@veselykralicek (17.11.2020 21:30): Super, takže zase zapínám a dělám pauzu ve Valhalle :-D
Diskuze
@Wettek98 (21.10.2020 11:32): Tento týden se loví spartská legendární loď Lakónie (Lakonia).
@Wettek98 (21.10.2020 11:32): Tento týden se loví Létající Ikaros (Flying Ikaros), ale tu mám taky dávno splněnou.:-D
@Gordon (29.10.2020 09:11): Kámo, tak teď jsi mě rozbil :D
@sten (29.10.2020 07:22): Chybějící přístup k balkonu není ale chyba hry, to je odkaz egyptského achritekta Numerobise. Třeba v budoucnu se rozhodneš chtít udělat balkon a BAM! už stačí jen přístup.
@stepankoby1 (29.10.2020 00:12): Teď to hraju a baví mě to. Byť k tomu mám hodně připomínek, který si ale nechám až na koment. Já mám třeba fakt hodně velkou slabost pro starověké Řecko. Hodně mě baví jeho dějiny, samozřejmě mytologie, atd. Podobná herní bžunda byla do té doby jen už stárnoucí Titan Quest :) Takže je pro mě docela radost ho zkoumat, plus setkávat se některými historickými postavami (Souhlasím ale, že dialogy nejsou zrovna moc silnou částí). Plus bojový systém mi přijde hodně uspokojivý.
@stepankoby1 (29.10.2020 00:12): Přesně si to popsal. Já mám takový zvyk, že většinou rozjetou hru chci dohrát. To byl jediný motor, ale celou dobu si kladu otázku, co je ten motor pro lidi, které to baví a co je na tom baví.
Hlavní postavy jsou k pláči, ale i vedlejší stojí za prd. Dialogy jsou napsaný strašně prvoplánově a lacině. Dialogový možnosti jsou navíc naprosto zbytečný.
V detailech se nimrám rád a u většiny her. Pro mě jsou detaily strašně důležité proto, abych se mohl do příběhu pořádně vcítit a navíc viděl, že si s hrou dal někdo fakt práci a dal si na ní záležet a kolikrát to jsou fakt opravdový pitomosti, ale mě to prostě vadí. Viz. balkon bez přístupu, to je prostě taková blbost a štve mě, že někdo vloží 500 milionů dolarů do počítačový hry, ale je mu naprosto jedno, že ta hra obsahuje strašnou hromadu nesmyslů. Hlavně že: "je to velký, je tam RPG systém, systém lovců, craftění a lootění. Honem s tím na trh a jde se na další!!"
Hlavní postavy jsou k pláči, ale i vedlejší stojí za prd. Dialogy jsou napsaný strašně prvoplánově a lacině. Dialogový možnosti jsou navíc naprosto zbytečný.
V detailech se nimrám rád a u většiny her. Pro mě jsou detaily strašně důležité proto, abych se mohl do příběhu pořádně vcítit a navíc viděl, že si s hrou dal někdo fakt práci a dal si na ní záležet a kolikrát to jsou fakt opravdový pitomosti, ale mě to prostě vadí. Viz. balkon bez přístupu, to je prostě taková blbost a štve mě, že někdo vloží 500 milionů dolarů do počítačový hry, ale je mu naprosto jedno, že ta hra obsahuje strašnou hromadu nesmyslů. Hlavně že: "je to velký, je tam RPG systém, systém lovců, craftění a lootění. Honem s tím na trh a jde se na další!!"
@stepankoby1 (29.10.2020 00:12): Mě si třeba Kassandra získala, potom to Řecko, ta inspirace Zaklínačem, Cultists, gear, mytologické potvůrky a hlavně pomohlo to, že jsem nehrál Origins.
