Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Hh, pamatuju si, že na konci jsem schválně nechal umřít všechny nesympatický společníky: Jack a Jamese a možná Samaru a Tali, ale to si nejsem jistej.

Chtěl jsem si to nedávno sjet znova, jako celou sérii, ale ME1 už tak strašně zestárlo, že jsem to nedal...
Jaký jste měli pocity za 1. hodinu hraní? Já velice dobré, obvzlášť musím pochvalít editor Obleků Sheparda.
@mazar1234 (07.03.2015 00:07): Díky moc za postup! :) Koukal jsem právě, že na Originu je teď slevová akce, tak bych si zdigitalizoval krabicové verze a při té příležitosti si udělal radost s DLC, ale ME2 už mám na Steamu a kupovat to znovu mi přijde zbytečný. Díky tedy za postup, ani jsem nevěděl, že jde koupená Origin DLC stáhnout na disk.

Pokud je to URL nějaké "tajné", můžeš ho sehnat celé? Zkopíroval jsi jen zkrácenou verzi :)
@MartinezZ (06.03.2015 23:02): Že vraj toto:

These steps will guide one step by step on installing ME2 DLC's on Steam ME2.

1. Download Mass Effect 2 on steam
2. Download Registered ME2 DLC's from this webstie https://social.biowa...ntitlements.php
3. Verify integrity of Steam game cache (right click mass effect 2 in steam library, properties, game files, validate)
4. First launch the game
5. Once you connect with Cerberus network exit the game.
6. Double click desired DLC to start installation.
7. Proceed with on screen intructions.
8. After everything is done and installed, launch the game.
9. Done

BTW - Welcome to the world of EA.

Tie retardovane Bioware points musis nakupit ak chces DLC nie je na vyber, proste musis.

Pripadne:

To redeem your dlc, you have to create a account on http://social.bioware.com/home.php?,
steam will give you the product key for the dlc, once you create your acct and redeem you product keys on http://social.bioware.com/home.php? start the game, login with the uid and password you created on bioware site and then you will be able to use your dlc's, that is how I got mine to work.
Mám dotaz,kam mám zkopírovat savy z jedničky,abych mohl pokračovat se svou postavou?Když spustím hru,nabízí mi to import postavy z ME 1,ale nic tam nemám?Prosím,poraďte někdo.
AlieN: Spoilery z DLC třetího dílu prosím nepiš do diskuze dílu druhého. (Tvůj původní příspěvek ti pošlu DH poštou).
@AlieN (13.10.2014 17:45): Vždyť to říkám, v osobnějším přístupu :-) Mě se líbí že se víc řeší postavy a jejich pitomé problémy, a ty mise které hráč podniká jsou celkově takové komornější povahy. Z ME3 si vzpomínám mj. na obrovské bitvy, kde jsem měl pocit že spec ops tým jako je ten Shepardův je naprd.
@orromis (13.10.2014 21:15): V hrách dokážem oceniť kvalitne podaný príbeh a celkovo sa orientujem na príbehové hry. Ale ku kvalitnému zážitku nepotrebujem dokonalý príbeh, stačí ak ide o adekvátnu žánrovku, ktorá má svet, do ktorého sa viem vžiť a sympatické postavy.
@M.a.t.t. (13.10.2014 21:01): V případě Mass Effectu mi spíš "meh" příběh kompenzoval blbou hratelnost (nebo spíš repetetivní a velice plochou) :D

Problém je, že videohry často vypráví příběh jako film a herní mechaniky děj jako takový nerozvíjí (jen dávají překážky při postupu dějem). Extra Credits to dobře vysvětlují.

