Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Charllize (05.02.2024 22:01): Ono jde dost možná i o umělecké hledisko a taky o to, jak té grafiky bylo docíleno. Mně osobně se na 3D grafiku, v které byly udělány remaky FF3 a 4 na NDS kouká neskutečně špatně. To na NESu ta FF3 třeba vypadá lépe, než v tom 3D remaku. Pokud by mělo jít o modernější remake na NDS, tak tady bych za vzor předložil spíše Dragon Quest 4, 5, 6, kdy sice ta šestka rozhodně nevypadala lépe, než na SNESu, ale bylo to v celku přijatelné a odpovídající původní předloze..
@Ringo (05.02.2024 21:50): No asi jak co. Na ps1 byli rovněž 3D hry oproti kterým je ta FF4 krásná jak graficky tak umělecky :)
A jasně, Ja vím, je to takový to mobilní 3D co vypadá všude stejně, ale moc mi to zrovna tam nevadí.
Jinak tohle jsou věci který se těžko vysvětluji. A je to nějak v hlavě daného člověka. Třeba známý mi často říká že nějaká hra má plastovou grafiku a ačkoliv na to koukáme oba absolutně netuším co v tom jako vidí. Jinde pak řeknu zas já že to je mobilní trapná grafika a tam nechápe on co myslím. Tohle se nějak v lidech buduje roky na základě jejich herní historie a nikdo jiný než oni do toho nevidí :)
@Charllize (05.02.2024 20:58): FF4 v 3D je vizuální odpad :-) Dohrál jsem na NDS a je to opravdu příšerné na oko :-) K tomu je tam přidáno pár blbostí...prostě tohle sice z povinnosti mám, dohrál jsem, ale ve srovnání se SNEs verzí je to děs, který nerad v jakémkoliv remaku vidím, to raději ten remasterovaný pixel art :-) Třeba PSP verze je krásná.
@Ringo (05.02.2024 20:35): No každopádně způsobů jak hrát starší FF je až neobvykle moc a asi každý dá přednost tomu co je mu bližší. Čtyřku bych nejradši hrál v tom 3D provedení za což by jste mi ty a třeba Isair dali kladivem po hlavě :)
Jinak pro někoho kdo v tom takzvaně nehledá vědu je dnes asi nejlíp koupit ty pixel remastery, pokud přežije tu nehoráznou cenu.
@Charllize (05.02.2024 20:22): Já tu FF4, 5, 6 + Chrono Trigger uchovávám na PS1 originálkách jen jako formu vlastnění těchto her ve SNES podobě :-) Kdybych to chtěl hrát, vždy to najedu na PC pod SNES emulátorem, na to jsem si SNES ROMky pro jistotu taky zálohoval. Až na tu FF6, kterou mám teda i na SNES mini a chtěl bych si ji tam jednou zahrát.
@Ringo (05.02.2024 20:12): Možný to je. Ale co jsem teď hrál ps1 FF6 na ps3 bylo to úplně v pohodě. A spiš než emulaci bych vinil pomalou CD mechaniku ps1, která je o dost pomalejší než je datový přístup přes cartridge u SNES. Což samo u PS3 a Vita odpadá jelikož to běží z HDD nebo Vita karty. Sám si pamatuji ze když jsem hrál ff6 přímo na ps1 tak jsem to vzdal kvůli tomu ze vše trvalo dlouho. 20 vteřin load souboje a 20 zpět cca. Na ps3 to je výrazně kratší .
@Charllize (05.02.2024 19:35): Problém je, že PS1 verze je emulovaná a jako taková běží kostrbatě, včetně různých grafických chyb. A ty filmové videa bych vlastně oželel, protože to do toho stylu grafiky ani moc nesedí. Stačí si je pak opravdu zhlédnout po dohrání hry na Youtube jen jako zajímavost :-)

