Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Shoggot (27.06.2019 11:47): Sto lidí, sto chutí no. :) Ovšem uznávám, že za tu dobu co to je ve vývoji toho moc neudělali a nemít to z galy za dolar tehdá, tak by mě to asi nezajímalo. Dokud tam nějak nenaženou lidi zas, tak to nemá cenu ani zkoušet. Kor když podobně "hardcore" fps mp her je dnes už plno a vyšších kvalit.

Early access je prostě zlo, podobně na to doplácí i Angels Fall First, které je taky ve vývoji šíleně dlouho a furt ne a ne vydat plnou verzi. Výsledek je minimum hráčů i když hra vypada originálně a zábavně. Nutno ale uznat, že to dnes vypadá o mnoho levelů výš, než Interstellar.
@Fritol (27.06.2019 11:44): Já potkal tehdy spíš vždy jedince. Ono i tech-demo bývá v pohodě hratelné. Jedna zbraň, jen střílení, to podle mě se fakt nevymaňuje z úrovně tech-dema.

Co koukám na videa teď...škoda slov. Škoda taky je, že nikdy nepřišli žraloci na nohou!
@Shoggot (27.06.2019 11:25): Záleží z jakého období tu hru soudíš teda. Já ji hrál v počátcích a hrálo to pár desítek, možná stovek lidí. Rozhodně nebyl problém najít plný server a normálně si zahrát. A jako tech-demo mi to rozhodně nepřišlo, bylo to docela v pohodě hratelné.

A co tak koukám na videa z těch nových verzí teď, takže ten coop vypadá fakt dobře.
@Fritol (27.06.2019 10:39): Bylo by to sci-fi Insurgency kdyby to nebylo jen splácané tech-demo ve sci-fi prostředí. Je to nic, prakticky opuštěné tech demo. Nikdo to nehrál a nikdo to hrát nebude.
@Fritol (26.06.2019 22:50): Už som to vypusti lz hlavy pred nejakým časom - obdivuhodné, že na tom stále pracujú, ale pokiaľ neuvidím singleplayer obsah + dátum vydania za rohom - no interest.
Trvá im to príliš dlho.
Teda já myslel že to je mrtvé už nějaký pátek a oni to zas updatují. Bohužel to dle steamcharts hraje pět lidí, takže to nemá cenu ani tahat asi. Ale tak kéž by to dodělali a trochu se to rozjelo zas. Když jsem to zkoušel pár let zpátky, tak to nebylo špatné.
@USER47 (14.02.2016 12:24): Hm, tak to by byla zrovna v tomhle případě docela škoda. kdysi se to docela hrálo, ale to jsem se k tomu neměl moc čas dostat a ještě to zdaleka nebylo v tak hratelné podobě jako nyní.

PS: Docela bych uvítal možnost si rozehranou SP misi uložit... :(
Ono už je to nějaký dost mrtvý ne? Si pamatuju nějaký nedávný video, kde říkali, že nemaj prachy, hra se neprodává, zase museli propustit většinu z těch několika málo lidí, co na tom vůbec makali a celkově zněli dost rezignovaně.
No jo, dám tomu zas oddych a čas. Stále je to v EA, je víkend a servery zcela vylidněné (jestli to někdo z druhé strany planety hraje v noci mi nepomůže :) SP je docela atmosférické, ale na mě poněkud klaustrofobicky vylidněné (aneb primárem bude COOP pro SP mise). Ale vypadá to pěkně a od mého posledního hraní se přidalo plno nových věcí a hra se značně vylepšila. Ale "Lone Wolf" SP mise ve tmavých problikávajících temných a mlhou pokrytých lehce hororových budovách a celých zřízeních napěchovaných nejen automatickými roboty, co nemají moc pud sebezáchovy (logicky) mě zatím moc neláká.

