Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

Starsky & Hutch

  • PC 100
Nevím zda je hra napsaná dle filmové předlohy, ale ve svém raném věku dobrá zábava.
Hru jsem ovšem rozjel až v roce 2006 a dnes na ni píšu komentář do DH.

Líbí se mi příběh, honičky a prakticky skoro vše. Na svoji dobu skvělá grafika.
Nevím co je na hře tak nezajímavé a skoro vše se mi líbilo

100%

Pro: Příběh, honičky, postavy, animace, grafika atd..

Proti: Nevím

+5

FlatOut 3: Chaos & Destruction

  • PC 0
V ničem mě to nepřekvapilo, dokonce ani nebyli nějaké trailery a o hře se moc nemluvilo. Není divu, protože hra dopadla fiaskem, snad jediné co se mi na hře líbilo byli auta(model aut). Proč to sakra nedělal Bugbear? Takto to dopadlo na 0%. Hudba naprosto stereotypní, deset sekund jede jedna a ta samá písnička pořád dokola, to mě brzo přivedlo k šílenství.

Pro: Auta

Proti: Vše kromě aut

-2 +7 −9

Medal of Honor: Warfighter

  • PC 90
Nevím o co se vývojáři z Danger Close snažili, jestli o titul, který vydělá hodně milionů(né- li miliard) nebo o očistu série, která už tak dopadla na herní krematorium.
Tak či tak se to vývojářům povedlo.

Takže bych začal o této hře něco vyprávět, teda psát:

Bohužel engin hře ani při nejmenším nesedl(podle mě ne), několikrát se mi hra sekla a to ještě na konzoli, kde utáhla minulý rok 16 hodinové hraní Battla 3. Lagovalo se to několikrát a to jsem nebyl ani v úvodu hry!!
Musím ještě rozpitvat mise. Vše začíná hratelným úvodem, který jsem nepochopil, vše okolo padá a maminka doma peče koláčky! Ani jsem si nevystřelil :'( Počkat, ano, jenom z raketometu na vrtulník, který celý úvod jenom zdržoval a jeden pohyb znamenal jednu kulku do těla.

Až skončí trapný hratelný úvod, tak vše už jede jako po másle, příběh, mise, vše je dokonale zpracované a co nejlíp? Postavy v cutscénách. Několikrát jsem měl pocit, že se koukám na americký film než na herní ukázky!
Příběh rozebírat nebudu, vše je napsané na netu(postavy taktéž ne - nejvíc jsem si oblíbil Mothera, bohužel, nemohl jsem zabránit jeho smrti, což mě přivádí k nápadu, že nejde ani ovlivnit příběh a to je škoda, určitě by se to na hře projevilo a pasovalo).

Mise nejsou ani zdaleka lineární, jednou jezdíte Need for Speed po městě, podruhé Forever Alone na velké lodi. Prostě skvělé. Lokace se pěkně střídají a vše mi připadlo tak reálné a v hloubi duše hry jsem si připadal jako právě ten voják co bojuje za "matičku" Ameriku.

Herní doba se pohybuje okolo 7-9 hodin, taky jde o to jak to hrajete, já jsem to na normální obtížnost dohrál za 7 hodin, ale když se flákáte, sem tam něco prohledáte, díváte se po nádherné krajině plné širokých aspektů, tak to může trošku trvat - nejvíc se mi líbila lokace Yemenu a Bosny! :)

Ještě bych dodal, že nízké hodnocení hře neprospěje, každý má většinou svoje názory, ale většinou hra ukáže mnoho dobrého než mnoho špatného, stačí jen hledat(jsem fanoušek série a tento díl mě nezklamal).

