nechtělo by se nějaké dobré duši přidat remake?
Diskuze
@holmesjedna (17.07.2018 19:45): Díky moc, já jsem na tyhle hry levej. Myslím že je tady i nějaká hra v prostředí zlínské fakulty a tam jsem se taky jen motal :)
A azbuku se naučte, je až překvapivé kolik toho bez znalosti ruštiny přečtete - IMHO je paradoxně potom lehčí to číst/chápat než jiné slovanské jazyky v latince.
A azbuku se naučte, je až překvapivé kolik toho bez znalosti ruštiny přečtete - IMHO je paradoxně potom lehčí to číst/chápat než jiné slovanské jazyky v latince.
@kiwizak (15.07.2018 21:19): Za mě téměř vůbec, sám azbuku neumím a hru jsem si užil i tak. Problém se tu vyskytuje jen v případě, že se přesně nedovíte zadání úkolů nebo co máte hledat, ovšem předměty jsou do očí bijící a během procházení budovou si jich nejde nevšimnout.
@Red (15.07.2018 20:47): Právě jsem ho napsal do komentářů :)
The Light - Návod:
Probouzíte se sami v místnosti se zrnícím televizorem ve druhém patře opuštěné budovy. Vyjděte ven a prozkoumejte druhé patro (většina dveří se otevírá když se k nim přiblížíte). Dostaňte se na druhou stranu budovy druhého patra, kde naleznete celkem tři interaktivní místnosti, z nichž je jedna zamčená a musíte k ní nalézt klíč. Prozkoumejte ostatní již zmíněné místnosti. První je plná regálů, kde v jednom z nich naleznete filmovou pásku. Ve druhé uvidíte podezřele nahnutou skříň u okna, která vypadá, že se každou chvílí zřídí. Přibližte se k ní a shoďte jí. Vydejte se do prvního patra a vyjděte před budovu. Než se ovšem vydáte k místu dopadu skříně, jděte přímo od východu parkem po schodech dolů na plac. Před vámi by se měl rýsovat rodinný domek, který pomalu pohlcuje zeleň. Před ním je vrak vozidla, u kterého seberte kanystr. Nyní se můžete vydat k místu dopadu skříně, kde naleznete klíč od sklepení. Odemkněte dveře a vydejte se ke generátoru, který se spustí použití kanystru. To je vše potřebné ve sklepení. Během návratu zpět na denní světlo uslyšíte hlasitý výkřik. Vraťte se do budovy a prozkoumejte první patro. Do jedné z místností vletí rozbitým oknem bílí pták. Právě zde po pravé straně uvidíte regál v němž je další klíč, tentokrát od zmíněné zamčené místnosti v druhém patře. Odemkněte jí a začne se před vámi objevovat velký promítací sál. Vložte filmovou pásku do promítače, který se spustí díky zapnutému generátoru ze sklepení. Shlédněte spuštěný film a jakmile začne obraz pulsovat, vydejte se stejnou cestou zpět z kino sálu. Dveře, kterými jste ovšem vešli již nevedou zpět od budovy, ale do neznámé temnoty. Vkročte do ní a projděte labyrintem plným televizorů až do bílého světla. Užijte si závěrečnou cutscénu, právě jste hru dokončili!
Probouzíte se sami v místnosti se zrnícím televizorem ve druhém patře opuštěné budovy. Vyjděte ven a prozkoumejte druhé patro (většina dveří se otevírá když se k nim přiblížíte). Dostaňte se na druhou stranu budovy druhého patra, kde naleznete celkem tři interaktivní místnosti, z nichž je jedna zamčená a musíte k ní nalézt klíč. Prozkoumejte ostatní již zmíněné místnosti. První je plná regálů, kde v jednom z nich naleznete filmovou pásku. Ve druhé uvidíte podezřele nahnutou skříň u okna, která vypadá, že se každou chvílí zřídí. Přibližte se k ní a shoďte jí. Vydejte se do prvního patra a vyjděte před budovu. Než se ovšem vydáte k místu dopadu skříně, jděte přímo od východu parkem po schodech dolů na plac. Před vámi by se měl rýsovat rodinný domek, který pomalu pohlcuje zeleň. Před ním je vrak vozidla, u kterého seberte kanystr. Nyní se můžete vydat k místu dopadu skříně, kde naleznete klíč od sklepení. Odemkněte dveře a vydejte se ke generátoru, který se spustí použití kanystru. To je vše potřebné ve sklepení. Během návratu zpět na denní světlo uslyšíte hlasitý výkřik. Vraťte se do budovy a prozkoumejte první patro. Do jedné z místností vletí rozbitým oknem bílí pták. Právě zde po pravé straně uvidíte regál v němž je další klíč, tentokrát od zmíněné zamčené místnosti v druhém patře. Odemkněte jí a začne se před vámi objevovat velký promítací sál. Vložte filmovou pásku do promítače, který se spustí díky zapnutému generátoru ze sklepení. Shlédněte spuštěný film a jakmile začne obraz pulsovat, vydejte se stejnou cestou zpět z kino sálu. Dveře, kterými jste ovšem vešli již nevedou zpět od budovy, ale do neznámé temnoty. Vkročte do ní a projděte labyrintem plným televizorů až do bílého světla. Užijte si závěrečnou cutscénu, právě jste hru dokončili!
@holmesjedna (komentář): Díky za pěkný komentář, chtěla jsem zeptat, nakolik absence AJ překáží v hraní někomu, kdo neumí azbuku? :D
Nějak nevím jak to hrát. Motám se tam 20 minut s kanystrem...nehodil bys návod do spoileru? Při googlu игра свет руководство mi to nic nenašlo.