@sten (komentář): Souhlas s pointou, že série ztratila identitu, ale přijde mi, že se zbytečně nimráš v detailech. Já si u Odyssey stěžoval na mnohem větší, obecnější vady. Mně třeba kromě očividného "dialogový systém absolutně nedává smysl, nemá v AC konceptuálně místo a kazí celou hru" nebyla sympatická ani jedna z hlavních postav a hře se absolutně nepodařilo si mě chytit. A to je docela zásadní, když trvá přes 100 hodin. Pak mi stačilo kouknout na konec, kde se v závěru dozvím, že pro skutečný závěr musím jít na 4 různá místa, což mi potrvá dalších 20 hodin, a nakonec se dostanu k "počkejte si na DLC". A není to záští, já bych fakt chtěl, aby se mi nové AC hry líbily, protože celou sérii zbožňuju. Ale už od Unity mi tu chybí směr, smysl, něco, co by zaujalo. U Desmondovy série + Black Flag to byla přítomnost, kdy mě zajímalo, co se bude dít dál. Ale ono se dál nic nedělo. Upřímně bych se opravdu rád zeptal někoho, komu se hra líbila, co ho při hraní hnalo pořád kupředu. Hra přece musí mít něco svého, něco zajímavého, co se mi líbí natolik, že hraju dál. Jaká je motivace k hraní téhle hry kromě setrvačnosti z podobných RPG a co je u téhle hry ta jiskra, která člověku řekne "u tohohle chci strávit strašně dlouhou dobu a nechci, aby to končilo"?
@Neelixx (23.10.2020 21:03): Aha, to jsem nevedel. Diky za opravu.
@marwel (23.10.2020 20:34): Syndicate má levelovací systém. Je ale pravda, že oproti následovníkům je to relativně krátka hra.
@Lopre (23.10.2020 18:45): Pouze Origins a Odyssey (plus nadchazejici Valhalla) jsou "RPG" Assassin's Creed, predchozi dily zadne levelovani nemaji, takze je lze hrat bez nutnosti plneni vedlejsich aktivit.
Borci chci se zeptat, hrál jsem Assassin's creed Odyssey a neskutečně mě štvalo, že nemůžu hrát jen hlavní příběh, ale musím plnit i vedlejší mise, abych měl dostatečny level pro hraní hlavního příběhu. Chci se zeptat to je takhle udělaný každý díl Assassin's Creed nebo jen ty novější? A pokud je to rozdílné tak bych poprosil napsat, který díl Assassin's Creed se dá hrát bez plnění vedlejších misí. Díky
@veselykralicek (21.10.2020 10:29): Jojo, už mam splněno :-) každopádně díky za info
@Wettek98 (15.10.2020 13:28): Tak třeba tento týden (od včerejška 16:00) se loví legendární athénská loď Sláva zákona (Glory of the Law).
Tu už ale mám. Sice je možné ji potopit znova, odměnu za ni dostaneš, ale její skin už jednou máš.
Tu už ale mám. Sice je možné ji potopit znova, odměnu za ni dostaneš, ale její skin už jednou máš.
@veselykralicek (15.10.2020 12:22): Aha :-D toho obchodníka jsem zkoušel jen jendou no.. takže koukam, že to nějáký smysl má :-D
Jasný tak do té doby vyjde Valhalla tak jen každý týden na chvilku zapnu Odyssey ;-)
Jasný tak do té doby vyjde Valhalla tak jen každý týden na chvilku zapnu Odyssey ;-)
@Wettek98 (15.10.2020 11:33): Za ty Helix body jsem právě koupil ty Aegena Pirates, to šlo normálně i v tom jejich obchodě.
Ještě mě napadlo, že můžeš koupit u jednoho speciálního obchodníka dva náhodné legendární předměty každý týden. Jeden je jeden kus vybavení / zbraň / skin koně a druhý je posádka lodi / beranidlo lodi / skin lodi. Jde to koupit za to Orichalkum a taky se to každý týden mění. Vtip je v tom, že je to sice náhodně, ale vždy tam je jeden předmět dostupný jen za Helix Credity, takže ani žádné kupovat nemusíš. Chce to jen trpělivost.
A zas tak těžké to není. Hru mám stále nainstalovanou, tak si jen kažné úterý od 16té hodiny projedu nové věci u obchodníka, případně se každé druhé úterý podívám, jaká je zrovna týdenní loď. A když ji nemám, potopím ji a dostanu skin.
Ještě mě napadlo, že můžeš koupit u jednoho speciálního obchodníka dva náhodné legendární předměty každý týden. Jeden je jeden kus vybavení / zbraň / skin koně a druhý je posádka lodi / beranidlo lodi / skin lodi. Jde to koupit za to Orichalkum a taky se to každý týden mění. Vtip je v tom, že je to sice náhodně, ale vždy tam je jeden předmět dostupný jen za Helix Credity, takže ani žádné kupovat nemusíš. Chce to jen trpělivost.
A zas tak těžké to není. Hru mám stále nainstalovanou, tak si jen kažné úterý od 16té hodiny projedu nové věci u obchodníka, případně se každé druhé úterý podívám, jaká je zrovna týdenní loď. A když ji nemám, potopím ji a dostanu skin.
