koukám, že ten Win kurzor a neukládaní nespravili ani ve Steam verzi :-)
Diskuze
Ok
@Bodkin (28.05.2013 01:51): Když nebudeš mít parťáka, tak mi napiš na Steam. Už jsem mutliplayer pokořil :-)
@Drolin (28.05.2013 01:35): Měl jsem to už pár měsíců rozehrané, byl jsem cca v půlce.
Ok, budu se těšit.
Ok, budu se těšit.
@Bodkin (28.05.2013 01:22): Nedohrál si to nějak rychle?
Ale zítra bych mohl zkusit, když to odkládám a Zelda co nevidět padne.
Ale zítra bych mohl zkusit, když to odkládám a Zelda co nevidět padne.
Hrává to tu ještě někdo? Stejně jako Strady bych docela prozkoušel ten Survival mód.
Nedal by někdo semnou Survival Mode? Sám dám 20 wave, pak už to nejde.
@Maximus (21.01.2013 22:48): Na Mark of the Ninja je hlavně fajn, že se jedná o stealth plošinovku, kterých přeci jen nemáme mnoho:)... takhle z hlavy si vybavuji pouze Trilby: The Art of Theft, případně Oddworldy (víceméně), i tak jsem však od Mark of the Ninja čekal trochu více (což neznamená, že by nebyl dostatečně zábavný).
@Isair (21.01.2013 12:28): Mňa potešilo na jednotke, že príbeh síce bol veľmi jednoduchý, ale bol sympaticky priamočiary ako z filmov od Rodrigueza a dával zmysel, dvojka ma v tomto ohlade veľmi sklamala, ja som celý čas poriadne nechápal motiváciu Shanka a ani tie príbehové situácie. Pravdaže o príbeh tu veľmi nejde, ale príjemne to hnalo v jednotke dopredu.
Celkovo ma to bavilo menej, neviem prečo, asi som to čakal viac prepracované, viac nápadov a nie len jednoduchšiu jednotku (a to s tými nožami myslím vážne, v 95% súbojoch som využíval iba to).
Už som zvedavý na Mark Of The Ninja :) som veľký fanúšik plošinoviek a veľmi ma teší, že sa ich rodí v poslednom čase tak veľa.
Celkovo ma to bavilo menej, neviem prečo, asi som to čakal viac prepracované, viac nápadov a nie len jednoduchšiu jednotku (a to s tými nožami myslím vážne, v 95% súbojoch som využíval iba to).
Už som zvedavý na Mark Of The Ninja :) som veľký fanúšik plošinoviek a veľmi ma teší, že sa ich rodí v poslednom čase tak veľa.
@Maximus (21.01.2013 10:27): Myslím především rozmanitější samotné souboje s nimi. Zatímco v jedničce stačila na drtivou většinu bossů ta samá taktika (viz. Video 1 a Video 2, dvojka je měla přeci jen rozmanitější (ženská levitovala, "Inferno" metal oheň, při závěrečném fightu jste museli navíc uhýbat střelám z kulometů, na jeřáb byla potřeba opět odlišná taktika...).
Co se příběhu týče, mohou si myslím oba díly podat ruce, ani jeden mi nepřišel nijak zvlášť zajímavý, avšak skvěle motivovaly k likvidování těch hord nepřátel a prokousávání se až k finálnímu záporákovi. Všechny důležité zbraně myslím jsou ve dvojce přítomné (z těch na blízko beztak hráč používal vždy ty nejsilnější... osobně jsem využil jen mačety a občas motorovku, ze střelných jsem si také vždy vybral jednu oblíbenou a tu používal, čili se to od dvojky příliš nelišilo). S těmi noži to myslím zbytečně zjednodušuješ, 100% fightů jistě neřešily (navíc nebyly o tolik silnější, než jiné střelné zbraně z jedničky).
O moc jednodušší mi dvojka nepřišla, ono už v jedničce šla většina nepřátel ustřílet či jednoduchým způsobem usekat (bossové) bez větší námahy jen s trochou cviku, ve dvojce už jen zkrátka člověk ihned věděl "jak na to", páč měl právě ten skill z jedničky (alespoň v mém případě tomu tak bylo).
Ten coop ti neberu, to je jistě jasné plus pro jedničku, avšak bohužel jsem převážně sólo hráč (a nikdo z mého okolí Shanka nevlastní), tak jsem jej beztak nevyužil, čili mi je to v závěru putna. S hudbou souhlasím také, ta z jedničky se mi vryla do paměti o cosi více.
Jak jsem už však říkal, dvojka dominuje především svou rozmanitostí (více contentu, více zajímavých situací...), což je ten hlavní důvod, proč jsem si ji i nepatrně více užil. Navíc ten single-player mi přeci jen vydržel déle.
Co se příběhu týče, mohou si myslím oba díly podat ruce, ani jeden mi nepřišel nijak zvlášť zajímavý, avšak skvěle motivovaly k likvidování těch hord nepřátel a prokousávání se až k finálnímu záporákovi. Všechny důležité zbraně myslím jsou ve dvojce přítomné (z těch na blízko beztak hráč používal vždy ty nejsilnější... osobně jsem využil jen mačety a občas motorovku, ze střelných jsem si také vždy vybral jednu oblíbenou a tu používal, čili se to od dvojky příliš nelišilo). S těmi noži to myslím zbytečně zjednodušuješ, 100% fightů jistě neřešily (navíc nebyly o tolik silnější, než jiné střelné zbraně z jedničky).