Jinak já se někdy chystám FF6 zopáknout na své SNES mini, byť to bude na telce možná vypadat hůře než když jsem to jel kdysi pod emulátorem na monitoru..
@Ringo (05.02.2024 19:28): Já bych zas doporučil ps1 verzi FF6. Je stejná jako ta původní japonská co se obsahu týče a má přidanou hodnotu v cgi animacích a různých bonusech mimo hru. Každopádně tak či tak, nejhůř vychází pixel remaster. Ale zas tragédie to není a pokud se Raisen bude chtit držet ps5 tak si v nejhorším ty upravené scény a filmečky může pustit na jutubu :)
@raisen (05.02.2024 19:14): Jinak pokud jsi nehrála ještě FF 4, 5, 6, tak se mi chce skoro říci, že to nejlepší z FF série tě vlastně teprve čeká (samozřejmě FF7 rulez, ale i tak...:-)

Nevím, jak to máš s přístupem ke grafice, ale pokud ti nevadí pixel art, popřípadě jej máš v oblibě, tak bych skoro v tomto případě loboval v najetí SNES emulátoru a sehnání si FF 4 a 6 v japonských verzích (FF5 je tam jen japonsky) a donahrání si překladatelského patche k FF 4, 5, 6. Ta FF4 US verze (často s přívlastkem eazy) je totiž dost ořezaná oproti původní Japan verzi.
@raisen (komentář): FFIX patří jednoznačně k nejlepším dílům série. Je pohádkovější, ale ničemu to nevadí, naopak to naplňuje význam slova fantasy.
@raisen (28.01.2024 12:20): Je jich celkem devět. Což dle toho co píšeš sedí. Takže někde budeš mít chybu a jen si myslíš ze jsi to už udělala a ono ne. :)
Jinak je způsob jak donutit ragtime mouse aby se objevoval často a teoreticky by to mohlo fungovat i na tyhle příšerky. Proste seš někde kde má být a jen lehce ťukáš do páčky aby se Zidan trhavě hýbal, chce to v tom najít rytmus a tím eliminuješ většinu náhodných obyc soubojů a hra ti tam hází ty speciální. Ale u friendly monster jsem to nezkoušel :)
Friendly monster quest už mě docela vytáčí :D

Yan pořád ode mě utíká, že jsem asi nepotkala všechny. Mu a Ghost mám určitě za sebou, ty si pamatuji. Lady Bug také. Yetiho jsem včera dodělala (nějak se mi ho podařilo přeskočit). Nymphu si jsem matně pamatovala, takže jsem se vrátila na její místo a po desítkách bojích se mi neobjevila, navíc výpočty s Emerald ukazují, že mi ho musela dát. Pak je tu dvojice Jabberwock a Feather Circle, kde mi výpočet s Moonstone ukazuje, že jsem musela oba udělat nebo ani jednoho :D Ale pamatuji si, jak mi Feather Circle říkal o Garudě, takže jsem musela udělat oba, jinak by mi nezbyl jeden Moonstone, který jsem získala z puzzle o barevných kamenech. Garudu jsem dělala včera a dala mi Diamond, tak nevím, kdo mi chybí.

Navíc jsem ještě zpětně návštívila všechna místa s friendly monster a žádné se mi už neukazuje. Asi se k tomu vrátím později a když to nepůjde, tak to prostě mít nebudu.
@Solidor (29.07.2023 10:35): Ja se přiznám ze souboje mně ke konci už moc nebavili, hlavně z důvodu te zdlouhavosti a moji zabednenosti pokud možno nepoužívat zrychlení hry. Taky vidím trosku problém v ATB vs čtyři postavy, prislo mi to moc, tři by byli tak nějak přehlednější. I když vím ze starší FF to mají taky tak. Myslím ze by v případě čtyř postav sedel víc klasika tahový systém ala FFX. Ale zas velký problém to není.
Ale jsem rád ze jsem se k tomu dokopal jelikož jsem FF9 fakt moc rad vzominkově neměl. Což je teď už jinak :)
@Charllize (29.07.2023 03:20): Kdysi při prvním hraní jsem si ani nevšiml, jak systémově zvláštně jsou ty souboje řešené. Regen mi přišlo šíleně OP, protože se aktivuje i při animacích. To se potom vyplatí ještě více zdržovat. Takže auto-regen + auto-potion a potom snad ani nejde umřít.
Tak horší než tenhle vzhled by bylo kdyby tam dali akční soubojak, což realně hrozí, podle mně :)
Jinak údajně práce na remaku už započali, prý vyjde ke konci cyklu PS5.

