@BUMTARATA (21.09.2023 17:54): Jo, teď si to vystihl. Proto se ptám. Já bych totiž obecně hlasoval pro třetí osobu, ale samotného mě překvapilo, že těm prostorům, minimálně v tomto sedmém díle fakt svědčila lépe ta první...
Diskuze
@H34D (20.09.2023 14:52): První osoba těm stísněným prostorám imho svědčí víc.
@H34D (20.09.2023 14:52): Mně se nejvíc líbil pohled ze třetí osoby, ale nevím, jestli se to počítá, protože jsem hrál jen Zero, Nemesis, RE4 a RE5 a Operation Racoon City. :-)
Moc lidí tuhle diskuzi asi už nesleduje. :) Ale díky.
Za mě je to u Residentů zatím úplně jedno, nicméně 3rd zužitkovávají doposud líp.
@H34D (20.09.2023 14:52): za mě první.
@H34D (20.09.2023 14:52): za mě třetí.
Můžu jen rychlou anketní otázku, co se vám líbilo v nových dílech Resident Evil víc - pohled z 1. nebo 3. osoby? (nepočítejme staré díly s pevnou kamerou)
kurna bavi cim dal vic :D hlavne ta pasaz s narozeninovou oslavou byla cool, nejakym zpusobem me to pripomnelo neco z Max PAyne 2
tak se mi podarilo po x pokusech a ruznych trainerech a cheat enginech dojit na to proc mi nesel zmenit FOV, na novejsi verze hry jako treba Gold edition je potreba pouzit unoficall patch ktery je v odkaze, nechapu proc Capcom uz od zakaldu neumoznil u hry pouzit vetsi nez 90, protoze ja a plno dalsich lidi si stezovali na 'motion sickness' vzledem k tomu ze je to pomala atmosfericka hra a je lepsi byt nalepeny na monitoru kvuli vetsimu vtazeni do deje. www.community.pcgamingwiki.com/files/file/2181-resident-evil-7-fov-tool-aspect-ratio-patcher/
jinak hra je to dobra, ale teda oproti Outlastu je to slaby odvar, tohle je spis mix survival hororu a oldchool adventury, skoda ze se to vic nenese v duchu toho zacatku zamerenych ciste na ty vztahy te rodiny coz mi pripomelo dil Akta X s nazvem Home
jinak hra je to dobra, ale teda oproti Outlastu je to slaby odvar, tohle je spis mix survival hororu a oldchool adventury, skoda ze se to vic nenese v duchu toho zacatku zamerenych ciste na ty vztahy te rodiny coz mi pripomelo dil Akta X s nazvem Home
moje komplet hraní ve VR: playlist
@Wyder (komentář): doporučuji si po sedmém díle zahrát RE Village, protože na něj příběhově navazuje. Dvojku a trojku bych rozehrála až potom.
@Wyder (komentář): remake dvojky je ok, ale pokud chceš navázat na sedmičku, tak osmička na ní přesně navazuje a v podstatě dokončuje příběh. A imho je ještě lepší než sedmička (ikdyž většinu času méně scary).
Zkuste postarší ovladače :). My tam měli kolem 200 fps :). Ovšem docela to topilo, i když jsem to omezil na 60 fps, jinak to strašně pískalo.
@Marci (03.07.2021 21:16): Jestli máš nVidii, tak si zkus pohrát v nastavení přímo grafiky. Mě se třeba stávalo, že u toho AC mi to přepínalo na tu inteláckou a proto mi tam spadly ty fpska :)
@kristmeister (03.07.2021 17:39): Grafika určitě ne, je to jediný titul, s kterým mám problém. Stejný případ jako tady u randomáka @bukrrCZ: , Village + 2+3 bez problému
@kristmeister (03.07.2021 17:39): Já mám stejný problém a jen u 7. Village a oba remaky mi jeli úplně v pohodě. U tohohle dílu na optimalizaci pěkně kašlali .
@Marci (03.07.2021 15:10): To bych úplně netvrdil, ten RE engine je výborně optimalizovaný. Mě se tohle stávalo třeba u Assassin's Creed: Odyssey, nakonec za to mohla grafika.
@Mesiáš z pouště (09.06.2021 17:45): Dělá mi to stejné, třeba z 120 fps dropy na 20. Podle mě špatná optimalizace.
