Demo slibovalo arkádu s jistou dávkou "spoj tři" logického puzzlování pro získání převahy. Tohle je ale něco, co se ke konci druhého aktu zvedlo na v podstatě nutnost maximálního využití aktivních jednotek (logika), kterou ale zároveň kurví náhodný systém rozmisťování posil. No prostě na konci druhého aktu už to bylo víc o tom, že nepříteli se rozmístily posily blbě a mě dobře. A to je imho z hlediska herního designu těžká chujovina.
Jo a příběh, potažmo hlavně dialogy jsou tak neuvěřitelně retardované, že jsem se u nich hlavně v prvním aktu docela smál.
Ale jinak fajn oddychovka. Zkuste demo, je v něm asi půlka prvního aktu.
Jo a příběh, potažmo hlavně dialogy jsou tak neuvěřitelně retardované, že jsem se u nich hlavně v prvním aktu docela smál.
Ale jinak fajn oddychovka. Zkuste demo, je v něm asi půlka prvního aktu.