Hře uděluji 90%

Pro: Postavy a příběh(samozřejmost), nádherná krajina(místy až realisticky zpracované a hodně vživání se do hl.hrdiny hry), rozmanitost misí, nelineárnost

Proti: Bugy - lagy a trhání hry, hratelný úvod hry, hodně krátká herní doba

+6

Vietcong

  • PC 95
Legendární jednička, kterou hraji doteď, jak multiplayer, tak někdy z nudy a když jsem naštvaný singleplayer,nováčkům poradím, aby si prošli výcvik, dostanete od kapitána pěkně na zadek :D

"Tady máš dáreček hajzle" - Hawkinsovi hlášky jak při bránění rádiové přenosky, tak při obraně Nui Peku jsou skvělé- k tomu zmíním i mise, které jsou skvělě nádherné(nevím jak to vše nazvat), rádiová přenoska, most, kopec Po Tlong Karai(či jak se to píše), ruiny, obrana tábora Nui Pek, no prostě skvělé... Ze hry jsem si ovšem nečekaně oblíbil Hornstera, ty jeho hlášky mě bavili celé hraní a když trolil Bronsona"na to můžeš vsadit svoji černou prdel" anebo Deforta, kde jsem z toho měl akční komedii v hlavní režii C.J Hornstera. To jsme si probrali postavy,které disponují až s neuvěřitelně božsky božím dabingem.
Když bych měl povědět něco o misích, tak mě frustrovalo a nudilo to, jak jsem v některých částech byl Forever Alone, přeci jen, bez munice, nuda, bez doktora, bez stopaře a dokonce i baterka byla někde v háji. Ještě k tomu v tunelu, z toho byl doslova survival horor a né akční FPS z prostředí války. V tunelech jsem občas bloudil někdy až 3 hodiny a pak jsem musel hledat HORDY návodů na to, jakou cestou se vydat. V těchto okamžicích se stávali i zaznamenané bugy, když třeba po mě nepřítel ani nestřílel a tlemil jak přezůvky ve škole(ach ta škola!), k tomu se počítá i AI ...

Džungle je nádherně propracovaná stejně tak i grafika a celkový engin -nemožnost sprintu :'( .. Někdy jsem měl problém dohrát misi, protože tam byli pasti, s kterýma mě doslova "trolili na křesle".

Když jsem zmiňoval ty mise, tak musím ještě dodat, že je tzv.. rychlá bitva, kde můžete hrát za VC(ovšem Forever Alone) a US(celý tým, Forever Alone, poloviční tým). Mě osobně to bavilo, ale když se dostanete k MP, tak to bude nějaké nezajímavé(pokud teda nemáte na PC internet, což pochybuji). Nejvíc mě asi bavili brífingy u Hawkinse v bunkru, příjemně útulný, skvělý poslech rádia, dobová hudba, hlasatel v rádiu, různé dokumenty o zbraních, postavách a deník, který si můžete přečíst(dozvíte se pár zajímavých věcí), pak střelnice, no prostě paráda, odpočinek od džungle, všude klid...
Soundtrack je skvělý, stejně tak jako zvuky prostředí, kde například v noci kvákají žáby, M16 je zvukově reálná a né nějaký paskvil na styl "moderních válek"... vše tomu ale teprve přidává jahodovou šťávu multiplayer, který "hardcore" hráče neomrzí, map je tam až přehršel a serverů habaděj. Musím se přiznat(ač to bude vypadat infantilně), že mulťas hraji dodnes s kamarády.

To je tak vše, hře uděluji 95%

Pro: Multiplayer a single, postavy, příběh, mise,soundtrack a zvuky, prostředí džungle, na tu dobu skvělá grafika, dabing, Hornster, Hawkinsův bunkr, rychlá bitva...

Proti: Někdy až moc frustrující mise FOREVER ALONE a tunely kde jsou muka v hledání cesty, občasné bugy v grafice, mírně slabá AI...

+20 +21 −1

Vietcong 2

  • PC 55
První díl byl skvělý, dodnes u něho trávím spoustu času navzdory jeho prošlé životnosti. Her na téma "vietnamská válka" není moc, což nasvědčuje tomu, že když někdo udělá pořádnou a strhující hru, tak je za vodou.
Druhý díl je ale bohužel paskvil a nedivil bych se, kdyby se nějaký hráč za to styděl.
Engin je ubohý(ovládání, grafika(na tu dobu ještě super) a ostatní věci jsou na klečením nad záchodovou mísou).
Příběh? On nějaký je? Nevšiml jsem si ...

