@
tomi2k9 (10.07.2018 16:52): múžu jít tady vedle do bytu, kde bydlí technickej šéf a jeden z halvních programátorů Slightly Mad Studios (project cars), nebo počkat do zejtřka a ukázat tuhle diskuzi akmarádovi ze SCS, ale řekli by ti to samý, ohledně toho fungování engine a systému jízdy.
Takže s tím osočováním mne ze lži pomalu, mladej.
S tvejam výtkama ale částečně souhlasím, taky mne zaráží to jak rychle jde dojít do konce a že to s nVidií nevychytaly a jsou tam ty problémy s vykreslováním, protože to udělat měli na začátku. AIčko, který na konci 20 minutýho závodu najednou přidá mne taky štve, byl jsem 4tej o 1 sekundu, jedinou (a to znamená vlastně žádný odmeny a málo folloverů). Tyhlecty vážný věci u návrhu tratí a závodů tam vidím. Taky bych připoměl to odpojování, když jedeš s kamarádama a to, že už několik příspěvků před tebou jsem napsal, že to nemůžu doporučit, dokud tyhle věci neopraví.
S tím obhajováním je to ale jen tvůj dojem, já jsem jen vyvracel nesmysly, který jsou zbytečný, když ta hra zjevně má svý chyby – nemusíte k tomu ještě vymejšlet nový. Engine je v pořádku, technicky ta hra moc chyb nemá, ale je – podobně jako u jedničky – vydaná zase jen z poloviny.
Počet aut totiž není konečnej, srovnáváš jedničku s dvěma datadiskama s dvojkou, maj vycházet celý řady aut každý měsíc. Jako u jedničky, kdy vycházeli snad 7 měsíců celý packy, každej měsíc.
Hlavně vychladni a vytáhni si hlavu ze zadku.
Pokud se někdo mne ptá, zda koupit, říkám mu že jestli to nechce hrát hned, jestli není hračička a kolektor jako já co rád sbírá auta (psal jsem to i tady), tak ideální je si to koupit o vánočních akcích, kdy už bude hra mít jak patche, tak i slíbené upgrady.
Mimochodem zde doplním, že s problémama vycházela i FH 3 a další hry a patche se nevyhnuly nikomu; vyjímkou jsou spíš hry co jsou vychytaný hned od začátku, ale moc jich není.