@Wettek98 (14.10.2020 10:16): Promiň, přes ten Twitch se nejdná přímo o epic boat, ale o Pirates of the Aegean posádku.
To ti záviidím, já mám s trpělivostí v tomhle ohledu celkem problém :-D každopádně to ale zkusím! :-D
Za ty Helix pointy jsem to udělal stejně jako ty.
To ti záviidím, já mám s trpělivostí v tomhle ohledu celkem problém :-D každopádně to ale zkusím! :-D
Za ty Helix pointy jsem to udělal stejně jako ty.
@Wettek98 (14.10.2020 10:16): Přes Twitch? Nevím, přes ten tam snad není nic. Aspoň teda já už mám všechny, Helix mám jen ty piráty (po opuštění Kefalonie dostenaš 200 Helix bodů), jinak jsem je nekupoval. A pak mi chybí tři legendární v týdenních questech, tak jen čekám, až se to protočí.
Naštěstí jsem dost trpělivej hráč, tak mi nevadí, jestli to zkompletuju za 2 nebo 4 měsíce.:-)
Naštěstí jsem dost trpělivej hráč, tak mi nevadí, jestli to zkompletuju za 2 nebo 4 měsíce.:-)
@veselykralicek (14.10.2020 04:32): Díky moc za radu :-)
No… kouknu na to a rozhodnu se, koukám že je tam poměrně dost lodí přes ten Helix do toho něco i přes Twitch a to už se mi moc nechce :-D asi si to nechám nakonec ujít :-)
No… kouknu na to a rozhodnu se, koukám že je tam poměrně dost lodí přes ten Helix do toho něco i přes Twitch a to už se mi moc nechce :-D asi si to nechám nakonec ujít :-)
@Wettek98 (14.10.2020 01:23): Ahoj, určitě je možnost je získat všechny. Některé dostaneš za splnění některých úkolů, některé lze najít v potopených vracích jako součást pokladů, některé lze koupit přímo v Uplay Shopu za ty Helix Credity a asi tři lze získat přímo v Uplay klientů za Uplay body.
Nejzajímavější jsou podle mě týdenní lodě, což jsou weekly questy, kdy dobehnes k nástěnce úkolů a máš tam týdenní quest potop tuhle loď a získala její legendární skin. To je běh na dlouhou trať, anžto musíš počkat, až bude loď v týdenním úkolu. Navíc se střídá týden loď, týden žoldák, takže loď je vždycky po 14ti dnech. Těch týdenních lodi je celkem 16, což znamená 8 měsíců času. Za předpokladu, že se lodě budou pravidelně točit a opakovat. Takže když jednu prosvihnes, měla by být v týdenním questu až za 8 měsíců. Teoreticky.
Posílám odkaz, kde je to všechno. Podívej se na Behind The Scenes - Ship Designes.
https://assassinscreed.fandom.com/wiki/Adrestia
Nejzajímavější jsou podle mě týdenní lodě, což jsou weekly questy, kdy dobehnes k nástěnce úkolů a máš tam týdenní quest potop tuhle loď a získala její legendární skin. To je běh na dlouhou trať, anžto musíš počkat, až bude loď v týdenním úkolu. Navíc se střídá týden loď, týden žoldák, takže loď je vždycky po 14ti dnech. Těch týdenních lodi je celkem 16, což znamená 8 měsíců času. Za předpokladu, že se lodě budou pravidelně točit a opakovat. Takže když jednu prosvihnes, měla by být v týdenním questu až za 8 měsíců. Teoreticky.
Posílám odkaz, kde je to všechno. Podívej se na Behind The Scenes - Ship Designes.
https://assassinscreed.fandom.com/wiki/Adrestia
@veselykralicek (06.10.2020 21:29): Ahoj, prosim tě, až na základě tvého komentáře, jsem zjistil přitomnost epic ships. Mohl bys mi řici, kolik těch lodí vlastně celkem je a jestli je možnost začít je sbírat až teď tak abych dokázal sebrat všechny? Díky!
@veselykralicek (12.10.2020 18:06): Mně ten XP booster také nutný nepřišel (a nikde jsem to nepsal). Důležité asi bylo pochopit to, které úkoly jsou primární/sekundární (a tak celkem propracované) a které se generují pořád dokola (onen zmiňovaný styl "zabij deset vlků"). Na Odyssey se mi hodně líbilo zasazení, ale mapa byla podle mého příliš velká (a tak se leccos dost opakovalo) a ultimátně to zabíjel ten scaling, tohle bylo v Origins výrazně lepší.