Pterodon se snažil přijít s něčím novým, snažili se vytvořit boje ve městě Hue. Otevřeně prohlásím(a to aby mě klidně vynadali žluťáci), je to hnus, první kolo za amíky se ještě dá, potkáme Hawkinse a prohodíme pár slov, bránění základny taky se dá, nějaké setkání s Rosenfieldem je fajn(hlavně je fajn potkat staré kabarety co to s vámi táhli v jedničce). Od druhé mise začínají muka a opravdu velmi odfláknutá hra... - když ještě dodám, že se snažili udělat dvě kampaně, načež ta za Vietcong je ďábelsky krátká(nějakých 5 misí) a totálně bez nějakého velkého příběhu do kterého by se hráč vžil a strávil by u toho dost času = nemá ani cenu hrát a všechno to navazuje na US Army Campaign

Postavy stojí za vyližkapsu (kdyby tam byl opět Hawkins nebo Defort či můj oblíbenec Hornster, tak bych tomu klidně dal nad 70%), příběh taky a v originální hře mi ještě do cutscén mluví anglicky bez možnosti nastavení titulků, že by fejl?

Umělá inteligence je na dostatečnou, kolega vám vklidu a s čistotou na duši vleze pod mušku a dáte mu hetku a pak se zuřivě rozčilujte co je to za kry*la.. Že by se po vás nepřítel snažil nějak pálit a odehnat vás? To né, spíš se snaží hrát s vámi na schovávanou a když ho najdete ještě k vám přistoupí a poplácá vás po zádech za skvěle odvedenou práci...

Řeknu to jednoduše a v krátkosti - ubohostně ubohá a nebožsky uboze ubohá nuda, která se nedá uboze vyjádřit slovem ubohé(a myslete si o mě ledacos).
Velmi krátká kampaň kterou jsem měl dohranou během 3 hodin(a to beze srandy)...
Multiplayer ze 30% vyhoupl tuhle hru až na neuvěřitelných 55%, protože jsem ho párkrát z nudy hrál a bavil mě, ale po tom utrpení jsem se vrátil k legendární jedničce.

Pro: Možná pokus o změnu prostředí a dvě kampaně, Hawkins a Rosenfield, na tu dobu celkem vklidu grafika

Proti: Přiběh, postavy, dabing, prostředí, krátká herní doba a vše co hra obsahuje

+11 +12 −1

Call of Duty: Black Ops II

  • PC 95
Nové Black Ops a nevím co si o tom mám myslet. Nejenže to vydělalo obrovský balík, ale dokonce jsem si to koupil, byť už mě série COD omrzela, nejsem blázen?...

Ze začátku hra vypadala na 100 %, ale po dohrání hry jsem si rozmyslel hodnocení...

Začnu tím nejpodstatnějším a to je hratelnost a engin(bez toho by hra neexistovala) - grafika je skoro stejná.Hratelnost a engin v průběhu hry udělá své, vizuální efekty, zvuky, na gamepadu neskutečně skvělé ovládání - prakticky stejné jak v předchozích dílech akorát mírně upgradované a k tomu ještě skvělý příběh.
Když už jsem u toho příběhu, tak o něm taky něco napíšu(nudím se). Až po dohrání hry jsem vše chápal, začátek byl moc nechápavý a to mě na tom bavilo,mise vypadají realisticky a když se do toho vžijete, tak si připadáte jako ten voják a né jako hráč.. Postavy(nejvíce jsem si oblíbil Woodse a jak jinak než hlavního hrdinu) - ostatní nejsou moc dobří herci, skvělé mise(hlavně ta ve Vietnamu) - k tomu pěkné efekty, kdy vlezete do domu a namíříte "devítku" teráčovi k hlavě a pak ten granát, no prostě boží!.. Trošku se mi nezdáli ty mise v budoucnosti, byl to takový nezvyk po tom všem. Toto ještě v žádném CODčku nebylo, nebo snad ano?!(pokud nepočítám sérii MW).

Musím vytknout AI spolubojovníků, která je na pozici idotismu - proč se mi zdá, že v nějakých misích střílím jen já? Zdá se mi, jakkdybych byl nějaký James Bond a spolubojovníci by dělali jen natáčecí tým.. Musím ale uznat povedou AI nepřátel- dokážou vás pěkně zaměstnat pokud si nedáváte pozor a když se nekryjete, tak můžete mít dobrý průser!

