Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Honza, Jan, Jeník, Jenda, Hanz, Johnny.... • 33 let • Gigolo • planeta Země (ČR - kraj Středočeský)

Komentář

Přejít na komentáře

Mass Effect 3: Omega

  • PC 60
Dle mého skromného názoru nejhorší DLC, které bylo firmou Bioware vyprodukováno. Na tohle DLCčku je moc vidět, že nemělo původně vzniknout a Jeho jednoduchý účel zaplácnout velkou mezeru mezi jednotlivými DLC je zcela zřejmý. Je to ušité tak horkou jehlou, že by se s ní dalo svářet. Objevují se tu bugy všeho druhu od chyb v AI po skákání postav v cutscénách. Zvlášť pak "epický" proslov, který paní Aria tak prožila působí pak až neskutečně komicky. Jak u všech lahváčů, tohle mohli BW QA (Quality assurance) hoši nechat projít? Nebo na opravdu prostě nebyl čas?

Nejhorší na této části stažitelného obsahu je jeho "(Ne) Mass Effectnost" Blbý slovo já vím, ale tak jsem to z toho cítil. Od začátku jsem myslel, že hraju Gears of War nikoliv Mass Effect.
Je tu naprostý nepoměr akce a dialogů (akce tu jednoznačně převládá)
Jsou tu naprosto zbytečně velké lokace (jednoznačně největší interiéry v ME sérii).
Vizuálně jsou pěkné, ale místama jsem měl problém nepřítele vůbec najít.
Postavy jsou nevyužité. Nyreen Kendros (první turianská žena) zcela druhořadá role. A i když se mi její design a hlavně charakter líbily, bylo na tom opět vidět spíš násilné vložení oné postavy do příběhu.
Výtahy na Omeze dělají vskutku čest ME sérii. Jsou pomalé, zbytečné. Vlastně nejsou. Pokud víte jak Unreal Engine funguje. Dveře a výtahy jsou takovým tunelem pro načítaní další lokace a mazání té předešlé. Funguje to tak v celé hře (i na Normandy) ale tady to bilo do očí velice zřetelně.

Každopádně je tu několik prima věcí, které pořád dělají Mass Effect Mass Effectem.
Lokace jsou velice povedené a zejména umělecký design je tu jako obvykle zcela úžasný. Omega nikdy nebyla krásnější. I přes dvě palety barev (oranžově- červená a hnědá) jsou některé výhledy vskutku působivé a opět vám to připomene v čem tkví síla Mass Effectu, totiž chlapci a dívky v Art Design týmu.
Omega je na nejtěžší obtížnost solidní výzvou. Jsou tu dva nový nepřátelé a myslím, že i pár zbraní. Na kombinaci Adjutantů a Rampart Mechů nechcete narazit.
Taktéž je nutno pochválit Cinematic tým za dynamické a velice filmové sekvence. Kamera, střih, ozvučení dělají vskutku čest ME univerzu.
Poslední věc, kterou jsem opravdu nečekal byl individuální interupt za classu inženýra. Scéna kdy se oddělíte od Nyreen a Arie a následně se snažíte skrze konzoli zachránit obyvatele části Omegy
Omega jue solidně dlouhá, ale bohužel je ona délka uměla natahovaná přebytečnými souboji a zbytečně velkými levely.

Takže co nám Omega přinesla. Výzvu, málo interakce s postavami, hodně akce, bugy, Nové nepřátele, sympatickou Turianku a nasranou Ariu. Není to špatný DLC, ale to poslední co bych tvrdil o Omrga DLC, že má atmosféru a hratelnost ME2.

Pro: Level design a celkově pěkné lokace, těžší obtížnost, Nyreen, class interupt system, který se doufám objeví v budoucích titulech.

Proti: Moc akce, málo rozhovorů, bugy, bugy, cena.

+13 +14 −1