@marwel (12.10.2020 18:28): Ono to chce v prvé řadě dobře vymyslet pravidla (ve slova smyslu "existuje způsob, jak porazit nepřítele na vyšším levelu") a ne to řešit stylem "nechceme, aby měl hráč možnost porazit o trochu silnější nepřátele, tak tam narveme multiplikátory" (tohle bylo úplně špatně i ve Witcher 3). A pak už je podle mého jedno, jestli tam narveš lebky nebo ne (jakkoli to s těmi lebkami bije do očí ještě o něco více).
Jinak je samozřejmě nikdo nenutil udělat mapu velkou tak, jak ji velkou udělali. Raději bych byl, aby měla hra poloviční délku (se všemi DLC jsem hrál asi 100 hodin) a byla skutečně propracovaná. Tenhle dnešní fetiš "máme ve hře x km2" / "herní doba je y hodin" je naprostý nesmysl, který o kvalitách hry nevypovídá zhola nic (jen se to dobře marketingově prezentuje). Krom jiného mi to účelně zabraňuje se ke hře někdy vrátit.
@marwel (12.10.2020 18:28): Ono to chce v prvé řadě dobře vymyslet pravidla (ve slova smyslu "existuje způsob, jak porazit nepřítele na vyšším levelu") a ne to řešit stylem "nechceme, aby měl hráč možnost porazit o trochu silnější nepřátele, tak tam narveme multiplikátory" (tohle bylo úplně špatně i ve Witcher 3). A pak už je podle mého jedno, jestli tam narveš lebky nebo ne (jakkoli to s těmi lebkami bije do očí ještě o něco více).
Jinak je samozřejmě nikdo nenutil udělat mapu velkou tak, jak ji velkou udělali. Raději bych byl, aby měla hra poloviční délku (se všemi DLC jsem hrál asi 100 hodin) a byla skutečně propracovaná. Tenhle dnešní fetiš "máme ve hře x km2" / "herní doba je y hodin" je naprostý nesmysl, který o kvalitách hry nevypovídá zhola nic (jen se to dobře marketingově prezentuje). Krom jiného mi to účelně zabraňuje se ke hře někdy vrátit.
@Phoenix (12.10.2020 14:26): Ten tebou zmineny "dobry design" je neco, co se ve hre rozsahu Odyssey neda dobre udelat. Jde to u her jako je Gothic/RIsen, kde mas relativne maly svet, ale u Odyssey to jde tezko. Mne spis vadi takove to, ze je nepritel o dve urovne nad hracovou nesmrtelny a o dve urovne pod hracovou padne na jednu ranu. To je proste dementni. Nejak to prirozene naskalovat tak, ze s trochou stesti a cviku porazis i nepritele sinejsiho (napriklad pokud hrac ovladl soubojak v Risen, tak mohl udolat mnohem silnejsi soupere), ale zaroven slabsi nepratele stale nepusobi vylozene slabe.
Jinak ona spousta her skaluje, ale nema potrebu vam to neustale predhazovat do obliceje. Takove ty lebky a level nepratel u healthbaru apod. To take trochu rusi imerzi. Hrac pak ztraci pocit, ze je soucasni funkcniho sveta, ale ze je to cele proste rizene statistikami, levely apod.
Jinak ona spousta her skaluje, ale nema potrebu vam to neustale predhazovat do obliceje. Takove ty lebky a level nepratel u healthbaru apod. To take trochu rusi imerzi. Hrac pak ztraci pocit, ze je soucasni funkcniho sveta, ale ze je to cele proste rizene statistikami, levely apod.
@Phoenix (12.10.2020 14:26): Nevím, ani Batmana ani Far Cry jsem nehrál. V Odyssey mi nepřišlo nutné si kupovat ten XP booster ani Drachma booster. Na začátku jsem měl dvě hodiny snad z předobjednávky nebo z něčeho a nepřijde mi to vyloženě nutný. Stejně jako milion oblečků z Ingame Shopu. Hraním se člověk dostává dopředu docela rychle. A peněz by asi mohlo být víc, ale to je podlě mě jen množstvím věcí, za které je lze utrácet.