Mám celkem výkonný PC a hra resident evil 7 mi jede na ultra kvalitu/ grafiku úplně plynule ale pak z ničeho nic ( většinou po uložení či opětovném načtení hry ) se mi hra tak divně nepěkně zpomalí a to prakticky znemožňuje pokračovat v hraní a nepomůže nic než to prostě vypnout a znova zapnout a někdy dokonce nepomůže ani to.
tak hraju znova PS VR: odkaz
@Paul (11.05.2021 20:53): End of Zoe je docela fajn DLC a karty mají podařený humor, který mám rád :)
@Cathan (11.05.2021 00:12): zatím jsem zkoušel ethan must die, jack's birthday - debility. Pak Clancyho přežívání horde mode - debilita. Pak Daughters - krátký, ale dobrý, bylo hezký vidět Bakerovic rodinku v neinfikovaném módu. A pak Bedroom, což je docela dobrá únikovka, ale teď mě Marguriete zabila když už jsem byl na konci, a je nutný to udělat znovu od začátku..meh.
Ještě mi tedy zbývají hlavní chody (zoe a chris) a ty karty.
Ještě mi tedy zbývají hlavní chody (zoe a chris) a ty karty.
@Paul (11.05.2021 00:00): S těmi DLC opatrně. Jsou dost... nejsou špatné, ale jsou pro fajnšmekry.
No vida, dvakrát mě to nechytlo, a napotřetí to konečně vyšlo a hned první letošní zeleně hodnocená hra...a mám chuť ještě sjet před Days Gone Vesnici. Ale nejdřív ty DLC.
Bylo to o dost delší než jsem čekal, celá ta část s Miou, a pak ještě pěknej kus s Ethanem..přitom jsem čekal že po Jackovi bude brzy konec, ale ne.
Bylo to o dost delší než jsem čekal, celá ta část s Miou, a pak ještě pěknej kus s Ethanem..přitom jsem čekal že po Jackovi bude brzy konec, ale ne.
@SilentWolf (12.03.2021 07:58): Tou jedinou lekackou myslim jistou starsi pani, ktera po vas skoci. Ostatni me nevylekalo. Osobne nemam lekacky rad, dle meho to neni neco, co by delalo hru strasidelnou. Kdyby jich tam bylo vic, tak bych si to tolik neuzil. Od osmicky mam celkem velka ocekavani a vzhledem k tomu, jak na tom co se tyce lekacek byly krom sedmicky i remaky dvojky a trojky verim, ze to bude ok i v osmicce.
@marwel (12.03.2021 00:35): mě to teda přišlo dost lekačkoidní.
Otec proboří zeď. Jistá slečna po vás skočí. Jistá starší paní po vás skočí. Koneckonců pro někoho může být lekačka i ta babča na vozíku která se náhodně objevuje na divných místech.
Otec proboří zeď. Jistá slečna po vás skočí. Jistá starší paní po vás skočí. Koneckonců pro někoho může být lekačka i ta babča na vozíku která se náhodně objevuje na divných místech.
Mne Resident Evil 7 strasidelny nepripadal. Coz je ale za me plus, mam radeji thrillery nez horrory. Super je, ze je tam vseho vsudy jen jedna lekacka na celou hru. Atmosferu to ma jinak paradni a i hratelnost je super. Uz aby tu byla osmicka.
@BINGMAN (11.03.2021 15:23): Řekl bych, že tohle je těžce individuální. Já s Alienem prakticky vyyrůstal, takže nyní už mi nepřijde tolik děsivý jako starej Baker.
@FildasCZ (11.03.2021 12:44): Já zase nesouhlasím s tebou, ale takový je život :)
Atmosféru to má výbornou, ale strašení je dle mého takové předvídatelné. U vetřelce jsem si nebyl ničím jistým do konce hry.
Atmosféru to má výbornou, ale strašení je dle mého takové předvídatelné. U vetřelce jsem si nebyl ničím jistým do konce hry.
@BINGMAN (komentář): Nesouhlasím s tebou, že to není moc strašidelné. Mě třeba Alien nebavil a dost nudil oproti tomu ta střílečka byla pro mě lepší. Tady ta atmosféra je pro mě víc cool. A mám víc strach.
Boží atmosféra, boží. Hraju to a partnerka kouká . No daleko jsme se nedostali :D,. jako takový adrenalin a strach jsem snad neměl ani v Outlast.