Pak jsou již zmiňované mise v budoucnosti, které mohou ovlivnit příběh a záleží jen na vás jak vše dopadne. Tak třeba - bráníte základnu před vetřelci, a máte něco jako taktickou mapu a můžete si zvolit nějakého jiného vojáka a poslat ho na určené místo, nebo se vžít do role robota a jen tak bezmyšlenkovitě kropit okolí. Nezábavné! Nezábavné! Nezábavné! Ještě mě k tomu hra nutí.

Multiplayer je skvělý, hlavně Zombie mód u kterého jsem strávil spoustu času :)
Realistické zvuky...? Kdepák. Nejsme v BF3
Možnost upgradování zbraně, kde později může plácat jakoukoliv hovadinu a stojí to za to, pak to dává hře tu správnou šťávu.

Verdikt?:
Podle mě se snažilo Treyarch přijít s něčím unikátním a to se jim podařilo, hra mě bavila až na některé mise, kde jsem je musel pasivně opakovat, poněvadž jsem chtěl vědět, jak to dopadne s tou či onou postavou nebo jak to vůbec všechno bude.

90%

Pro: Příběh(zahrnuje i postavy a možnost jeho ovlivňování), AI nepřátel(přátel dávám do Proti), skvělé vizuální efekty, boží mise, multiplayer(zombie mód), upgrade zbraní

Proti: AI přátel(opravdu nechutně provedené), mise v budoucnosti které vás nutí hrát abyste pokračovali v příběhu...

+7 +11 −4

Mafia II

  • PC 80
První díl Mafie přinesl hodně věcí, na tu dobu opravdová pecka a největší prodejnost od kluků z IS(dnešní 2K). České hry jsou zatím brilantní a nenašlo se něco co by našemu hernímu průmyslu udělalo ostudu.

V případe Mafie 2 se hodně změnilo. Hodně lidí psalo, že 1 je nejlepší a toto je jen odfláknutá hra, aby to vypadalo a chlapci z 2K se nenudili.
Není to pravda. Dle mého názoru se pořádně snažili (byť se musí uznat, že amíci to posrali), přinesli nám dobrou grafiku, hodně možností, zábavný dabing a to mafiánské prostředí, které v žádné jiné hře není(ani v prvním dílu, kde to spíše působilo jako moderní GTAčko v mafiánském kabátku).

Nechci se tu nějak zastávat Mafie 2, ale příběh je velmi zajímavý (v jedničce je ale delší), ale hodně krátký a hru jsem dohrál za cca 4-6 hodin(pokud se neflákáte).

Postavy sympatické, akorát mi vadil Galante, na konci hry dělal až moc velkého machra. Nejvíc se mi ale líbil Joe a Eddie.

Engine neboli grafika a fyzika pohybu a ježdění je na nízké úrovni, auto se neovládá pohodlně a při velké jízdě je fakt nadlidská práce s ním zatočit. Vito se ovládá celkem normálně, ale někdy blbne. Pěstní souboje a střílení je záživné, kolikrát mě bavilo se prát s lidma na ulici a střílet po policii nebo opakovat kapotily (nejvíc jsem opakoval kapitolu Divočáci). V průběhu hry se odemče něco jako upgrade auta, sleduje vás policie? žádný problém, zacvakejte si peníze za změnenou poznávácí značku. Můžete si změnit pneumatiky, barvu, vylepšit motor, hezké tagy a další věci. Můžete se i převléct a nemusíte chodit jako bezdomovci z ulice. Na hře mi vadilo MHD, v jedničce jsme nemuseli jezdit přes celé město autem, ale nazdemkou nebo tramvají, tady musíme jezdit jen autem a pěšky se taky moc neprojdem...

Kapitoly jsou zábavné a nenudil jsem se ani na minutu. Někdy mě ale štvalo jezdit přes celé město a ještě k tomu načas.

Na hře se mi nelíbili BUGY , hraju hru a ona se sekne nebo zčerná obrazovka a to mám opravdu výkoný počítač.

Celkově je to dobrá hra a když píšu "dobrá" , tak je to za 3, takže

...80%...

Pro: Postavy , dobová hudba , mise , nenudí ,tuning auta , prostředí a hlášky Joea.

Proti: Některé výrazné chyby v texturách a bugy, ježdení přes celé město , krátká herní doba , konec hry, chybí MHD

+11 +17 −6