V rámci RPG her - otevřených světů - se přímo nabízí jako DLC vytvořit novej ostrov a nacpat do něj nějakej solidnější Q. Inu autoři se pokouší právě o toto.
Návštěvu ostrova pokladů jsem si schoval až na dobu, kdy jsem získal veškerý artefakty hlavní linky, takže z hlediska obtížnosti to byl "piece of cake". Možná moje chyba - měl jsem tam vyrazit dřív.
Nejprve jsem tedy musel navštívit několik (známých) míst a vyzvednout tam nutné indicie.
Samostnej ostrov je kupodivu docela velkej, zamrzí pak ale, že zde není nic, co by stálo za zmínku. Prakticky je zde jedna stezka a tou hráč musí projít a likvidovat (známé) příšery, nic víc. Bez toliko protěžovaných "nápověd" bych se zorientoval hravě taky. Poklad (přesněji finální mapu k němu) doslova nešlo minout!
Byl to, přiznejme si, spíš pouhej jeden (a podprůměrnej) quest. Pod pojmem DLC si představuju něco víc! Škoda, že novej ostrov není nějak líp využitej (osada s NPC, víc vedlejších questů atp.)
Spíš podprůměrnej kus, bohužel.
50%
Návštěvu ostrova pokladů jsem si schoval až na dobu, kdy jsem získal veškerý artefakty hlavní linky, takže z hlediska obtížnosti to byl "piece of cake". Možná moje chyba - měl jsem tam vyrazit dřív.
Nejprve jsem tedy musel navštívit několik (známých) míst a vyzvednout tam nutné indicie.
Samostnej ostrov je kupodivu docela velkej, zamrzí pak ale, že zde není nic, co by stálo za zmínku. Prakticky je zde jedna stezka a tou hráč musí projít a likvidovat (známé) příšery, nic víc. Bez toliko protěžovaných "nápověd" bych se zorientoval hravě taky. Poklad (přesněji finální mapu k němu) doslova nešlo minout!
Byl to, přiznejme si, spíš pouhej jeden (a podprůměrnej) quest. Pod pojmem DLC si představuju něco víc! Škoda, že novej ostrov není nějak líp využitej (osada s NPC, víc vedlejších questů atp.)
Spíš podprůměrnej kus, bohužel.
50%
Pro: Pozitiva původní hry, novej ostrov
Proti: Příliš lineární, snadný, nudný, málo obsahu, prakticky nevyužitá lokace