@Charllize (26.12.2019 14:31): Poslouchal jsem onehdy rozhovor se Sirotkem, kde rikal, ze Wiz 8 byla spis tymova prace, nez aby si tam za to kredit bral jeden nebo dva designeri, coz byla reakce prave na to, ze o sobe Brenda Romero prohlasovala, ze byla lead designer. Ja jsem to vnimal tak, ze vzali pribehovy stripky z sestky a sedmicky a prevedli to do moderni podoby.
W&W vyslo prakticky stejne jako Wiz 8, obe hry mely problem s tim najit vydavatele, ale Wiz 8 melo nakonec vetsi impact a ohlas. Bradley mel jeste takovej ten oldskool vypravecskej styl, kdy se spis jen naznacovalo a musela zapracovat hracska fantasie, nevim nakolik to pouzil do W&W, zakladni pribeh zni fakt hodne neoriginalne i na pomery pocitacovych RPG.
W&W vyslo prakticky stejne jako Wiz 8, obe hry mely problem s tim najit vydavatele, ale Wiz 8 melo nakonec vetsi impact a ohlas. Bradley mel jeste takovej ten oldskool vypravecskej styl, kdy se spis jen naznacovalo a musela zapracovat hracska fantasie, nevim nakolik to pouzil do W&W, zakladni pribeh zni fakt hodne neoriginalne i na pomery pocitacovych RPG.