Jediné, co mi vadí a to je u skoro dosti her, že ukládaní je prostě jen na záznamníku. Chybí mi ruční uložení.
Jediné, co mi vadí a to je u skoro dosti her, že ukládaní je prostě jen na záznamníku. Chybí mi ruční uložení.
Tak dnes dohrano na vsechny achievementy krome troch pokerovych. Hra graficky neni nic moc na to jak je narocna a pomerne casto mi padala. Jinak po mizerne sestce je to krok spravnym smerem.
@Phoenix (13.06.2020 08:22): No ja som tiež takú kameru nemal rád ani pred tými 20 rokmi. Respektíve ju až neznášam a patrí medzi moje najneobľúbenejšie prvky v hrách ever. :)
@Tulareanus (12.06.2020 23:21): Kdybych chtěl být kousavý, tak bych řekl, že taková kamera a ovládání (jako tank) nebyly dobré nikdy. Na jednu stranu chápu, že chtěli autoři docílit filmového pocitu, na druhou stranu to pro mě byly z hlediska hratelnosti vyloženě klacky pod nohy (v sérii AitD mi to nevadilo tolik, protože problémy z toho plynoucí vyvážila možnost save anywhere) a byl jsem velmi rád, že čtverka a pětka už mají úplně jinou kameru a ovládání.
@HolyMeatball (12.06.2020 16:13): Tak najviac sa bojím jednotky vrátane toho "remaku". Vraj to ovládanie a kamera už dnes jednoducho nie sú dobré. Osobne som pri prvých 3D hrách neznášal to, ako mala miestnosť statickú kameru niekde v rohu (prípadne ich bolo aj viac) a keď hráč prešiel po určitý bod, tak sa zmenila kamera a ak si bežal doľava, tak zrazu si bol tvárou dole alebo hore ku dverám, čo bolo obzvlášť mätúce pri scénach utekania.
@HolyMeatball (12.06.2020 16:13): jj, čtyřka je parádní, zejména když jde díky HD remake mířit na myši. Je to díky tomu samozřejmě maličko jednodušší, ale zejména výrazně více user friendly.
@Tulareanus (12.06.2020 14:51): Některým dílům je už dnes nejlepší se vyhnout, ale minimálně tu čtyřku rozhodně, čtyřka nestárne. :)
No mne sa ten trailer tiež pozdával, tak uvidíme. Našťastie jediný diel, ktorý som zatiaľ hral a prešiel je RE 2 remake, tak mám dovtedy času dosť. Že by som dal teraz pre zmenu RE maratón? :)
@BUMTARATA (12.06.2020 10:32): to rozhodně. Myslím, že ti, kteří upřímně chtěli remake čtyřky, si taky přijdou na své.
@HolyMeatball (12.06.2020 10:22): Ale zároveň prostředím docela evokuje čtyřku, přijde mi.
@Cobot (12.06.2020 09:29): Nadcházející osmička bude po sedmičce teprve druhý díl v takovém stylu, takže se nelze divit. :)
@HolyMeatball (12.06.2020 08:57): Docela jsme koukal jak jsem mimo. Ale pro mě je série nová. Zatím jsem odehrál jen remake dvojky, Zero a jedničku v HD. Tenhle trailer mi připadá jak z úplně jinýho universa.
Osmička trailer - https://www.youtube.com/watch?v=5FSCMls-eVQ
doufám že RE 8 bude také v PSVR - ještě si musím zahrát ty bonusové RE 7 mise/příběhy a pak taky zkusit tu nejtěžší obtížnost. - Zkusil jsem si dát znovu ten finální souboj - teď i ležící a vzhůru nohama i ve skutečnosti: video
@SilentWolf (05.04.2020 19:31): Jo tohle taky dost sleduji. Vypadá to skvěle a určitě to spoustu lidí přiměje zahrát RE 4 znovu. Rád bych kdyby další díl série byl v podobném duchu.
@M.a.t.t. (05.04.2020 19:33): a @Shoggot (05.04.2020 19:38): Kdybych neměl co hrát tak to asi dám hnedka, ale takto si počkám až dostanu náladu na RE 7 a poté to dám při jednom zahrání RE 7 :)
@M.a.t.t. (05.04.2020 19:33): a @Shoggot (05.04.2020 19:38): Kdybych neměl co hrát tak to asi dám hnedka, ale takto si počkám až dostanu náladu na RE 7 a poté to dám při jednom zahrání RE 7 :)
@Vynex (05.04.2020 19:06): Je to dost fajn a dá se to proběhnout celkem rychle. Vyzobat z toho všechny secrety a odměny za dokončení taky netrvá dlouho.