A tady další názor !!
Vypadá to krásně, ale nic z toho nebude, tak je to trochu jedno.
Takhle nějak jsem si představoval remake FF7... ale dostal jsem Nomurovo hovno... 
@Charllize (07.06.2023 20:30): No ještě bych chtěl vidět spolu Beatrix a Steinera, ti by to možná pěkně oživili. Jinak to švihadlo lítalo teda dost pomalu :)
A úplně mě trklo, jak na tom hradě mají ten egyptský obelisk, to mi přijde jako hrozná ohyzdnost, vůbec to tam podle mě nemá co dělat :)
Ale na to, že je to fan projekt, se mi to celkem líbí, péče tomu věnovali hodně.
@Charllize (07.06.2023 20:30): Už několikrát jsem přemýšlel, jak by měl remake FFIX vypadat a vždycky mi vyšlo, že pokud nechtějí vyloženě infantilní grafiku, tak musejí jít stylem Kingdom Hearts/Disney. Některé postavy by v realistickém podání, na způsob FFVII remaku, byly asi pěkně hnusný potvory.
Project memoria. Hmm, mne se to moc nelíbí, takový mobilní styl grafiky a je to moc přestylizované do dětskosti. Jakoze FF9 je infantilní a dětská ale ne takhle moc.Už vidím jak by v tomhle stylu vypadali nepřátele při soubojích, strašně, Shrek level :) I když jako remake by mi to nejspíš stacilo? Nevím, ona FF9 je taková trošičku gritty a má občas takovej středověkej pocit, tohle je jak World of FF a nesedí mi to. Navíc dej FF9 je docela vážná věc a tenhle styl tomu moc nesvědčí. Doufám ze si z toho Square nevezme vzor.
https://m.youtube.com/watch?v=BaMiPb6KiWo&t=1228s
@Charllize (10.04.2023 18:12): Tak sedmička má takové skoro až adrenalinové, epické vyvrcholení, ale ten příběh mi nepřišel moc zajímavý. Devítka fakt hodně překvapila, jak se tváří jako nenápadná pohádka a pak tohle :).

Každopádně máš pravdu, že tohle je zlatá éra FF série a ten Chrono Trigger bych tam klidně přihodil taky, jak říká Peach. V FF 6 mě taky dostalo to zničení světa, to jsem taky vůbec nečekal (úplně to v podstatě proměnilo celou atmosféru hry), navíc mi tehdy ta hra přišla dost dlouhá, jsem si říkal, to už se asi blížím ke konci a nic moc se tam ani neděje a pak najednou tohle :).
@Tainaru (10.04.2023 20:53): Tak během te dlouhé doby se neslo FF9 vyhnout a samozřejmě plno věcí jsem o hře věděl. Takové ty obecné věci ale pointu hry a detaily jsem si nikdy nevyspoiloval a holt ten názor jsem si přenášel hlavně z toho ze jsem si pamatoval ze se mi to nelíbilo :)
A u FF zdaleka plno věci v malíku nemám. Hlavně co se týče dílů 1-6. Nebo třeba Lightning Returns.
@Peach (10.04.2023 18:33): 7-9 bude už navždy nejvíc, s tím už nikdo nic neudělá :)
On Square byl v ty době úplně jak kdyby měli v týmu kouzelníky. Není to jen FF. Ale Vagrant Story, Parasite Eve, Xenogears, Chrono Cross, Front Mission 3, SaGa Frontier … všechno výjimečný hry a během par let . PS1 éra je proste best.
@Charllize (10.04.2023 18:12): Vidím, že musím napsat komentář k Final Fantasy VI nebo Chrono Trigger. Podle mě je to spíš 5 výjimečných her za 6 let, protože CT a FFVI považuji příběhově za ještě lepší než sedmičku a devítku, a to jsem je hrála až dlouho po nich, takže o nějaké nostalgii nebo kouzlu prvního setkání nemůže být řeč. Ztrácejí pouze tím, že byly na SNES. FFVIII je z nich určitě nejslabší, mám ji hrozně ráda kvůli té akademické atmosféře a nejlíp zpracovaným summonům v sérii, ale veze se s VII a IX díky tomu, že je lidé vnímají jako celek - zlatá generace FF na PS1.
@Isair (10.04.2023 17:23): Taky mně překvapilo ze FF9 je vlastně sci-fi  :)
Zajímavější je hlavně tím že ho je fakt hodně a když si to projdu v hlavě od začátku je to skutečně něco. A jsou tam momenty který se mi strašně líbily. Třeba když Steiner nese princeznu v měchu na tyči přes rameno skrz hranice a celá ta situace kolem toho. Přitom to začíná tak nenápadně.
Sedmička má podle mně větší impact a je to silnější. Ony všechny tři ps1 FF jsou příběhově vrchol série. Nechápu jak Square v tak poměrně krátké době dokázal zplodit tři výjimečný hry. :) Tři roky??
Pribehově se blizim ke konci, zbývá už jen finální dungeon. A tedy, wow, ten příběh je vážně super. Pozdější FF jako X,XII,XIII, XV můžou jen tiše závidět. Je videt ze Sakaguchi to měl ještě pevně v rukou a zažíval svůj prime time. On ty příběhy holt uměl. Jediná postava která mi přijde nezajimavá je Amarant, jinak ostatní super. I nehratelné postavy mají velký prostor a hodně se mi líbil gwok/ribbit Cid a samozřejmě celá Tantalus group. Příběh a postavy je jasná deviza hry a zaslouží si moje uznání :)