Možná kdyby autoři vyčlenili zatím JEN ten multiplayer i v současném stavu jako jednodušeji přístupnou hru (ne za €10), někdo by to hrál.
@MartinezZ (10.02.2016 22:03): Ve večerních hodinách by to lidi hrát měli alespoň dle Steamcharts.

Já to zkoušel asi půl roku zpátky, kdy byly plné tak 2 servery a nevidím důvod proč to hrát. Nebylo to špatné, ale je to prostě sci-fi Insurgency a to je všech ohledech lepší hra. Tohle možná časem bude taky, ale ten early access už mají pomalu 3 roky a vydání je v nedohlednu. Tohle prostě hry zabíjí, kor multiplayer fps. Každopádně coop by mohl být fajn.
Hraje to ještě někdo? Servery jsou prázdné, alespoň teď.

Jinak ale to v early Access, ale oproti takovému Takedown je i ten tutorial/training asi tak 1000x atmosféričtější a zajímavější. Oproti tomu, kdy jsem to asi spustil naposledy (což koukám tady dle diskuze bude asi půlrok) se to tedy pěkně změnilo a vyvinulo :) (a vylidnilo :( )

Předpokládám, že v těch SP misích (ještě jsem nezkusil) jsem jen sám samotinký a nějaká AI podpora nepřipadá v úvahu.
@USER47 (07.10.2014 10:33): JJ, já sem plně obeznámen s možnými problémy EA her, jen sem nečekal až tak brutální propady na místech kde se nic neděje, to je vše :)

Tahle hra se mi dost zamlouvá, ale kupodivu nesleduju Updates ani fórum, takže netuším o plánovaných změnách, takže dík za info :)

Ale jak sem řekl, pro mě je to s takovým frameratem nehratelná záležitost, takže zatím zůstanu u Insurgency coop módu, jelikož je ot pro mě full-day job: aktivně se podílím na testování beta verzí pro coop, aktivní helper na steam i playins fórech + gameplay, takže mi moc času na ostatní hraní nezbývá :D.
Optimalizace se zlepší, přece jenom je to pre-alpha prototyp...Za tímhle účelem se chystají překopat systém, jakým řeší nasvícení, hodně asi udělá i přechod na pětkovou Unity, až bude dostupná. Zatím je framerate dost skákavej, především v coopu.
Už stahuju, srry že to trvalo tak dlouho, já teď primárně hraju Insurgency coop (hostuju 2 servery).

EDIT: tak sem to zkousil, no vypadá to zajímavě. Ale proč nemůžu mít lokální coop ? nevidím v tom zas takový problém když mají dedikované servery...
Další věcí je, že mi padají FPSka klidně i pod 15 (z 40+) tam kde se nic neděje, nedává mi to smysl a je to sem tam nehratelné (já prostě nedokážu zamířit při 30ti FPS a míň). Ale atmosféra, prostředí, gameplay a efekty vypadají lákavě.
@USER47 (08.06.2014 12:12): od doby co sem to koupil a vyzkoušel 5 minut pobíhat po mapě sem to už nezapl, počkám si dělší dobu a pak zas vyzkouším (asi jak u H&G, Firefall nebo u Kinetic Void)
@davi.k (05.02.2014 16:06): Pokud zaplatíte nad "průměr" (momentálně 4 dolary), dostanete ještě Spearhead Edition, která údajně obsahuje gift klíč, k té normální.. Takže celkem až 3 klíče se hrou. :)
Zatím je tam jen pár jednoduchejch MP map v klasickým domination módu a jedna zbraň. Na mapách se každejch pár minut dynamicky měněj atmosférický podmínky (simulace denní doby + počasí) a zabírací body. Dva soupeřící týmy se snažej zabrat a co nejdýl udržet aktivní capture point, až do výhry jednoho z nich.