@Vynex (05.04.2020 19:23): Naviazanie na zvyšok série nie, len to skrátka pomáha uzavierať príbeh sedmičky :)
@Vynex (05.04.2020 19:25): http://www.re4hd.com/ čekám až bude tohle hotové. Co s tím ten člověk dělá je neuvěřitelné.
@SilentWolf (05.04.2020 19:23): Souhlas ! Za mě nejlepší díl, ale už jsem ho projel tolikrát, že možná tentokrát zahraju spíš tu šestku, kterou si moc nepamatuju :D Furt se snažím překecat přítelkyni aby dala coop , ale víš jak The Sims 4 hráčka, takže se mě to asi nepodaří :D
@Vynex (05.04.2020 19:18): RE 4 je nejlepší! :D
@M.a.t.t. (05.04.2020 19:16): Spíš mě šlo o to že RE 7 byl díl, který byl příběhově tak trochu bokem od příběhu celé série tak jsem chtěl vědět, jestli kromě Chrise se tam objeví víc nějaké navázání na sérii jako takovou. Asi si kvůli tomu nebudu stahovat RE 7 (mám aj celkem co hrát - mastím poprvé Black Mesa a dávám si znovu Metro Exodus ke kterému mám už i DLC ), ale až jednou bude chuť sedmičku zahrát znovu tak to určitě při té příležitosti zahraju :)
@SilentWolf (05.04.2020 19:11): Díky za info :) Asi se bez toho teda obejdu. Dám si asi RE 4 a nebo možná RE 6, který jsem dohrál jen 1x a moc si ho už nepamatuji, jen vím že mi nepřišel tak hrozný jak většině lidem :D
btw ta karanténa je celkem trefná poznámka, ale bohužel (bohudík) :D mě už končí zítra :D
btw ta karanténa je celkem trefná poznámka, ale bohužel (bohudík) :D mě už končí zítra :D
@Vynex (05.04.2020 19:06): Je to priamo prepojené s hlavným príbehom hry, podobne ako End of Zoe a na to, že je to zadarmo, je to vlastne celkom slušná jednohubka.
@Vynex (05.04.2020 19:06): mě se to teda vůbec nelíbilo. Je to akčnější, máš tam hromady nábojů, prostředí jsou doly. Ale zas tam aspoň dojedeš příběh a dozvíš se, co se stalo s Lucasem. Ale já bych hodnotil tak 5/10. Navíc to trvá tak hodinu a půl. Tak ať nejsi zklamán i tou délkou. :D Ale zas.. je to free.. a je karanténa. :D
Hrál někdo z Vás DLC - Not a hero ? Po dohrání RE 3 jsem celkem naladěný na vlnu Resiho a v podstatě tohle zmiňované DLC je jedna z mála věcí, kterou jsem ještě nehrál. Vím že je zdarma, ale abych řekl pravdu nechce se mi stahovat celý RE 7 kvůli jednomu DLC. A tak bych se rád zeptal těch co to dohráli jaké to DLC je ? Propojuje to nějak příběh s předchozíma hrama (krom toho že hrajeme za Chrise) ? Nebo je to věc, bez které se klidně obejdu ?
@Shoggot (03.04.2020 12:49): prostředí jak z RE4 by bylo strašně skvělé. Hlavně ty podzimní lesy.
@SilentWolf (03.04.2020 10:30): Za mě je to v pořádku, je to zjevný navázání na RE4.
Udělat z toho Vizuální Novelu a je to !!!
@Charllize (03.04.2020 09:41): ty ale o tom středověku taky padaly nějaký informace.. v tom leaku loni, ne? Středověk, čarodějnictví a vlkodlaci, ne? Respektive možná ne přímo středověk, ale nějakou zapadlou komunitu zaseklou v čase si představit dokážu (viz hrad ve 4).