1. Steiner
2. Vivi
3. Eiko
4. Freya
5. Quina
6. Dagger
7. Zidane ( ok zaver hry mu dává plus body)
8. Amarant

Co se Zidana týčeprislo mi fascinující ze ačkoliv ten jeho ocas je na očích, celou dobu mi vůbec nedošlo, zřejmě diky tomu ze jinak tam má ocas kde kdo, že tam jaksi nezapadá a vlastně je jedinej člověk s ocasem co na Gaie je, chytře schované na očích :)
V jaké fázi hry je ve hře vlastně Strom života? Jsem podle předchozích příspěvků zjistil, že jsem skončil někde po něm. To FF mi nějak není souzeno, VII jsem vzdal v souboji se závěrečným (normálním) bossem.
Tak z těch mojich predsevzetich co jsem psal níže už zcela jiste vzalo za své udělat všech 79 Active Time Eventů. To je takovej opruz a bordel ze to svět neviděl. Stačí ve městě jednou blbě odbocit a člověk hned nějaký mine. Udělal jsem dementní závody s hrošíkem Hipaulem za zbesileho ťukání tužkou a prstem do knoflíků ovladače. Maily mezi Mogama si taky nejsem jistej jestli jsem je nepotento, ale snad ne.
Je tam plno vedlejsaku takříkajíc o hovně, jako kupo nuts, double or nothing, oglop trading, zrnka kávy a podobne. Nic moc za to není a ta energie co se do toho musí vložit moc odměně neodpovídá. ( když pominu achievmenty nebo trofeje )
Už můžu létat tak by se dal dokončit chocoby a prolézt kde co a kouknout kde sem co ještě zapomel.
Ale jinak jsem po té 20 let dlouhé pauze od posledního hraní spokojen, a zřejmě si budu muset za nejhorsi FF vybrat nějakou jinou :)
Taky musím ještě podotknout ze ten bestiář a obecne design nepřátel a bossů je v rámci svaté trojice FF dle mého nejlepší a i celkově v sérii. Lepší v tomhle mi přijde jen FF12. Byl bych zvědav jak by tohle převedli do případného remaku který zřejmě bude. Mám obavu aby nesklouzli k děťinskosti protože plno věci v té hře k tomu svádí a neudělali z toho něco ve stylu World of Final Fantasy.
@Peach (08.04.2023 20:44): Bod 3 a 4 by se mi líbil. První dva body už tak moc ne. Rád se někde zastavím a grinduji potřebnosti a ani mně nebavi jet celou dobu jen příběh. Náhodné souboje beru jako samozřejmost a ani bych se jich zbavovat nechtěl. Ale nějaký zvýšení obtížnosti bych bral. Ona většina FF v té základní části moc výzva není. A to ze bych přišel o optional věci bych nejspíš nesnesl. Ale rozumím ze když už je oblíbená hra odehraná horem dolem a člověk by se tam ještě rád vrátil může tohle přijít vhod.
@Dunemaster (08.04.2023 20:17): Na internetu je poměrně dost zmínek o tom, jak někdo hraje no random encounters challenge ve Final Fantasy VII (i nějaký videa na YouTube jsem viděla), tak jsem to zkusila taky. No a když jsem to zvládla tak jsem zkoušela dál. Takže tak mám dohrán i FFVIII a FFIX. Zkoušela jsem i FFX, ale zasekla jsem se někde v půlce. Buď to nejde nebo mám nedostatečnou znalost hry, třeba se k tomu někdy vrátím. A nebo půjdu opačným směrem na Pixel Remastery FFI-FFVI.

