Vemte popcorn a koukejte: https://youtu.be/kBA3E42bOlc
Diskuze
@Widl (21.07.2021 16:00): Někdy možná zkusím. Jinak znám akorát ten Gun, to mám v seznamu, někdy si chci zahrát i když westernům moc neholduji. Vím že se o tom tehdy před x lety docela mluvilo.
@Všivák (21.07.2021 14:07): Tohle mě taky nic neříká, jediné co se mi vybaví je Desperados, který se mi líbilo, že vypadá jako Commandos, ale nikdy jsem se k němu nedostal. A na první dobrou starý song od Bon Joviho :)
@Všivák (21.07.2021 14:07): Tohle mě taky nic neříká, jediné co se mi vybaví je Desperados, který se mi líbilo, že vypadá jako Commandos, ale nikdy jsem se k němu nedostal. A na první dobrou starý song od Bon Joviho :)
@Han22 (16.07.2021 20:56): Hele, když od toho nebudeš čekat moc, tak tě to nezklame. Je to prostě střelnice z divokýho západu v budgetový verzi. Mě to tenkrát bavilo :)
Za mě ještě doporučím Fistful of Frags tam jsem nechal strašných hodin, stejně jako Lead and Gold ale tam nevím jak to je se servery.
A pak stylový Darkwatch
A ještě skvěle napsaný, dabovaný a ozvučený GUN
A zvědavý jsem co se nakonec vyklube z tohohle, zatím mi to bohužel nejede, tak jsem vrátil :)
Za mě ještě doporučím Fistful of Frags tam jsem nechal strašných hodin, stejně jako Lead and Gold ale tam nevím jak to je se servery.
A pak stylový Darkwatch
A ještě skvěle napsaný, dabovaný a ozvučený GUN
A zvědavý jsem co se nakonec vyklube z tohohle, zatím mi to bohužel nejede, tak jsem vrátil :)
@Han22 (16.07.2021 20:56): Ještě jsem našel tohle. To bys měl dát taky. :) Western Desperado: Wanted Dead or Alive
@Toaleťák (16.07.2021 07:25): Děkuji moc :) Ale zas není třeba přehánět, psal jsem to ráno po celonoční pařbě, zavíraly se mi oči a podle toho to i vypadá.
@Všivák (16.07.2021 08:17): Máš pravdu, mám ji i v seznamu, ale nikdy jsem ji nehrál. Ve Score 64%, tady 59%, jediný koment 45%... nějak se mi do toho ani nechce...
@Všivák (16.07.2021 08:17): Máš pravdu, mám ji i v seznamu, ale nikdy jsem ji nehrál. Ve Score 64%, tady 59%, jediný koment 45%... nějak se mi do toho ani nechce...
@Han22 (komentář): Co třeba Dead Man's Hand? Vyšla před touto hrou..
@Han22 (komentář): Fantastický komentář. Díky za něj. Líp bych ty pocity ze hry neshrnul - včetně popisu těch nej pasáží hry :-). Taky si myslím že ten příběh u CoJ byl fakt skvělý.
Tak jsem to nakonec vzdal. To ovládání je tak dementní, že mi na gamepadu nestačili čudlíky. Odehrál jsem to z gauče s klávesnicí a myší a když tak nad tím přemýšlím, stejně bych to bez autoaimu vzhledem k obtížnosti na gamepadu nedal. Jinak po technické stránce bez výhrad. Asi třikrát mi to spadlo, ale jinak vše ok. Prostorový zvuk jsem rozchodil, v ovladači jde vynutit Ambient Occlusion. Zvyšuje to hodně náročnost, ale zase to o dost líp vypadá. Stejně i po letech zarazí ta náročnost. Že bych tam neměl dropy ke 40 FPS, to se říct nedá :-D Nicméně vypadá to skvěle, kor na rok 2006.
Taky to mám v plánu. Jen jsem zvědav, jestli to s gamepadem bude dohratelné... :-)
@S4TW (31.12.2019 13:18): Jo, už si to úplně přesně nepamatuji. Ale vím, že při prvním hraní na mě nejvíce zapůsobila mise, kde jsem šplhal pro orlí peří a přišlo mi to tehdy hodně originální.
Jinak si to možná dám někdy teda i počtvrté, ať si to trochu připomenu.
Jinak si to možná dám někdy teda i počtvrté, ať si to trochu připomenu.
@CrocoRay (31.12.2019 13:13): jj, ona je nejdriv predposledni za reverenda a pak posledni za Billyho, ta uz byla easy...
