@Kwoky (01.07.2019 10:19): vždyt ta žárovka a náhlá smrt je na tom to nejlepší! :-) bylo to překvapivé a reálné. Každý čeká sluníčko a ona cívka :-)
Diskuze
@Kwoky (01.07.2019 10:19): Chapu co chces aby to vyvolalo. Nicmene v tom gradovani, a nahlem PLOP a ticho, nic je urcita krasa..
Pro ty z vás, co to dohráli:
Napadlo mě, jestli by nebylo lepší, kdyby hra nekončila tak náhle. Kdyby se mrtvá moucha po dotyku žárovky prostě jen snesla dolů zpátky na zem. Jak se znám, tak by to na mě zapůsobilo asi o dost víc.
Napadlo mě, jestli by nebylo lepší, kdyby hra nekončila tak náhle. Kdyby se mrtvá moucha po dotyku žárovky prostě jen snesla dolů zpátky na zem. Jak se znám, tak by to na mě zapůsobilo asi o dost víc.
@SimonEndt (komentář): Ten pocit je takový, že 50% = 100% neb steam rozeznává jen 0% a 100%, nic mezi tím... to už jsme tu řešili mnohokrát. :)
@Wild One (09.11.2015 03:48): Díky, jj, až při psaní jsem si uvědomil, že všechno to má smysl jen v rámci našeho života (který to podporuje) a jestli má smysl život samotný může člověk akorát věřit. Třeba vírou v boha (což nemusí být žádný z náboženských bohů, ale třeba neurčitá vyšší bytost). I tak se ale může vesmír řídit něčím, co by nám připadalo nesmyslné, resp. samoúčelné.. :)
@h4nek (komentář): Pěkný komentář. Jen abych navázal na jednu myšlenku, kterou jsi zmínil, líbí se mi jeden citát, nevzpomínám si přesné znění, ale je to ve smyslu "všechno má svoji hodnotu, když je mysl otevřená" Jinými slovy, pokud člověk z čehokoliv dokáže něco vytěžit a přijde mu to obohacující nebo nějak jinak přínosné, tak to má smysl.
@Wild One (29.03.2015 13:21): Já si říkal, že toto by nějací skladatelé od volně dostupné hry nevytvořili, tak jsem se hned po dohrání koukl, že tomu tak opravdu bylo a byl použit E. Grieg. Ale znovu, proč ne, zvláště u freeware produkce je to jistě lepší než nějaké opensource generiky nebo nějaké prvotiny nekvalitních skladatelů :).
Stejně tak je tomu i u The McCarthy Chronicles: Episode 1, kde na konci byla použita hudba z 28 Days Later a hned to finální vyznění hry bylo daleko kladnější.
Stejně tak je tomu i u The McCarthy Chronicles: Episode 1, kde na konci byla použita hudba z 28 Days Later a hned to finální vyznění hry bylo daleko kladnější.
@Drolin (29.03.2015 13:12): Dík. Ta hudba k tomu dokonale seděla. Vůbec by mě nenapadlo, že není původní
@Wild One (29.03.2015 11:07): Edward Grieg, Gynt Suite No.1: The Death of Ase.
Nicméně to bych viděl jako klad, tvůrci použili vhodný podkres pro tematiku hry - a naopak klasické hudby je ve hrách využíváno velmi málo, což je chyba.
Nicméně to bych viděl jako klad, tvůrci použili vhodný podkres pro tematiku hry - a naopak klasické hudby je ve hrách využíváno velmi málo, což je chyba.
@Dan9K (komentář): Píšeš "profesionální" hudba byla dobře použitá, ale pouze profesionálně ukradnutá" Zajímalo by mě teda, odkud ta hudba je. Dík.
@Aba (11.05.2013 18:20): Tím, že ses na gameplay podíval, tak už to hrát ani nemusíš, protože to nejlepší si už viděl, :-)
@Kosi.. (komentář): pět minut tak nelži, díval jsem se na gameplay a líbílo se mi to.