Musím říct, že mě to dost baví z několika důvodů:
1) Průchod hrou je mnohem plynulejší, příběh nahuštěnější, exploring a ponoření do atmosféry nepřerušuje přepínání do bojového režimu hry.
2) Souboje jsou jen tam, kde příběhově dávají smysl (nepřátelé jsou buď vidět přímo ve hře nebo se o nich alespoň mluví) a jsou těžší a zajímavější.
3) Je potřeba opravdu plánovat, připravovat se na souboje dopředu, využívat všechny dostupné možnosti hry.
4) Nikdy nevím, jestli další boss fight vůbec půjde vyhrát.

Velkou nevýhodou je, že řada lokací, optional bossů či herních mechanik je bez random encounterů nedostupná. Ale všechny ty hry už mám stejně dohraný i běžným způsobem.
Sakra, škoda, zítra zrovna nejsem doma, ale tak rád se na to podívám ze záznamu (zrovna na FF 9 bych si rád zavzpomínal :)).
Trochu jsem se věnoval způsobu jak ve FF9 zvyšovat statistiky. To je zas věc tedy.

Vlastně to je tak ze vybavení které zvyšuje nějakou statistiku, třeba ze nějaký rukavice po vybavení daji spirit +2, znamená ze zároveň dokážu při level up permanentně zvýšit spirit. Ale ne tak ze každý level. Obvykle to funguje tak ze jede na bázi 1/35. Tedy že se ten spirit permanentně zvýší jednou za 35 levelu. Fígl je v tom mít těch věci co přidávají třeba ten spirit víc na sobě a tím se může ten poměr snížit až na 1/3. Tedy každé 3 levely by pak mělo dojít k permanentnímu zvýšení dané statistiky o jeden bod.
Problém je v tom že vybavení co má třeba vícero stat boostů a plynou z nej největší výhody jde ziskat až později ve hrě, takže pokud někdo chce brousit staty neměl by, minimálně než takového vybavení má hodně, moc levelovat, aby mu zůstalo co nejvíc levelů na to boostovaní.
Samo ono to není třeba dělat, ta hra jde odehrát se vším všudy i bez tohohle blbnutí, ale OCD dušička u některých hráčů volá na poplach :)
Je to vzasade víc náročná a víc skrytá obdoba toho co měla FF8.
A mimochodem nejzásadnější stat ve FF9 je spirit. Podporuje asi 10 věci, mimo jiné třeba damage thief a Knight zbraní. Bizár proste. A třeba výše strenght zvyšuje HP pri lvl up.
@Tainaru (03.04.2023 18:35): Jo, asi to je jen podobné. I když pak v samotné hře to k tomu má dost daleko. Musí to být trochu čurbes. Amano, pak nějaký další kreslíři, a pak ve hře se to přímo nepodobá ani jednomu :)
@Charllize (03.04.2023 17:58): Mno, na concept artu dělal ještě Toshiyuki Itahana; a Hideo Minaba, přímo art director hry (FF, Granblue Fantasy série a pár dalších). Ale nenašel jsem info, že by pracovali taky na něčem z Ni no Kuni.
Spíš si myslím, že použili takový univerzální pohádkově laděný styl, jenž rádi používají i lidi ze studia Ghibli, obzvláště pak Miyazaki.
@Tainaru (03.04.2023 17:17): Já to švihadlo nezavrhnul, jen není priorita. Zkoušet to budu :)
Amarant je obr !