Rozhodnutí ke koupi by podle mě teď mělo vycházet spíš ze zájmu podpořit vývojáře k dalšímu vývoji, protože současná užitná hodnota produktu příliš vysoká není. I v týhle jednoduchý podobě je to celkem chytlavý a hezky to vypadá, ale pokud ti jde o poměr cena/výkon, tak bych se poohlédl po jinejch hrách:).
Ako to s hrou vypada? co je vlastne momentalne v early access forme dostupne? lebo to vypada, ze to bude vecer v 66% zlave na steame
Vždyť na evropskejch serverech se v odpoledních hodinách hraje dost:). Zrovna teď je asi 15 lidí na klasickým a 6 na xmas mayhem.
Tak mapa pěkná, le nikdo ji nehraje. On to vůbec nikdo kouká nehraje (což je těsně před Štědroněm fakt divný :D ) - a ti cvoci, co u některých map sedí, vtom leží od rána do večera, páčto se procházím vegetací, vidím hovno, ale já jsem jasnej terč i pro týmové kolegy :D

Screenshoty :)
Skákání funguje tak, že ho musíš trochu načasovat. Když jen krátce zmáčkneš mezerník, postava vyskočí asi 10cm...pro vyšší skok (kterej stejně není nic extra) ho musíš podržet kolem půl sekundy. Pokud ho podržíš moc dlouho, postava nevyskočí vůbec...

Udělali to takhle kvůli znemožnění bunny hoppingu.

Tady je malý video o updatu.
https://www.youtube.com/watch?v=xWI-tys24z4
@USER47 (07.12.2013 12:03): Jo, teď mi přišel update 7 a čumím. To s tím HUDem jen při zavřené helmě jsem jim tam psal do fóra - no, zjevně jsem nebyl sám. To skákání by mě zajímalo, nemoct přelézt ani malou překážku dokázalo naštvat.
Nově se dá skákat, zbraň má zpětnej ráz, chová se trochu líp, funguje tam ten toggle/hold systém mířidel jako v running manovi, celkově trochu upravili pohyb postavy, zavedli systém výdrže, je tam novej ragdoll atd.

Navíc má konečně smysl helma, se zvednutým hledím nemáš HUD - navíc se ti může resetovat při poškození, takže chvíli netušíš, kdo je nepřítel a jakou zónu máš zabírat:)).

btw: když jsi minul už tři updaty, tak to jsi asi vůbec nehrál domination mode, ne? Případně ta dynamicky se přetvářející mapa taky vyšla jen chvíli zpátky:).
Dneska vyšel další update a z Deadlocku už se klube celkem funkční a zábavná týmová střílečka. Sice je tam zatím jen jedna zbraň a mapy jsou poskládaný z pár typů koridorů/budov/krabic, ale ta jednoduchá hratelnost ozvláštněná spoustou menších příjemnejch fičur má celkem šťávu.

A ty grafický efekty na poměry malýho týmu a unity enginu občas berou dech.
Škoda, že to doposud hraje tak málo lidí na tak málo serverech. na druhou stranu, je to hratelná alpha, no...
No, zrovna IM jsou hotový asi tak z jednoho procenta. To, co se dá hrát na steamu, je v podstatě jen tech demo na testování základních mechanik a síťovýho kódu, na nějaký hlavní kampani či něčem podobným se ještě vůbec nezačalo pracovat.

Pokud to vůbec někdy vyjde v podobě, jaká je uvedená v místním popisu, potrvá to ještě pěknejch pár let. Je to něco jako pre-pre-pre-alpha, fakt bych to sem asi nedával.
@Arc (07.07.2013 22:56): Nie som síce admin ale pokiaľ nevyšla, tak nie.

Interstellar Marines či Kerbal Space Program sú hry, ktoré sa dajú kúpiť cez steam a hrať. Na oficiálny dátum vydania sa síce čaká, pretože sú stále vo vývoji ale predbežne boli vydané. A pokiaľ bol schválený Kerbal Space Program, nevidím dôvod na neschválenie Interstellar Marines.
To je nějaká nová feature DH, že přidáváme hry, které nejsou hotové ani vydané?

Early access na steamu není hotová hra.