Malá hra německého indie studia vytvořená během čtyř dní v rámci soutěže Ludum Dare Jam No. 23 v roce 2012. Hra vám předá na starost malého hrdinu, rytíře, uvězněného v podzemní kobce. Hráč neovládá přímo postavu rytíře, ale jeho úkolem je postupně vytvořit podzemní dungeon, na jehož konci se utká s konečným nepřítelem.
Hráč má možnost vkládat do podloží různé typy podzemních chodeb (kamenný nebo pískovcový pokoj či jeskyně), v nichž rytíř nalézá poklady, odpočívá, vyhýbá se pastem a setkává se s monstry a skeletony, přičemž souboji s nimi získává sílu a zkušenosti. Důležité je udržet hrdinu v dostatečné kondici a dopřát mu dostatek jídla a odpočinku a zvolit správnou strategii.
- Žánr
- Forma
- freeware
- Rozsah
- samostatná hra
- Multiplayer
- ne