Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Přemýšlel jsem, že bych nahrál playthrough na svůj YT, ale pak jsem si řekl, že nikdo nechce sledovat, jak noob hraje na střední obtížnosti. :-D
@AlieN (28.06.2016 08:35): Mel jsem kamarada, ktery hral strategie, ale vzdy jen skirmish, nikdy kampan. Bylo to v dobe, kdy byl internet pomaly, drahy a tezko dostupny. Stejne mel ty hry stejne piratene, takze by online hrat nemohl. Takze ne, ne kazdy zacina na singlu. Prekvapive ale neni jediny, kdo kampane ve hrach nehraje a nikdy nehral.
@marwel (28.06.2016 01:40): Argumentace jak od fanouška Bethesdy a jejího level scallingu, a podobných hráči podlézajících principů, přesně to co v moderních hrách nenávidím.

Každý hráč vždycky začínal na singlu ;-)
Pak jde jen o to jak jsou ty mise navržené, aby nezačali zkušeného hráče nudit - a ten RA nic nehratelně těžkého není, jen místy vyžaduje víc přemýšlení, některé mapy nedáš na první dobrou, a potřebuješ trochu rychlejší reakce. Ale jen trochu, mé apm nikdy nebylo na moc vysoké úrovni.
@MarezCZE (27.06.2016 20:54): Zalezi na tom, co ti vadilo na trojce. Jadro hry se nezmenilo. Ani nemohlo, par nevyvazenych jednotek zaklad hry zmenit ani nemuze. Mise jsou ale dobre navrzene a zabavne. Tedy az na tu bonusovou kampan, ktera je imo dost nuda. Ostatne jako vicemene vsechna akcni "RPG", kterymi se hra inspiruje. Nastesti neni moc dlouha. Ten mod Vyzvy je take dobry. Po vetsinu casu (po 45 vyzev z 50).

@AlieN (28.06.2016 00:17): Hraci o kterych mluvis by single stejne nehrali. A v multiplayeru je to jedno, v idelanim pripade by mela byt hra tak tezka, jak zkuseny je souper. Ostatne, kdyz si chce hrac skutecne neco dokazat, tak kvuli tomu nezapne singleplayerovou hru. V singlu strategii lze obtiznost menit bud mnozstvim souperu/jednotek (to by stejne online hrace nezajimalo) nebo dobre navrzenou AI, ktera ale nikdy realneho hrace nenahradi. Tudiz je dle meho nizsi obtiznost v singlu pochopitelna volba - miri s ni na jinou cilovou skupinu, na hrace, kteri o kompetitivni hrani stejne prilis nestoji.
@MarezCZE (27.06.2016 19:28): Hra to urcite neni spatna. Vypada strasne, je dost neprehledna, ale zabavna ano. Tedy pokud se na vas zrovna nevali stovka jednotek a vse se nezmeni v barevny ohnostroj o peti snimcich za sekundu.

@AlieN (27.06.2016 19:40): Hele prekvapive hral, ale nebavilo. Ostatne jako vsechny Blizzardi strategie.

"Ale jestli ti na "naučení se" nestačí dvě celé hry, tak ti pravděpodobně nepomůže nic... a měl by jsi strategie přestat hrát." Spousta lidi to udelala a strategicky zanr temer vymrel. A nebo mozna jen hraci hrali Broodwar, zemreli a ted je nema kdo hrat?
@marwel (27.06.2016 18:45): Hrál jsi např Starcraft: Broodwar? U něj by jsi s takovou pravděpodobně zemřel.

Na Výzvách nic zásadně obtížného není, stačí si do bitvy vhodně zvolit rasu. Ale jestli ti na "naučení se" nestačí dvě celé hry, tak ti pravděpodobně nepomůže nic... a měl by jsi strategie přestat hrát.
@AlieN (27.06.2016 17:50): Red Alert 3 naprosto selhava ve schopnosti hrace neco naucit. Je to asi takova vyzva, jako se pokouset bez treninku porazit Klicka v ringu. "Oh, uz jsi udelal ve vode tri tempa aniz by ses zacal topit! Co takhle preplavat kanal La Manche?" Pro netrenovaneho je Vyzvou ubehnout kilak. Pro trenovaneho maraton. Vsak to znas, vse je relativni. I po dohrani Red Alert 3 kampani, Uprising kampani a 45 vyzev ma hrac pocit, ze na tech poslednich pet tech zkusenosti a treninku stale neziskal dost. Krom toho by to nakonec vzdy mela byt zabava. Jasne, pro nekoho muze byt zabavne pokouset se narvat si do prdele tucet zavarovacek aby se dostal do Guinessovy knihy rekordu, ale kolik je takovych? Vyrobce asi nemuze pocitat s tim, ze kvuli temto snaham proda kdovijake extra mnozstvi zavarovacek.
Ty vole, ty vyzvy ke konci jsou fakt moc. Pokud hrac nikdy nevyhral 1vs3 skirmish alespon proti Hard obtiznosti, tak ma tady proste smulu. By me zajimalo, kolik z potencialnich zakazniku bylo schopno ty vyzvy dohrat. Rad to reknu - jsem nesmirne rad, ze se dnes hry zjednodusuji, protoze Uprising by to sakra potreboval. (Co takhle alespon volbu obtiznosti pro ty vyzvy? A povolit save? Ne? Idioti zasrany!). Kampane jsou obtiznosti jeste fajn ale nektere vyzvy jsou fakt moc. Takovy Superb Commander predstavuje pomerne presne moji nocni muru. 4 nepratele, kteri se nedrzi zpatky (tj. commanda a superzbrane jak nejrychleji to jde). To nejhorsi je ale, ze mate k dispozici ctyri Construction Yards. Ja mam problem organizovat hru s jednim natoz kurva se ctyrmi. Nejlepsi je, jak to prezentuji jako strasnou vyhodu, pritom je to vyhoda naprosto k nicemu. Radsi mi proste dejte nejake jednotky do zacatku a prachy k tomu. Ty vyzvy jsou opravdu jen o tom, aby si hraci neco dokazali, protoze o zabave tady nemuze byt rec.

Clovek se ani nedivi, ze je zanr realtime strategii prakticky mrtvy, kdyz udelaji hru, kterou je schopno dohrat tak 10 tisic lidi.
Na Gamefly je akce na komplet balik vsech C&C her za 7.5 libry. Za lepsi cenu se to asi ani sehnat neda (v 75% slevu bych u EA titulu a Gamefly obchodu prilis nespolehal). Pro nektere bude ale problem aktivace na Originu.
Wow, tedy jako "datadisk" o kterém jsem v životě neslyšel dokud jsem ho v balíku her nekoupil je to fakt hodně nečekaná pecka.
Už jsem ve hře přes 20 hodin a pořád mě to nemálo baví, a hlavně pořád mám hodně nového co hrát - nový datadisk na Starcraft 2 vedle tohoto vypadá jako převelice debilní výsměch.
Nekupoval to někdo v poslední době? Zajímá mě, jestli už je to zprasený EA Classics obalem.