O moc jednodušší mi dvojka nepřišla, ono už v jedničce šla většina nepřátel ustřílet či jednoduchým způsobem usekat (bossové) bez větší námahy jen s trochou cviku, ve dvojce už jen zkrátka člověk ihned věděl "jak na to", páč měl právě ten skill z jedničky (alespoň v mém případě tomu tak bylo).
Ten coop ti neberu, to je jistě jasné plus pro jedničku, avšak bohužel jsem převážně sólo hráč (a nikdo z mého okolí Shanka nevlastní), tak jsem jej beztak nevyužil, čili mi je to v závěru putna. S hudbou souhlasím také, ta z jedničky se mi vryla do paměti o cosi více.
Jak jsem už však říkal, dvojka dominuje především svou rozmanitostí (více contentu, více zajímavých situací...), což je ten hlavní důvod, proč jsem si ji i nepatrně více užil. Navíc ten single-player mi přeci jen vydržel déle.
Jednotka je božia! Viac zbraní, lepší príbeh, lepšia a rozmanitejšia hudba, náročnejšie, atď...
V dvojke mi stačilo zobrať hádzajúce nože a nepriatelia aj bossovia padali ako nič (vlastne som ani žiadnu inú zbran nepoužíval)
A nevravím o tom, že coop v jednotke je tak isto dlhý ako single kampaň a má úplne iný príbeh a bossov!
A bossovia rozmanitejší neboli - tučkovia (aj v jednotke aj v dvojke), ženská (aj jednotka aj dvojka), nejaký crazy profesor/kazatel (aj jednotka aj dvojka), záverečný boss (veľmi podobný z jednotky) ehm
V dvojke mi stačilo zobrať hádzajúce nože a nepriatelia aj bossovia padali ako nič (vlastne som ani žiadnu inú zbran nepoužíval)
A nevravím o tom, že coop v jednotke je tak isto dlhý ako single kampaň a má úplne iný príbeh a bossov!
A bossovia rozmanitejší neboli - tučkovia (aj v jednotke aj v dvojke), ženská (aj jednotka aj dvojka), nejaký crazy profesor/kazatel (aj jednotka aj dvojka), záverečný boss (veľmi podobný z jednotky) ehm
@Redfield (21.01.2013 02:27): Vidím to podobně, za největší plus pak považuji právě celkovou rozmanitost hry (oproti jedničce)... ať už co se boss fightů, prostředí či dalších herních prvků týká (například zmíněná střelba z kulometu, ovládání i jiné postavy etc.). Steam mi také ukazuje o pár minut více, byť dvojnásobek to není.
@Maximus (20.01.2013 21:38): Zajímavé, já měl snad přesně opačné pocity. Bossové rozmanitější, obtížnost se celkově zvýšila, ovládání zpřesnilo, délka narostla na dvojnásobek a příběh mi nelezl krkem. Celkově pocit ze hry lepší (až tedy na dementní ovládání kulometu) a s chutí jsem si to dal nedávno znovu. Jenom ten coop jsem bohužel nehrál ani v jednom.
Tak teda jednotka bola oveľa lepšia. Príbeh tam dával zmysel a celé to bolo podstatne komplikovanejšie (pri boss fightoch som umieral nespočetne veľakrát a každý dal naozaj zabrať a musela sa vymyslieť nejaká taktika). A ani nevravím o tom, že coop kampaň bola tak isto dlhá ako single a bola úplne rozdielna.
Dvojka je divným pokračovaním skvelej jednotky, je to stále to isté, ale nejaké jednoduchšie (boss fighty trápne jednoduché, neumrel som pri súbojoch ani raz) , kratšie (prešiel som to za smiešne 2 hodiny) a príbeh nedáva zmysel vôbec.
Dvojka je divným pokračovaním skvelej jednotky, je to stále to isté, ale nejaké jednoduchšie (boss fighty trápne jednoduché, neumrel som pri súbojoch ani raz) , kratšie (prešiel som to za smiešne 2 hodiny) a príbeh nedáva zmysel vôbec.
Videorecenze v pořadu Indian od času 21:50.
@Maximus (04.12.2012 16:38): Dvojku jsem chvilku hrál a zjistil jsem, že už mě tenhle styl nebaví. Radši si pustim Mark of the Ninja nebo Deadlight
Na steame za veľmi slušných 3,39. Kupuje niekto? Ja som veľký fanúšik jednotky (mimochodom tiež za rovnakú cenu) a už mám kúpené.
Jednotka má coop kampaň uplne inu ako single a dvojka má zasa coop survival mod.
Jednotka má coop kampaň uplne inu ako single a dvojka má zasa coop survival mod.
@montana (03.05.2012 11:41): By to chtělo speciální kategorii pro doktora, jako demo dohráno.
Asi stalo demicko za hovno :)
Doktor 35 to mě pobavilo :D