Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@tomi2k9 (10.07.2018 16:52): múžu jít tady vedle do bytu, kde bydlí technickej šéf a jeden z halvních programátorů Slightly Mad Studios (project cars), nebo počkat do zejtřka a ukázat tuhle diskuzi akmarádovi ze SCS, ale řekli by ti to samý, ohledně toho fungování engine a systému jízdy.

Takže s tím osočováním mne ze lži pomalu, mladej.

S tvejam výtkama ale částečně souhlasím, taky mne zaráží to jak rychle jde dojít do konce a že to s nVidií nevychytaly a jsou tam ty problémy s vykreslováním, protože to udělat měli na začátku. AIčko, který na konci 20 minutýho závodu najednou přidá mne taky štve, byl jsem 4tej o 1 sekundu, jedinou (a to znamená vlastně žádný odmeny a málo folloverů). Tyhlecty vážný věci u návrhu tratí a závodů tam vidím. Taky bych připoměl to odpojování, když jedeš s kamarádama a to, že už několik příspěvků před tebou jsem napsal, že to nemůžu doporučit, dokud tyhle věci neopraví.

S tím obhajováním je to ale jen tvůj dojem, já jsem jen vyvracel nesmysly, který jsou zbytečný, když ta hra zjevně má svý chyby – nemusíte k tomu ještě vymejšlet nový. Engine je v pořádku, technicky ta hra moc chyb nemá, ale je – podobně jako u jedničky – vydaná zase jen z poloviny.

Počet aut totiž není konečnej, srovnáváš jedničku s dvěma datadiskama s dvojkou, maj vycházet celý řady aut každý měsíc. Jako u jedničky, kdy vycházeli snad 7 měsíců celý packy, každej měsíc.

Hlavně vychladni a vytáhni si hlavu ze zadku.

Pokud se někdo mne ptá, zda koupit, říkám mu že jestli to nechce hrát hned, jestli není hračička a kolektor jako já co rád sbírá auta (psal jsem to i tady), tak ideální je si to koupit o vánočních akcích, kdy už bude hra mít jak patche, tak i slíbené upgrady.


Mimochodem zde doplním, že s problémama vycházela i FH 3 a další hry a patche se nevyhnuly nikomu; vyjímkou jsou spíš hry co jsou vychytaný hned od začátku, ale moc jich není.
@Nikdykde (10.07.2018 11:15): Jojo, ty máš vždycky pravdu, asi jako když jsi napsal: "rozšířila počet aut a to ohromně"
Crew 2: 51 vozidel
Crew 1: 64 aut
Prostě hledáš jen výmluvy, který si cucáš z prstů, aby jsi si obhájil špatně investovaný peníze...

A ano, stěžuju si - stežuju si, že na grafice za 13000 vypadá hra mnohem hůř, než její předchůdce. Navíc když Nvidia tu hru přidává ke grafikám. Stěžuju si, že hra bude mít mulťák až za půl roku. Stěžuju si, že díky catch-upu nemá cenu se snažit jet na krev - stačí jet dobře poslední minutu. Stěžuju si, že aktivity nejdou nedokončit napoprvý. Stěžuju si, že sbíráním mincí v Monster trucích dosáhneš většího skóre, než když děláš triky který dělat máš. Stěžuju si že za celou kariéru vydělám 3 miliony, když nejdražší auto stojí 1,7milionu. Stěžuju si, že ani při dokončení hry na 100% není šance mít jediný auto vylepšený víc jak o polovinu. Stěžuju si, že Ubisoft nedokáže zábránit nesmyslnýmu levelování makrama na klávesnici. Polovina lidí se nonstop točí ve hře na zpátečku a sbírá folowery. Stěžuju si, že oproti jedničce jsou tu prázdný silnice. Stěžuju si, že se najdou lidi jako ty, který za každou cenu budou tuhle sra*ku obhajovat a hledat výmluvy, proč se ta hra nevyrovná dnešním hrám.
prostě a jednoduše, Crew2 je závodní hra a tady se ti snaží uvolnit cestu, abys mohl profrčet dál, i když jedeš v protisměru. Umí to udělat i když vás jede víc.