Taky bych rád hrál jak byla hra zamýšlena, bez urychlovani, přeskakování a zabudovaných cheatů a pomůcek. Ale nevím, u těch 10k nepřátel to možná bude třeba urychlit. Když vezmu v potaz ze nějaký ten průměr na souboj jsou tři nepřátele a za dohrání hry může být tak 500-1000 soubojů a je třeba 3x tolik, mohlo by se to bez urychlení zvrtnout na nemožné při zachování příčetnosti :) Ale her kde jsem pozabijel víc jak 10k nepřátel jsem absolvoval už vícero takže mi to zas tak hrozné nepřijde. Ovšem ty nájezdy kamery před soubojem jsou slušný zdržovák a opruz, taky bych to nejradši vypnul :)

Žebříček hmm. To se v průběhu let u mne mění. Jen tu FF12 mám první už dlouho a asi to jinak nebude. První tři mám teď asi takhle. FF12-FF7-FFX-2. Pořad čekám na vydání pixel remasteru na PS, tam mám mezery. Vlastně poradně jsem hrál jen sestku a i tu nedohral. Ten ps1 port měl neskutečně dlouhé loadingy soubojů a nešlo to. Ale nemyslím ze by ty pixel remastery udělali nějaký průvan v žebříčku :)
Jsem skončil někde v polovině po královně. 7 let, to to letí.
@Charllize (03.04.2023 14:10): Za nejlepší mám FF7 a v závěsu hned za ní FF6 a to už tak zůstane navždy, ale FF9 je taky mega pecka a je hned v závěsu za nimi :-). FF se těžko řadí takto, protože hned několik dílů bych dal nejraději na první místo a to FF 4, 6, 7 a právě 9.
Tak jsem se po výborných Wild Arms 2 pustil do te nejlepčejší Final Fantasy ever. Aspoň tak mi přijde obecný pocit. Fanousči starých Nintendo dílů na ni nedají dopustit a za ty roky ji vytvořili neorůstřelnou auru legendarnosti. Ja ji hrál když vyšla a ze svaté ps1 trojice jsem ji vždy považoval za nejmíň dobrou, třeba teď změním názor :)
Na základě PS trofejí jsem si určil nějaké cíle co bych rád udělal a sepíšu je pod příspěvek. Tedy pokud mně to bude bavit.
Začátek mojeho hraní připomínal návrat slepých Bulharů do vlasti. S Vivim jsem hned 5x po sobě prohrál v kartách, jakože si to musím osvěžit jak se to hraje. Čtyři pokusy skoku přes švihadlo skončili na závratném počtu přeskočeni 5x a radši jsem odsaď utekl pryč. Z prvního bosse jsem zapomel ukrást Mage Mashers. A u pitomoučké qte šermovací minihry jsem měl 99/100 a musel ji opakovat kvůli Moonstone.
A hned první otázku kvízu v lesíku jsem zkazil jelikož jsem slepě považoval červené kolečko za false :)
Velmi smutný začátek na to jaké jsem si předsevzal ambice. A ty jsou ( trophy základ)

Ultimatni zbraně.
Vsechny poklady na světové mapě.
Genji Armor
Max Chocobo
Ozma ale bez friendly monster.
Lvl 99
Vsech 79 ATE
Zabít 10 000 nepřátel

Samo i další věci ale tohle pro sebe považuji za nejdůležitější. Za předpokladu že mně hra nepřestane bavit, což se může klidně stát :)
@Tainaru (14.02.2023 19:39): No nutno dodat ze Tetra Master je pořad asi lepší než plno jinych karetních atd. miniher co jsem po ruznu v jrpg zažil.

Mne se třeba libila J-ster karetní/žeton? minihra v Astria ascending, mělo to hodně sbírkových charakter a karty šli přeměnit dle vzácnosti na expy nebo SP body. Proste mám rad když si lze sbírku prohlížet a má dodatečný smysl a užití :)
( Astria je taky hra co bys někdy měl zkusit :)
@Charllize (14.02.2023 17:13): No nevím, podle mě je to stejné jako s každou sběratelskou karetní hrou. Na někoho jako jsem já, to sbírání funguje a navíc Tetra Master mě prostě bavila i jen tak hrát. Asi to bude individuální :)