Jinak Vám moc děkuju za ty plusy, už mám 20. Tak ještě 10 a achievement je splněn, díky.:-)
Jinak Vám moc děkuju za ty plusy, už mám 20. Tak ještě 10 a achievement je splněn, díky.:-)
@Sadako (12.10.2020 13:53):
AC:O má character development na úrovni Batman / Far Cry série, jen tam víc kecáš. Skill tree, který má dnes kdejaká open world záležitost, za žádný zvláštní character development nepovažuju. "Everything an RPG should have" to právě nemá, nemůžu hrát z filosofa, který by řešil většinu věcí kecáním. Je to prostě "RPG, ve kterém všichni hrají povinně za válečníka".
"od takého Witchera, ktorého nik nespochybňuje, skutočne nemá až tak ďaleko."
Čím dál více rozumím lidem, kteří Witchera považují za akční adventuru s RPG prvky. Už jsme to řešili i tady na DB. Takže s tím nikdo nezpochybňuje bych nebyl tak hrrr. Ale samozřejmě chápu, proč to kde kdo do RPG řadí (jak Witchera tak AC:O).
@Sadako (12.10.2020 13:53): "ona je v Odyssey dost odstupňovaná obtížnost (včetně možnosti naškálovat si okolí na nižší levely)"
To, co popisuješ, bych ještě trochu upřesnil. V Origins člověk přišel do lokace 5-10 na třetím levelu, všichni tam byli na pátem a scalovali vesele s hráčem až do desátého a pak se to zastavilo, takže nebyl problém lokaci přelevelovat. V AC:O si můžeš nastavit Heavy (všichni jsou na Tvém levelu), Medium (všichni scalují až do Tvého levelu -2), Easy (všichni scalují až do Tvého levelu -4) nebo necháš Default (kdy se scaling nějak řídí podle obtížnosti). Nic z toho co můžeš nastavit Ti neumožní být totálně OP, jako to šlo v Origins. Osobně jsem velkým odpůrcem scalingu a dávám přednost dobrému designu světa, kdy po desítkách hodin hraní někde dostanu stále na budku a jinde jsem polobůh.
AC:O má character development na úrovni Batman / Far Cry série, jen tam víc kecáš. Skill tree, který má dnes kdejaká open world záležitost, za žádný zvláštní character development nepovažuju. "Everything an RPG should have" to právě nemá, nemůžu hrát z filosofa, který by řešil většinu věcí kecáním. Je to prostě "RPG, ve kterém všichni hrají povinně za válečníka".
"od takého Witchera, ktorého nik nespochybňuje, skutočne nemá až tak ďaleko."
Čím dál více rozumím lidem, kteří Witchera považují za akční adventuru s RPG prvky. Už jsme to řešili i tady na DB. Takže s tím nikdo nezpochybňuje bych nebyl tak hrrr. Ale samozřejmě chápu, proč to kde kdo do RPG řadí (jak Witchera tak AC:O).
@Sadako (12.10.2020 13:53): "ona je v Odyssey dost odstupňovaná obtížnost (včetně možnosti naškálovat si okolí na nižší levely)"
To, co popisuješ, bych ještě trochu upřesnil. V Origins člověk přišel do lokace 5-10 na třetím levelu, všichni tam byli na pátem a scalovali vesele s hráčem až do desátého a pak se to zastavilo, takže nebyl problém lokaci přelevelovat. V AC:O si můžeš nastavit Heavy (všichni jsou na Tvém levelu), Medium (všichni scalují až do Tvého levelu -2), Easy (všichni scalují až do Tvého levelu -4) nebo necháš Default (kdy se scaling nějak řídí podle obtížnosti). Nic z toho co můžeš nastavit Ti neumožní být totálně OP, jako to šlo v Origins. Osobně jsem velkým odpůrcem scalingu a dávám přednost dobrému designu světa, kdy po desítkách hodin hraní někde dostanu stále na budku a jinde jsem polobůh.
@AlieN (12.10.2020 13:07): Ako píše Gordon, je umelo vyhrotená kauza a narozdiel od Origins, ktoré ťa k tomu trochu nútilo, tu skutočne stačí plniť iba všetky tri hlavné línie (t.j. ústredný príbeh, atlantickú časť a lovenie kultistov) a nie je nutné vôbec grindovať. Sťažnosti hráčov v tomto ohľade nechápem, xp boost nie je vôbec nutný. No nie je to prvýkrát, čo kritici nepochopili ako funguje hra.
