Zakladatelé tohoto malého, kalifornského studia, známého spíše uživatelům platformy Mac, Joe Williams a Tim Cotter, původně ani nebyli herními vývojáři.
Jejich první produkt Color MacCheese byl grafický program na kreslení, který se stal hitem díky tomu, že byl prvním, použitelným, na 24-bitových systémech a stál pouze 49 dolarů, zatímco konkurence chtěla za svůj "Pixel Paint" rovných 399 dolarů.
V tvorbě grafických programů pro Macintosh, jako Zeus a Monet sice pokračovali, zároveň ruku v ruce s tím začali tvořit hry. Jednou z jejich nejznámějších, která se dočkala i svého PC portu je tahová strategie Spaceward Ho!, který tvůrci charakterizovali jako hru 4x (eXplore, eXpand, eXploit, eXterminate). Tato hra sdílí některé charakteristiky s o rok později vydanou Civilizací Sida Meiera.
Studio funguje dodnes, ale jejich hry se dnes dají označit za indie tvorbu. Studio stále tvoří hry nové a podporuje své starší tituly. Občas uvolní nějaký z nich zdarma. Spolupracuje také s ostatními, podobně zaměřenými studii, jako například Super Happy Fun Fun.
Jejich první produkt Color MacCheese byl grafický program na kreslení, který se stal hitem díky tomu, že byl prvním, použitelným, na 24-bitových systémech a stál pouze 49 dolarů, zatímco konkurence chtěla za svůj "Pixel Paint" rovných 399 dolarů.
V tvorbě grafických programů pro Macintosh, jako Zeus a Monet sice pokračovali, zároveň ruku v ruce s tím začali tvořit hry. Jednou z jejich nejznámějších, která se dočkala i svého PC portu je tahová strategie Spaceward Ho!, který tvůrci charakterizovali jako hru 4x (eXplore, eXpand, eXploit, eXterminate). Tato hra sdílí některé charakteristiky s o rok později vydanou Civilizací Sida Meiera.
Studio funguje dodnes, ale jejich hry se dnes dají označit za indie tvorbu. Studio stále tvoří hry nové a podporuje své starší tituly. Občas uvolní nějaký z nich zdarma. Spolupracuje také s ostatními, podobně zaměřenými studii, jako například Super Happy Fun Fun.