...Tak o dýce toho moc nevím :D

ps. abych odpověděl na to, co bude další - mám ještě koupenou Crisis Core a pokud vychytám nějakou slevu, tak bych chtěl zkusit i ten FF7 remake. Mimo to další FF tento rok neplánuju, anebo jo, pokud mi v druhé půlce roku zbyde čas. Chtěl bych zkusit někdy Tactics. Zítra mi každopádně vychází další část DLC k XC3 a pak se uvidí, co ještě stihnu před Octopath II :)
@Tainaru (14.02.2023 13:32): Když to osekáš jen čiste na samotnou karetní hru tak to vychází skoro nastejno ale ono jde o to proč to vlastně hrát a Tetra Master má těch důvodu prakticky nula. Absolutně tam nefunguje jakási vášeň pro sbírku a kompletaci, chybí účel a návaznosti ( proměňování karet na itemy, Queen of Card quest atd). Je to tam jen proto aby to tam bylo. Navíc Triple Triad má ty karty hezčí :)

S tou dýkou jsem to myslel tak jestli nestačí s kýmkoliv kdo může, zabit Behemota proste zbraní dýka :)
@Charllize (14.02.2023 11:56): Už mě máš prokouknutého :)
Je pravda, že než se to trochu rozjede, tak to chvilku trvá. Ale bavilo mě to i tak.

Klidně mi vysvětli, jak to vidíš s Triple Triad. Moje zkušenost je taková, že to bylo buď příliš jednoduché, anebo zase zbytečně příliš těžké kvůli změně v pravidlech a tak nějak nic mezitím. Odměny za karty jsou samozřejmě super, ale zajímá mě karetní hra jako taková. Možná mi jen něco uniklo.

To je zajímavá otázka, tím spíš, že jsem dýku využíval jen minimálně a jakmile se objevila Eiko, tak došlo k náhradě. Předpokládám, že se musí rychle nahodit nějaký debuff, a pak...?
@Tainaru (komentář): Ja věděl ze se ti bude libit nejvíc :) No tak mas svatou trojici FF za sebou a už ti toho z hlavní série moc nezbývá. Co bude další?
Ona ta devítka je vážně povedená a vzasade ji není moc co vytýkat, když to neberu osobně. Samotného by mne zajímalo jak bych to vnímal když bych ty ps1 díly hrál až teď. Asi před půl rokem jsem devítku znovu hrál cca 20 hodin a odložil, no, proste, chmm :(
PS: Tetra Master lepší než Triple Triad? No táááák :D
PS II: quíz - Jak by jsi splnil achievment: zabit Behemotha v aréně za pomocí dýky ? :D ( reálne existuje v non Switch verzích ) Samotného by mne zajímalo jak se to správně řeší :)
Hanba mi, ale mě (zatím) asi nejvíc bavilo chytání ryb v FFXV i přesto, že jde o rybaření. Po chycení toho nejtěžšího úlovku jsem měl dobrý poct, že jsem něčeho dosáhl a přitom to nezabralo dlouhé věky :D
Nejlepší mini hra je v FFVII házení na koš v herně. Plus za to byly kredity na boje v aréně a za arénu byl poslední limit pro Clouda. Co mi paměť slouží :)

@Charllize (03.02.2023 14:12): Ne všichni z toho dělají tragédii a jde to, jen na čas 0:00.000 je to mírně komplikované ale opět jde do. Za to v FFVII vypěstovat zlatého Chocoba to byl porod. Ty strašné závody...pheee
@Katt (03.02.2023 14:00): Chocobo závody v desítce straší každého kdo to hrál :) A ne, snowboardy taky ne, když sem je posledně zažil v Cold Steel II zvedal jsem oči v sloup :)



@Tainaru (03.02.2023 14:01): Hele ono to svihadlo je hned z kraje hry a ja to občas zkouším. Nevím přesně ale přes 100 jsem se nikdy nedostal a když tripnu třeba po padesáti čert by mne vzteky vzal, relax by byl zabit 10k nepřátel :)
@Charllize (03.02.2023 13:27):

Zrovna tato minihra je velmi relaxační, což na ní oceňuji. Jakmile jsem se naučil identifikovat každý rytmus, tak už jen stačilo zalézt s tím do postele a mohl jsem u toho normálně ležet a jenom klikat podle zvuku a v hlavě počítat. Pouze jsem bojoval s tím, abych neusnul :)

Ale asi bych taky byl raději, kdyby tam nebyla, je to žrout času :)