Studio sídlící v Londýně, jehož počet zaměstnanců kolísá kolem sedmdesátky, při hledání nových talentů neuznává žádné geografické hranice. Proto mezi vývojáři najdete vedle Britů a Kanaďanů i Brazilce, Němce, Slováky i jednoho Čecha. Studio vzniklo kolem původně nekomerční online komunity, vedené Paulem Wedgwoodem, která dělala například MP mapy do Quake III: Arena a pořady pro tamější ingame TV.
Multiplayerové mapy pro Return to Castle Wolfenstein zaujaly samotné tvůrce hry, id Software, a tak pod jejich vedením Splash vyvinuli Wolfenstein: Enemy Territory, čímž si si získali velký respekt od komunity PC hráčů po celém světě. Rok 2003 přinesl vývojářům ze Splash cennou zkušenost v podobě práce na multiplayeru pro Doom 3, kdy byli jedni z prvních vývojářů mimo id, kteří pracovali s tímto, na svoji dobu převratným, IdTech4 enginem.
Enemy Territory: Quake Wars sice nedosáhlo tak velké popularity toho z roku 2003, ale vývojáři se odradit nenechali. V roce 2008 oznámili, že s Bethesda Softworks spolupracují na nové hře. Tou se ukázala být podle všeho na multiplayer zaměřená FPS Brink, první "původní" hra tohoto studia.
Multiplayerové mapy pro Return to Castle Wolfenstein zaujaly samotné tvůrce hry, id Software, a tak pod jejich vedením Splash vyvinuli Wolfenstein: Enemy Territory, čímž si si získali velký respekt od komunity PC hráčů po celém světě. Rok 2003 přinesl vývojářům ze Splash cennou zkušenost v podobě práce na multiplayeru pro Doom 3, kdy byli jedni z prvních vývojářů mimo id, kteří pracovali s tímto, na svoji dobu převratným, IdTech4 enginem.
Enemy Territory: Quake Wars sice nedosáhlo tak velké popularity toho z roku 2003, ale vývojáři se odradit nenechali. V roce 2008 oznámili, že s Bethesda Softworks spolupracují na nové hře. Tou se ukázala být podle všeho na multiplayer zaměřená FPS Brink, první "původní" hra tohoto studia.