Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Tango Gameworks Tango Gameworks Tango Gameworks
Japonsko
Japonsko
Japonsko
Založeno 2010
Založeno 2010, zrušeno 2024
Založeno 2010, zrušeno 2024
Studio se sídlem v Tokiu bylo založené 1. března 2010 Shinjim Mikamim, tvůrcem série Resident Evil. Ve studiu se nachází vývojáři z Capcomu a dalších japonských studií, majících na svědomí především konzolové tituly. V roce vzniku bylo studio odkoupené firmou ZeniMax (vlastník Bethesdy). Postupně nabíralo zaměstnance až do současného počtu 65.

Momentálně je ve vývoji první hra The Evil Within.
Studio se sídlem v Tokiu bylo založené 1. března 2010 Shinjim Mikamim, tvůrcem série Resident Evil. Ve studiu se nachází vývojáři z Capcomu a dalších japonských studií, majících na svědomí především konzolové tituly. V roce vzniku bylo studio odkoupené firmou ZeniMax (vlastník Bethesdy). Postupně nabíralo zaměstnance až do současného počtu 65.

Jejich prvotinou se stala hra The Evil Within.
Tango Gameworks bylo studio se sídlem v Tokiu, které v březnu roku 2010 založil herní designér Shinji Mikami, známý hráčům především díky sériím Resident Evil nebo Dino Crisis, které vytvořil ještě pro vydavatele Capcom. Právě tam započal kariéru v roce 1990 a vydržel s nimi až do zmíněného roku 2010.

Mikami spolu s dalšími bývalými zaměstnanci z Capcomu a dalších japonských studií začali nezávisle pracovat na několika projektech, přičemž hlavním byl Project Noah, což měl být open-world survival inspirovaný Dunou. Studio se však z blíže nespecifikovaných důvodů dostalo relativně rychle do finančních potíží a nezávislost si tak neudrželi dlouho. Záchrana přišla v podobě americké Bethesdy, respektive ZeniMaxu. Mikami věřil, že jim nový vydavatel ponechá volnou ruku a začaly práce na nové hororové hře Zwei, z čehož se později vyklubalo The Evil Within v roce 2014. Mikami následně poskytl příležitost jiným kreativcům a další projekty už vedly nové tváře. Roku 2017 tak vzniklo The Evil Within 2 a roku 2022 Ghostwire: Tokyo. Právě vývoj Ghostwire vedl Ikumi Nakamura, Mikamiho kolega z Clover Studia, dnešního PlatinumGames, nicméně práci nedokončil, neb během vývoje v roce 2019 studio opustil.

Ghostwire: Tokyo se stalo jednou z prvních PlayStation 5 exkluzivit, což byl paradox, neb ji vydal Microsoft. Ti totiž v roce 2021 koupili ZeniMax a tím pádem i Tango Gameworks a zařadili se tak mezi Xbox studia. Dokonce se stali prvním japonským studiem, které Microsoft vlastnil. Následně již pod Microsoftem vznikla původně Xbox exkluzivní akce Hi-Fi Rush v roce 2023. Jen měsíc po vydání Mikami oznámil, že studio opouští a o rok později Microsoft studio zavřel při vlně propouštění v rámci Bethesdy.

Studio od roku 2012 čítalo přibližně 65 zaměstnanců.
Oficiální stránky vývojáře (http://www.tangogameworks.com/)
Oficiální stránky vývojáře (http://www.tangogameworks.com/)
Oficiální stránky vývojáře (http://www.tangogameworks.com/)