@h4nek (22.07.2015 23:19): Yop, poprvé ano. Poté už budeš moci hrát i nad 60 sec.
Diskuze
Tak konečně dokončen 3. level. Je normální, že mi tam v tom režimu po 60s naběhla zeď ze všech stran? A potom se hned ukázaly credits..
@Isair (06.07.2014 00:15): Nene, pokud si vzpomínám, všechny tyhle patterny už v nějakém předchozím levelu jsou. Pravda ale je, že jejich mix je nepříjemný.
@Subjektiv (06.07.2014 00:12): Dík, no snad na to ještě budu mít nervy :D... přišlo mi, že obsahoval až příliš mnoho nových patternů. Ale vypadal celkem zajímavě, o tom žádná.
@Isair (06.07.2014 00:07): Gratuluji. I ten black-white mód se naučíš...
@Subjektiv (02.07.2014 23:20): Konečně se mi podařilo hyper hexagonest pokořit. Ten black-white mód je nějaká ujetost (vydržel jsem tam asi 9 sec.), ale má vcelku pěknou, skoro až "kosmickou", atmosféru :).
@Subjektiv (03.07.2014 00:23): No, zatím si nebudu raději "spoilerovat" :p (tím myslím ten black white mód tedy), snad se k němu jednou dopracuji sám.
Jj, to jsem si myslel. Tak ono i už ty základní obtížnosti se vždy překlopí na složitější (tedy ty hyper) módy, akorát v těch hyper hexagon a hexagoner je překvapivě změna a po 60 sec. následuje nějaký jiný mód (resp. jen jiná barevná paleta, obtížnost mi přijde skoro totožná), pročež jsem čekal, že zde ten po 60 s. mód také zůstane až do smrti, čili proto to vcelku (ne)příjemné překvápko:).
Jj, to jsem si myslel. Tak ono i už ty základní obtížnosti se vždy překlopí na složitější (tedy ty hyper) módy, akorát v těch hyper hexagon a hexagoner je překvapivě změna a po 60 sec. následuje nějaký jiný mód (resp. jen jiná barevná paleta, obtížnost mi přijde skoro totožná), pročež jsem čekal, že zde ten po 60 s. mód také zůstane až do smrti, čili proto to vcelku (ne)příjemné překvápko:).
@Isair (02.07.2014 23:32): Jo, je to tak, po dalších 60 s se to překlopí ještě jednou, v black-white mode. Ten je pak na věčnost, teda do smrti :) Obdobně se překlápí všechny módy, vše končí black-white mode. Jde se podívat na nějaká videa na youtube.
Tak na ten jsem docela zvědav... pokud se k němu tedy někdy dopracuji :p.
Taky jsem dneska zjistil docela zajímavou věc, že po dosažení 120 sec. v hyper hexagoner se dále pokračuje v hyper hexagonest (a změní to i hudbu), což mě vykolejilo natolik, že jsem to hned v první sec. (resp. sto dvacáté první) nabořil :/. Hádám, že to platí i pro hyper hexagon mód.
Taky jsem dneska zjistil docela zajímavou věc, že po dosažení 120 sec. v hyper hexagoner se dále pokračuje v hyper hexagonest (a změní to i hudbu), což mě vykolejilo natolik, že jsem to hned v první sec. (resp. sto dvacáté první) nabořil :/. Hádám, že to platí i pro hyper hexagon mód.
@Isair (02.07.2014 17:41): Jo, ten mi z počátku také přišel nejtěžší. Jezdím jej dvakrát po směru, třikrát proti, pokud správně počítám. Další šok je pak změna obtížnosti po 60 s, tzv. black-white mode.
