Diskuze
@Sinister (21.02.2015 21:04): A o tom to je..
@hvezdosvit (21.02.2015 10:47): To bude tím, že to není recenze, ala komentář......
@hvezdosvit (21.02.2015 10:47): To bude tím, že to není recenze, ala komentář......
@hvezdosvit (21.02.2015 10:47): Hm, píšu, jak to cítím :)
@Sinister (18.02.2015 20:30): Je tam proste prilis barvite popsanych hoven, konecniku a kurev, nez aby se to dalo cist. Ale mozna nejsem cilovka. Lide jsou ruzne.
@hvezdosvit (18.02.2015 18:41): Jak to myslíš?
Sinister: Tak trochu afektovany komentar... obsah to ma, ale ta forma je k placi.
@FildasCZ (18.02.2015 00:48): Přesně, jak píše Silent Wolf :/ Je tam zvolenej úplně nejhorší možnej formát :(
Mě tam štvalo že je k dispozici trilion nábojů které se furt doplňují a nepřátele vydrží tak 3 zásobníky.. survival pocit žádný. Pocit ze střelby žádný..
@Sinister (komentář): A to mě to intro tehdy tak chytlo :/--
Možná byla před pěti lety, kdy se zde naposledy diskutovalo, jiná měřítka, ale stále jsem čekal na tu neustále zmiňovanou řezničinu. Bohužel se jí nedočkám, jestli je až někde na konci hry, sorry; vzhledem k ostatním kvalitám nemohu déle čekat.
Přesto nepřestanu mít rád povídky pana Bárkra, či filmy Plod noci, Hellraiser nebo skvělý Půlnoční vlak.
Přesto nepřestanu mít rád povídky pana Bárkra, či filmy Plod noci, Hellraiser nebo skvělý Půlnoční vlak.
Ani jedno by mi špatně od žaludku nedělalo, ale zabíjet zvířata asi nedokážu :-)
a ted at se prihlasi ten z vas, kdo je zamestnan v reznictvi, jatkach nebo kafilerce :P
Ale přeci podle kdejakého Hollywoodského hororu se řeznická jatka = horor. A lidi jim to očividně žerou i s návnadou, ach jo (to jsme tak zvrácení?).
Ale abych jen nekřivdil, i tyto "scenérie" se dají dobře využít, viz hlavně první díl série Sillent Hill. Ovšem s citem, pokud je to hlavním tahounem hry/filmu... *pouze pro masochisty*.
Ale abych jen nekřivdil, i tyto "scenérie" se dají dobře využít, viz hlavně první díl série Sillent Hill. Ovšem s citem, pokud je to hlavním tahounem hry/filmu... *pouze pro masochisty*.
Asi tak jak řekl Montana :-)
Ale zhnusení do určité míry (lépe řečeno pro "správné" lidi), aby měl člověk radost, že je zhnusený :-D
Ale zhnusení do určité míry (lépe řečeno pro "správné" lidi), aby měl člověk radost, že je zhnusený :-D
Ono to ma navodit v hraci spis zhnuseni, nez strach. Coz se myslim zrovna v tvym pripade povedlo Garione :)
Tahle hra se nesnaží ani být horor. Mě se ty střeva líbily a beru to jako plus, ale zase se tím hra nemůže zalíbit všem, že? Prostě komu se to nelíbí, ať to nehraje no, pro mě ta hra tímhle chytla styl, jinak by to byla jen střílečka s pár prvky navíc. Takhle je s fajným drsným prostředím. Jaj, budu si to někdy muset dát podruhé......
tak ja nejsem pro ani proti nasili ve hre, ale tohle bylo i na me uz trochu moc, fakt nepotrebuju mit masomlejn uplne vsude (na podlaze, na stenach, na strope, valej se tam vsude streva a jiny "jakoze" vnitrnosti), tohle slo imho udelat mnohem lip (jsou i jine "strasidelne" hry, ve ktere nema 95% textur ve hre neco spolecneho s krvi nebo vnitrnostmi
Tak krvavost a nechutnost se téhle hře upřít nemůže a to je to, co jsem měl na ní strašně rád :-)
Tak jsem se nechal sám od sebe přesvědčit a začal jsem hrát Jericho ještě jednou.Uvidíme,co z toho vzejde tentokrát.Můj komentář ke hře je veskrze pouze negativní,a možná právě proto se na to podívám s odstupem.Nedávno jsem hrál Timeshift,který mě absolutně nebavil na poprvé,ale po pár měsících jsem se k tomu vrítil a byla to pecka hra.Takže uvidíme co Jericho.