Roztomilá asi ručně kreslená adventurka, která vydrží zhruba 2 hodiny. To sice není moc, ale osobně mi to úplně stačilo. Lilly Looking Through je evidentně port mobilní hry, což se odráží na ošklivém menu, nízkém rozlišení obrázků (ve full HD je grafika kostrbatá) a divném ovládání. Hra působí milým a přívětivým dojmem, ovšem samotný gameplay stavící na docela tuhých hádankách (hlavně na principu mixování barev a skákání mezi dvěma časovými liniemi) a pixel huntingu zas tak přívětivý není. Tedy nechápejte mě špatně, Lilly Looking Through rozhodně není nějak extrémně těžká hra, ale osobně bych si dokázal představit svižnější průchod. K celkové utahanosti dopomáhají i šíleně pómáléé animace. Příjemně se to opravdu nehraje.
Příběh jako takový hra nemá. Hlavní hrdinka hledá ztraceného bratra, kterého "unesla" červená stuha. Projde díky tomu asi desítku obrazovek a závěr stejně končí 5 sekundovým cliffhangerem, takže jsem z příběhu neměl absolutně nic. Lilly Looking Through můžu doporučit maximálně velkému příznivci adventur a to navíc pouze v případě, že nemá po ruce nic lepšího. Případně nějakému dítku, ale pro něj to bude zase příliš těžké.
Cílová skupina: nadprůměrně chytré a VELICE trpělivé dítě.
Příběh jako takový hra nemá. Hlavní hrdinka hledá ztraceného bratra, kterého "unesla" červená stuha. Projde díky tomu asi desítku obrazovek a závěr stejně končí 5 sekundovým cliffhangerem, takže jsem z příběhu neměl absolutně nic. Lilly Looking Through můžu doporučit maximálně velkému příznivci adventur a to navíc pouze v případě, že nemá po ruce nic lepšího. Případně nějakému dítku, ale pro něj to bude zase příliš těžké.
Cílová skupina: nadprůměrně chytré a VELICE trpělivé dítě.
Pro: kreslené prostředí, hudba a zvuky
Proti: tuhé, pomalé a neukončené