@M.a.t.t. (12.10.2020 12:20): +1
Ad XP booster a nutnost grindu - obojí je možnost, nikolivěk nutnost pro postup hrou, dostatek XP dávají normální příběhové linie. Ty totálně repetitivní vybíjecí, dobývací a potápěcí questy z nástěnek hráč, který o ně nestojí, nemusí vůbec potkat.
Btw. ona je v Odyssey dost odstupňovaná obtížnost (včetně možnosti naškálovat si okolí na nižší levely), takže pokud se někdo zasekává v postupu, může si ji snížit a nemusí si kupovat XP boost.
Ad XP booster a nutnost grindu - obojí je možnost, nikolivěk nutnost pro postup hrou, dostatek XP dávají normální příběhové linie. Ty totálně repetitivní vybíjecí, dobývací a potápěcí questy z nástěnek hráč, který o ně nestojí, nemusí vůbec potkat.
Btw. ona je v Odyssey dost odstupňovaná obtížnost (včetně možnosti naškálovat si okolí na nižší levely), takže pokud se někdo zasekává v postupu, může si ji snížit a nemusí si kupovat XP boost.
@AlieN (12.10.2020 13:07): Je to uměle vyhrocená kauza nad nepochopením toho, jak ta hra funguje, hra tě nijak nenutí si kupovat XP booster.
@Gordon (12.10.2020 12:52): Kolikrát ti mám napsat že já jsem si nic vymyslet nemohl, protože reaguju jen tím co se o Odyssey psalo v médiích, že doteď se o tom mluví vyloženě jako o velkém failu? Jako gratulki jestli ti tam nic nevadilo, ale hodně hráčů to vidělo jinak.
"The way that Ubisoft has implemented its XP booster, it should definitely be a free game option or difficulty setting. It also opens up Ubisoft to immense criticism if it cocks it up, and cock it up surely has, based upon the reaction en masse."
https://www.game-debate.com/news/25885/u ... -single-player-games
"The way that Ubisoft has implemented its XP booster, it should definitely be a free game option or difficulty setting. It also opens up Ubisoft to immense criticism if it cocks it up, and cock it up surely has, based upon the reaction en masse."
https://www.game-debate.com/news/25885/u ... -single-player-games
@AlieN (12.10.2020 12:39): No asi vymyšlená tebou, protože jsem Odyssey hrál hned po vydání a nic z toho, co popisuješ, tam nebylo. Hráč, co hrál i ostatní questy a trochu exploroval fakt neměl donucování si kupovat XPbooster nebo plnit random generated mini-questy. Je to kravina, píšu to už poněkolikáté, ale ty to pořád považuješ za fakt a strašně se proti tomu ohrazuješ a pohoršuješ, proti nečemu co neexistuje. :-D
@Charllize (12.10.2020 12:17): "A zcela sobecky je mu u prdele ze to nekoho jinyho muze bavit."
Co to je za kokotinu? Nikdo neříká že tam ty úkoly být nemají, jenže zbytek hry nemá být podmíněn jejich plněním, nebo placením Ubisoftu.
@Gordon (12.10.2020 12:06): Vymyšlená kým? Protože tohle se po vydání řešilo opravdu všude, že jsem si toho všiml i jako hráč kterého Odyssey nijak zvlášť nezajímalo.
A mě by ta nutnost grindu ani nijak zvlášť nerozhodila, prostě bych to bral jako špatný game design a to není u Ubisoftích her nic výjimečného, ale to jejich pokrytectví prodávat XP booster který ho řeší a zároveň s tím banovat všechny mody které ten XP grind zjednodušují, je mi docela odporné.
Co to je za kokotinu? Nikdo neříká že tam ty úkoly být nemají, jenže zbytek hry nemá být podmíněn jejich plněním, nebo placením Ubisoftu.
@Gordon (12.10.2020 12:06): Vymyšlená kým? Protože tohle se po vydání řešilo opravdu všude, že jsem si toho všiml i jako hráč kterého Odyssey nijak zvlášť nezajímalo.
A mě by ta nutnost grindu ani nijak zvlášť nerozhodila, prostě bych to bral jako špatný game design a to není u Ubisoftích her nic výjimečného, ale to jejich pokrytectví prodávat XP booster který ho řeší a zároveň s tím banovat všechny mody které ten XP grind zjednodušují, je mi docela odporné.
