárny mám za sebou, a teda ta místnost s kulometem byl slušný masakr. Měl jsem poslední kousek zdraví a žádný Xombium, takže zrovna tu část jsem opakoval...hodněkrát. Ale dal jsem to, což je důležitý. Každopádně moje hodnocení nic nezmění. Ta hra je místy fakt ošklivá (především v těch jeskyních, při pohledu na ty "hory", při těch skalkách, atd.), zabugovaná jak hovado (taky jste se zasekávali ve schodech, židlích, apod.?), zvukové efekty mi nonstop vypadávaly (za což ale asi hra nemůže, ačkoliv je opatchovaná, ale díky tomu kolikrát neslyším, že se za mnou plíží nějaká svině), příjde mi strašně nedodělaná (jako když jdete po silnici a pozastavíte se u výhledu, jenom abyste spatřili, jak je moře nedaleko seklé, značící konec mapy...to fakt nemohli nějak zamaskovat?), framerate leckdy nesmyslně padal na nehratelných 8 snímků za vteřinu, i když většinou jen při pohledu na nějaký zřejmě extra mega komplexní strom...a tak vůbec. Atmosféra je místy špicová, lekačky většinou fungují, zvukové efekty (kdyby mi nevypadávali) by taky byly super a kolem a kolem je to zábavná hra. Nicméně pro mě fakt extrémě frustrující a kvalitativně docela mizerná.
EDIT: Ale na demo Ties That Bind mám docela fajn vzpomínky.
EDIT: Ale na demo Ties That Bind mám docela fajn vzpomínky.
j.calling.2bad: :) Jj. Taky jsem ji kdysi začal hrát spíš z nedostatku materiálu, ale zjistil jsem, že se mi vlastně dost líbí.
A co teprve opuštěný kasárny... ;-)
Tak jsem zrovna dokončil 11tý level (hate the sin, not the sinner; ten, co se odehrává v tom strašidelným domě a končí první "bossovou bitkou"). A teda valím oči. Poprvý mi tu a tam při hraní proběhl lehčí mráz po zádech, a poprvé jsem opravdu pocítil sílu té atmosféry. Zničení některých projektorů opět vyžadovalo lehčí uvažování a důkladnější průzkum, což se mi taky líbilo. Nevím nevím, zatímco mé první dojmy z hry byly docela dost příšerný, vcelku se mi to začíná líbit. :)
Jasný no. Stejně ale na sebe ten nápad pohnout tím automatem nechal dost dlouho čekat. Dobrých 15 minut jsem tam jenom pobíhal a fakt nevěděl, co dělat.
Jo, jednička pár takových puzzlů měla, ale dvojka už asi fakt ne. Dvojku jsem hrál jen tak, aby se neřeklo.
j.calling: Tak ty puzzle jsou jen takové zpestření, trochu mozek namůžou, ale nic složitého. Logické to svým způsobem je, ale nemůžeš jít hned do detailů. To by nebyla logická vůbec žádná hra :-) (než by se tam ta voda dostala, aby zhasila velký požár i kdyby tam byl ten automat natěsno....)
j.calling: Tak ty puzzle jsou jen takové zpestření, trochu mozek namůžou, ale nic složitého. Logické to svým způsobem je, ale nemůžeš jít hned do detailů. To by nebyla logická vůbec žádná hra :-) (než by se tam ta voda dostala, aby zhasila velký požár i kdyby tam byl ten automat natěsno....)
j.calling.2bad: Jo, ty hádanky byly docela osvěžující. Škoda, že ve dvojce si na žádnou nevzpomínám...
Jo, četl jsem, že po dohrání je začátek nějak pozměněn. Jinak, vcelku mě překvapilo, že ta hra občas vyžaduje logický přemýšlení (jako třeba tuhle, když bylo třeba zhasit oheň tím, že jsem na kanalizaci šoupnul automat a pak pustil vodu...ačkoliv zrovna to mi zas tak logický nepříjde, kor když tu místnost tvůrci nadizajnovali tak, aby každej automat tu kanalizaci pokrýval jen z půlky, ale budíž). Jako třeba teď v tom šestým levelu s těmi reflektory...
Čert vem konec, hlavně nezapomeň zapnout novou hru, jakmile Suffering dohraješ ;)
Radši si tomíka šetři na konec, protože jestli máš teď nervy, tak na konci snad PC dopřeješ leteckej kurz. A navíc bez tomíka... Jinak míra používání transformace má vliv na to, jaký budeš mít konec. :-)
Teď jsem se dokopal do šestýho levelu a o ohnivých panenkách zatím nic nevím. Poslední druh monstra, co jsem zatím potkal, jsou ty plynový hovada s injekčníma stříkačkama, co se umí přemísťovat. Tomíka mám už dlouho a používám ho veskrze rád, ale příjde mi, že munice je dost pomálu. Taky jsem poslední dobou dlouho nenarazil na baterky do baterky. Jinak souhlasím, že transformace je vesměs neužitečná, ale někdy to bez ní fakt nejde. Někdy na ní taky úplně zapomínám a někdy zapomenu, že v téhle hře není skrčení, a omylem to céčko zmáčku v domnění, že se skrčím. Ale tak...
