@
Blaiddtom (25.02.2024 12:49): Koukni se na to takhle: jaký byl launch Diabla 3? Diabla 4? Stejný průser. Jenže za Diablem stojí mnohonásobně větší společnost, která by měla mít - třeba díky WoW - zkušenosti s odladěním serverů pro masivní nápor hráčů. A kolik dnů až týdnů tyhle hry nebyly hratelné? A kolik si za své hry řekli? D3 za 60€ D4 za 70€. Možnost refundu? Žádná. Plus to, že možnost hrát offline tyto hry nemají vůbec.
LE je za poloviční cenu a od malého, nezávislého studia. (Indeed.com zmiňuje počet 11-50 zaměstnanců.) Bylo vyvíjeno dlouhé roky, kdy nejvyšší zátěž na servery byla loni v březnu - něco okolo 40k lidí. Den před launchem ji hrálo 4k lidí. Taková čísla tě na nápor 260k lidí najednou ani ve snu nepřipraví.
Autoři LE vyslyšeli volání a offline nabídli. Neplácají se po zádech při žvanění u ohníčku jak jsou dobří a kolik toho prodali, ale tvrdě pracují na zlepšení stavu věcí. Jen koukni na jejich komunikaci na Discordu. O tom se hráčům Blizzardích her může jen zdát. A teď dostávají na frak kvůli tomu, že hráči jsou naštvaní na minulé chyby velkých studií a tak si kopnou do aktuálně nejviditelnějšího případu.
Nadávám těm, kteří nadávají. Projeď si diskuse, je z toho toxická žumpa. Přitom hejt si zaslouží především D4, od kterého lidi utíkají. Za AAA peníze dostali AAA nudu a sezónu od sezóny je to horší. LE nabídlo megaporci obsahu a všichni to chtějí hrát. Jen to odladění backendu není s malým týmem tak rychlé, jako dokáží miliardové společnosti. Přesto jsou pokroky vidět. Ze začátku byl problém se připojit při 100k hráčích, dnes to začalo blbnout při 170k. A i při 200k to bylo hratelné, i když s občasnými problémy. A hlavně - má to offline. :) Když to nejde, prostě přepnu na druhý char v offlinu a jedu jako kdysi třeba D2.