V GTA V je to omezení engine, který v něm zůstalo následkem optimalizace pro malou paměť PC i konzolí kolem roku 2009.
@tomi2k9 (09.07.2018 23:59): jenže tady se to restartovalo mimo dohled hráče, když to detekovalo nějakou chybu, což je něco jinýho než sektory v enginech kvůli malé paměti u starších her, kde vylezeš z auta, přejdeš chodník, otočíš se a ... tvé vlastní auto je pryč, protože se vyčistila paměť a ty jsi vlezl do vedlejšího sektoru.

Jak jsem psal, nebudu tu dělat ani ďáblova advokáta, ani vysvětlovat základy výroby takový hry lidem, který zjevně o tom vůbec nic neví, nezajímá je to a jen si stěžují.
Tak prostě si zavolejte na podporu, hádejte se a ať vám vrátí peníze. A nechte to být. Ve Forze taky není model poškození víc jak poškrábání plechů a je to tak každýmu jedno. Koneckonců kdo hledá nový burnout tak je možno koupit remasterovanou verzi, nebo vyšel nově Wreckfest.
Nikdo vás tu the crew 2 hrát nenutí.
Helejte, já nemám zapotřebí hrát ďáblova advokáta a hlavně ne v případě, když tu někdo vynáší soudy bez pořádných inforamcí, jen na základě toho co si někde přečetl.

Burnout byl zaměřenej na ničení plechů a neměl licence skutečných značek, který standardně ničení plechů zakazujou. Taky neměl tak promakaný systém jízního modelu kde se levelujou součástky a každá je vlastně na jízdě poznat, neměl mimo auta vlastně ani nic jinýho. Stejně tak neměl v ulicích ani lidi a jeho mapa byla několikamnohonásobně menší, než je celá amerika v The Crew 2, která je modelovaná horizontálně i vertikálně a je prostě obří. Neměnila se tam dení doba a nepadal sníh ani déšť, který rapidně měněj jízdní vlastnosti.
@Nikdykde (09.07.2018 11:31): Burnout Paradise měl ve slušném open worldu velice dobrý model poškození auta už před deseti lety, snad s vyjímkou Flatout ho v tom (a v zábavnosti) doteď žádná hra nedohnala. Crew 2 jsem nehrál, ale jestli je to podobné jako jednička, tak je to šmíra.
@tomi2k9 (09.07.2018 13:36): podle mne je na vině ta (ne)podpora nVidia vůči DX12, chybně to vykresluje. Poslední výhoda ADM proti nVidia je, že DX12 zvládá plně :D, ale i to skončí za pár měsíců s 11xx řadou nV a nazdar.
Nicméně pokud tomu tak je, tak by to měli brzo Ubi s Nvidií patchnout, ale plně s tebou souhlasím, že tohle by se stávat opravdu nemělo.

A ano GTA V jsem hrál a nic moc z toho co musí počítat závodní hra to nepočítá. Řeší to jinak, ale zjevně k uspokojení hráče. Byť cenou za to jsou mizení aut za zády a podobné věci, co ten jejich engine umí taky vyvést. Jinak ale jo, engine u GTA V je vyřešen moc dobře a výborně optimalizován.
@Nikdykde (09.07.2018 11:31): Mluvíme o stejných hrách?

GTA V nemá tak propracovaný auta - jediný líp propracovaný auta jsou závodní.. Těch je na obrazovce max 8 v jednu chvíli. V GTA jsou plný silnice...

různý druhy pneumatik - myslím že těch dílů, co si můžeš v GTA nacpat na auto je přibližně 32x tolik.

kolizí - myslíš kolize, který v Crew rozlišujeme na malý (autu se nic nestane, skočí na něj textura poškrábání), nebo velký (auto se resetuje)? GTA počítá celkově fyziku poškození auta (dokonce všech v okolí) i řidiče... Jinak jestli myslíš kolizní systém budov atd... Tak to má GTA samozřejmě taky...

