Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Thechineseroom Thechineseroom The Chinese Room The Chinese Room
Spojené království
Spojené království
Spojené království
Spojené království
Založeno 2007
Založeno 2007
Založeno 2007
Založeno 2007
Thechineseroom je nezávislé herní studio založené v roce 2007, v Brightonu, ve Velké Británii. Pracují na 1st person hrách. Věří, že se tak hráč do prostředí více ponoří, proto kladou větší důraz na atmosféru, než na herní mechanismy, takže příběh je hlavním bodem jejich titulů. Stejně tak zvuk i hudba jsou toho nedílnou součástí. Také úzce spolupracují s University of Portsmouth, a jsou upnutí k myšlence vývoje her pod vedením výzkumu. To znamená, že jsou přesvědčeni, že jedním z nejlepších způsobů, jak se můžou dozvědět o vývoji her více, je předávání znalostí zpět do akademického světa. Věří také, že největší přínos z hlediska výzkumu her je hledání nových forem a prokázání jejich uplatnitelnosti na trhu.

Jejich první tři projekty byly 3 mody pro Half-Life 2, které jsou: Antlion Soccer, Conscientious Objector a Dear Esther, ten se stal kultovním hitem. V roce 2009 vyvinuli Korsakovia, který byl survival hororový mod. Poté s Robertem Briscoem vytvořili remake Dear Esther, tentokrát jako plnohodnotný titul, distribuovaný přes Steam. Tato samostatná verze získala několik IGF nominací, jako Seamus McNally Grand Prize, Excellence ve vizuálním umění a hudbě a Cenu Nuovo. Hra byla vydána na počátku roku 2012 a návratnost je 55.000 dolarů investic do méně než šesti hodin od vydání, kdy se prodalo 16.000 kopií hry. Jeden týden po uvedení na trh hra dosáhla 50.000 prodaných kusů.

V současné době pracují na projektu Gone to the Rapture a spolupracují s Frictional Games při vývoji Amnesia: A Machine for Pigs
Thechineseroom je nezávislé herní studio založené v roce 2007, v Brightonu, ve Velké Británii. Pracují na 1st person hrách. Věří, že se tak hráč do prostředí více ponoří, proto kladou větší důraz na atmosféru, než na herní mechanismy, takže příběh je hlavním bodem jejich titulů. Stejně tak zvuk i hudba jsou toho nedílnou součástí. Také úzce spolupracují s University of Portsmouth, a jsou upnutí k myšlence vývoje her pod vedením výzkumu. To znamená, že jsou přesvědčeni, že jedním z nejlepších způsobů, jak se můžou dozvědět o vývoji her více, je předávání znalostí zpět do akademického světa. Věří také, že největší přínos z hlediska výzkumu her je hledání nových forem a prokázání jejich uplatnitelnosti na trhu.

Jejich prvními projekty byl mod pro Doom 3 s názvem: Conscientious Objector a 2 mody pro Half-Life 2, které jsou: Antlion Soccer, a Dear Esther, ten se stal kultovním hitem. V roce 2009 ještě vyvinuli survival hororový mód Korsakovia. Poté s Robertem Briscoem vytvořili remake Dear Esther, tentokrát jako plnohodnotný titul, distribuovaný přes Steam. Tato samostatná verze získala několik IGF nominací, jako Seamus McNally Grand Prize, Excellence ve vizuálním umění a hudbě a Cenu Nuovo. Hra byla vydána na počátku roku 2012 a návratnost je 55.000 dolarů investic do méně než šesti hodin od vydání, kdy se prodalo 16.000 kopií hry. Jeden týden po uvedení na trh hra dosáhla 50.000 prodaných kusů.


