V roce 2008 přišli vývojáři ze City Interactive s plnohodnotným druhým dílem akční budgetové série Terrorist Takedown. Podtitul s názvem U.S. Navy Seals využívá nových enginů, které jsou známé z herní série F.E.A.R. Přesto to má k celkové atmosféře této legendární hry poměrně daleko, což je zcela logické vzhledem k odlišnosti herního tématu. Hra je poměrně lineární, snad až na několik jeskynních propletenců, na které hráč v první polovině narazí. Druhá polovina hry je o něco záživnější, přesto jsem se neubránil pocitu chvilkové nudy a odkládání hraní. AI dostačující, zbraně průměrné, hratelnost ucházející. Jsem rád, že mám tento titul za sebou a dohraný, i když musím uznat, že to zas tak špatné nebylo. Ke hře se však s největší pravděpodobností už znovu nevrátím. Co naplat, budgetovky tohoto typu jsou ve většině případů pouze k jednomu dohrání, a i to je někdy až moc.
Michal Dufek • 48 let • Informatika, DTP • Třebíč (ČR - kraj Vysočina)
Pro: Herní doba
Proti: AI v některých misích