Hmm, zatím se mi nejvíc na ten níže zmiňovaný pattern oplatila taktika "třikrát lehčí posun ve směru hodinových ručiček a pak bez zastavení projet zbytek", ale i tak to občas pokazím, což nevím jestli je tím, že to nějak špatně naklikám, nebo jsou ty jednotlivé obrazce jinak poskládané. V té šílené rychlosti to moc poznat nejde. Každopádně jsem s touhle znalostí překonal ten dosavadní 25 sec. rekord hned na 45 sec. a mnohokrát už se mi podařilo vydržet těch 30-40... to už by se snad i dalo, i když zde pak každá další sekunda připadá jako minuta.
@Subjektiv (02.07.2014 08:44): Mno doufám, že přejde, páč ta hra je nějak záhadně chytlavá a přitom je to taková "blbost" :).
Ten hyper hexagonest mě už ale vážně začíná štvát, on by se snad i celkem časem dal, kdyby neobsahoval tenhle pattern... ten v té rychlosti dokáži zvládnout fakt jen málokdy.
Ten hyper hexagonest mě už ale vážně začíná štvát, on by se snad i celkem časem dal, kdyby neobsahoval tenhle pattern... ten v té rychlosti dokáži zvládnout fakt jen málokdy.
@Isair (01.07.2014 00:45): Období "Hexagony všude" jsem také měl... ale přešlo, i když jsem hrál dál.
@Subjektiv (27.06.2014 19:27): Hmm, zatím mám odehrané všechny tři obtížnosti, první dva hyper módy (v tom druhém se mi dneska zrovna povedl "pěkný" rekord 100 sec.), ale v tom posledním hyper módu nevydržím déle jak 25 sec., ten je vážně pekelně rychlý. S těmi 290 sec. jsi opravdu borec.
Navíc už začínám vidět hexagony všude možně i po vypnutí hry, asi je na čase to uložit na chvíli k ledu :p.
Navíc už začínám vidět hexagony všude možně i po vypnutí hry, asi je na čase to uložit na chvíli k ledu :p.
@Isair (27.06.2014 19:07): Tomu dobře rozumím, když jsem ten Hyper Hexagonest začínal hrát, tak jsem si tak říkal: "To nejde hrát, to není možný..." Ale možné to nakonec je...
:O... divím se, že je podobné "skóre" vůbec v lidských silách.
@Isair (27.06.2014 11:29): 290.57 s ... ale trénoval jsem to fakt pekelně dlouho.
@Isair (27.06.2014 11:29): Tam ani zdaleka nejsem a nevím jestli vůbec někdy budu :D
Zatím jsem se zasekl na třetí obtížnosti, ale nejspíš ji časem spolu se čtvrtou pokořím. Pak už s tím asi seknu...
Zatím jsem se zasekl na třetí obtížnosti, ale nejspíš ji časem spolu se čtvrtou pokořím. Pak už s tím asi seknu...
@Lario (27.06.2014 10:26): Yop, takovou hardest obtížnost si bez jejího vypnutí ani nedokáži představit.
Když už jsme u toho, jaký máte rekord na hexagonest hyper mode (ten co se odblokuje po dohrání hry). Tam jsem rád, když vydržím alespoň 15 sekund.
Když už jsme u toho, jaký máte rekord na hexagonest hyper mode (ten co se odblokuje po dohrání hry). Tam jsem rád, když vydržím alespoň 15 sekund.
Vypnutí vertikální synchronizace vážně pomáhá. První obtížnost jsem dal po 20 minutách. Když jsem hrál dřív, tak mi to trvalo 2 hodiny :D
Tedy, tohle je pěkná úchylárna, ale podařilo se mi to zatím "dohrát" na hard:). S tím hyper módem si však snad už ale dělají prdel.
Vypnutí vertikální synchronizace je mimochodem hodně užitečná rada, díky za ní!
Vypnutí vertikální synchronizace je mimochodem hodně užitečná rada, díky za ní!
@joddy (26.12.2013 00:07): Vážně stačí jen trénink, trénink a zase trénink.
@joddy (26.12.2013 00:07): Je to o cviku. Pár desítek hodin a ani ti to nepřijde :)
@Subjektiv (25.12.2013 20:18): Pro mě by tam měla bejt volba ve smyslu: obě ruce levé či retard.