@AlieN (12.10.2020 11:01): no, dost často jo, případně tam byly klasické vedlejšáky (jako v Odyssey) + nějaká odnož grindování (dones 100 toho, prodej tohle tady a dostaneš za to odměnu), což v ACO evidentně řeší některé vedlejší úkoly (stejně jako třeba ve Fallout 4, kde se ti taky generují nekonečné úkoly, aby jsi mohl levelovat) :)
Odyssey možno nie je najčistokrvnejšie rpg v tom najklasickejšom slova zmysle, ale od takého Witchera, ktorého nik nespochybňuje, skutočne nemá až tak ďaleko. Je to normálne akčné rpg a ten progres oproti prvým dielom je viac než citeľný. Aj oproti Origins. Dovolím si citovať jeden viac než výstižný komentár z redditu.
"Its an A-RPG. Nothing more nothing less. Rpgs come in a lot of different form and shapes.
It has character development, talents, lvls, quests, Side quests, Exploration and everything an RPG should have. Just because other games have more character development depth doesnt mean this is less of an RPG."
No ak si to chce niekto i tak radiť medzi akčné adventúry, pokojne môže. No zároveň by sa dotyčný nemal diviť, ak budú mnohí hráči považovať hru za rpg.
"Its an A-RPG. Nothing more nothing less. Rpgs come in a lot of different form and shapes.
It has character development, talents, lvls, quests, Side quests, Exploration and everything an RPG should have. Just because other games have more character development depth doesnt mean this is less of an RPG."
No ak si to chce niekto i tak radiť medzi akčné adventúry, pokojne môže. No zároveň by sa dotyčný nemal diviť, ak budú mnohí hráči považovať hru za rpg.
@Gordon (12.10.2020 12:06): O to nejde, jde o to ze delani nic nerikajicih ukolu ktere dotycnemu nedaji uspokojujici intelektualni odezvu na urovni jeho subjektivnich pocitu, povazuje za ztratu casu. A zcela sobecky je mu u prdele ze to nekoho jinyho muze bavit. Jde a mrska blesky po forech a socialnich sitich, o kurvach z ubisoftu co ho chteji okrast a zneuzit, kamen na kameni nezustane.
Jako dedukovat, když po hráči hra chce i trochu vedlejších úkolu, nebo zdolat bosse o level víš, kterej má HP jak houbička na špendlíky. vyvozovat z toho, že tě ubisoft nutí si kupovat za reálný prachy XP booster, to chce koule... :-D
Ubisoft má ve svých hrách spoustu neduhů, ale zrovna tohle je opravdu vymyšlená blbost.
Pokud někomu vadí, že musí dělat pro progres pár vedlejšáků, tak ať to tedy nehraje, nic jednoduššího není.
Ubisoft má ve svých hrách spoustu neduhů, ale zrovna tohle je opravdu vymyšlená blbost.
Pokud někomu vadí, že musí dělat pro progres pár vedlejšáků, tak ať to tedy nehraje, nic jednoduššího není.
@StriderCZ (12.10.2020 05:54): Já to jako RPG vnímám. Strom dovedností, levelující vybavení, dialogová rozhodnutí (i když jejich variabilita asi nemá na hru nějaký velký význam). Jsou i čistě lineární RPG, kde se příběh nijak nedělí, v podstatě se jen vylepšuje postava, rozdávají se skilly a lootí lepší vybavení. A to podle mě AC: Odyssey všechno splňuje.
@Charllize (12.10.2020 11:42): Nástěnky jsem nikdy nedělal, jsou nepovinné.
@AlieN (12.10.2020 11:49): Myslet si ze nekdy dojde na to ze nejaka hra bude pro vsechny, je blbina.
@Gordon (12.10.2020 11:31): Jo to je možné, já mluvím o Origins, které jsem na rozdíl od tohoto hrál.
U Odyssey jsem si toho všiml jen z reakcí na fórech a v médiích, kde se to tehdy dost řešilo, a taky to jak se Ubisoft snažil zakročit proti modům které se xp grind ve hře snažily zjednodušit.
"This gets at a frustrating point: Odyssey feels more like an Assassin’s Creed game with this option purchased than it does without. The mode doesn’t just make Odyssey more accessible; it makes it altogether more enjoyable."
@Charllize (12.10.2020 11:30): No není to jedno, je to jádro problému, protože to z možnosti pro nejzapálenější hráče dělá nutnost pro všechny.