Rychlosti: Jako že v GTA 5 není taková rychlost aut a letadel? Hrál jsi tu hru někdy?

a odporů: Nevím o čem mluvíš :D

Hele, ta mapa je oproti jedničce trošku vylepšená - ale dohled je ořezanej jako blázen. Neřeším šrouby na lavičce, ale aby se celou cestu co jedu zaostřovaly objekty 100 metrů před autem, to jsme deset let v grafice zpátky. Navíc na tý mapě dělaj minimálně od roku 2013, což je dost času na to, aby s ní něco udělali... Teď jsem koukal na gameplay z Xbox One X a ty stromy jsou tam v pohodě, by mě zajímalo proč na GTX1070 vypadá ta hra jak z roku 2009..
@tomi2k9 (09.07.2018 02:30): konzolisti se starejma konzolema a pak většina PC hráčů, co maj starší i5 a 1060 karty, ano :)

Jinak ale vaše rozčilování Tomi i Red není na místě, protože to prostě jinak postavit v tomhle případě nejde. Open world takovýho rozsahu, s hromadou detajlů prostě budou mít omezenej model ničení auta a šroubky na lavičce prostě nebudou vidět.

GTA V nemá tak propracovaný auta, různý druhy pneumatik (v Crew jako forma levelování), kolizí, rychlosti a odporů, a hromady dalších věcí, který ti žerou výkon u klasicky závodní hry. Proto většina závodních her má okruhy (a i tam jsou často modely hooodně jednoduché, aby se výkon využil jinde). Proto i Forzy Horizon maj relativně mnohem menší světy.

Mimochodem, to video, to je na nVidii?
Já mám AMD a jede mi to pod DX12 a vypadá to jinak. Na Xbox One X taky, tam je to úplně jiné a mimochodem, světlomety mám na DX12 i na XOX, sice it am stojí za starou belu, ale jsou teda vidět víc než tady.
@Nikdykde (08.07.2018 20:12): Aha, takže protože to nezvládnou konzole... Ale já nehraju na konzoli, takže mě nezajímá, že je to hnusný na nich. Proč já mám koukat na to, jak se stromy doostřují celou cestu co kolem nich jedu, civilní auta v dálce jsou překrytý texturou kostky a zaostří se 200m předemnou (kromě toho, že je jich tak čtvrtina, co jich jezdila po silnicích v jedničce), vidím dopředu 150 světýlek od lamp, ale lampy vidím tři nejbližší, zrušilo se poškození aut, světelnej kužel je textura dva metry před autem, ale kromě silnice neosvítí nic... V jedničce mě bavilo se projíždět po krajině - jen tak.... Tady? Proč bych to dělal? Jedinej hezkej je tu západ slunce, protože jeho záře překreje půlku monitoru a to znamená míň grafickejch průšvihů. Ale ty jim zatleskáš, jakou super práci odvedli. BTW, svět v GTA V vypadá mnohem líp - a je to stejně tak open world, jako tohle, jen asi tisíckrát živější... Jsou tam taky letadla, lodě, dokonce i podmořskej svět... A je to 5 let stará hra...

Věci o kterých mluvím

Na závěr vide jeden záběr k nas*ní :D
Já nechci mluvit do vzdělání a vědomostí moudrých mužů na youtube, ale The Crew 2 nemá horší grafiku než jednička. Jednička má jen auta a motorky. Dvojka má v open worldu navíc i lodičky a letadýlka a to jaksi znamená tu mapu i zobrazení a vůbec modely úplně jinak, aby se vešly do paměti i starších konzolí jako PS4 nebo Xbox One a hlavně, díky letadlům musí mít skutečně nějakou výšku a textury s vyšším rozlišením až úplně nahoru.
Kdybyste v jedničce si dali čít na procházení stěnami, tak zjistíte že baráky jsou vlastně maličké a nemaj od třetího patra žádnou kvalitnější texturu a "tužují se třeba, směrem nahoru, protože hráči na ně čumí jen zezdola.
Na netu si najděte dokument třeba o Horizon Zero Dawn, kde jsou všechny velké věci na mapě (vysoké hory, kopce) ve skutečnosati směšně malinké, využívají optického klamu a tím se jim to povedlo dostat do paměti a vypadá to veliký a přitom není.