@SilentWolf (03.04.2020 09:36): Open world? Megalomanske pojeti? RPG? To by byl dost odklon od te komornosti co celou dobu serie mela. Pripadne to taky muzou strcit nekam do stredoveku a budes zombikum sekat hnaty mecem :)
Co říkáte na nové leaky hovořící údajně o tom, že by Resident 8 měl být doposud tím největším odklonem v sérii, který údajně naštve mnohé fanoušky. Zároveň se loni hovořilo o vlkodlacích.
Any ideas o jaký odklon by mohlo jít? :D Jakože.. nějaké vaše šílené fikce. Pokud možno vyhnout se řečem o battle royale nebo že to bude karetka apod.. :D ale vážně nápady jak moc by se to dalo odklonit, aby to byla dobrá hra.
Any ideas o jaký odklon by mohlo jít? :D Jakože.. nějaké vaše šílené fikce. Pokud možno vyhnout se řečem o battle royale nebo že to bude karetka apod.. :D ale vážně nápady jak moc by se to dalo odklonit, aby to byla dobrá hra.
hlavní kampaň dohrána - čistý herní čas: 27 hodin; finální souboje: video
@Shoggot (27.01.2020 15:39): začal jsem si dávat na to hraní ve VR to přídavné prkno co mám na kuchyňském stole pryč - takže je to o trošku lepší, ale kdyby ta helma byla bezdrátova, tak by to bylo úplně skvělý.
- čistý herní čas u posledního sejvu už skoro 21 hodin, začínám mít pocit, že ta hra snad nikdy neskončí
- tady nějaký můj souboj s nějakým bossem (kolem 20. hodiny hraní) video
- a tady ukázka plížení - používám polštář: odkaz
- čistý herní čas u posledního sejvu už skoro 21 hodin, začínám mít pocit, že ta hra snad nikdy neskončí
- tady nějaký můj souboj s nějakým bossem (kolem 20. hodiny hraní) video
- a tady ukázka plížení - používám polštář: odkaz
Gratuluji ti! závidím tu stovku. Kéž bych tu hru viděl jako ty :)
A je to! :)
Už 48 achievementů z 58...to dám už brzo všechny :)) škoda, že jsem to neměl minulý rok ve výzvě, to by se hodilo.
Zbývá v podstatě už jen dohrát na nejtěžší obtížnost Resident Evil 7: Biohazard - End of Zoe, a doběhnout DLCčka Bedroom, Nightmare a Jack's 55 Birthday a mám to v kapse :))
Zbývá v podstatě už jen dohrát na nejtěžší obtížnost Resident Evil 7: Biohazard - End of Zoe, a doběhnout DLCčka Bedroom, Nightmare a Jack's 55 Birthday a mám to v kapse :))
@RXQ79rudax (27.01.2020 15:21): Teda takhle to hraní vypadá jak velká pruda.
@Seeker (27.01.2020 09:28): jo skoro žádný místo, v obýváku to není o moc lepší; zatím jsem ještě žádnou jinou hru ve VR nezkoušel; ty move ovladače zatím tedy nepadají v úvahu a pokud vím RE 7 je stejně nepodporuje; teď jsem v takové oblasti kde si můžu pořádně vyzkoušet plížení se honí mě tam nějaký magor s lopatou, v té scéně předtím jsem si tu hru pauznul a šoupnul jsem si pod sebe židli - viz ta večeře- hraní v kleče, v podřepu - pustím se do toho zase až v noci.
Dohráno na Madhouse na dvě hodiny a půl, teď už jen sesbírat všechny mince a rosztřílet všechny panáčky a je hotovo :))
Zpětně vzato tohle opravdu sérii zachránilo, po té 6 a 5 je tohle opravdu neuvěřitelný balzám na duši. Můj maraton je tak skoro u konce a zbývá ještě dohrát u Resident Evil 2 všechny možnosti aspoň na S.
Zpětně vzato tohle opravdu sérii zachránilo, po té 6 a 5 je tohle opravdu neuvěřitelný balzám na duši. Můj maraton je tak skoro u konce a zbývá ještě dohrát u Resident Evil 2 všechny možnosti aspoň na S.
@RXQ79rudax (26.01.2020 13:53): Akorát to vypadá, že tam kolem sebe úplně moc místa nemáš. Takhle s gamepadem v ruce to možná ještě jde. Ale jestli používáš nebo začneš používat i PS move ovladače a budeš se potřebovat rozmachovat, tak to teprv uvidíš. A hodně her se s tím move olvadačem hraje naprosto luxusně.