U Odyssey jsem si toho všiml jen z reakcí na fórech a v médiích, kde se to tehdy dost řešilo, a taky to jak se Ubisoft snažil zakročit proti modům které se xp grind ve hře snažily zjednodušit.
"This gets at a frustrating point: Odyssey feels more like an Assassin’s Creed game with this option purchased than it does without. The mode doesn’t just make Odyssey more accessible; it makes it altogether more enjoyable."
@Charllize (12.10.2020 11:30): No není to jedno, je to jádro problému, protože to z možnosti pro nejzapálenější hráče dělá nutnost pro všechny.
@Gordon (12.10.2020 11:31): Ne, jen to je zabij deset vlku a dones mi jejich zuby :) Kdyz jde o nastenky v Odyssey..
jako nic proti, jen ze to tam je :)
jako nic proti, jen ze to tam je :)
@AlieN (12.10.2020 11:25): Pořád je to ale kravina, to co plácáš o xp boostu. Nevím jaké vedlejšáky byly v Origins, ale v Odyssey to byly překvapivě normální questy, nadabované mnohdy s pokusy o vtip nebo třeba boss fighty s mýtickými stvořenímy, třeba tam byla i sfinga, co dávala otázky a když hráč odpověděl špatně, spálila ho laserem.
Byť to nejsou kdovíjaké literární díla ty questy, jsou prostě normální a naskriptované. Není to typické skyrimovské "jdi do random kobky, vybij tam bandu debilů a přines mi meč mého dědy."
Byť to nejsou kdovíjaké literární díla ty questy, jsou prostě normální a naskriptované. Není to typické skyrimovské "jdi do random kobky, vybij tam bandu debilů a přines mi meč mého dědy."
@AlieN (12.10.2020 11:25): To je snad jedno. Ja jen rikam ze level 40 pro zakladni hru Origins je sranda.
A to je furt dokola. Proste kdyz chces boxovat se sampionem musis hodne trenovat, kdyz nebudes a vlezes tam hned, rozbije ti hubu :)
A to je furt dokola. Proste kdyz chces boxovat se sampionem musis hodne trenovat, kdyz nebudes a vlezes tam hned, rozbije ti hubu :)
@Charllize (12.10.2020 11:05): Byl ten level 255 potřeba na dohrání hlavního příběhu hry?
@Gordon (12.10.2020 11:22): No Origins se bez těch vedlejších úkolů hrát nedaly, brzy jsem narazil na level gate kdy jsou nepřátelé o těch x levelů silnější a stanou se po překonání té hranice rázem skoro nesmrtelnými. A mě ty úkoly sraly a jinak bych je nedělal, takže to jako grind beru :D
@Gordon (12.10.2020 11:22): No Origins se bez těch vedlejších úkolů hrát nedaly, brzy jsem narazil na level gate kdy jsou nepřátelé o těch x levelů silnější a stanou se po překonání té hranice rázem skoro nesmrtelnými. A mě ty úkoly sraly a jinak bych je nedělal, takže to jako grind beru :D
@S4TW (12.10.2020 10:05): Stačí si definovat tu zkratku, můžeš tam hrát roli? Ano, můžeš tam tu roli měnit a nějak rozvíjet? Ne, dělí se to jen na Dobrá nebo zlá kassandra, RPG to není, je to open world s RPG prvky.
@AlieN (12.10.2020 10:54): Haha, ne, není to designové na hraní s placeným XP boosterem. To je opravdu blbost. :-D
Grindovat se tam také nemusí, stačí udělat pár vedlejšáků, to má do grindu daleko.
@AlieN (12.10.2020 10:54): Haha, ne, není to designové na hraní s placeným XP boosterem. To je opravdu blbost. :-D
Grindovat se tam také nemusí, stačí udělat pár vedlejšáků, to má do grindu daleko.
@AlieN (12.10.2020 10:54): Ve Star Oceanu 4 na level 255 potrebujes 1,5 miliardy expu...a budes tu fnukat nad trapnym levelem 50 v Origins a boost packem, achjo :)
@S4TW (12.10.2020 10:58): Klasické rpg stály na generovaných stále stejných úkolech? (asi se lišíme v tom co považujeme za klasické)
@AlieN (12.10.2020 10:54): no vidíš, další prvek klasického RPG :) (teda až na to placení, to je samozřejmě nehezké), ale řekl bych, že to placení je vyloženě pro lenivé hráče, kterých dnes bude asi dost...