Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Divine Games

Česká republika
Založeno 2006
Divine Games založil v roce 2006 za účelem vytvoření vesmírné arkády Project Ignis Jan Jirkovský alias Sysel, který je současně leadrem tohoto vývojářského týmu. Game design a programování zajišťuje sám Jan Jirkovský, na hudební a zvukové stránce se podílí Petr Mikeska (Mipex) společně s Peterem Kováčem (Peto) a Rastislavem Vejem (Deepmind) a grafiku má na starost Jaroslav Růžička (JRun) s Peterem Kahounem (Kahi). Další členové mají za úkol tvorbu dabingu (Petr Majer, Adam Rowe), level design (Václav Vymětalík) a testování. Ještě před vydáním stěžejního projektu tým Divine Games vytvořil akční střílečku Battle Bottle, která se zúčastnila osmého a zatím posledního ručníku Becherovka Game, kde v kategorii PC her obsadila 9. místo.

Sysel také vytvořil několik projektů samostatně, a to textové RPG Crypta (2004), střílečku Not Just Another Fu**ing Space Shooter (2006), program k tvorbě PC gamebooků Fantasy GameBook Engine, textové RPG Ekolog: Můžeš to změnit! a arkádu Geometry Madness (vše 2007). V roce 2011 se také podílel na knize o vývoji počítačových her Game Industry.