@Malignus (22.08.2023 15:52): :) ta GZ mod scéna mi přijde hodně zajímavá. To je hlavní důvod mojí koupě + dávka nostalgie...
Diskuze
@Feidias (21.08.2023 22:21): Zatím jsem to nemodoval, ale mám to v plánu. :-D
@Malignus (21.08.2023 21:59): po napsání příspěvku jsem na to přišel:)))). Kouknul jsem na Gmanovou recenzi a ten to tam zmiňuje. To je teda dobře skryté LOL:))). Díky!
Máš nějakou zkušenost s moddingem této verze?
Máš nějakou zkušenost s moddingem této verze?
@Feidias (21.08.2023 21:55): To je dost divný, protože součástí má být první i druhej díl s Ultimate Doom a ještě jedním datadiskem pro dvojku. Spustil jsi to? Do prvních dvou dílů se dostávaš přes menu Doom 3 - spuštíš klasicky Doom 3 a v menu je možnost Quit - Accept / Cancel / Change Game.
Máte prosím někdo tuhle edici na steamu? Jsem jí dnes koupil hlavně kvůli doom 2 pro modding a ten se mi po zadání klíče neobjevil. Mám jen Doom 3 BFG a "originál" verze Doom 3 a Resurrection of Evil. Psal jsem i na podporu obchodu, kde jsem koupil, ale chtěl jsem se zeptat i tu.
@Bragi (17.07.2021 13:25): Nic takového nedělám to sis mě s někým spletl ne ? A každou odpověď si čtu a zajímá mě jinak bych se neptal a to že na to často nereaguju neznamená že mě to nezajímá nebo že to nečtu tak nevím kde si přišel na takový nesmysl a spojil to se mnou...jako proč ?
Jinak uživatelský účet mám jen tento a v minulosti ( před několika lety ) jsem měl ještě jeden účet ale ten už neexistuje a od té doby mám jen tento účet.
@Všivák (15.07.2021 22:52): díky, funguje to.
@H34D (16.07.2021 16:34): Dej si jí sám za to jak jsi agresivní.
Jinak uživatelský účet mám jen tento a v minulosti ( před několika lety ) jsem měl ještě jeden účet ale ten už neexistuje a od té doby mám jen tento účet.
@Všivák (15.07.2021 22:52): díky, funguje to.
@H34D (16.07.2021 16:34): Dej si jí sám za to jak jsi agresivní.
@Všivák (16.07.2021 16:39): Pomáhať tým, čo pomoc potrebujú, je úctyhodné. Pomáhať habituálnemu provokatérovi, ktorý opakovane otvára ďalšie a ďalšie užívateľské účty a spamuje diskusie nezmyselnými otázkami, pričom obsah odpovede ho vôbec nezaujíma, je diskutabilné.
@H34D (16.07.2021 16:34): Proč? Pomáhat se musí.
@Mesiáš z pouště (15.07.2021 17:26): Dej si facku.
@Všivák (15.07.2021 22:52): A ty taky za to, že reaguješ.
@Všivák (15.07.2021 22:52): A ty taky za to, že reaguješ.
@Mesiáš z pouště (15.07.2021 17:26): alt + enter?
Hra se mi nevím proč spustí v málem okně i když mám rozlišení nastavené správně a mám to nastavené i na celou obrazovku a přesto se to pustí v okně což původní DOOM 3 nedělá, je nějaký klávesový příkaz jak to donutit zobrazit přes celou obrazovku ?
@PRIVATE MARTIN (19.01.2021 18:49): Bohužel nevím. Jelikož o tom vlastně moc nevím, tak jsem to radši přepsal do obecné roviny. :)
@H34D (19.01.2021 19:06): Teď by to mělo být snad v cajku.
@H34D (19.01.2021 19:06): Teď by to mělo být snad v cajku.
@Všivák (komentář): Hrubka a překlep už na hlavní stránce v první větě, musí to být? :)
@Všivák (19.01.2021 18:25): To som ani nevedel, že to bolo kompatibilné.
A niekde som čítal, že trojka v BFG Edícii je port tej verzie z pôvodného Xboxu, takže niektoré levely tam nie sú. Je to pravda?