Částečne spolupracovali s Frictional Games při vývoji pokračování jejich hitu Amnesia s podtitulem: A Machine for Pigs. V současné době pracují na projektu Everybody's Gone to the Rapture.
The Chinese Room (původně jako Thechineseroom) je nezávislé herní studio založené v roce 2007, v Brightonu, ve Velké Británii. Pracují na 1st person hrách. Věří, že se tak hráč do prostředí více ponoří, proto kladou větší důraz na atmosféru, než na herní mechanismy, takže příběh je hlavním bodem jejich titulů. Stejně tak zvuk i hudba jsou toho nedílnou součástí. Také úzce spolupracují s University of Portsmouth, a jsou upnutí k myšlence vývoje her pod vedením výzkumu. To znamená, že jsou přesvědčeni, že jedním z nejlepších způsobů, jak se můžou dozvědět o vývoji her více, je předávání znalostí zpět do akademického světa. Věří také, že největší přínos z hlediska výzkumu her je hledání nových forem a prokázání jejich uplatnitelnosti na trhu.

Jejich prvními projekty byl mod pro Doom 3 s názvem: Conscientious Objector a 2 mody pro Half-Life 2, které jsou: Antlion Soccer, a Dear Esther, ten se stal kultovním hitem. V roce 2009 ještě vyvinuli survival hororový mód Korsakovia. Poté s Robertem Briscoem vytvořili remake Dear Esther, tentokrát jako plnohodnotný titul, distribuovaný přes Steam. Tato samostatná verze získala několik IGF nominací, jako Seamus McNally Grand Prize, Excellence ve vizuálním umění a hudbě a Cenu Nuovo. Hra byla vydána na počátku roku 2012 a návratnost je 55.000 dolarů investic do méně než šesti hodin od vydání, kdy se prodalo 16.000 kopií hry. Jeden týden po uvedení na trh hra dosáhla 50.000 prodaných kusů.

Částečne spolupracovali s Frictional Games při vývoji pokračování jejich hitu Amnesia s podtitulem: A Machine for Pigs. V současné době pracují na projektu Everybody's Gone to the Rapture.
The Chinese Room (původně jako Thechineseroom) je nezávislé herní studio založené v roce 2007, v Brightonu, ve Velké Británii. Pracují na 1st person hrách. Věří, že se tak hráč do prostředí více ponoří, proto kladou větší důraz na atmosféru, než na herní mechanismy, takže příběh je hlavním bodem jejich titulů. Stejně tak zvuk i hudba jsou toho nedílnou součástí. Také úzce spolupracují s University of Portsmouth, a jsou upnutí k myšlence vývoje her pod vedením výzkumu. To znamená, že jsou přesvědčeni, že jedním z nejlepších způsobů, jak se můžou dozvědět o vývoji her více, je předávání znalostí zpět do akademického světa. Věří také, že největší přínos z hlediska výzkumu her je hledání nových forem a prokázání jejich uplatnitelnosti na trhu.

Jejich prvními projekty byl mod pro Doom 3 s názvem: Conscientious Objector a 2 mody pro Half-Life 2, které jsou: Antlion Soccer, a Dear Esther, ten se stal kultovním hitem. V roce 2009 ještě vyvinuli survival hororový mód Korsakovia. Poté s Robertem Briscoem vytvořili remake Dear Esther, tentokrát jako plnohodnotný titul, distribuovaný přes Steam. Tato samostatná verze získala několik IGF nominací, jako Seamus McNally Grand Prize, Excellence ve vizuálním umění a hudbě a Cenu Nuovo. Hra byla vydána na počátku roku 2012 a návratnost je 55.000 dolarů investic do méně než šesti hodin od vydání, kdy se prodalo 16.000 kopií hry. Jeden týden po uvedení na trh hra dosáhla 50.000 prodaných kusů.

Částečne spolupracovali s Frictional Games při vývoji pokračování jejich hitu Amnesia s podtitulem: A Machine for Pigs. V současné době pracují na projektu Everybody's Gone to the Rapture.
Oficiální stránky vývojáře (http://www.thechineseroom.co.uk/)
Oficiální stránky vývojáře (http://www.thechineseroom.co.uk/)
Oficiální stránky vývojáře (http://www.thechineseroom.co.uk/)
Oficiální stránky vývojáře (http://www.thechineseroom.co.uk/)