A zas takový rozdíl bych v tom neviděl. Existovat mohou jak hry zaměřené na mechaniky (MOBA hry, většina mobilních hříček, ...) tak i hry s dějem, kde děj hraje důležitou roli (většina dnešní AAA produkce). U filmů je to podobné - také existují filmy, kde děj je druhořadý a prim hrají efekty, práce s kamerou a nebo další věci typické pro filmové řemeslo (např.: Transformers, Gravity), a pak filmy které se snaží vyprávět zajímavý příběh.
@orromis (13.10.2014 20:57): Zásadný rozdiel je v tom, že v hre si narozdiel od filmu v stredobode diania a nesleduješ ju ako pasívny divák. Keby som to mal sledovať ako film, ďaleko viac by som si všímal spomínané nedostatky. Lenže toto nie je film. Dobrá hrateľnosť dokáže vykompenzovať aj priblblý príbeh, ale toto podľa mňa nie je prípad Mass Effectu.
@AlieN (13.10.2014 16:48): Seriál by bol skutočne asi vhodnejší, hoci keď sa na to pozrieme zo scenáristického hľadiska, príbeh je na filmový blockbuster dostačujúci. S dialógmi je to o niečo horšie a viem si ich predstaviť aj kvalitnejšie. Ale s týmto malo Bioware podľa mňa vždy problém, aj chválený KOTOR má v tomto rezervy, najmä oproti takému druhému dielu. Na druhú stranu, na herné pomery je to úplne dostačujúce a vôbec mi to nevadí. Ak by však mal vzniknúť film, tam by to chcelo na tejto stránke zapracovať o niečo viac.
@AlieN (13.10.2014 16:48): K Javikovi - já tu situaci ze hry pochopil tak, že holt oživili takvého, který jim mimo boj nemá nic co nabídnout, nebo se tak aspon tváří.

A btw. na dvojce jsem právě naopak ocenil osobnější přístup k příběhu než ve trojce, kde je to prostě "hurrr durrr všechno je na sračky zachránti to můžeš jen ty" jako v každém dalším takovém příběhu, obzvlášť u her.
@M.a.t.t. (12.10.2014 19:17): Hmm, popravdě mě napadá že to asi opravdu není nejvhodnější přirovnání - to měřítko světa je na film prostě moc velké, trefnější je spíš srovnání se seriály - jako Farscape (bez špetky nadhledu) nebo Star Trek (po čtyřnásobné lobotomii)

@Say (12.10.2014 20:17): Jo, NPC vypadají značně dementně, obzvlášť právě u té EDI mě štve že je Mass Effect tak lineární a svázaný perem scénáristy, že s ní nemohu naložit po svém.

Nicméně tady už se kolem nich aspoň netočí celá hra, což je hodně velké plus - je mnohem smysluplnější a jako motivace ke hraní vhodnější starat se o celou galaxii, abych se co nejvíc naboostoval na finální boj, než se kvůli tomu samému starat o osobní problémy bandy mizerně napsaných idiotů. I když principiálně je to jen opakování téhož.

Btw postava Protheana fakt baví - oni oživí jediného zástupce nejdůležitější rasy ve vesmíru, načež ho po pětiminutovém rozhovoru začnou používat... jako nejtupějšího grunta s puškou :D Bože ta hra je tak retardovaná :D
@Say (12.10.2014 19:29): Debilní NPC a meh story má už dvojka, to jde ještě víc? I když jestli jsou tam všechny NPC stejné jako ta ošklivá korba na začátku tak asi jo...
Souhlas, trojka má záživnější akci. Avšak na úkor debilních NPC a meh story.
"Kdyby byl Mass Effect film, tak v něm hraje Dolph Lundgren a tím příběhem a dialogy to jde rovnou na video. Just sayin'" - Ako vtip dobré :)

Trojka je lepšia po akčnej stránke, čo budem na jej obhajobu tvrdiť vždy. Bez ohľadu na to, že ma dvojka baví viac.
@Say (12.10.2014 19:03): Takže arénovka? Hmm, to taky není úplně zázrak, pravda.
Arénovky mě baví jen když mám v ruce kolíkomet a nabíhají na mě masy mnichů s obřími sekyrami...
@AlieN (12.10.2014 18:55): ME3 právě vystřídal koridor za lokace o 20m², ve kterých se spawnují NPCčka a je to děsně otravné. To raději ten koridor, kde se mění kulisy a NPCčka necháváš za sebou.
@Say (12.10.2014 13:39): Kdyby byl Mass Effect film, tak v něm hraje Dolph Lundgren a tím příběhem a dialogy to jde rovnou na video. Just sayin'


ME3 jsem právě rozehrál, a máš pravdu - výrazně lepší důraz na střílečkovost, postava se konečně normálně dá ovládat, hýbe se a běhá, zbraně jsou přesnější, žádné otravné minihry, dokonce i ten koridor už není jen tři metry široká chodba a poházené bedny - skvělý!

