Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Netuší niekto z akého dôvodu mi hra pri spustení najskôr vyhodí tabuľku "program prestal pracovať" a potom nabehne konzola s chybovou hláškou "Error during initialization: Unhandled exception caught"?
Už som preskúmal všetky riešena a začínam byť zúfalý.
@montana (19.11.2012 22:51): wow nevěděl jsem, že se minitroll trollí, jeho přezdívka tedy není nadsázka? Diskuzní soužití s Lykantropem je pak můj denní chleba, bohužel se natáhl na blog mého kamaráda poté, co všude jinde dostal BAN. :)

Jinak ano, všichni jsou to bohužel normální lidi, který hate baví, jen u tohodle už mi nikdo nevymluví, že pokud někdy normální byl, teď už není.
@Fg (19.11.2012 14:13): Přirozeně, že ne, na PC máme různé typy jako hrdý slovenský warezák, intoš z Prahy, který pohrdá konzolisty i spoluhráči, pokud jejich PC nestojí minimálně tolik a tolik. Nicméně, na základě mých vcelku bohatých zkušeností s obdobnými individuy, můžu spolehlivě říct, že největší koksové jsou bez debat na konzolích.
Našel jsem tam všechny typy od chladného hatera PCček (Sony ultrafanboye), který měl vše perfektně sesštudované a o to lépe mu šly ohýbat fakta, přes asertivního Xbota, nenávidícího Playstation 3 a zejména kapesní Vitu (ten zas uměl dobře používat Google), povýšeného Nintendistu (přímo worshipper), který pohrdal jak 360 a PS3 a navrch tvrdil, že rasismus je prospěšný. Neskutečná sebestřednost, nenávist a hlášení se ke konzolím bylo tím, co je spojovalo.
@Fg (19.11.2012 12:12): Not funny, not funny at all.

Věř mi, že není nic horšího než primárně konzolový troll, který si hučením do PC hráčů, chorobným lhaním a psychedelickými invektivami neustále musí dokazovat, že uzamčením se na jedné, nebo druhé konzoli, o nic nepřichází a že je lepší než ti, které takto obtěžuje. Obvykle to bývá vysloužilý PCčkář, zpravidla taky asociál a vždycky je to nenávistná troska a pro mě především klaun, se kterým vždycky vytřu podlahu. :)
Pozor! Pod mým příspěvkem je internetový troll, nijak na něj nereagujte.
AiMLEzZz: S tím vyzdvihováním USA máš asi pravdu, ale podle mě to není tak strašné jak v Modern Warfare dílech. Myslím, že Woods v jedné z cutscén říká, že americká vláda (nebo CIA nebo kdo) udělala pár sviňáren, nebo něco v tom smyslu. A s těmi americkými hrdiny mi to zase tolik nepříjde třeba právě u Woodse - je to badass, ale zase nějaký princ taky ne. Ale zase z Harpera ta "američnost" jen srší.
AiMLEzZz: Zajímavý komentář. I když jsi v něm sám napsal: "No ale už k věci.", tak ses k samotné hře vůbec nedostal. Všiml sis?
@Abel (16.11.2012 01:04): Chápu, co tím chceš "říct", ale tak o to by ti jít ve hře nemělo, aspoň ne u CoD. Scény z kampaně jsou na tom téměř stejně jako zombík. Na koni proti helinám a tankům (jen jsem zaslechl)
Že tě tohle nebaví to beru, ale nelíbí se mi takový postoj. První zmbíci byli v CoD5 a sklidili obrovský úspěch, takže treyarch je teď bude dávat do každého dílu. Osobně se mi to hodně líbilo, protože to je vlastně taková challenge, pokořit co nejvyšší level.
Z games.tiscali: "Call of Duty: Black Ops 2 pokračuje v trhání rekordů. Hra za první den vydělala Activisionu odhadem přes 500 milionů dolarů. Celkové prodeje celé CoD série jsou podle Bobby Koticka větší, než zisky Star Wars nebo Harry Pottera z kin."