A niekde som čítal, že trojka v BFG Edícii je port tej verzie z pôvodného Xboxu, takže niektoré levely tam nie sú. Je to pravda?
@PRIVATE MARTIN (19.01.2021 17:33): Původní Doom 3 vyšel i na Xbox, takže šel hrát i na xbox 360. Tohle je první hratelná verze na Ps3. Máš pravdu, že jsem trochu na x360 zapoměl. :)
@Všivák (komentář): Prečo by to malo vyjsť kvôli PS3? Pokiaľ viem, cielili na obe konzoly, na X360 vydali aj prvé dva Doomy a Wolfa 3D.
Doom 3 je omezen staminou a běžet se dá jen chvíli. U předchozích dílů šlo běhat pořád.
@leebigh (06.01.2021 11:39): Hodil jsem na to Fénixůf dabing a patche. Možná patch přidal povolení do menu, ale nefunguje to.
@Všivák (06.01.2021 11:38): Já si právě nejsem jistý, jestli tam ten sprint nebyl jako součást hry.
@leebigh (06.01.2021 11:15): Povolím to v menu a ve hře to stejně nefunguje. Možná to bude kvůli stamině, ale s automatickým během by se to určitě hrálo líp.
@Všivák (06.01.2021 11:08): Musím zkusit. Teď z hlavy nevím.
@leebigh (06.01.2021 10:56): Doom 3
@Všivák (06.01.2021 09:25): V které hře? Mám dojem že v klasickým Doomu to nešlo, ale už si nejsem jistý 100%, musel bych se kouknout
Nevíte prosím někdo, jestli ve hře jde nějakým způsobem nastavit automatický běh? I když to povolím v menu, stále při běhu musím držet shift.
Mimochodem, tahle hra má teď na DH hodnocení 66.6 % od 66 hodnotitelů....tak ne že někoho napadne změnit, přidat nebo ubrat hodnocení :)
@Paul (10.09.2020 16:48): jo podobny neuspokojivy pocit ze zbranni sem mel u FEAR, nastesti jsou mody. ja hral s timto a spokojenost, hlavne zvuk klasicke brokovnice se povedl. https://www.youtube.com/watch?v=6capnl5Fdqg&ab_channel=
ale nevim teda jesi ta BFG edice kterou sem nehral nejak uz zvuky neupravuje oproti vanille
ale nevim teda jesi ta BFG edice kterou sem nehral nejak uz zvuky neupravuje oproti vanille
Ok, po jedničce a dvojce jsem si dal poslední část trojky kterou jsem ještě nehrál, Lost Mission. Vcelku slušný, ikdyž velmi krátký datadisk, prostě víc Doom 3. Co mě ale na tý trojce oproti prvním dvěma zarazilo, až jak špatnej je audio design zbraní..originály měly mnohem lepší zvuky a třeba taková brokovnice, nedejbože dvouhlavňovka, tam byly mnohem zábavnější. Celkově ten redesign zbraní z původních her je slabší. Monstra ale supr.
@Korbitch (30.01.2016 19:25): počkej si pár měsíců, Fénix chce převést svůj dabing i do BFG edice :)
@Korbitch (30.01.2016 19:25): Nedají. Sám jsem to hledal.
Do prčic, menu v češtině, terminály v češtině, vše v češtině, ale dialogy nic. Má někdo tušení, kde se zapínají titulky, zda se dají teda zapnout?
@Garret (07.01.2016 16:12): Ono je legrační, když nemůžeš tasknout starého Dooma :-) Ale je fakt, že na slabších konfiguracích minimalizovat GZ Doom je taky problém.
@účet smazán (07.01.2016 15:47): nemožnost taskování, resp. jeho složitost, je výsada všech pozdějších ID tech her
Fuj, že jsem to kupoval. Nemožnost přeskakování cutscén, nemožnost přepnutí do win, fail.
@leebigh (07.12.2015 10:27): Jj, ty achievementy asi nebudou aktivní. Vidíš, říkal jsem ti, že ti ten mod půjde v pohodě :) Graficky je to opravdu dost vylepšené. Dobře si to užij.
