Dohráno. Na počítadle času mám 23 hodin, ale dost jsem loadovala. Ve chvíli, kdy pochopíte všechny mechaniky, tak se z toho stává vynikající hra, ale proces jejich zjišťování a učení vám pravděpodobně zabere dost velmi frustrujících hodin, kdy jsem vůbec nechápala, jak Vagrant Story mohl někde dostat skvělé hodnocení.
Na 10/10 to ale není kvůli hrozně zastaralému UI, manipulace s bednou a buildem, crafting, ukládání, (+ kouzlení,) všechno je skvěle vymyšlené, ale extrémně zdlouhavé. Tohle zrychlit, překreslit textury, znovu vydat a byl by z toho opět hit.
Info k final bossovi: Na řadě míst na netu píšou, že se u něj nejde dostat nad 0 dmg / 0% a je potřeba jej porazit chainováním. Není to pravda, jde (i bez craftingu) z nalezených předmětů poskládat build, se kterým se full buffed dostanete na cca 40 dmg / 50+% a pak už se dá zabít docela v pohodě. Já poprvé využila break arts a padl do minuty. Ale sejmul mě teda hodněkrát, než jsem přišla jak na něj.
Na 10/10 to ale není kvůli hrozně zastaralému UI, manipulace s bednou a buildem, crafting, ukládání, (+ kouzlení,) všechno je skvěle vymyšlené, ale extrémně zdlouhavé. Tohle zrychlit, překreslit textury, znovu vydat a byl by z toho opět hit.
Info k final bossovi: Na řadě míst na netu píšou, že se u něj nejde dostat nad 0 dmg / 0% a je potřeba jej porazit chainováním. Není to pravda, jde (i bez craftingu) z nalezených předmětů poskládat build, se kterým se full buffed dostanete na cca 40 dmg / 50+% a pak už se dá zabít docela v pohodě. Já poprvé využila break arts a padl do minuty. Ale sejmul mě teda hodněkrát, než jsem přišla jak na něj.