Dvojka Krů ale vykresluje najednou i skutečnou výšku baráků, střechy, věžičky, kolizní model je po celé velikosti baráků, korun všech stromů, k tomu má ale i vodu a její fyziku. A je to open world u kterýho nejsou loadovací obrazovky. Takže naopak, po technické stránce je to bravurní práce.

Ale co já o tom vím, že. Nejsem ynženýr z youtube.
@USER47 (07.07.2018 14:27): Jo, s těma aktivitama je to pravda... Většinu člověk zvládne i při jízdě pozadu :D Video je možná v některých věcech zavádějící, ale třeba co se týká poškození aut v jedničce a dvojce, tak má pravdu. Ve dvojce na autě naskočí bílý textury škrábanců... Odřeš bok a máš odřený i vnitřní podběhy :D Taky mě štve, že se nemůžeš přesunout na mapě kam chceš, ale jen tam, kde je nějakej závod, aktvita... V jedničce se šlo přesunouut kamkoliv, kde jsi už jednou projel, tady ani nevidíš, kde jsi už jel a kde ne... A navigace... Navigace je tragická. Když už zrušily šipky z jedničky, tak by aspoň mohli nějak zvýraznit kudy jet. U těch delších závodů musíš jet podle navigace a světle modrá trasa na bílý silnici je na tý mrňavosti fakt špatně vidět. Za mě v tuhle chvíli byla jednička o level lepší hra...
@tomi2k9 (07.07.2018 01:37): Tohle video je podle mě mírně zavádející, protože graficky Crew 2 vypadá s výjimkou některejch věcí o dost líp než jednička. Problém je hlavně v tom, že ta mapa je nevyužitá, je tam málo závodů a aktivit a chybí jakákoli motivace odněkud někam jet, protože se člověk k jakýkoli odemčený aktivitě může teleportovat bez omezení.

I taková drobnost jako bronze/silver/gold/platinum medaile na aktivitách by dost pomohly. Tady v podstatě můžeš všechny takový ty běžný aktivity (slalom, escape, speed trap atd) udělat najednou během půl hodiny s nějakým slabým autem, a už nemáš nikdy důvod je opakovat, protože odměny jsou naprosto zanedbatelný a hra s výjimkou umístění na leaderboards nijak neodlišuje a neodměnuje za to, s jakou rezervou to člověk splnil.
Tak závod tam nebyl žádnej - jen se tam fotí fotka, jinak tam nic není. Kolo jde zajet za 49 vteřin, takže jsem udělal novej světovej rekord na trati :D je to celý nějaký malý :D Jinak protože jsem nehrál jedničku nějakej pátek, tak jsem zkouknul tohle video a mám chuť to jít vrátit... Ale nemám kam :D
Zatím nemám koupenou formuli, tak nevím, zda se tam něco jede v rámci těch, ale taky jsem zatím v rámci kariéry na žádnej závod nenarazil...myslím. Otázka je, zda jsem tam něco nejel, aniž bych poznal, že to je Laguna Seca, protože při takovýmhle prasáckým zpracování je to klidně možný.
Laguna Seca je teda hodně velký wtf...
https://www.youtube.com/watch?v=gC63t-7dsTU

Celkově mě trochu štve, že když už tam dali disciplíny jako rallycross a okruhový závodění, pořád je to v tom infantilním freestyle duchu. Obě třídy mají pořád nesmyslný nitro, nemaj podtřídy, neexistujou tu žádný pravidla na kolize, krácení trati apod. V rallycrossu je joker lap v podstatě jen zkratka, kterou AI jezdí každý kolo - a ve výsledku tak musí i hráč, do toho společně závoděj úplně nesmyslný typy aut jako WRC speciál, vytuněný ameriky, WRX speciál a bůh ví co ještě...a samozřejmě díky rubberbandingu to všechno jezdí stejně rychle.
@Paul (04.07.2018 18:08): No, vypadá to tak... Jako 40 hodin není asi úplně málo, ale za celou kariéru si vydělat tři mega? To jsou dvě drahý auta a konec... Ten mulťák tomu hodně chybí no...