@PavelU (16.07.2015 16:06): Předpokládám, že při hraní modifikace nepůjdou sbírat achievementy ? Protrože se to spouští odděleně od BFG edice, která zůstala na první pohled beze změn,
A vypadá to opravdu hezky, to se autorům opravdu povedlo. Včera jsem to nainstaloval, jenom letmo zkoušel a neviděl jsem nějaké zhoršení plynulosti.
A vypadá to opravdu hezky, to se autorům opravdu povedlo. Včera jsem to nainstaloval, jenom letmo zkoušel a neviděl jsem nějaké zhoršení plynulosti.
@Wolf (16.11.2015 15:22): Taky to musím někdy dát, ale furt to aktualizujou :) Co nevidět tu bude verze 3.0, nejspíše. Dalších dodatků jsem si též všiml. Pěkně si ten mod užij.
@PavelU (16.07.2015 16:06): Aktuálně to hraji s použitím nejnovější verze tebou zmíněného MODu a je to sakra rozdíl (začal jsem původní verzi a od cca 1/3 s modem). Díky za tip :)
Na uvedeném odkaze je i více modů, např na vylepšení inteligence IMPů, více gore atp.. doporučuji.
Na uvedeném odkaze je i více modů, např na vylepšení inteligence IMPů, více gore atp.. doporučuji.
Tak Doom 3 BFG Hi Def 1.5 už působí docela dobře. Takhle měla hra vypadat již v základu. Stále jsou tam ale přístroje bez jakékoli detailnosti, jak z roku 2000 :) Další updaty nejspíše budou.
Loadingy jsou na mém šuntu poměrně dlouhé. Zpočátku jen černá obrazovka, takže jsem hru dvakrát vypnul s tím, že to nejede, ale pak klasický loading a načtení staré pozice. Framerate místy kolísal, při hraní ještě doporučuji mít zapnutý D3DOverrider. S ním jsem to zatím takto aktualizované nezkoušel, ale mělo by podporovat.
25. 7. 2015 vyšel patch na v.1.6, tak jsem to updatoval.
1. 8. 2015 uvolnili další patch, ten jsem si tam ještě nedával.
4. 8. 2015 vyšla verze 2.0, takže se jede nanovo :) U profilu modu je v add-on's ke stažení trojice nových souborů.
8. 8. 2015 proběhl další update, konkrétně patch na verzi 2.1 a jeden novej dodatek.
10. 8. 2015 Ultra Violence BFG mod for Doom 3 BFG Hi Def
21. 8. 2015 vyšla další aktualizace. Patch na verzi 2.2 a jeden zlepšovák na urychlení nahrávacích časů.
23. 8. 2015 Byl uvolněn kompletní soubor posledně zmíněné verze, obsahující celou modifikaci a instalátor. Zabírá to 2 GB.
12. 10. 2015 vyšel patch na předešlou verzi 2.5. Čímž už jde o 2.6, další aktualizace budou následovat. Tipuji, že to dopadne podobně, jako u Venom modu.
Loadingy jsou na mém šuntu poměrně dlouhé. Zpočátku jen černá obrazovka, takže jsem hru dvakrát vypnul s tím, že to nejede, ale pak klasický loading a načtení staré pozice. Framerate místy kolísal, při hraní ještě doporučuji mít zapnutý D3DOverrider. S ním jsem to zatím takto aktualizované nezkoušel, ale mělo by podporovat.
25. 7. 2015 vyšel patch na v.1.6, tak jsem to updatoval.
1. 8. 2015 uvolnili další patch, ten jsem si tam ještě nedával.
4. 8. 2015 vyšla verze 2.0, takže se jede nanovo :) U profilu modu je v add-on's ke stažení trojice nových souborů.
8. 8. 2015 proběhl další update, konkrétně patch na verzi 2.1 a jeden novej dodatek.
10. 8. 2015 Ultra Violence BFG mod for Doom 3 BFG Hi Def
21. 8. 2015 vyšla další aktualizace. Patch na verzi 2.2 a jeden zlepšovák na urychlení nahrávacích časů.
23. 8. 2015 Byl uvolněn kompletní soubor posledně zmíněné verze, obsahující celou modifikaci a instalátor. Zabírá to 2 GB.