Nicmene super hra, sice jsem z toho nebyl tak odpaleny jako z Gunslightera, ale libilo se mi, ze to je ve spouste vecech jiny herni zazitek.
Nicmene super hra, sice jsem z toho nebyl tak odpaleny jako z Gunslightera, ale libilo se mi, ze to je ve spouste vecech jiny herni zazitek.
@S4TW (31.12.2019 12:44): To je ten konec úplný, ne? Já vím, že to je u té vily všechno a beru to jako poslední misi. Pak tam lítáš myslím po hradbách, než se dostaneš k Chujarézovi, ne?
@CrocoRay (31.12.2019 12:14): nevím, mě přišla ta část s kulometem, kdy na tebe do nekonečna nabíhají nový nepřátelé přišla nejtěžší :-)
@S4TW (31.12.2019 11:55): Předposlední kapitola? Mně ta hra přišla furt stejná, jen ke konci jsem musel trošku více taktizovat, ale hrál jsem to 3x a pokaždé mě to bavilo.
@CrocoRay (31.12.2019 00:58): jo, jen mě to překvapilo, možná je to hra s nejdelším loadingem, co jsem letos hrál, tak mi to jen nešlo dohromady s rokem vydání, ale co jsem četl diskuze, tak to není nic neobvyklého, co by se vyskytovalo jen u mě, nakonec se to vlastně dalo, jelikož při smrti už to bylo OK...
jinak předposlední kapitola byla celkem výzva, tam ta obtížnost stoupla docela dost :-)
jinak předposlední kapitola byla celkem výzva, tam ta obtížnost stoupla docela dost :-)
@S4TW (26.12.2019 11:25): Tak úvodní loadingy moc nepočítám. I když je fakt, že starší hra by mohla načítat rychleji.
Už si ani nepamatuji, kdy naposledy po dohrání hry nebyly žádné titulky a tentokrát už je to opravdu poslední letošní dohraná hra :-)
@CrocoRay (25.12.2019 16:40): jeste jsem nemeril, ale odhadem tak 90 sekund
tak úvodní loading je tak 2 minuty, po smrti je to pohoda, to je hned, mezi misemi nebo lokacemi cca 20-30 sekund, takže nejhorší je ten počáteční loading, pak je to takový standard :-)
tak úvodní loading je tak 2 minuty, po smrti je to pohoda, to je hned, mezi misemi nebo lokacemi cca 20-30 sekund, takže nejhorší je ten počáteční loading, pak je to takový standard :-)
@S4TW (25.12.2019 13:14): Jak dlouho trvají? Já to hrál na starších sestavách asi 3x a už si moc nepamatuji, že bych u nich trpěl, ale je to dávno, co jsem to hrál naposled.
ty loading časy jsou za trest, to je teda slušný psycho :-)
@Kwoky (01.01.2019 09:25): Njn, stará hra. Dnes by se mi asi taky ani zdaleka nelíbila tolik jako kdysi. Já si třeba ty nedostatky co zmiňuješ doslova vůbec nepamatuju :D
@Walome (01.01.2019 09:00): Největší problém jsem měl s tím, že jsem umíral v přestřelkách, kde jsem neudělal chybu, že mi "hopsací" a "bičíkové" pasáže připadaly jako umělé natahování herní doby, a pak řada detailů, které působí efektem "100x nic umořilo osla". Když budeš chtít, můžeš to všechno svést na mou neschopnost :)
[neexistující komentář]: aha takze nejvetsi problem jsi mel s tim ze sis nevsim ze mas k dispozici kone a neumels s bicem :D
Kazdopadne jsem prekvapenej jak moc si to nepamatuju, vubec netusim ze se tam jezdilo na koni. Ale pasaz se splhanim za hnizdem si pamatuju naopak moc dobre, to me hodne bavilo.
Kazdopadne jsem prekvapenej jak moc si to nepamatuju, vubec netusim ze se tam jezdilo na koni. Ale pasaz se splhanim za hnizdem si pamatuju naopak moc dobre, to me hodne bavilo.
Děkuji za pluska k mému komentáři. Ještě jsem ho mírně potunil, tak snad už je tam všechno. Zítra si přečtu i komentáře ostatních a uvidím, na co všechno jsem zapomněl :)
@Tommywise (03.08.2018 19:39): Aha, tak to je možná špatnou optimalizací, nevím. Na 8600GT to prý též nejelo na max.
@CrocoRay (03.08.2018 18:13): no tak o něco horsi.. dual core e6500 2.93ghz, 4gb rám, GTS 250 (512mb).