Obtížnost je pekelná, kam se hrabe Turrican II s leteckými levely.
Obtížnost je pekelná, kam se hrabe Turrican II s leteckými levely.
@joddy (25.12.2013 20:08): Mnohem důležitější ale je zajít do Options a tam si nastavit "Disable VSYNC". Má to dost zásadní vliv na ovládání, při enabled VSYNC existuje zpoždění mezi zmáčknutím klávesy a reakcí toho ovládaného trojúhelníčku.
Hraním v okně jsem se zlepšil o nějakých 70% tedy na 17s :)
Můžu se zeptat co má tohle společného s logickou hrou? Respektive co musí hráč dělat? Mě to přijde podle gameplaye spíš jen další newspeech(logický rychlík) slovíčko pro debilizaci společnosti.
@joddy (25.12.2013 11:17): Ale nijak se mými úspěchy netrap, já mám za sebou přes 200 hodin hraní. Další výzvy však už přenechávám ostatním.
@joddy (25.12.2013 11:17): Já to hrál vždy v okně, ale Subjektiv to na větším monitoru hraje. Mimochodem je v té poslední obtížnosti v první světové stovce, to jen abychom věděli, že tu máme přeborníka, možná dokonce mistra republiky :) (Já jsem měl v té poslední obtížnosti něco přes 20 s), všechny ostatní přes 60s.
Teď jsem dal 65s na 22"
Hrál to někdo na větším monitoru? Po půl hodině snažení jsem dal sotva cca 10s, na mobilu či tabletu jsem to nezkoušel.
Artran to dosud zatvrzele tajil, ale včera z něj vypadlo, že je užitečné v nastavení zvoliti "Disable VSYNC". Zrychlí to reakci trojúhelníku na hráčovy pokyny. Prý je s tím sice spojeno riziko "trhání obrazu", ale sám jsem nic zásadního nepozoroval. Tedy krom toho, že jsem během hodinky trhnul všechny své osobní rekordy.
Ta poslední šestá úroveň je už opravdu šílená.
@foxter (23.03.2013 00:05): Zkoušel jsem (na mobilu - Androidu), ale obtížnost je na mě příliš vysoká, navíc mě tento typ her moc nebaví, mám radši klasiku (např. Voxel Invaders). :-) Ale je to zajímavé a určitě si to zaslouží vyzkoušet.
Udělejte něco pro sebe a hrajte na telefonu. Ideální na pár (max desítek) minut, v malých dávkách neškodí v jakémkoli množství. Časem se naučíte rozeznávat jednotlivé patterny a budete vědět, jak na ně bez prodlevy reagovat. O tom to vlastně celé je. Dostáváte se do nových situací a sbíráte zkušenosti (reálné), abyste je příště zvládli překonat. Proto nominace na IGF Excellence in Design award.
@ViRus (22.03.2013 23:56): Nu, já mám z hraní 'závratě', takže bych se tomu ani nedivil.
Chvilku jsem se díval na gameplay, možná je to tím kolik je hodin, ale jako kdyby si dal psaní. To se nedá vydržet díl než 10s pak asi vrhnu.
@jazz1 (22.03.2013 22:01): Tady máš 'open' verzi. V nějakých detailech se to asi odlišuje, ale má to stejně pitomou pointu - http://www.freeindiegam.es/2012/11/open-hexagon-vittorio-romeo/
Je to sranda...:) Člověk ale musí přežít pár set "game over" aby trochu vydržel... osobně jsem zatím dal jen první level... a to jen na nějakých 64 sekund...:))
@ugraugra (22.03.2013 21:47): počkám si na nějaké komenty, zatím nějak nechápu...
@jazz1 (22.03.2013 21:45): Tuhle hru hraje Marcusss a je z toho hotovej :P
uniká mi tady něco? trailer má přes 1,2 milionu shlédnutí na YT