@USER47 (04.07.2018 18:53): Noooo, jo no - ze začátku mi to ani moc nepřišlo, ale když pak jedeš ty dlouhý závody, tak jedeš zkratkou, na dalším checkpointu náskok minuta do dvou minut jsou zase za tebou, i když jedeš jak bůh :D
Já to nakonec taky vzal, ale teda ten catch up mě totálně sere už po pár závodech:/.
Ehm, teď jsem ve hře dostal vznášedlo... Neměly vznášedla bejt až později? :D

Jinak mulťák přidaj v zimě no - zatím si nasyslim auta. Taky mě to dost baví a vzpomínám si, jak jsem zezačátku hejtoval jedničku. Je tu spousta hloupých věcí, ale ve finále je to neskutečná zábava, takže hraju pořád a pořád a pořád :D
Taky jsem zkoušel mnohé závody jet z pohledu kabiny i letící kamery za autem a obojí bylo vlastně velmi dobře hratelné. To je taky docela dost důležitá věc, kterou zvládli dobře.

Jo a oproti jedničce je zde i více okruhů a nejsou vůbec špatný.
Vyhození některejch staveb nemá co společnýho s "downgradovaním mapy", to je blbost, protože naopak samotný cesty, samotný silnice, cesty doznaly pozitivních změn a jsou narozdíl od jedničky mnohem lépe udělané. Prostě to celý přepracovali a zbytečnosti vyházeli, což je v pořádku.

kupříkladu "The military base north of Chicago was removed."
ano, ale v jedničce tam byl akorát skokánek s výzvou, kde jsme skákali pro součástky. Když ve dvojce je tohle zrušeno, tak by tahle báze tam byla naprosto zbytečná, protože tam NEBYLO NIC JINÝHO.

To není "downgrade", ale spíš optimalizace a díky Bohu, že jdou touhle cestou.
mimochodem, přibylo biomů, přibylo druhů a modelů stromů, přibylo i různých cest a zkratek, krajina je vymodelovaná úplně parádně a mnohem lépe.
To je můj názor.

Já naopak – čím déle to hraju a získávám i ty "levely" co se tu jmenují Ico, tak tím se mi to líbí čím dál více a hodnotím si to subjektivně jako hru, co sice v některých aspektech je trošku horší než Forza Horizon 3, ale jen těsně. Ve skutečnosti mne to překvapivě hodně chytlo – a na rozdíl od jedničky mám větší radost z ježdění než sledování okolních památek (proto mi nepřijde vůbec že by tomu chyběly oblasti Chicaga, po tom v takový hře vůbec nekoukám a napadá mne, že to dost vypovídá o jedničce, kde kolikrát víc než auta byly americké památky :/ )
jakmile mi to hra umožňuje, vypínám všechny pomocníky v jízdě a i ten model je prostě dobrej, dokonce i zvuk motoru (i když to samozřejmě nesedí s druhem motoru) je tentokrát dobrej a podle mne s ekonečně koncentrovali na to, na co by se koncentrovat u závodní hry měli. Na techniku.

Co jsou neduhy je to, co už tu padlo, User poukázal na infantilní komentáře a noční světla, Paul na zrcátka, Tomi na to, že ta on-line hra vlastně ani nemá MP, já na to že to furt odpojuje partu.
Jenže vedle toho tu jaksi bylo opomenuto hodně pozitiv tý hry a těch je, no fakt hodně. Od optimalizace po prostou hratelnost, různorodost, velikost. I to levlování aut, letadel, lodí, je poznat každý upgrade, je to udělaný hrozně dobře. Je v tom i to srdce, je poznat že v Ivory Tower pracujou lidi co maj ty vehikly a blbnutí na silnici rádi (tohle je třeba věc, která úplně chybí produktům Milestone) a umožňuje se to člověku úplně vyblbnout.
Není to dokonalé, má to pořád své chyby, v některých věcech je hra doslova nejistá, ale pořád je to prostě nadprůměrná arkáda.
@tomi2k9 (29.06.2018 22:38): poslal jsem ti přátelství (to zní tak hezky) :)

Ono je dobrý mít tam ve hře hodně aktivních přátel.
Ono je totiž potom mnohem více výzev, to jak jezdí tví kamarádi ti tam vytváří další. Což je vlastně hodně dobrý nápad, ale je třeba mít ty kamarády :)
@Nikdykde (29.06.2018 22:34): Jooo, mě to baví :) Drifty jsou pecka, letadla jsou pecka. Zbytek pozdějc. Jen pořád nevim - kde je mulťák? :D Aáááá na Uplay tě asi nemám - jsem tam Tomi2k9-CZE tak si mě přidej :)
@tomi2k9 (29.06.2018 18:42): Hele, budeme spokojení.

