Outfit designer je podrobně vysvětlenej třeba tady:
http://dulfy.net/2015/03/20/swtor-outfit-designer-guide/
V podstatě je tam jeden gear slot, ze kterýho se počítaj staty, a několik gear slotů, ze kterejch se vezme vzhled. Takže pokud se ti líbí třeba nějakej nemodovatelnej lvl 25 zelenej set, tak si ho můžeš nacpat do kosmetickýho slotu a staty se budou počítat z tvýho lvl 60 raidovýho gearu, kterej budeš mít v tom funkčním slotu:).
Co se zrychlení a zjednodušení týče, tak je pravda, že těch comms je všude strašná spousta už teď a moc nerozumím, proč jich začali rozdávat ještě víc - snad kromě 12x XP to nedává moc smysl. Nicméně ono je to ve výsledku asi celkem jedno, protože opravdu dobrej gear se za commendation furt koupit nedá.
Snížení cooldownu na quick travel či improved mounting podle mě ničemu nevadí. Stejně tak rychlejší levelování na Ziostu. Ono těch pět levelů člověk nakopne kdekoli celkem rychle a endgame hráči asi nehledaj challenge zrovna v tom, že budou někde grindovat hromadu questů jen proto, aby se mohli dostat k novejm operacím. V týhle fázi je rychlý levelování užitečný a taky podle mě ničemu nevadí.
Jinak co se týče překopávání tříd, který jsem tu už před časem zmiňoval, naštěstí prozatím ustoupili od těch změn consumption pro sorc/sage třídy, respektive změny budou, ale trochu jiný a míň šílený. Snad to nějak bude fungovat.
Watchman sentinel/annihilation marauder bude mít cauterize/rupture s 6s duration jako před 3.0 updatem, takže to konečně půjde synchronizovat s merciles slash. Výborná změna, akorát to opět úplně nedomysleli a pokud zásadně nepřekopou focus cenu jednotlivejch abilit, tak bude mít watchman velkej problém s generováním focusu. Ale aspoň se to někam pohlo.
Mimochodem, další celkem příjemná změna je to, že adaptivní už nejsou jen nový mounti z cartel marketu, nýbrž i ty starý speedery od vendorů.