Gabriel Belmont se probouzí v současnosti, po mnoha staletích spánku. Je sláb, přišel o veškeré schopnosti a aby toho špatného nebylo málo, jeho přítel Zobek mu oznamuje, že Satan se vrátil na Zemi. Upír Gabriel, jinak známý také jako Drákula, se musí dát urychleně do kupy, chce-li porazit Satana s jeho přisluhovači a znovu tak zachránit lidstvo.
Castlevanie s podtitulem Lords of Shadow 2 je pokračováním rebootu série Castlevania: Lords of Shadow od španělského studia MercurySteam. Děj je z podstatné části zasazen do současnosti, nicméně hra začíná ještě ve středověku, kde musí Gabriel/Drákula nejdříve ubránit svůj hrad před armádou rytířů. Tato část, sloužící jako tutoriál, skýtá krátkou ochutnávku kompletního Gabrielova arzenálu a nadpřirozených schopností, které je po procitnutí v moderní době třeba získat nazpět.
Hlavní hrdinovou zbraní je jeho Blood Whip, nahrazující dřívější Combat Cross. Mezi magické schopnosti se počítá tzv. Void Sword a Chaos Claws. První slouží k doplnění zdraví, druhý funguje jako účinný způsob pro prorážení nepřátelské obrany a uštědření značného poškození. Koridorové prostředí z prvního dílu, stylizované zpravidla do divoké přírody a prastarých rozvalin, vystřídá otevřený svět situovaný do potemnělého velkoměsta.
@Maximus (18.03.2015 11:25): Nejak jsem nemohl prijit na pro me vhodny bodovy system s ohledem na starsi tituly a tak jsem prestal bodovat uplne. Uvazuji ale, ze bych zacal znovu hodnotit, ale pouze hry, ktere jsem mel moznost zahrat v poslednich mesicich do cca jednoho roku, tedy ty, ktere si jeste jakz takz pamatuji. Jeste promyslim.
Jako klidne 5 6 bodu z deseti (resp. 50 60 bodu ze sta) by si v urcitem bodovem system hra zaslouzit mohla - adventurni pasaze jsou pomerne spatne, stealth pasaze by ve hre nemusely byt vubec a pribeh je take dost divny a nezajimavy -, ale urcite ne v tom standardu, kde se hodnoti prevazne v rozsahu 5-10, kde i prumerne hry dosahuji hodnoceni 7+.
Jako klidne 5 6 bodu z deseti (resp. 50 60 bodu ze sta) by si v urcitem bodovem system hra zaslouzit mohla - adventurni pasaze jsou pomerne spatne, stealth pasaze by ve hre nemusely byt vubec a pribeh je take dost divny a nezajimavy -, ale urcite ne v tom standardu, kde se hodnoti prevazne v rozsahu 5-10, kde i prumerne hry dosahuji hodnoceni 7+.
Pro: Příběh; odkazy; atmoška; volná kamera!; souboje; BALANC BALANC BALANC; fenomenální voice acting; nepředvídatelný děj; je to upířina tvle proč vůbec píšu víc
Proti: Slabší ukončení; buglej shift; iksboksácký ikony (možná už pořešili?); celkově nic moc hudba