Mně to taky nedá - jaké zjednodušování? Uvědomte si, kdo tu hru dělal - autoři Dear Esther. Je tedy logické, že jejich podání Amnesie vypadá tak, jak vypadá... Autoři evidentně nechtěli vytvořit další infarktový horor, ale spíše nabídnout příběh k hlubšímu zamyšlení po vzoru jejich Dear Easther - ovšem s tím, že do toho přidají víc interakce a pocit strachu z nebezpečí, které na vás může a nemusí vybafnout zpoza každého rohu, čímž hráče drží v neustálém napětí. A teď mi řekněte, v čem je podle vás tato hra zjednodušená oproti Dear Easther? Vždyť i herní doba je jednou tak delší.
Zásadní problém rozporuplného přijetí této hry vidím v tom, že většina hráčů čekala další hrůzostrašnou Amnesii. Bohužel k tomu přispěl i fakt, že hra tak byla do jisté míry i presentovaná herními médii a že nese i totožný název. Ovšem už jen fakt, že za tím nestojí původní tvůrci, ale lidi, co udělali interaktivní povídku, dával tušit, jakým směrem se hra bude ubírat. A já to rozhodně jako chybu nebo snad nějaké zjednodušování nevidím. Je to další experiment, kdy se někdo pokusil spojit horor s interaktivní povídkou, kdy si hra bere od každého něco a ve výsledku je z toho poměrně originální ojedinělý počin. A je opět jen a pouze na hráči, jak moc dokáže zapojit svoji fantazii a prožít si tenhle netradiční zážitek.
Podle mě by tahle hra neměla raději dostávat žádná hodnocení. Protože každý si to prožije jinak a tudíž na to bude mít i jiný názor. Někdo bude postrádat větší horor, jiný zase bude vítat výborný příběh. Ale dát tomu podprůměrné hodnocení je fakt už trochu mimo. Hra hodně sází na vyprávění vizuálním zpracováním a napjatou atmosféro, což se jí podle mě daří dost slušně.
Zásadní problém rozporuplného přijetí této hry vidím v tom, že většina hráčů čekala další hrůzostrašnou Amnesii. Bohužel k tomu přispěl i fakt, že hra tak byla do jisté míry i presentovaná herními médii a že nese i totožný název. Ovšem už jen fakt, že za tím nestojí původní tvůrci, ale lidi, co udělali interaktivní povídku, dával tušit, jakým směrem se hra bude ubírat. A já to rozhodně jako chybu nebo snad nějaké zjednodušování nevidím. Je to další experiment, kdy se někdo pokusil spojit horor s interaktivní povídkou, kdy si hra bere od každého něco a ve výsledku je z toho poměrně originální ojedinělý počin. A je opět jen a pouze na hráči, jak moc dokáže zapojit svoji fantazii a prožít si tenhle netradiční zážitek.
Podle mě by tahle hra neměla raději dostávat žádná hodnocení. Protože každý si to prožije jinak a tudíž na to bude mít i jiný názor. Někdo bude postrádat větší horor, jiný zase bude vítat výborný příběh. Ale dát tomu podprůměrné hodnocení je fakt už trochu mimo. Hra hodně sází na vyprávění vizuálním zpracováním a napjatou atmosféro, což se jí podle mě daří dost slušně.