Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tvl, lol. Ashlands baví extrémně. Zatímco v Mistlands byl člověku nepřítelem spíše terén a mlha, tady je to prostě jiný kafe. Začnete těžit ohňokov, země se začne třást a po chvíli zajede skála do lávy. Vypadnul jsem jen tak tak. Nepřátelé chodí odevšad a pořád. A jakmile přiletí Valkýra, můžete začít hledat místo, kde se bude nejlépe vjímat váš náhrobek. Minulý pátek výprava. Za 4 hodiny jsme vybili 500 metrů a udělali pro jistotu 3 portály. Kurva jo! Tohle má koule jak medvěd na jaře.
@Korbitch (16.05.2024 05:40): já to hrál právě hned po "vydání" cca 150 hodin a jsem z té hry doteď nadšený. Mezitím jsou tam nové jeskyně a dva nové biomy. Ještě doufám, že trochu vylepší loďstvo a vodu obecně, to by bylo super.
já furt čekám až na full verzi, trailer na ashlands vypadá luxusně. Hlavně ta pevnost nebo co to je.
@Karasman (15.05.2024 07:25): Jestli jsi to nepustil tři roky, tak tě čekají nejprve Mistlands. Ty vyšly cca rok zpátky tuším. My jsme teď šli Mist a teď nás čeká Ash. Je to jeden celistvý kontinent. Rozdělený špičatými skalisky, lávovými potoky....prosekat tím vším bude zajímavý. Objevil se nám v nabídce i kamenný portál, ale zatím dáváme dřevěný do opevněných skal. Tady bude hodně veselo.
Ashlands jsou venku a je to...peklo. Doslova. Včera ve dvou výprava. Všechno celkem šlo, dokud se neobjevila Valkýra a dala si s námi takový padedé, že jsme pomníčky tahali z lávy. Ehm...2x. Tohle bude hodně solidní masakr :D
Hraje někdo? Já čekám na finální verzi jak na smilování, ale vývoj je na můj vkus dost pomalý.
zdar, nemáte někdo zkušenost..delší dobu sem nebyl ve hře a po patchi zřejmě zmizela značka kde leží mrtvola...
neni figl jak ji najít ?
@Karasman (komentář): "Co se týká nějakého příběhu, tak jak jsem psal, zatím je možné zabít pět bossů."

Tomu říkám příběh! :)

U Long Dark čekám už asi dekádu až ho tam dodělaj, zkoušel jsem NMS a Forest a ani jedno mě nechytlo...s Valheimem by to nejspíš bylo obdobný.
Já tu hru nesnáším... :)
Včera (dnes) jsme zařízli hraní někdy ve 2:30 ráno a za 3h50min budík do práce .. :D

Nejvíc se mi líbila situace, kdy jsme měli natěžený plný dvoukolák copperu a tinu a fine woodu a snažili jsme se dopravit zpět do naší osady přes na první pohled neprostupný terén :D hodně srandy.
@Karasman (21.03.2021 11:59): Raději do spoileru: Při hře jednoho hráče lze zpřístupnit konzolové příkazy a cheaty a freefly je jedním z nich. Já jsem je tedy kromě těhle screenshotů jinak nepoužíval. 

Svoji hlavní osadu jsem nechtěl hradbou kazit, příliš se mi k tomu nehodila. Nájezdů jsem měl už nepočítaně, ale až na jednu výjimku, kdy jsem trochu zaspal a vymřela mi ochočená 2* prasátka, nebyl problém si s nimi poradit. Horší jsou toulající se greydwarfové v noci, to je trochu otrava. Ještě mám jednu kamennou tvrz. Tam nechybí valy a vodní příkopy a je klid :)
@Fedra (20.03.2021 21:59): Já v tom zatím cca 70 hodin, včera jsme dali 4. bosse. Zatím nás to hodně baví, i když sem tam už je to trochu stereotypní + pár věcí je vyloženě otravných. Ale myslím, že vývojáři až nečekaně získali balík peněz a spousta nového obsahu je jen otázkou času.

Btw jak jsi dělal ty screeny z výšky? Tam je nějaký fotomód? Jinak moc pěkný osada, ale překvapilo mě, že tam nemáš žádné opevnění (jen na posledním screenu). Tos neměl žádné nájezdy?
Tak po 200+ hodinách poražen poslední boss a tím jsem asi vyčerpal aktuální obsah. Těším se, až ke hře zase někdy vrátím :)

Nějaké moje screenshoty:
odkaz 
odkaz 
odkaz 
odkaz 
odkaz
@FildasCZ (11.03.2021 16:15): Já jsem ve hrách totální antistavěcí typ, takže na rozdíl od Fedra jsem stavění věnoval minimum času. Mám domek s pár věcma, kterej slouží jako craftovací stanoviště a sklad. Jinak jsem pořád někde venku ve světě a těžim, prozkoumávám a tak...

