Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

SpellForce 2: Dragon Storm

23.03.2007
73
9 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ano

Datadisk ke hře SpellForce 2: Shadow Wars je dějovým pokračováním vyprávění příběhu světa Fiara. Magické portály, jediná přeprava mezi ostrovy zničeného světa, vyhlásily stávku. Začínají se objevovat Sharpens, které vám mohou pomoci porazit jedině draci. Ovšem jediný, kdo ví, kde jsou draci, je hrdina z původní hry.

Do hry byla také přidána nová frakce: Shaikan, dračí bojovníci známí z Shadow Wars, a také stejně pojmenovaný vývojový strom pro hrdiny, který je kombinací mága a bojovníka.

SpellForce 2: Dragon Storm je samostatný datadisk a nevyžaduje pro hraní nainstalovaný SpellForce 2: Shadow Wars.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 90
Datadisk se mi zdá o chloupek lepší, než samotná hra. Ačkoliv nepřinesl mnoho nových map, herní doba se nijak drasticky nezkrátila. Atmosféra mi připadá tentokrát chytlavější, možná proto, že svět Eo spěje do záhuby a vy zachraňujete všechno kolem. Také obtížnost je vyšší, až skoro kritická (hranice štěstí a náhody). Možná je vše jen lépe načasované a prošpikované různými úkoly k dokonalosti. Mezi boji si odpočinete při řešení hádanek, nebo jsou zde i úkoly, které opravdu pobaví. Například hádka tří kostlivců u mne zabodovala. Ve hře také viditelně přibylo obchodníků a míst, kde lze obchodovat. Údajně zde má být stovka nových předmětů. Je tu také pokus o jakési předmětové sady (předměty patřící k sobě), které pokud se vám podaří shromáždit, navyšují účinek. Stále vás doprovází skvělá orchestrální hudba, kterou si nemůžu vynachválit. Skladba ze Sedmitvrzí se vám lehce zaryje pod kůži :)
Nejvýše však hodnotit nemůžu, jednak u mě celokově Spellforce 2 ztratil na váze tím svým zjednodušením RPG prvků oproti jedničce a nezlepšilo se ani vyvážení předmětů, které jsou si navíc vesměs podobné.
K samotnému systému RPG ve hře jsem se vyjádřil už minule. Ačkoliv je do hry přidáno více předmětů a diář se rozrostl o jeden dovednostní strom (shaikan), celkově je diář nudný a hru nijak nevyzdvihuje. Postavy a předměty, mají jednoho společného jmenovatele - málo atributů, nepřehlednost, nevyváženost. Postavu sice vylepšujete, ale jen tak z povinnosti. Nejlépe se mi na tom zdál lučištník, který způsobí svým lukem/kuší větší poškození, než těžká dvoumetrová sekera. Proč jsou v dovednostech dvě zbroje také nechápu, drátěné a plátované, když mají vesměs stejné parametry. Opět jsme u toho, že je zde málo atributů postavy. Ono totiž není co zlepšovat na třech vlastnostech postavy, jimiž jsou zbroj, zdraví a mana. Pokud řešíte nějaký úkol a na jeho konci je odměna v podobě předmětu, je vám většinou k ničemu, protože dávno máte lepší. Učíte se pužívat nějakou ze zbrojí, ale potom zjistíte, že róba, ke které nepotřebujete žádnou dovednost má srovnatelné atributy. To už ale odbíhám spíš k problémům mezi Spellforce 1 a 2 ...
Datadisk se mi opravdu hrál líp a tudíž trochu přidám na hodnocení.

EDIT: pěkný koment ze hry
Kapitán kavalérie Khalidan: Kam máme zaútočit?
Hero: Zásobujte má vojska surovinami!
Kapitán kavalérie Khalidan: Toho jsem se obával! Dobrá tedy, budeme si hrát na sedláky!

Pro: Atmosféra a hratelnost stoupla, grafika a tradičně již hudba.

Proti: Méně herních ostrovů, slabší systém RPG oproti Spellforce 1.

+4