Jeden z nejlepších dílů Need for Speed za posledních několik let. A překvapivě jde víc o simulaci než o arkádu. Při hraní jsem si také párkrát vzpomněl na exceletní Race Driver GRID, u něhož jsem proháněl volant dlouhé hodiny.
Když už jsem u volantu, tak je nutno říci, že bez volantu je hra prakticky nehratelná. A to platí především pro driftování, které jsem musel dlouho trénovat i na volantu. Právě drift mi způsobil chvilkové frustrace a až postupem času jsem zjistil, jak si správně nastavit auto na drift.
Jak už je u série NFS zvykem, hráč má k dispozici opravdu velké množství lincencovaných aut a tratí. Rozmanitost závodů je dobrá, od časovek, přes klasické závody a drift, až po endurance závody. Při endurance závodech na vyšší obtížnost není problém uvařit motor, což se mi taky povedlo a nadšen jsem z toho zrovna nebyl, poněvadž jsem měl odjetou už asi půlhodinku závodu.
Postupem času se mým dvorním závodním speciálem stalo Lamborghini Gallardo LP 570-4, které s různými úpravami zvládalo 340 km/h a nebyl pro mě problém předjíždět některé soupeře o celé kolo. Mezi mé další oblíbené vozy patřili Ford GT, Nissan GT-R, BMW M6, Porsche 911 GT3 nebo klasický Shelby GT500.
Shift 2 jsou plnohodnotnou závodní hrou, která se zase o něco blíž přiblížila závodnímu simulátoru. Tento fakt může ještě umocnit možnost pohledu z helmy, který jsem však osobně nevyužíval a radši jsem sázel na osvědčený pohled z přední kapoty.
Když už jsem u volantu, tak je nutno říci, že bez volantu je hra prakticky nehratelná. A to platí především pro driftování, které jsem musel dlouho trénovat i na volantu. Právě drift mi způsobil chvilkové frustrace a až postupem času jsem zjistil, jak si správně nastavit auto na drift.
Jak už je u série NFS zvykem, hráč má k dispozici opravdu velké množství lincencovaných aut a tratí. Rozmanitost závodů je dobrá, od časovek, přes klasické závody a drift, až po endurance závody. Při endurance závodech na vyšší obtížnost není problém uvařit motor, což se mi taky povedlo a nadšen jsem z toho zrovna nebyl, poněvadž jsem měl odjetou už asi půlhodinku závodu.
Postupem času se mým dvorním závodním speciálem stalo Lamborghini Gallardo LP 570-4, které s různými úpravami zvládalo 340 km/h a nebyl pro mě problém předjíždět některé soupeře o celé kolo. Mezi mé další oblíbené vozy patřili Ford GT, Nissan GT-R, BMW M6, Porsche 911 GT3 nebo klasický Shelby GT500.
Shift 2 jsou plnohodnotnou závodní hrou, která se zase o něco blíž přiblížila závodnímu simulátoru. Tento fakt může ještě umocnit možnost pohledu z helmy, který jsem však osobně nevyužíval a radši jsem sázel na osvědčený pohled z přední kapoty.
Pro: grafika, vozový park, tratě, noční závody, zvuky aut, hmatatelný adrenalin, jeden z nejlepších dílů NFS
Proti: AI soupeřů, těžší driftování, absence značky Ferrari