12. 10. 2015 vyšel patch na předešlou verzi 2.5. Čímž už jde o 2.6, další aktualizace budou následovat. Tipuji, že to dopadne podobně, jako u Venom modu.
Doom 3 BFG Hi Def - Kompilace čtyř modů na razantní zlepšení grafiky ve hře, alespoň v to doufám.
Lepší grafika do hry. RBDOOM-3-BFG 1.0.1 released.
Podle obrázků mi to přijde hodně podobné Extreme Quality Mod, ale tohle má alespoň snazší instalaci a spuštění.
Podle obrázků mi to přijde hodně podobné Extreme Quality Mod, ale tohle má alespoň snazší instalaci a spuštění.
@Eru (09.04.2014 23:54): Já to vidím asi takhle. Když něco neumožňuje hra běžně, ale přes nějaký konzolový příkaz, je to jako by to ta hra neměla. To už bych nemohl kritizovat ani to, že je celý D3 v extrémní tmě, protože pomocí příkazů do konzole se to dá vypnout. Hlavně co se týče HUD, tak je divný, že to původně šlo jednou klávesou a teď se to musí dělat takto složitě. To se mi prostě moc odpustit tvůrcům nechce.
Cheaty jsou pochopitelnější, už hlavně kvůli achievementům. Jen je to trochu škoda v tom ohledu, že cheaty v doomu jsou legendární a každý je zná. Ale jako chybu to nějak neberu - zmínil jsem to spíše jako takový detail, co mě zarazil :)
Originál sice neumožňoval dva objekty nad sebou... Nicméně už tehdy jsem to vnímal spíše negativně a považoval to za chybu. Ne ani tak nemožnost dvou objektů nad sebou, jako spíše to, že s tím level design nepočítá, takže klidně narazíš na výklenek, do kterýho musíš skočit, ale dole stojí imp a ten tě blokuje. To měli prostě nějak ošetřit už tehdy, natož teď :) Ale máš pravdu, že jsem mohl zmínit, že to není specialita BFG edition:))
Cheaty jsou pochopitelnější, už hlavně kvůli achievementům. Jen je to trochu škoda v tom ohledu, že cheaty v doomu jsou legendární a každý je zná. Ale jako chybu to nějak neberu - zmínil jsem to spíše jako takový detail, co mě zarazil :)
Originál sice neumožňoval dva objekty nad sebou... Nicméně už tehdy jsem to vnímal spíše negativně a považoval to za chybu. Ne ani tak nemožnost dvou objektů nad sebou, jako spíše to, že s tím level design nepočítá, takže klidně narazíš na výklenek, do kterýho musíš skočit, ale dole stojí imp a ten tě blokuje. To měli prostě nějak ošetřit už tehdy, natož teď :) Ale máš pravdu, že jsem mohl zmínit, že to není specialita BFG edition:))
@PavelU (24.03.2014 12:17): OK, uz chapu. Diky.
@mvp23 (24.03.2014 10:12): Přečti si tohle @leebigh (23.11.2012 21:12): a mrkni na toto video. Mimochodem, perfektní secret Wolf3D levely měl český megawad Zones of Fear, kde naštěstí žádná cenzura nebyla.
@mvp23 (24.03.2014 10:12): DOOM 2, EP1M1
[neexistující komentář]: Ve hre Doom je neco, co pripomina hakovy kriz, nebo dokonce Hitlera? :-O
Aha, díky za informaci:).
@Isair (10.09.2013 15:34): Jj, ten první díl je ve verzi The Ultimate DOOM. A Doom II má pouze tu tebou zmíněnou epizodu. Klasické Doom II datáče chybí.
Jak je to tu s těmi staršími díly, obsahují krom "No Rest for the Living" i další bonusové epizody (třebas tu z The Ultimate DOOM) či jen ty původní?
@tomi2k9 (14.07.2013 23:31): Tak hlavně pak za pár let najít přihlašovací údaje a mail ke Steamu. =) Pak by mohl člověk kupovat dokola jedno a to samé dál.
