Reny: Heh, no, ve skutečnosti mi na nějakých procentech nesejde, jen naprosto nesnáším, jak je WoW považováno za nějaký grál hratelnosti. Ta hra je pro mne primo naprosto odporná vzhledem, secundo primitivní a ořezaná o všechny zajímavé věci, které může MMORPG žánr nabídnout, tertio velmi vlivná, tudíž se dočkáváme jen podobných sraček (mj. třeba LOTRO). Proti tomu vychází i stařičká Ultima Online jako vítěz. Snad se začne blýskat na lepší časy s příchodem Mortal Online (Darkfallu nedůvěřuji), který nejenže opustí od instancí a levelování, nýbrž i od nevkusné stylisace, a přinese logický svět (ach ta inspirace antikou) a pořádný soubojový systém, kde záleží jen na hráčových skutečných dovednostech.
No, snad to nedopadne jako Age of Conan, z kterého se také vyklubala další mainstreamová ubohost pro lidi, jež baví do hallelujah zabíjet čas u počítače pobíjením všudypřítomné agresivní zvěře, to aby se dočkali nového levelu a snad i equipu. Kamarád si dokonce tehdy na trénování své postavy najal nějaké Číňany. :-D Avšak ani potom hra nestála za to, poněvadž svět plný agresivních hovádek s nechutnými avatary, svět komunikačních zkratek a boje (ale již ne smrti), je tak trochu o ničem.
No, snad to nedopadne jako Age of Conan, z kterého se také vyklubala další mainstreamová ubohost pro lidi, jež baví do hallelujah zabíjet čas u počítače pobíjením všudypřítomné agresivní zvěře, to aby se dočkali nového levelu a snad i equipu. Kamarád si dokonce tehdy na trénování své postavy najal nějaké Číňany. :-D Avšak ani potom hra nestála za to, poněvadž svět plný agresivních hovádek s nechutnými avatary, svět komunikačních zkratek a boje (ale již ne smrti), je tak trochu o ničem.