Já se koukal na hodnocení v jiných obchodech, včetně různých šedivek a tam to má hodnocení 88 %!

Oni jen na Steamu ráno neudělali upgrade a tak se neodemkla hra (nebyla to vina Ubi) a tak je mnoho dětí uraženo. Udělali to až v poledne.

Máme se na uPlay v přátelích?

Jo a rád tě tam pak potkám :)
Dvě hoďky zpátky mi přišel klíč (kupováno na Kinguinu), takže stáhnout, uspat prcka a hurá na to :D

Edit: Malej spí a já zkoumám. Chtěl bych poděkovat všem, co dělali v jedničce aktivity. Díky vám mám cca 20 aut v garáži a nemusel jsem nic vydělat :D
hmmm, steam. To mi přijde už moc, hrát to přes dva DRM, ale proti gustu…

Na uPlay se to rozjíždělo o 1.00 ráno. Jak ten předběžnej přístup s Gold, tak i Xbox dneska v noci, zkoušel jsem to, jelo to.

Ale jinak pěkně to kluci mrvěj, o tom žádná. Nějak to od vydání tý štrašlivosti Far Cry 5 jde s nima zase dolů.
@Walome (29.06.2018 11:29): jasně.
A tak já spíš nedokážu pochopit, jak je někdo poměrně schopný dostat se na tu kouzelnou hranici mít to skoro jako Forza Horizon, obří svět, hromady eventů, vypiplat všechny ty stroje... a pak nebýt schopný si najmout nějaký lidi na udělání lidských postav a obchodů (a otázka je, co všechno se tam ještě za kiksy může objevit), ani přehlednýho uživatelskýho rozhraní – ačkoliv je součástí Ubisoftu, kterej s tímhle v ostatních titulech problémy nemá, a nedokáže tam zjevně ani zavolat a někoho si vyjednat… to prostě nepochopím.

Nemluvě o fakt zásadních chybách, jako je to neustálé odpojování od skupiny přátel. To by tady snad měl bejt základ.
Spíš ukázka toho, jak to dopadne když si platíte levnou pracovní sílu z indie nebo číny, která ani neumí anglicky.


Vtip "styl Ubisoft" nechápu, protože W_D, WIldlands nabo Assassíni maj naopak otevřené světy udělaný perfektně, takže spíš Ivory Tower stajl, ne?

Navíc IT je docela mimořádně samostatný kus korporátu, nejsou tak pevně vedení jako ostatní Ubisoftí studia – a spíš mi přijde, vedle odfláklých avatarů teď i ty obchody, že by tady spíš prospělo kdyby víc Ubisoft teda byly, že tady zjevně ten dohled chybí.
@Paul (29.06.2018 10:51): já myslím, že to je celkem vizionářská záležitost, vsadím se, že s podobnou volovinou starbucks přijde co nevidět. Ačkoli jednořožčí kafe asi nic nepřekoná.
Tak hlásím, že problémy s hraním ve skupině jsou tam pořád stejné, jako v jedničce.

To znamená, že spoustě lidí se jaksi družina rozpadá hned po eventu, některým prostě přítel zmizí, je nutné to neustále kontrolovat a posílat pozvánky dokola. S tím, že některým se pak bude pořád psát, že není možný pozvánku odeslat a musí to tím pádem dělat opakovaně ten druhej.

Ach jo – takže se to dá doporučit jen ve slevě. Pokud teda nejste jako já, kdo má rád ty různý offroady a tady mi dostačují, občasný projížďky po státech, sbírání aut a teda ty lodě a letadla, což je hodně velkej bonus.