Za 7€ jsem to na Steamu prostě musel koupit. Původní origo CDčka už asi nikdy nenajdu, ale rád si to zahraju znovu ve FullHD :)
Na nuuvem za 130 Kč.
@Bodkin (19.12.2012 16:07): potěší
Tvl, oni to pořád neopravili. Stáhl jsem si zbrusu nové nejnovější drivery a pořád to samé.
Taká banda špinavých pizďuch!!!!
Taká banda špinavých pizďuch!!!!
Za 10.45 doláčů na GMG.
@leebigh (23.11.2012 21:12): Pěkné
Jen taková zajímavost. Doom a hlavně Doom II verze v BFG edici jsou cenzurované.
Povšimněte si lékárniček, které prý kvůli copyrightu nemají červený kříž. Je to v Doom I i II.
A hlavně jsou totálně zprzněné Wolfenstein secret levely odstraněním svastik, Hitlerů a fašistických bojovníků.
WTF ?!!!
Naštěstí pokud si zkopírujete WADy ze Steam adresáře hry do portu, všechno funguje jako normálně, takže problém je v BFG edici..
Ukázku cenzury viz video, které jsem přiložil k odkazům.
Povšimněte si lékárniček, které prý kvůli copyrightu nemají červený kříž. Je to v Doom I i II.
A hlavně jsou totálně zprzněné Wolfenstein secret levely odstraněním svastik, Hitlerů a fašistických bojovníků.
WTF ?!!!
Naštěstí pokud si zkopírujete WADy ze Steam adresáře hry do portu, všechno funguje jako normálně, takže problém je v BFG edici..
Ukázku cenzury viz video, které jsem přiložil k odkazům.
@PRIVATE MARTIN (01.11.2012 10:20): Planujem si ju kupit, lebo originalku Doomu nemam, ale recenzie tvrdia, ze BFG edicia je nedotiahnuty Director´s Cut - skus radsej zmodifikovany stary Doom, presne, ako Ti bolo poradene, napr. s tymto: http://www.moddb.com/mods/perfected-doom-3-version-500 alebo so Sikkmodom: http://www.moddb.com/mods/sikkmod
@PRIVATE MARTIN (01.11.2012 10:20): Mrkni sem, je tam pár screenů z té nové verze. Pravda ale je, že modnutý starý Doom 3 vypadá o dost líp.
@PRIVATE MARTIN (01.11.2012 10:20): Nah, je několik velmi dobrých HD modů pro základní hru.
Oplatí sa mi zháňať BFG Edíciu iba kvôli tomu HD rozlíšeniu, alebo si mám rovno zahrať pôvodnú hru?
@marwel (22.10.2012 14:25): ale Cechy aspon napadlo vytvorit dabing :D
Co treba HD MOD? Zkousel nekdo? http://www.moddb.com/mods/cverdzislav/images
Dobre. Ty prvni dva dily jsou dobre upravene. Jdou v nativnim rozliseni a ovladani na gamepadu nebo mysi je skvele A uz jsem zapomel, jak dobrou ma prvni dil hudbu. Skoda, ze druhy dil uz tak dobrou hudbu nema. Ale trochu me zklamal dil treti. Proc z nej odstranili vsechna graficka nastaveni? Fajn, v dnesni dobe neni asi vetsi problem si zahrat Doom 3 na plne detaily, ale kdyz uz tam ty moznosti meli, mohli je tam nechat. A jak se zda, stale nikoho nenapadlo do hry pridat titulky.
@kristmeister (19.10.2012 19:28): Yop, někdo ji má taky a tomu stačilo instalovat nové ovladače.
@Bodkin (19.10.2012 18:53): neco v tom bude :) koukl ses jestli ti to podporuje tvoji grafku?
Tak ne, ani crack nepomohl. Tohle bude ještě něco zákeřnějšího :/
@Bodkin (19.10.2012 17:54): treba :) mozna vyjdou i nejaky updaty a fixy
@kristmeister (19.10.2012 17:50): Dík, třeba to nakonec budu muset cracknout :D
@Bodkin (19.10.2012 17:38): to je mi lito, no me skidrow verze jde, tak jdu objednavat
@ViRus (19.10.2012 14:48): Nu, nejdříve nechtělo nastartovat OpenGL. Po chvíli googlení stačilo vypnout druhou grafickou kartu a odpojit druhý monitor. Teď se to dostalo z konzole do hry! Šedá obrazovka místo intra a 'program byl ukončen blablabla'. Pohoda, to známm, naběhnu na DEP (zabránění spuštění dat) a najdu přes to DOOM. Error, tento program musí běžet se zapnutým DEP (wtf?). Google => nastavit spouštění přes správce + compat s XP SP3.