Walome: No, třeba ve dvojce (jedničku si už moc nepamatuju) tam bylo občas nepřátel tolik, že mně totálně nestačily náboje a transformace byla jediná (rozumná) možnost, jak se dostat dál.
Transformace je úplně k ničemu. Zaprvé mi do hry nesedí příběhově a zadruhé člověk z ní nemá žádnou výhodu - možná je pak odolnější, ale méně obratný, takže se to srovná...
2bad: A už jsi narazil na ty "ohnivý panenky"? Ty teprve dokážou nas*at. Ještě, že už v tý době budeš mít "tomíka". :-D
Jinak já jsem transformaci nikdy nepoužil kromě jediného případu.
Jinak já jsem transformaci nikdy nepoužil kromě jediného případu.
No...já to právě hraju na médium, mám tak nějak zaběhlé hrát všechny hry napoprvé na střední obtížnost. Opravdu si ale neumím představit Impossible. Nezkoušel to někdo?
Střední obtížnost není tak těžká, když jsi naučený z předchozí hry na easy (protože ta hra si vyloženě říká o replay). Narozdíl od The Suffering:TtB, kde jsem se po dlouhé době opravdu rozčílil i na střední.
To nezapomínám, ale ta je v některých částech nepoužitelná (třeba ty sprchy s tím nekonečným množstvím těch plynových zmrdů; tam, sotva jsem se přeměnil, mě to automaticky změnilo hned zpátky).
Nezapomínáš používat tu transformaci? (Klávesou C myslím)
Já jsem Suffering dohrál několikrát na střední obtížnost a nikdy mi to těžký nepřišlo... :-P
Zrovna to hraju, a...takhle brutálně jsem se u hry už dlouho nenervoval. Rozhodně bych teda řekl, že se jedná o jednu z nejtěžších her za posledních deset let (především mi ale ta hra příjde strašně nefér, ale to je vedlejší). Nicméně když zrovna nepříčetně nezuřím, místy se musím smát nad nedodělaností některých věcí. Jsem sice teprv v pátém levelu, ale odhaduju, že já hře udělím nehezký hodnocení.
Mám jeden problém, resp. mal som.
Na krabici sú uvedené min. požiadavky: Pentium IV 1,6GHz, 512 MB Ram a 128 MB grafická karta.
Mohli by ste mi niekto poradiť, prečo keď som to hral na Celerone 2,0 GHz, 1024 MB Ram a GeForce 7300 GT tá hra v niektorých fázach začala až nechutne sekať?
Ďakujem
Na krabici sú uvedené min. požiadavky: Pentium IV 1,6GHz, 512 MB Ram a 128 MB grafická karta.
Mohli by ste mi niekto poradiť, prečo keď som to hral na Celerone 2,0 GHz, 1024 MB Ram a GeForce 7300 GT tá hra v niektorých fázach začala až nechutne sekať?
Ďakujem
Ten odkaz nefunguje, ale mě stačí wiki, kde se píše "The game was released as freeware by the United States Air Force, but is no longer available"
Je to legální mrkni sem: http://extcamp.doublefusion.com/US_Air_F ... red_by_Air_Force.htm
Nutno dodat, že ten download není úplně legální, protože hra již není freeware.
paráda. Škoda, že už to mám z levelu :)
3x a pokaždé za dobrého. Uvažuju, jestli jít do dvojky, ale konec je tam prý totálně na prd :-)
PRIVATE MARTIN: Já osobně jsem dopadl jako dobrák, takže pro mne ve finále přijela záchraná služba a odvezla mého hrdinu z ostrova pryč :-).
S akým zakončením ste to dokončili, teda tí čo ste do dohrali?
Aby vam zdarma uvolnena verze hry bezela, tak potrebujete pripojeni k internetu, jinak se vam nespusti
Suffering byl uvolněn zdarma ke stažení a tentokrát zdá se ne jen pro amíky, tak stahujte, dokud si to někdo nerozmyslí :-)
Download zde (BonusWeb)
Download zde (BonusWeb)
tak to budu muset asi někdy zkusit ještě jednou a být hodně zlý, ale podruhé už mě to asi bavit nebude :-(
tak to byl dobrý konec.... ve špatném ostrov neopustíš...
já jsem to dohrál jednou a neřeknu ti jesti dobrý nebo zlý, nějak jsem to z toho asi nepoznal. Prostě sem kamsi odfrčel na lodi a bylo. Napíšeš jak to dopadlo dobře a zle? Třeba sem to dohrál neutrálně a ani o tom nevím :-D
Dohrál jsem to za dobrý konec, špatný, ale neutrální se mi už nechce, nemohl by mi někdo říct, o čem je neutrální? pokud teda je...
jj, máš pravdu, když jsem to hrál pár hodin v kuse, tak jsem měl taky pocit že mi z toho hrábne :-D