Jenže základ hry a to je ježdění ve družině s kamarádama nebo když i prostě někoho potkáte je polofunkční, tak je to dost problém. A nechápu, ale tahle část hry vypadá, jakože na to nikdo od jedničky nesáhnul.
A to smaé to rozhraní, až po mnoha hodinách jsem zjistil, kde se vypínají pomocníčky u ježdění a že je to na stránce s vehikly a že to funguje vždy pro tu herní třídu (všechny SR, RR, MX) a samozřejmě že po vypnutí většiny pomocníků ježdění je řízení aut konečně zajímavé a docela dobré.

Já tohle nepochopím, je to po všech stránkách tak dobrá hra a oni opomenou tak základní věci jako družinu anebo i přehlednější nastavení nebo i modely avatarů...
A teda blbé jsou ještě dvě věci.

Avataři by měli bejt aspoň trochu sympaťáci, ale tady je na výběr mezi lidma s tělesným postižením a technařkama na pervitinu. Nakonec jsem sice svoji pervitinovou ženu, napůl indiánku a určitě lesbičku a členku neomarxistické skupiny našel, ale je to teda fakt hrůza :D

Další věcí jsou pořád ty zrcátka, jak už psal Paul. Infantilita, tu ignoruju, to se odignorovat dá. Ale zrcátka.... jo a pak ještě kolize. Oproti jedničce fakt opravdu moc a moc zlepšení, přesto jsem už jednou zažil zase náraz do svodidel, načež se auto v nich divně zablokovalo a zaglichovalo.

Jako to je fakt takovej problém tam za ty roky udělat tým pár lidí, kteří by se soustřdili na odstranění těhle zbytečnejch problémů? A nechat někde externě udělat i modely normálních lidí jako avatarů? Zbytečně je to z AAA hry posouvá někam k levné ruské produkci.
@tomi2k9 (27.06.2018 10:27): ano, předobjednávka ještě z doby, kde jsem neměl XOX, kupoval jsem si Gold na PC, uPlay s využitím 20 % slevy za uplay body. Ale nestěžuju si, jak jsem psal, arkády s autama jsou jen dvě a offroadu se defakto víc věnuje jen Crew a časem jak to rozehrají i další kamarádi z uPlay se to obohatí.
Už na druhým levelu jsem jen čuměl, kolik se jen offroadových akcí, výzev a soutěží otevřelo. A to navíc za měsíc do toho přidaj vznášedla a eventy přibudou, takže já nakone v tom utopím hromady hodin.

Na XOX jsem nakonec dostal teda DeLuxe edici (jsem vyhandloval), ale ta se otevírá právě až 29.6.
od včerejší noci/rána mám hru dostupnou a hraje se mi to překvapive velice dobře. Bonusů mám ale strašně moc, to možná i docela přehnali, že rozdávali tolik aut, motorek i letadel. A včera večer už spousta hráčů měla i helikoptéry nebo velice drahý auta, což znamená že se to dá získat extrémně rychle a teda nevím, jestli pro stále dost MP hru je tohle zrovna dobře :) V jedničce byl opačný extrém, na něco našetřit bylo peklo.

Hodně věcí opraveno, hra je velice stabilní a jede mi na RX480 (jo, mám to na kompu s AMD) na ultra na stabilních 60 na odpovídajícím monitoru.

Ale stále je to jen "skoro jako Forza". Jako jdou správným směrem, v zásadě když se kouknu jsou jen dvě takovýhle arkádový zábavy – Forza Horizon (vynikající) a The Crew 2 (docela dobrá).

Taky narozdíl od jednotky je ve dvojce mnohem, mnohem, mnohem více závodů a výzev a ty motorky tomu překvpaivě hodně pomáhají. Offroad je krásně bohatej. Letadla jsou taky docela v pohodě (chci tu helikoptéru, sakryš) a lodě docela výzva (tady nejde jen o rychlost, ale i reakce na vlny a počasí a není dobrý vject někomu do stopy, ta vlna vás pěkně rozhodí.


Vedle toho to má furt ty nedostatky, který Ivory Tower prostě mívá, ale jinak je to velký skok pro tu značku i studio. Ještě budu zkoušet jezdit ve skupině a jestli tam zůstala ta dementní chyba, kdy se po nějaký chvíli v misi crew rozpojuje, případně hra spadne. To by byl dost velkej problém a hru bych pak nemohl doporučit.