A dokazuje to že já naopak ME2 viděl přesně takové jaké je, a naštěstí to tak viděli i autoři, protože evidentně ty hlavní stránky správně rozpracovávají.
@orromis (12.10.2014 11:14): hry hraju pro skvelej zazitek a je mi uplne jedno, jak se k tomu dopracujou. jestli je hra jako heavy rain nebo planescape torment je mi uplne u prdele, dulezity je jak se bavim.
@MartinezZ (12.10.2014 09:08): Pokud bych se v Mass Effect 2 snažil vidět cokoli připomínající RPG, tak musím jít s hodnocením asi do mínusu.

Takto jsem si hru překvapivě celkem užil, mé hodnocení má daleko k odpadu a jednička je mnohem větší sračka, takže do trojky se klidně pustím (obzvlášť pokud to prostředí tam je, jak z tvého postu chápu, zajímavější)
@orromis (12.10.2014 11:14): Tak zkus sám vymyslet něco originálního, aby jsi nemusel kopírovat nic co už existuje. V dnešní době je to strašně složité, jelikož snad všechny nápady jsou už někde využité a ty co nejsou jsou stupidity, které by nikoho nezajímaly.
Sám tvořím fantasy/sci-fi příběhy, tak vím o čem mluvím.
@PERKman (12.10.2014 09:21): A nabízí ME něco víc než tupou střílečku a extrémně neoriginální prototyp sci-fi soap opery se zcela archetypálními postavami, které jsou v každém podobném dílu napříč všemi platformami (film, hry, knihy)? Ne, nenabízí.

To, že na hře je nejlepší kamera, střih a filmový feeling je totální fail - ve hře mě zajímá herní obsah a ne filmovost. A to říkám jako člověk, který dohrál ME 2 třikrát a strávil jsem u toho dohromady kolem 60-70 hodin (a pokaždé mě to nesmírně bavilo).
Tohle mi ještě nepřišlo natolik mimo, aby si to ode mě zasloužilo mínusko. Jednak se o to zaslouží ostatní a druhak si to stačí prostě přečíst :)
...a presne z tohohle duvodu existuje u komentaru minusko. ten komentar mi prisel jako naprostej blabol a mimo realitu, takze nevidim duvod proc ho i tak neohodnotit. predstav si, ze si nekdo ten komentar cte - pak si rekne nula minusek, na tom musi neco bejt - a tu hru si nezahraje. od toho tady to hodnoceni funguje.
AlieNovu komentu nemusím dávat mínus, sepsal (ještě poměrně smysluplně /i když korektura češtiny by neuškodila/) co si o hře myslí. Nicméně mu nedám ani plus, protože mi přijde, že hru vidí jinou, než ve skutečnosti je a tak ji také hrál/hraje. Ta hra není JEN střílečka a pokud ji tak někdo hraje a samozřejmě má to právo si ji takhle (ne)užít, tak pak ano, je to hloupá koridorová střílečka se stále stejnými prostory (což zrovna u dvojky je bolavá pravda). Neřešit sidequesty, protože jen zdržují od hlavního cíle, je taky možnost, asi jako i u jiných podobně řešených her, plno dějových odboček se tak mine. Proti gustu..., ale pokud hraju Flat Out, nečekám od toho závodní simulátor F1. Prostě mu ta hra nesedla oproti jeho očekávání. To nemusím mínuskovat, ale jen čekat, že se poučí a příště se zaměří na jemu líbivější hry.

AlieN: S tímhle přístupem doporučuji se ME3 snad raději vyhnout, ve tvém vlastním dobru :)