@Tommywise (03.08.2018 17:59): Turoka jsem myslel z roku 2008 a tam byl hlavní problém procesor třeba. U Directu taky může být problém, že si to nerozumí s grafikou. Já CoJ hrál na core 2duo 7400 2,8 GHz, 4 GB RAM a geforce 9800GT 1024 MB RAM na plné detaily ve full HD.
Ty požadavky nebudou přestřelené, ale možná optimalizace není nejlepší a fakt si myslím, že to bude problém s tím porozuměním, protože budeš mít určitě silnější PC, než já měl tehdy.
EDIT: A na té sestavě bez záseku.
Ty požadavky nebudou přestřelené, ale možná optimalizace není nejlepší a fakt si myslím, že to bude problém s tím porozuměním, protože budeš mít určitě silnější PC, než já měl tehdy.
EDIT: A na té sestavě bez záseku.
@CrocoRay (03.08.2018 12:48): neřekl bych, vím co myslíš....já stejný problém měl s Requiem: Avenging angel,jenže to je hra z roku 1999,jenže tady na stejné sestavě mám jak píšu problém s DirectX 10 kdežto na DirectX 9 to jede o poznání plynuleji, kdyby to byl případ Requiem,resp. toho problému co uvadis jelo by to stejně na obě verze DirectX
Jednoduše bych řekl že tato hra spolu s Crysis mají na svou dobu prestreleny požadavky na hw
Jednoduše bych řekl že tato hra spolu s Crysis mají na svou dobu prestreleny požadavky na hw
@Tommywise (03.08.2018 12:35): Pravda to je. Akorát staré hry na novém hardwaru nemusí běžet dobře. Já jel Turoka na starém compu plynule a na 4x lepší sestavě nehratelné.
tohle asi moc pravda nebude, ve vsem mam lepsi jak doporucene a na plne detaily v directx 9.0 mam probelmy, v directx 10 je to nehratelne ani na nejmensi :(
https://www.systemrequirementslab.com/cy ... call-of-juarez/10616
https://www.systemrequirementslab.com/cy ... call-of-juarez/10616
@Walome (30.01.2015 21:58): Kéž by rekord. :-)
@Gify (komentář): Wow, dvě věty, jeden překlep a dvě hrubky, to je asi rekord.
@Bodkin (08.03.2013 20:36): apropo GUN jsi hral?
Dobře, jak myslíš. Nemám už sílu se tu dohadovat. (tím nemyslím jenom tebe)
Nejde o to, jak těžké by to bylo, asi ho tam prostě nechtěli. To je jako kdyby ses rozčiloval, že místo koněspřežky je tam vlak, protože byli líní vymodelovat koně.
Tím spíš, že byl den a v hospodě nebylo narváno by byla blbost, aby tam seděl člověk a hrál takřka nikomu, když může hrát automat.
Tím spíš, že byl den a v hospodě nebylo narváno by byla blbost, aby tam seděl člověk a hrál takřka nikomu, když může hrát automat.
Já neříkám, že by v té době neexistovali. Ale jak těžké by bylo do hry toho klavíristu vložit a vyplnit tak tu prázdnou hospodu. Prostě je to tam spíš jak v nepovedeném hororu, než ve westernu.
K samohrajícímu pianu mohu říct jen toto http://en.wikipedia.org/wiki/Pianola
@Bodkin (08.03.2013 20:36): Hmň hmň ... no vyzkoušíme a uvidíme.
@Walome (08.03.2013 20:17): No však ale jo, ale vem ty nejlepší kousky z GTA a vrzni je na divoký západ. S GTA IV či SA už bych to ani kvalitativně nesrovnával. A to jsem to hrál na mě nepřátelském ovladači, střílet za jízdy z koně byl docela záhul
@Bodkin (08.03.2013 20:13): Na RDR jsem hodně zvědavej. Každej o tom leta básní, ale já v tom prostě vidim jen gta na koních.
@Walome (08.03.2013 19:13): Toužím, o to víc, že jsem včera večer hrál RDR, ale tady od těch ocásků mi to stačí jako jednička :P
@Bodkin (08.03.2013 17:33): Pardon, blbě jsem to četl, myslel jsem, že toužíš po open worldu.
@Walome (08.03.2013 14:21): Hlavně to ne jako první CoJ?
imho spis jen nejaky prestrelky, vzhledem k tomu ze to ma byt mensi hra
@Walome (08.03.2013 12:51): Snad jo, ona ta jednička je nejlepší CoJ. Ten přiměřeně open world byl bezva.
Uf uf, doporučuji ještě prolétnout kvůli gram. chybám a překlepům.
Přesně, luk trestuhodně nevyužit.