Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Absence těch her na GOG mě taky nemile překvapila. The Summoning mám tedy vlastní, ale určitě by to tam být mělo. Já vím, že oni dřív psali o nějakých problémech při vyjednávání o SSI produkci (jak začali vycházet D&D kolekce), ale když už vyšla druhá polovina tvorby Event Horizon/Dreamforge, tak nevidím problém, proč by nemohlo vyjít i to, co jí předcházelo.

Jinak adventura jako dobrá, ale deník z toho asi nebude, nějak nevím, jak to pro formát deníku uchopit :D
@Elemir (01.07.2019 08:01): To jsem rad, ze nekdo se do toho pustil. Ja bych mohl klidne znovu, protoze to uz je snad 25 let, co jsem to dohral. Ale dojmy veskrze pozitivni. Akcni slozku si tedy moc nevybavuju, ale umrit se tam dalo urcite. Za mne obrovdky nedocenena hra. Ja upirsky tema fakt nemusim, ale jal Strahd z Ravenloftu, tak i Veil of Darkness to delaji vkusnou formou.
Nějak jsem si potřeboval neplánovaně odpočinout od dungeonů a zároveň jsem byl zvědavý, na jaké všechny způsoby dokázali Event Horizon využít svůj engine, takže jsem se přemohl a spustil tuhle adventuru :) Adventurám se opravdu vyhýbám jak čert kříži, já mám v tomhle smůlu, že vždycky narazím na něco, kde to po mě vyžaduje nějaké obskurní kombinace předmětů, nebo přemýšlím, jak jsem sakra mohl vědět, že se mám postavy xy zeptat zrovna na tohle? Veil of Darkness není výjimka, už mám jeden takový moment za sebou :D, ale překvapil mě příběh a atmosféra hry. Dialogové možnosti tu jsou oproti The Summoning košatější a je to opravdu ještě vyšperkovanější. Problém je trochu akční složka, protože se tu zapomínám, že tohle není dungeon a moje postava je ráda, že vůbec ví, za který konec se vidle drží :D Upírská tématika ovšem dobrá a nyní už rozumím tomu, proč Ravenloft: Strahd's Possession dopadl tak dobře.