Jak je tohle možné, že každým novým dílem je CoD více a více prodávanějším? :-D
@RedDwarf_Cz (15.11.2012 16:08): Já tím myslel spíš samotnou existenci těchto módů - mluvím teď třeba i o Red Dead Redemption. Proč v takových hrách, které si zakládají na přesvědčení hráče, že taková je/by mohla být realita, se najednou objeví arkáda, kde střílíte zombie?
To má být něco zábavného a od autorů jakoby navíc? Čekal bych něco podobného spíš zdarma od amaterských moderů...
Asi jako když se baví dva desetiletí kluci: "Tý jo, představ si, že by se teď všichni na ulici proměnili v zombie a šli po nás!" A vlastně tím vystihli námět většiny amerických horrorových bestsellerů - to mě má JAKO bavit?? :-)
Abel- Smyslem zombi modu je vydržet co nejvíc kol. Co ti na tom jako uniká? A během pár kol, se z toho stává pekelně těžká hra.
Na příběh v BO mám stejnej názor. Ze začátku celkem zajímavý (jiný) pak ale sranec. Na druhou stranu nebyla tam tuším atomovka a teroristi. Rusák tam teda byl. Stejnak ale už vim kulový o co tam šlo. Ale to si nepamatuju skoro z žádný střílečky. Proč taky...
@kristmeister (15.11.2012 14:57): Já nejsem natvrdlý, ten "příběh" byl pro mě natolik nudný a nezajímavý že sem se ani nepokoušel si něco z toho dát dohromady nebo si něco zapamatovat :) to jen ty tvrdíš, že ten příběh za něco stál, my ostatní víme, že Treyarch hry dělat neumí :D
@kristmeister (15.11.2012 13:00): jn, byl tak dokonalý že si vlastně ani nepamatuji o co tam šlo :D. Bohužel já nemám rád retrospektivní vyprávění příběhu tak jak to předvádí Trey, oni mě prostě zaujmout nedokážou ani kdyby krachli :D. Ale ani nové MW2 a 3 mě nezaujali tolik jako MW1.
treyarch ze neumi pribeh??? nesouhlas, prvni Black Ops, melo krasny pribeh, ktery se pomalu skladal dohromady
@pipboy (15.11.2012 01:51): Tak do enginu (je to ten z CoD1, čili Quake III engine) cpou nový efekty. Tady je dokonce i MSAA a i nový TXAA takže náročnost stoupá. Vypadá to ale už na dnešní poměry dost nic moc. Hlavně stíny a nasvícení scény. Hlavně je to celé hrozně statické a to i přes ty všechny výbuchy atpod. Textury jsou celkem akceptovatelné. Prostě i když je svým způsobem zázrak co se za ty léta z Quake III enginu vymáčklo, už je za zenitem.
Garret:

1) Treyarch měl svoje díly vždycky výrazně HW náročnější než Infinity Ward. První Black Ops i WaW jedou výrazně hůř než libovolný MW3.

3) Od prvního MW se grafika měnila celkem výrazně, počínaje texturama a konče efektama jako je DoF, oheň, kouř atd.
@ViRus (15.11.2012 09:27): Připojím se do diskuze jestli můžu :)
Já kdysi vlastnil PSX a hrával sem tam i FPSky (v té době sem o nějakém počítači jen snil :D)
Jakmile sem však začal hrát FPSky na PC tudíž na klávesnici a myši tak už sem nechtěl nic jiného :). Naprosto nesrovnatelný zážitek.
@Garret (15.11.2012 08:23): Mno když to bereš takhle tak Engine je stejný jako Quake 3 pokud se nepletu :D. IW odkoupilo licenci a dále si ho upravovalo (mno jediný posun kupředu byly mírně detailnější modely zbraní a textury s vyšším rozlišením).
A ano Trey neumí ani skripty ani level design stejně tak ani Příběh :D
@Fg (15.11.2012 09:13): Vím, že na Vitu, ale furt to je jen kapesní konzolka, v jistých věcech stále stejná s první řadou psp, ale zas se mu to nevybije za těch 42 min. :-D.

Fpsky, já zásadně klv a myš, takže všichni asi ne sportovče, to jen ty a pár amerických puberťáků to stále nechápou ;-)
@pipboy (15.11.2012 01:51): neběží to na stejném enžinu jako MW1?

btw, nikdy jsem nekoukal na studia, které hru vytvářeno. ale zatímco od Treyarchu mě to nikdy nebaví, od Infinity Ward vždycky. čím to je? vždyť to jsou prakticky skoro stejné hry...
no, mam v black ops 2 framerate v hektictejsich momentech kolem 20fps. Asi uz bych mel vazne upgradovat.