Jak psát komentář ke hře, která vlastně ani hrou není? Trochu připomíná Kinoautomat. Divák/Hráč má pocit, že je hybatelem, přitom však pouze podléhá vhodně navržené iluzi a nemá šanci odbočit z autorem položených kolejnic. Hodnotit tedy lze pouze námět, který svou univerzálností umí zasáhnout kohokoliv, kdo kdy dospíval. A pokud i k vašemu mládí patřil zvuk ICQ, nostalgie se postará o zbytek. Ikony, které Vám připomenou, čím že jste to v té době žili, jsou pak jen třešničkou na dortu. Hra obsahuje i "tajné"
ikony vtipně upravující začátek konverzace +5%, fakt jsem se bavil!
Emily is away lze dohrát za pár minut, a to je dobře. Příběh je totiž komorní (někdo by použil spíš prostý) a dalším natahováním by jen ztrácel. Jako jednohubka však funguje skvěle.
Herní výzva 2016, kat. 5
ikony vtipně upravující začátek konverzace +5%, fakt jsem se bavil!
Emily is away lze dohrát za pár minut, a to je dobře. Příběh je totiž komorní (někdo by použil spíš prostý) a dalším natahováním by jen ztrácel. Jako jednohubka však funguje skvěle.
Herní výzva 2016, kat. 5
Pro: krátké, nostalgické vzpomínání
Proti: jednohubka, při bližším pohledu chybí větší smysl