Jinak co se týká toho multi, nemyslel jsem to tak, že bys chodil v partě. Já třeba téměř pořád chodím také sólo, ale v tom světě je nás několik, takže občas využiju kámošův portál a tak. Je jedno, kdo je jak online... A je třeba hezký jít kolem kámošova domu a vidět, jak to postavil a vybavil a tak. Být ve světě sám, tak by mě to asi nebavilo...
@FildasCZ (11.03.2021 16:15): V mém světe trávím asi většinu času stavěním, ale v zásadě to ani není tolik potřeba. Stačí mít hlavní základnu, kde si budeš skladovat loot (dobrá organizace je základ, vše se dříve nebo později hodí) a sem tam si postavit něco menšího pro nový spawn point nebo zpracovávání surovin. Jednoduchý domek se i s kácením dřeva dá zbouchnout za pár minut. Ale pozor, čas  při hraní Valheimu plyne jinak. Člověk se na chvilku ponoří do hry a najednou je z toho několik hodin :)
@Fedra
Tak jsem zkusila vygenerovat jiný svět a v pohodě,škoda že mě to nenapadlo dřív ...
Nicméně kdyby někoho nudilo hrát samotného rád si zahraju v multiplayeru.
@Karasman (11.03.2021 07:36): Mě to právě kvůli tomu stavění baví solo. Piplám se s tím hodiny a nikdo mi do toho nefušuje :). K dohrání aktuální verze mi chybí poslední boss, pak se ke hře vrátím později v coop režimu. A já jsem tedy na pro mě neuvěřitelných 190h.
@FildasCZ (10.03.2021 19:56): Zatím v tom mam nějakých 40 hodin, takže už jsem něco stihl. Je to early access, takže občas nějaké lagy, hnusná grafika a tak. Ale ta hratelnost je dobrá. Jak říkám, pokud to máš s kým hrát, tak je to super, ty možnosti stavění jsou tam parádní.
@JohnVanDal (10.03.2021 11:30): Mně se už párkrát stalo, že se hra hodně sekala (vždy tomu předcházel dlouhý úvodní loading) a pokaždé pomohl restart. Hraji přes GeForce Now, tak nevylučuji, že může být problém tady, ale u jiných her jsem se s tím nesetkal.
Ahooj, měl bych malý dotaz... nevím čím to , ale Valheim se mi strašně seká, zkoušel jsem vše možné nastavení grafiky atd....nic z toho nepomáhá... přitom HW nemám špatný,
Nesetkal jste se s tím někdo? Díky za rady, tipy.
@Fedra (26.02.2021 16:26): My jsme sejmuli teprve druhého bosse. Pak jsme chtěli trochu prozkoumat sever a vrátit se na náš ostrov, kde máme sídlo, nicméně na oceánu nás zastihla bouře a dopluli jsme ještě dál na sever do zcela neznámé země, kde na nás zaútočila nějaká včelička a rychle jsme se pakovali, kamarád v rakvi a přišel o bronzovou výbavu. :D
@marwel (15.02.2021 23:00): Tak já na survival těžící věci nikdy úplně nebyl, ale tahle hra je bezmála geniálně designovaná. Velmi dobře navržený crafting, zábavný souboják, který je extrémně jednoduchý, ale trestá hráče za spamování úderů, výborně zpracovaná mytologie (tj. žádný fantasy generator shit), explorace a krásná estetika přírody - obzvlášť v lesích to má pořádnou atmošku. V coopu se to hraje jedna báseň. Na té hře je vidět, že je to výtvor veteránů herního průmyslu, kteří nedělají žádné zbytečné chyby, designové, ani technické. Je to alpha verze v Unity a naprosto odbugovaná za nějaký rok a půl vývoje. Takže žádná bublina, ale prostě a jednoduše kvalitní titul.

Můj tip je vypnout hudbu, kde se zřejmě šetřilo, a pustit si k tomu libovolné album Wardruny či alba spolupráce Einara Selvika s Ivarem Bjørnsonem: Skuggsjá a Hugsjá. Případně Danheim, Heilung atd. A pak to má ještě větší grády.
Po 70-ti hodinách to vidím na parádní zábavu. Musel jsem dočasně odstavit Elite Dangerous, protože Valheim je prostě větší sranda. Se synem si budujeme vlastní svět a bavíme se královsky. Na bug jsme ještě nenarazili. Za těch pár zlaťáků to prostě nejde nedoporučit. Hodnocení 95 nejde nedat, protože když se u něčeho na x dní zaseknu a po 70-ti hodinách jsme teprve u druhého z pěti bossů a pořád nezačíná nudit a nepřestává bavit tak se prostě není o čem bavit.
@pajmič (15.02.2021 22:30): Valheim také s ničím revolučně novým nepřichází, ale kombinuje několik žánrů a výsledný mix zkrátka funguje dobře. Co musím také ocenit je aktuální stav hry. Nemám pocit, že hraji EA. Za 50+ hodin jsem nenarazil na žádný bug a hra mě neustále zásobuju novým obsahem (ale já tedy postupuji dost pomalu). Co by určitě sneslo nějaké vylepšení je uživatelské rozhraní, to už působí příliš zastarale a netématicky.
Tak je možné, že je to způsobeno zasazením, kdy je tam přítomna mytologie, oproti ostatním podobným hrám jako je Rust, Forest atd.
@pajmič (15.02.2021 22:30): Take v tom nic moc nevidim. Hlavne me ale fascinuje, jak nahodne to s hrami na pc je. Co ovlivnuje, ze se ze hry stane hit. Ja o hre vubec neslysel, nikde o ni nic necetl, nevidel zadne video ani odkaz na nej a bum, prodejni hit. To asi zasr nejaky Musk zatweetoval.