Britské nezávislé studio Introversion Software založili v roce 2002 tři přátelé ze studií na univerzitě, Chris Delay, Mark Morris a Thomas Arundel. Tito tři sami vytvořili a vydali první hru studia – Uplink: Hacker Elite. V roce 2005 následovala Darwinia, která zaznamenala skutečný komerční úspěch až o několik měsíců později na Steamu. O rok později následoval DEFCON: Everybody Dies.
Introversion Software si stále své hry vydává samo využívajíc digitální distribuce. Jejich hry získávají vysoká hodnocení od recenzentů za svou originalitu a hratelnost, od hráčů se jim zase dostává kultovního statusu spolu se silnou modderskou komunitou.
Introversion Software si stále své hry vydává samo využívajíc digitální distribuce. Jejich hry získávají vysoká hodnocení od recenzentů za svou originalitu a hratelnost, od hráčů se jim zase dostává kultovního statusu spolu se silnou modderskou komunitou.
Britské nezávislé studio Introversion Software zformovali v roce 2001 tři přátelé ze studií na univerzitě, Chris Delay, Mark Morris a Thomas Arundel. V lednu následujícího roku pak zaregistrovali studio jako oficiální společnost. Tito tři sami vytvořili a vydali první hru studia – Uplink: Hacker Elite. V roce 2005 následovala Darwinia, která zaznamenala skutečný komerční úspěch až o několik měsíců později na Steamu. O rok později následoval DEFCON: Everybody Dies.
Introversion Software si stále své hry vydává samo využívajíc digitální distribuce. Jejich hry získávají vysoká hodnocení od recenzentů za svou originalitu a hratelnost, od hráčů se jim zase dostává kultovního statusu spolu se silnou modderskou komunitou.
Introversion Software si stále své hry vydává samo využívajíc digitální distribuce. Jejich hry získávají vysoká hodnocení od recenzentů za svou originalitu a hratelnost, od hráčů se jim zase dostává kultovního statusu spolu se silnou modderskou komunitou.