Naskočí šedá obrazovka, nespadne, naskočí černá obrazovka, horní pravá čtvrtina je bílá. Na pozadí probíhají filmečky, obrazovka je celá bílá, na pozadí zvuky menu, můžu se proklikat ke startu hry a pořád bílo. Google = nové ovladače. Ty mám, takže řešení žádné. Nezbývá než počkat. Vyhozených pět stovek.
@Eru (19.10.2012 15:20): Za mizerný kus softwáru.
Naskočí šedá obrazovka, nespadne, naskočí černá obrazovka, horní pravá čtvrtina je bílá. Na pozadí probíhají filmečky, obrazovka je celá bílá, na pozadí zvuky menu, můžu se proklikat ke startu hry a pořád bílo. Google = nové ovladače. Ty mám, takže řešení žádné. Nezbývá než počkat. Vyhozených pět stovek.
@Eru (19.10.2012 15:20): Za mizerný kus softwáru.
@Eru (19.10.2012 15:20): protoze mu to nejde
@Bodkin (19.10.2012 14:25): Za co 0%?
@Blackpooll (19.10.2012 15:09): Tak to nejsi sám.
@ViRus (19.10.2012 15:07): Jako jo, ale mám z toho dojem: Pár let starý Doom + high res. patch + nějaká ta omáčka = Id zarábá keš.
@Blackpooll (19.10.2012 15:00): jakých 8 kil jsou i jiné cesty než retail třeba greenmangamming za necelé 5 kilčo.
@Blackpooll (19.10.2012 15:02): tjn, zkusim stahnout a kdyz pobezi tak koupim...nechci kupovat nic u ceho nemam jistotu, ze nepobezi
@kristmeister (19.10.2012 15:01): Ono nejde o tu "černou cestu"..ale spíše o to, že za hodně peněz málo muziky.
no asi se to bude muset zas resit cernou cestou
Chtít 8 kil za tohle...achjo.
@Bodkin (19.10.2012 14:25): Smím-li se zeptat jaký, zda to má tedy vůbec smysl kupovat....?
Hah, iD at it's best.
Hra se odmítá spustit :D
ed: Ok, dva problémy vyřešeny, třetí zdá se neřešitelný. Good work!
Hra se odmítá spustit :D
ed: Ok, dva problémy vyřešeny, třetí zdá se neřešitelný. Good work!
Tak nám Doom BFG Edition aspoň u nás v Česku odložili, tak jsem se těšil, že mi tento týden přijde balíček z XZone... A přitom u konzolových verzí datum vydání zůstává původní
"An error was encountered while processing your request:
This item is currently unavailable in your region"
Opravdu se podivuji, že Dishonored byl available.
This item is currently unavailable in your region"
Opravdu se podivuji, že Dishonored byl available.
@PavelU (16.10.2012 21:53): Tak já bych ho tedy přidal, jen tedy zřejmě nebudou obsaženy poznámky technické, protože tu BFG edici zatím nemám.
To by jste ten No Rest for the Living mohl někdo přidat do databáze, když už vyšel oficiálně i na PC. Je to v podstatě klasický Doom 2 add-on, kterých tu je už spousta.
@leebigh (16.10.2012 20:11): Ano, beru ty informace přímo z nainstalované hry.
@Eru (16.10.2012 18:14): Opravdu ? O tom obsaženém Rest of the Living se nepíše, že bych si konečně zlegalizoval svůj nelegální download ? :-)
Staršími dvěma díly ve edici je Ultimate Doom a Doom 2 navíc s episodou No Rest for the Living, která vyšla původně pouze pro Xbox 360. Rovněž jsou uzpůsobeny pro práci s novějšími OS a podporují WSAD + myš.