@Seeker (26.01.2020 07:22): dal jsem si to zase znova od začátku (skoro 2 hodiny v kuse); klidně i 360-ti stupňové otočky, je to skvělý že se prostě můžu rychle kouknout za sebe jako ve skutečnosti, ohledně toho klekání - normálně při průzkumu prostředí si přiklekávám abych se mohl lépe kouknout na ty předměty - třeba pořádně prozkoumat obsah té ledničky, ... a tak různě; A když musím opravdu stisknout to talčítko pro skrčení se - tak to udělám, pak hru hned pauznu, jdu do dřepu a resetuju kameru a pak zruším to zapauzování - to samé při stoupnutí si: zapauzovat hru, stoupnout si i ve skutečnosti, resetovat kamer a zpět do hry; Je to fakt dobrej pocit - fakt jako kdybych tam byl a opravdu doprovázel nějaké ty herní postavy, jako třeba teď tu holku:) když tím že se sám celý otáčím určuji ten směr pohybu; Měl jsem tam už pár prudkých cuknutí hlavou z úleku, div mi ta helma z hlavy nezpadla i když je patřině přitáhnutá.
---------
jo teprve teď jsem přišel na to že ten středový obdélníček rozlišuje mezi levou a pravou stranou - že pro otevření mapy musím zmačknout tu levou polovinu a pro ukázání ovládání tu pravou polovinu.
- v té cut-scéně kde mi připíchla ruku ke zdi jsem schválně hru zapauzoval skrčil se resetoval kameru a pak hru zase odpauzoval
---------
jo teprve teď jsem přišel na to že ten středový obdélníček rozlišuje mezi levou a pravou stranou - že pro otevření mapy musím zmačknout tu levou polovinu a pro ukázání ovládání tu pravou polovinu.
- v té cut-scéně kde mi připíchla ruku ke zdi jsem schválně hru zapauzoval skrčil se resetoval kameru a pak hru zase odpauzoval
@RXQ79rudax (24.01.2020 18:29): Já se nikdy takhle o 180 stupňů neotáčel, radši jsem si dopomáhal gamepadem. Ono člověk si na ty pohyby ve virtuální realitě prý postupně zvykne, že za čas už by ti neměly dělat problémy žádný pohyby. Ale ještě počkej, až ti skončí ty průzkumný části hry a začne to být akčnější :)
Tak jsem si to dal pak zase znovu od začátku - tentokrát se správně zarovnanou výškou, a také jsem přišel na to jak můžu čeknout objektivy - musím přimáčknout ten střední velký obdélníček a trochu po něm popojet prstem, asi po hodině hraní se mi podařilo dostat k tomu ukládadlu. - Díky tomu že se otáčím celý se mi nezačíná motat hlava a tedy se mi nedělá na blití, a myslím že v tom take hraje roly to - že když postava stojí tak taky stojím, jen musím dávat bacha aby se mi nohy nezamotaly do toho kabelu. Ohledně plížení/přikrčení se - zatím tam bylo třeba jen na chvilku - tak jsem to podlez i během stání, ale jstli tam pak bude hodně plíživých oblastí tak předpokládám - kdyžtak to pak vyzkouším - začít se pližit - pak si přikleknout/přidřepnout a resetovat kameru - abych měl fakt pocit že se plížím. a taky rychlost chůze jsem nastavil na normál.
-------
Schválně jsem si chvilku hraní nahrál: video - ale nějak jsem na začátku rozhodil tu kameru - tu výšku té kamery, protože v tom hlavním herním menu jsem tu kameru zarovnával v podřepu - protože jsem předpokládal a i z toho okolí to tak vypadalo, že hra předpokládá že hráč u ní sedí - takže herní menu je jakoby hlavní postava seděla - ale potom co vyleze z toho auta - jsem tu kameru měl resetovat normálně při stání a ne v podřepu.
-------
Schválně jsem si chvilku hraní nahrál: video - ale nějak jsem na začátku rozhodil tu kameru - tu výšku té kamery, protože v tom hlavním herním menu jsem tu kameru zarovnával v podřepu - protože jsem předpokládal a i z toho okolí to tak vypadalo, že hra předpokládá že hráč u ní sedí - takže herní menu je jakoby hlavní postava seděla - ale potom co vyleze z toho auta - jsem tu kameru měl resetovat normálně při stání a ne v podřepu.