Svět je na pokraji zkázy a zachránit jej může pouze jediný muž. Když se mu začnou zdát sny o dávné minulosti, vyhledá šamana, aby mu divné vize vysvětlil. Dozví se, že před 30 000 lety došlo ke strašlivé bitvě mezi statečným válečníkem a dvěma sestrami chaosu. Zlé sestry byly uvězněny, ale válečník za to zaplatil svým životem. Ale nyní se vrátil - hlavní hrdina je jeho reinkarnací. Stejně tak se ovšem vrátilo i nebezpečí, neboť sestry ze svého vězení uprchly a chystají strašlivou pomstu. Hlavní hrdina se tedy vydává na dlouhou cestu, s cílem sestry porazit a zachránit svět.
Jedná se o klasickou 2D plošinovku. Hrdina k obraně a útoku využívá modrou a červenou energii, respektive světlou a tmavou. Světlá se používá na tmavé nepřátele, tmavá na světlé. Hráč se postupně učí nové útoky a metody využití energií. Hra také nabízí možnost kooperativní hry ve dvou hráčích.
Outland
Housemarque •
Knockout Games (PC)
- Žánr
- Forma
- placená hra
- Rozsah
- samostatná hra
- Multiplayer
- ano
Poslední diskuzní příspěvek
Nejlépe hodnocené komentáře
Herní výzva 2019 - číslo 6 Severní vítr - Finsko
Plošinovka Outland je založena na jednoduchém principu, kdy vaše postava po získání síly dobra a zla může měnit svou barvu, podle těchto dvou sil. Tyto síly se používají k překonávání pastí, otevírání dveří a souboji s nepřáteli. A to je asi to největší plus této hry, kdy vaši nepřátele a pasti mají vždy buď modrou nebo červenou barvu a vy si musíte přepnout na barvu opačnou, abyste je buď porazili v případě nepřátel anebo na barvu stejnou, aby vás pasti nezranili. Princip je to vcelku jednoduchý a v některých momentech dá docela zabrat.
Příběh hry je jednoduchým klišé, kdy vy jste ti vyvolení, kteří jsou obdařeni silou a musí zastavit zlo. Žádná originalita, ale bohatě postačí, a při průchodu, ani nemusíte příběh příliš vnímat. Ten je stejně rozvíjen pouze v určitých bodech po překonání bossů.
Bossové jsou různí a na každého platí trochu jiná strategie. A oproti normálním úrovním, které mě postupně přestávali bavit, a snažil jsem se je probíhat, co nejrychleji, mě bossové vždy hru zpestřili a donutili mě v ní pokračovat dále a těšit se na další.
Plošinovka Outland je založena na jednoduchém principu, kdy vaše postava po získání síly dobra a zla může měnit svou barvu, podle těchto dvou sil. Tyto síly se používají k překonávání pastí, otevírání dveří a souboji s nepřáteli. A to je asi to největší plus této hry, kdy vaši nepřátele a pasti mají vždy buď modrou nebo červenou barvu a vy si musíte přepnout na barvu opačnou, abyste je buď porazili v případě nepřátel anebo na barvu stejnou, aby vás pasti nezranili. Princip je to vcelku jednoduchý a v některých momentech dá docela zabrat.
Příběh hry je jednoduchým klišé, kdy vy jste ti vyvolení, kteří jsou obdařeni silou a musí zastavit zlo. Žádná originalita, ale bohatě postačí, a při průchodu, ani nemusíte příběh příliš vnímat. Ten je stejně rozvíjen pouze v určitých bodech po překonání bossů.
Bossové jsou různí a na každého platí trochu jiná strategie. A oproti normálním úrovním, které mě postupně přestávali bavit, a snažil jsem se je probíhat, co nejrychleji, mě bossové vždy hru zpestřili a donutili mě v ní pokračovat dále a těšit se na další.
Pro: Změna barev postavy pro překonání nepřátel a pastí, bossové
Proti: Příběh, stereotypnost úrovní