Arkádové rally závody od tvůrců série Battlefield, které vyšly původně na první Xbox.
RalliSport Challenge obsahuje kolem 25 licencovaných vozů, spoustu tratí rozesetých po 8 různých lokacích a 4 rozdílné typy závodění: Rally, Hillclimb, Ice Racing a Rallycross. Rally je klasické erzetové závodění z bodu do bodu. Hillclimb spočívá ve stoupání nebo naopak sjíždění úzkých horských serpentin, kde vás jediná chybka může poslat ze svahu dolů. Ice Racing vás zavede na kluzké ledové okruhy. A v Rallycrossu opět kroužíte, ale už na klasických okruzích s různým typem povrchu, jako třeba bláto, asfalt nebo štěrk.
Tím vším si projdete jak v režimu Kariéry, tak samozřejmě i jednotlivě v módu Single Race. Dalšími třemi možnostmi jsou režimy Time Attack, Extras a Instant Action. V Time Attack útočíte na nejlepší čas ve vámi vybrané trati a po jejím odjetí si můžete uložit ghost car, který následně bude k dispozici přes uloženou pozici v režimu Extras, v němž si tak můžete změřit síly sami se sebou a překonávat se. Poslední volba Instant Action je přítomná hned při spuštění hry a slouží k okamžité akci, tedy spuštění libovolné tratě, která se generuje, spolu s obsaženými auty a počtem kol, náhodně z doposud zpřístupněných tratí v ostatních režimech a obsahuje při konkrétním spuštění vždy jen jednu trať.
Nechybí ani split-screen multiplayer až pro 4 hráče a podpora 5.1 zvuku. Širokoúhlé rozlišení hra oficiálně nepodporuje, neoficiálně ale ano.
Hra se dočkala také pokračování, jenže to zůstalo pouze na Xboxu.
Hra je vážně skvělá. Dohráno to stále nemám. Graficky jedna z nejlepších her své doby. A i projíždění sněhu na okrajích tratí působí mnohem realističtěji, než bylo později v Colin McRae Rally 3. A velké rozlišení RalliSport Challenge vážně sluší. Opět sepsáno, něco možná ještě doplním.
A teď k podstatě věci, v kariérním režimu, který je ve hře stěžejní, je mnoho šampionátů, v nichž je bílý proužek nahoře svázán s množstvím získaných bodů ze závodů. Vývojáři předpokládali, že je hráč získá primárně přes vyhrané medaile. Přičemž hranice k naplnění proužku naplno je stanovena na 100 000 bodů. Vám ale stačí právě jen zmíněné množství těch bodů, ať už jich dosáhnete jakkoliv. To je čistě na mně. Když se mi nedaří v červené sekci soutěží být první, mám napoprvé méně bodů, v součtu ten konec absolvován na čtvrté místo. A proužek tak nekompletní. Ale zopakuji si starší závody ze začátku kariéry, což resetuje v nich obdržené body z dřívějška, jedu s lepšími vozy, dávám to i s restartem dané rychlostní zkoušky, dokud nejsem nyní všude první. A to mi zvýší enormně odměnu bodů. A tím pádem rázem překonávám tu vytyčenou hranici, viz výše.
Zobrazila se mi gratulace, kde bylo uvedeno, co vše se ještě odemklo a že je možné dále hrát. V minulosti hráno asi minimálně už třikrát, ale vůbec si to už nepamatuji. Obtížnost ta snazší, kdy to na klávesnici docela jde.
A teď k podstatě věci, v kariérním režimu, který je ve hře stěžejní, je mnoho šampionátů, v nichž je bílý proužek nahoře svázán s množstvím získaných bodů ze závodů. Vývojáři předpokládali, že je hráč získá primárně přes vyhrané medaile. Přičemž hranice k naplnění proužku naplno je stanovena na 100 000 bodů. Vám ale stačí právě jen zmíněné množství těch bodů, ať už jich dosáhnete jakkoliv. To je čistě na mně. Když se mi nedaří v červené sekci soutěží být první, mám napoprvé méně bodů, v součtu ten konec absolvován na čtvrté místo. A proužek tak nekompletní. Ale zopakuji si starší závody ze začátku kariéry, což resetuje v nich obdržené body z dřívějška, jedu s lepšími vozy, dávám to i s restartem dané rychlostní zkoušky, dokud nejsem nyní všude první. A to mi zvýší enormně odměnu bodů. A tím pádem rázem překonávám tu vytyčenou hranici, viz výše.
Zobrazila se mi gratulace, kde bylo uvedeno, co vše se ještě odemklo a že je možné dále hrát. V minulosti hráno asi minimálně už třikrát, ale vůbec si to už nepamatuji. Obtížnost ta snazší, kdy to na klávesnici docela jde.
Pro: mnoho vozů a tratí, grafické zpracování, jízdní vlastnosti vozů, různé kategorie tratí
Proti: málo počítačových soupeřů, chybí pohled z interiéru